Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 19 Czerwca 2016
 
 
 
Teleturniej ,,Większa gra" na podstawie ,,Wielkiej gry" od lutego 2017 roku w TVP2. ,,Współczesna formuła"
 
 
Mateusz Matyszkowicz: TVP Kultura była jednym z wielu kanałów, teraz staje się anteną pierwszego wyboru
 
- TVP Kultura utrzymuje wzrost oglądalności, który nie opiera się na trzech pikach. Antena powiększa grupę stałych widzów. Ja pozostaję odporny na presje, a każdą krytykę analizuję wnikliwie - z dyrektorem TVP Kultura Mateuszem Matyszkowiczem rozmawiamy o nowym projekcie Narodowe Zasoby Kultury, krytyce programu i propozycjach na kolejne sezony. więcej
 
 
Sebastian Hejnowski: krótkoterminowe strategie marketerów i zbyt częste zmiany agencji psują rynek PR
 
- Ubolewam nad tym, że jest w Polsce spore grono osób, które uważają, że wydanie kilkudziesięciu tys. złotych na PR to jest frajerstwo - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Sebastian Hejnowski, CEO MSL Group w regonie CEE. - Jeżeli miałbym do wyboru ofertę za 3 tys. zł, a na stole wszystkie inne oferty są za 20 czy 30 tys. zł, to byłbym bardzo podejrzliwy wobec tej najtańszej - podkreśla. więcej
 
 
Grey Group Poland i DDB & Tribal z pierwszymi polskimi nominacjami w Cannes Lions 2016
 
W trwającym od soboty 63. festiwalu Cannes Lions 2016 jak dotąd nominowano dwie kampanie zrealizowane przez polskie agencje. Zgłosiły je Grey Group Poland i DDB & Tribal Warszawa. więcej
 
 
Jarosław Skorupa nowym szefem reklamy Fratrii, odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski
 
Jarosław Skorupa został nowym dyrektorem biura reklamy firmy Fratria, która wydaje m.in. tygodnik „W  Sieci” i serwisy Grupy wPolityce.pl. Z wydawnictwa odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Dobre hasło dla policji jest ważne, ale zdaniem branży reklamowej publiczny konkurs to ryzykowny pomysł więcej
 
,,Teleranek" porażką TVP1. Program śledziło 240 tys. widzów, w tym tylko 14 tys. dzieci więcej
 
Wysoka klasa wizerunkowa Adama Nawałki. Zagości na dłużej w reklamach, jeśli reprezentacja odniesie sukces więcej
 
Ponad 400 tys. osób kupiło dostęp do kanałów Polsat Sport z transmisjami Euro 2016 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Corporate E-Commerce Coordinator Internet Talents
Digital Manager Antal
Senior Account Executive / Associate w Dziale Brand Hill+Knowlton Strategies Poland
Video Media Planner Havas Media Group
SEM Specialist Value Media
Account Executive (dział Corporate) BrandLab
Account Executive / Senior Account Executive BrandLab
Account Executive (Dział Product & Lifestyle) BrandLab
Senior Account Executive / Associate (Account Manager) Hill+Knowlton Strategies Poland
Redaktor / Dziennikarz serwisu Business Insider Onet.pl
New Business Manager Chimney
Junior Account / Account Executive Hill+Knowlton Strategies Poland
Strateg Digital Branded Content TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Teleturniej ,,Większa gra" na podstawie ,,Wielkiej gry" od lutego 2017 roku w TVP2. ,,Współczesna formuła"

TVP2 pracuje nad unowocześnieniem formatu „Wielka gra” i dostosowaniem programu do współczesnej telewizji. Teleturniej wiedzowy zostanie wprowadzony na antenę Dwójki w lutym 2017 roku pod nazwą „Większa gra” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Mateusz Matyszkowicz: TVP Kultura była jednym z wielu kanałów, teraz staje się anteną pierwszego wyboru

- TVP Kultura utrzymuje wzrost oglądalności, który nie opiera się na trzech pikach. Antena powiększa grupę stałych widzów. Ja pozostaję odporny na presje, a każdą krytykę analizuję wnikliwie - z dyrektorem TVP Kultura Mateuszem Matyszkowiczem rozmawiamy o nowym projekcie Narodowe Zasoby Kultury, krytyce programu i propozycjach na kolejne sezony. więcej

W lipcu reklamy przy "Wiadomościach" dużo tańsze niż rok temu

W lipcowym cenniku Telewizji Polskiej większość cen reklam jest nawet o kilkanaście procent niższa niż przed rokiem. W TVP1 najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy prognozie pogody po „Wiadomościach”, a w TVP2 - przy pasmach kabaretowych. więcej

Rosja stawia na rodzime firmy telemetryczne, nowe przepisy wypychają z rynku TNS i Kantar Media

W Rosji wejdą w życie przepisy, według których w firmach badających oglądalność telewizji udział obcego kapitału nie może przekraczać 20 proc. To wyeliminuje z rynku większość zagranicznych firm, takich jak TNS i Kantar Media. więcej

Mecze Polaków telewizyjnymi hitami Euro 2016, inne w kanałach Polsatu ogląda po 2-2,6 mln widzów

W pierwszych siedmiu dniach rozgrywania Euro 2016 najwięcej widzów w telewizji śledziło mecze reprezentacji Polski. Wysoką oglądalność miało również spotkanie inaugurujące piłkarskie rozgrywki, a pozostałe mecze transmitowane w Polsacie i Polsacie Sport gromadzą od 2 do 2,6 mln widzów. więcej

Mecz Polski z Ukrainą będzie mieć mniej widzów niż spotkanie z Niemcami (analiza)

Spośród widzów, którzy w trakcie meczu mieli włączony telewizor, tylko jeden na pięciu z nich, nie oglądał meczu Polska-Niemcy. Dotychczasowy rekord oglądalności w polskiej telewizji nie został jednak pobity, gdyż największą średnią widownię zgromadził mecz Polska - Rosja na Euro 2012 - wyniki oglądalności czwartkowego starcia komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Radziwilski z UM. więcej

ZDF wstrząśnięte hejtem wobec dziennikarki komentującej Euro 2016. ,,Szalejący shitstorm"

Dziennikarka Claudia Neumann, która komentowała w niemieckim kanale ZDF dwa mecze Euro 2016, została zaatakowana w hejterskich komentarzach internetowych. Nie będzie komentowała już więcej meczów, ale nadawca podkreśla, że tak zaplanowano wcześniej. - Jestem wstrząśnięty tymi komentarzami. To antyspołeczna krytyka - ocenił dyrektor sportowy ZDF. więcej

,,Fakty" najchętniej oglądane w łódzkim i podkarpackim, bez związku z poparciem dla PO i PiS (analiza)

W maju br. „Fakty” najwyższy udział w oglądalności miały w województwie łódzkim i podkarpackim. Najsłabiej z kolei dziennik informacyjny TVN wypadł w województwach: lubuskim i podlaskim - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Polska" promowane w wieczornym przeglądzie prasy w TVP Info

W wieczornym paśmie TVP Info emituje cykl „Na pierwszej stronie”, w którym omawiane są artykuły z pierwszych stron wydań dzienników i tygodników. Telewizja Polska lokuje tam komercyjnie kilka tytułów, m.in. „Rzeczpospolitą” i „Gazetę Polską”. więcej

14,3 mln widzów meczu Polska-Niemcy. TVP1 wygrała z Polsatem

Transmisję czwartkowego meczu Polska - Niemcy, w polskich kanałach telewizyjnych oglądało 14,35 mln osób, z czego 7,93 mln w TVP1, a 6,42 mln w Polsacie i Polsacie Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Mecz zakończył się remisem 0:0. więcej

"Gotham", "Imperium", "Rosewood" i inne seriale Foxa - znamy daty premier

Sieć telewizyjna Fox ogłosiła plan serialowych premier na jesień 2016 roku. więcej

,,Młodzi Tytani: Akcja! 3" w Cartoon Network

27 czerwca 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Młodzi Tytani: Akcja!”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Rynek radiowy w Aglomeracji Śląskiej zdominowany przez RMF FM. W górę Trójka i Radio Piekary

Z najnowszej fali badań słuchalności radia wynika, że rynek radiowy w Aglomeracji Śląskiej nadal zdominowany jest przez RMF FM. Rozgłośnia ta jednak zanotowała duży spadek. Na drugim miejscu umocniła się Trójka, a na trzecią lokatę awansowało Radio Piekary. więcej

 
Jacek Szymanowski: z Polskiego Radia na managera w dziale IT Grupy Eurozet

Jacek Szymanowski dołączył do zespołu Grupy Eurozet, gdzie objął stanowisko managera w dziale IT. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Grey Group Poland i DDB & Tribal z pierwszymi polskimi nominacjami w Cannes Lions 2016

W trwającym od soboty 63. festiwalu Cannes Lions 2016 jak dotąd nominowano dwie kampanie zrealizowane przez polskie agencje. Zgłosiły je Grey Group Poland i DDB & Tribal Warszawa. więcej

W lipcu reklamy przy "Wiadomościach" dużo tańsze niż rok temu

W lipcowym cenniku Telewizji Polskiej większość cen reklam jest nawet o kilkanaście procent niższa niż przed rokiem. W TVP1 najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy prognozie pogody po „Wiadomościach”, a w TVP2 - przy pasmach kabaretowych. więcej

Rekordowe 261 zgłoszeń z Polski do Cannes Lions 2016

Do tegorocznego  Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016 firmy z Polski zgłosiły 261 prac. To 21 więcej niż rok temu. więcej

Branża reklamowa typuje zwycięzców Cannes Lions 2016, faworytem akcja Burger Kinga z McDonald's (wideo)

Kampania Burger Kinga proponująca stworzenie McWhoopera na Światowy Dzień Pokoju ma wszystko: prostotę, real time marketing i szczytny cel. Dlatego dyrektorzy kreatywni z polskich agencji reklamowych najczęściej wskazują ją jako faworyta do głównych nagród w tegorocznym festiwalu Cannes Lions. więcej

Serce i Rozum operowo reklamują internet światłowodowy w Orange (wideo)

Orange Polska rozpoczął kampanię reklamującą internet światłowodowy oferowany pod marką Orange Światłowód. Akcję, z Sercem i Rozumem w rolach głównych, przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i Initiative Warszawa. więcej

,,Pani" i ,,Twój Styl" z najwyższym wzrostem reklamowym, w dół ,,Newsweek" i ,,Wprost" (TOP 10)

Miesięczniki „Pani” i „Twój Styl” miały w tym roku najwyższą dynamikę wpływów z reklam w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Mniej zarobiły z kolei „Newsweek Polska” i „Wprost”. więcej

Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk reklamują formuły Duet i Rodzina w Play

W nowej kampanii Play - reklamującej wprowadzone właśnie do oferty formuły Solo, Duet i Rodzina - oprócz promujących już wcześniej tę sieć Agnieszki Dygant i Kuby Wojewódzkiego występują Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencje Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa. więcej

Pralka, telewizor i dzik w reklamach ubezpieczenia PZU Dom (wideo)

Grupa PZU rozpoczęła kampanię reklamową ubezpieczenia mieszkaniowego oferowanego pod marką PZU Dom. Przy przygotowaniu akcji ubezpieczyciel współpracował ze Starlinkiem. więcej

Pasztet Podlaski reklamowany z nowym logo jako ,,ulubiony od 1977" (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa Pasztetu Podlaskiego (produkowanego przez Grupę Drosed). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pasztet Podlaski. Ulubiony od 1977”, przygotowały i realizują firmy hi.advertising, Media Group i JBcomm. więcej

,,I'll be black. White not?" w kampanii BMW i3

Trwa kampania reklamowa białej i czarnej wersji kolorystycznej nowego BMW i3. Akcję, prowadzoną pod hasłem „I’ll be black. White not?”, przygotowały agencje MAB i dom mediowy Initiative Warszawa. więcej

Reklamy tygodnia: Jacobs, KitKat, Lelo Hex i McDonald's (wideo)

Do naszego cotygodniowego zestawienia najlepszych reklam minionego tygodnia trafiły tym razem po dwie kampanie polskie i zagraniczne. Są to rodzime spoty promujące marki KitKat i Jacobs oraz międzynarodowe reklamy McDonald’s oraz Lelo Hex. więcej

Brian Solis: marketing musi być nastawiony na efekt i tworzenie doświadczeń; jeśli sądzisz inaczej, przegrasz

- Większość marketerów to nie innowatorzy a imitatorzy - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Brian Solis, ekspert marketingu i budowania doświadczeń. - Na przestrzeni lat widziałem wielu marketerów, którzy próbowali stare metody adaptować do nowych realiów i obserwowałem, jak odnosili dotkliwe porażki. Tylko ci marketerzy, którzy skupiają się na faktycznym wzroście spółki, za którą odpowiadają, mają szansę odnieść dzisiaj sukces - dodaje. więcej

Puma w reklamie Toyoty, Nike w spotach T-Mobile i Krispolu z piłkarzami. "Dziwna, ale udana kopromocja"

Sytuacja, w której marka sportowa posiadająca indywidualny kontrakt z danym sportowcem wymaga prezentacji logo w niemal wszystkich możliwych okolicznościach jest zupełnie zrozumiała. Tak długo jak marki są z innych segmentów, żadnej stronie to bardzo nie szkodzi, a przynajmniej jednej pomaga - wymóg występowania polskich piłkarzy w strojach sponsorów w reklamach innych marek komentują dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Bartnik, Bartosz Gomółka, Jędrzej Hugo-Bader i Marcin Kalkhoff. więcej

Spot ,,Clash of Clans" najchętniej oglądaną na YouTube reklamą z Cannes Lions (ranking)

W związku z tegorocznym festiwalem Cannes Lions 2016, YouTube przedstawił zestawienie najpopularniejszych reklam złożoną z spotów, które zyskały największą popularność na portalu od zeszłorocznej edycji. Wszystkie wideo z zestawienia były łącznie wyświetlane przez 6,4 milionów godzin i zyskały 403 milionów odsłon. więcej

Na pstrym koniu

Euro 2016 okiem Pawła Jeleniewskiego, project coordinatora w Havas Sports&Entertainment. więcej

,,Operacja M.E.A.L." w kampanii żywności M.E.A.L.

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa artykułów żywnościowych M.E.A.L. skierowanych zwłaszcza do osób podróżujących i interesujących się militariami. Realizacją akcji zajmuje się dom mediowy Vizeum Polska. więcej

 
 
 
PRASA
 
Jarosław Skorupa nowym szefem reklamy Fratrii, odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski

Jarosław Skorupa został nowym dyrektorem biura reklamy firmy Fratria, która wydaje m.in. tygodnik „W  Sieci” i serwisy Grupy wPolityce.pl. Z wydawnictwa odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski. więcej

Wojciech Cejrowski felietonistą tygodnika ,,Do Rzeczy"

W bieżącym wydaniu tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) ukazał się felieton podróżnika Wojciecha Cejrowskiego. Jego teksty będą pojawiać się na łamach pisma przez całe lato. więcej

Lisiecki: PMPG inwestuje na rynku amerykańskim i w wideo, wyniki ,,Wprost" satysfakcjonujące

- Fundamentem naszej sprzedaży jest rozpowszechnianie płatne razem. Analizując te cyfry, możemy mówić o stabilnym i satysfakcjonującym poziomie sprzedaży tygodnika „Wprost” - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media. więcej

,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w I kwartale. ,,Dobry Tydzień" z największym wzrostem

W I kwartale br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”. więcej

,,Pani" i ,,Twój Styl" z najwyższym wzrostem reklamowym, w dół ,,Newsweek" i ,,Wprost" (TOP 10)

Miesięczniki „Pani” i „Twój Styl” miały w tym roku najwyższą dynamikę wpływów z reklam w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Mniej zarobiły z kolei „Newsweek Polska” i „Wprost”. więcej

Nagroda im. Macieja Płażyńskiego przyznana po raz piąty

W Muzeum Emigracji w Gdyni wręczono Nagrodę im. Macieja Płażyńskiego dla dziennikarzy i mediów służących Polonii. Wśród nagrodzonych znaleźli się Edyta Poźniak, Iness Todryk-Pisalnik i Wilnoteka.lt. więcej

Zbigniew Ziobro: ruszyły śledztwa ws. nacisków na zmiany naczelnych ,,Faktu" i ,,Rzeczpospolitej"

Minister sprawiedliwości i prokurator generalny Zbigniew Ziobro poinformował, że krakowska prokuratura podjęła dwa śledztwa dotyczące m.in. rzekomych nacisków czołowych ministrów rządu PO-PSL na zmiany redaktorów naczelnych „Rzeczpospolitej” i „Faktu”. więcej

Anna Kryńska-Godlewska i Andrzej Dobosz nowymi kandydatami do rady nadzorczej Agory

Do rady nadzorczej Agory na nową kadencję Agora-Holding zgłosiła zasiadających już w niej Wandę Rapaczynski, Dariusza Formelę, Tomasza Sielickiego i Andrzeja Szlęzaka. Kandydatem funduszu MDIF jest Anna Kryńska-Godlewska, a PTE PZU - Andrzej Dobosz. więcej

,,Newsweek Extra Zdrowie" - wydanie specjalne ,,Newsweeka" za 16,99 zł

W sprzedaży pojawiło się wydanie specjalne tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) o tematyce zdrowotnej - „Newsweek Extra Zdrowie”. więcej

Śledztwo ,,Panama Papers" z nagrodą Data Journalism Award 2016 za Śledztwo Roku

Uczestniczące w śledztwie „Panama Palers” Międzynarodowe Konsorcjum Dziennikarzy Śledczych oraz ponad setka redakcji, w tym „Gazeta Wyborcza”, otrzymały nagrodę w konkursie Data Journalism Awards 2016. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Newsweek - 2016-06-20 Wprost - 2016-06-20 Gala - 2016-06-20 Tygodnik Angora - 2016-06-20 Do Rzeczy - 2016-06-20
 
 
 
 
INTERNET
 
Facebook będzie śledził aktywność użytkowników poza internetem, żeby pomóc branży handlowej

Facebook przygotował nowe narzędzie dla reklamodawców pozwalający sprawdzić, czy użytkownicy serwisu kupili produkt, którego reklamę niedawno widzieli. Nowe API śledzi zachowania zakupowe dzięki połączeniu z systemami CRM reklamodawców. więcej

Wyhamowanie wzrostu aplikacji mobilnych to efekt przesycenia ofertą i dojrzałości rynku (opinie)

- Giganci mobilnych aplikacji mają mniej pobrań, bo pojemność rynku sięga maksimum. Ale pomimo spadających wskaźników tworzenie programów na urządzenia przenośne ma wciąż sens pod warunkiem, że aplikacje wnoszą coś nowego dla użytkownika - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Drozdowski, Artur Zawadzki, Łukasz Makowski i Karol Suchenek. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rosja stawia na rodzime firmy telemetryczne, nowe przepisy wypychają z rynku TNS i Kantar Media

W Rosji wejdą w życie przepisy, według których w firmach badających oglądalność telewizji udział obcego kapitału nie może przekraczać 20 proc. To wyeliminuje z rynku większość zagranicznych firm, takich jak TNS i Kantar Media. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Sebastian Hejnowski: krótkoterminowe strategie marketerów i zbyt częste zmiany agencji psują rynek PR

- Ubolewam nad tym, że jest w Polsce spore grono osób, które uważają, że wydanie kilkudziesięciu tys. złotych na PR to jest frajerstwo - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Sebastian Hejnowski, CEO MSL Group w regonie CEE. - Jeżeli miałbym do wyboru ofertę za 3 tys. zł, a na stole wszystkie inne oferty są za 20 czy 30 tys. zł, to byłbym bardzo podejrzliwy wobec tej najtańszej - podkreśla. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Wyhamowanie wzrostu aplikacji mobilnych to efekt przesycenia ofertą i dojrzałości rynku (opinie)
Pascal Brodnicki i Piotr Adamczyk reklamują formuły Duet i Rodzina w Play
 
 
 
GOSPODARKA
 
Amazon najcenniejszą globalną marką w sektorze handlu detalicznego (Top 20)
Magdalena Gaj: Współczesna gospodarka nie może się rozwijać bez szerokopasmowego internetu
Zagrożony 3,8 proc. wzrost PKB. ,,Słaba dynamika budownictwa i przemysłu"
Brexit spowoduje osłabienie złotego, przede wszystkim wobec euro. To oznacza wyższe raty kredytów i większe długi zagraniczne
Kiedy traci się prawo do zwolnienia w VAT
Mamy złe nawyki żywieniowe i przesadzamy z używkami. Czas na zmianę stylu życia na zdrowszy
W przypadku Brexitu cena złota może przekroczyć 1400 dol. za uncję
Do PIT-11 nie można wpisać dowolnych danych
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Orlando Bloom odpowiada za film "S.M.A.R.T. Chase: Fire & Earth"
"Gotham", "Imperium", "Rosewood" i inne seriale Foxa - znamy daty premier
Dawid Podsiadło pokazał "Pastempomat". W teledysku Wojciech Mecwaldowski
Usher pokazał "Crash" (wideo)
Scarlett Johansson w filmie "Rock That Body", kobiecej odpowiedzi na "Kac Vegas"
George Clooney przygotowuje serial "America's Most Admired Lawbreaker" o oszustwach w przemyśle farmaceutycznym
Koniec serialu "Orphan Black". Piąty sezon będzie ostatnim
8 stycznia 2017 roku poznamy zwycięzców Złotych Globów za rok 2016
"Bociany" ("Storks") - nowa animacja Warner Bros.
 
 
 
BLOG
 
Czy Brexit jest dobry dla Polski i dlaczego jest? - Ewaryst Fedorowicz
 
Czy to zahacza o heroizm? - ks. Artur Stopka
 
Serwis OKO - Andrzej Bober
 
Rozmyślania przy chodzeniu - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Wzrok Lewandowskiego - Monika Klama
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj