|
|
|
|
|
|
|
,,Surprise, Surprise!" w lipcu wróci do Polsatu
Zawieszony po emisji pierwszego odcinka program rozrywkowy „Surprise, Surprise!” od drugiej połowy lipca znów będzie emitowany w Polsacie. Premierowe odcinki stacja pokaże w czwartki, a ich powtórki w niedziele - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Francuska telewizja dzięki hologramom ,,teleportuje" dziennikarzy i gości na Euro 2016 (wideo)
Francuska telewizja Métropole Télévision 6 (w skrócie M6) z okazji Euro 2016 przygotowała innowacją - za pomocą hologramów i green boksa „teleportuje” dziennikarzy i zaproszonych gości. Dzięki tej technologii prowadząca studio przed meczem Francja - Szwajcaria „weszła” na boisko przez ramę wielkiego telewizyjnego ekranu.
więcej
|
Natalia Gębska i Leszek Bogdanowicz dyrektorami w 4Fun Media
Natalia Gębska została dyrektorem programowym, a Leszek Bogdanowicz dyrektorem ds. innowacji w 4Fun Media. Gębska wcześniej pracowała w Eurozecie, a Bogdanowicz współpracował m.in. z Telewizją Polską.
więcej
|
Telewizja Polska szykuje się do przetargu na dom mediowy
Biuro marketingu Telewizji Polskiej planuje przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii, które będzie prowadzić. Właśnie ogłosiło dialog techniczny, który poprzedza przetarg.
więcej
|
Nowy program satyryczny ,,Studio YaYo" w TVP3 Warszawa krytykowany w internecie
Na antenie TVP3 Warszawa w niedzielę zadebiutował program „Studio YaYo” tworzony przez satyryków Pawła Dłużewskiego i Ryszarda Makowskiego. Wielu internautów i dziennikarzy skrytykowało produkcję jako archaiczną i pretensjonalną.
więcej
|
TVP Seriale i Stopklatka TV bezkonkurencyjne wśród kanałów filmowych (dane za maj)
W maju br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał AXN Spin, a liderem spadków był AXN White.
więcej
|
Wpadka techniczna HBO GO z nowym odcinkiem ,,Gry o Tron", nadawca naprawia i przeprasza
Najnowszy odcinek szóstego sezonu „Gry o Tron” okazał się niedostępny przez kilka godzin dla widzów platformy HBO GO w Polsce. Ścieżka dźwiękowa i obraz pochodziły z dwóch różnych odcinków, a użytkownicy nie kryli swojego oburzenia.
więcej
|
Wyższe ceny reklam w Polsacie, najdroższe przy ,,Disco Hit Festival"
Od kilku do kilkunastu procent więcej niż rok temu trzeba zapłacić za reklamy na antenie Polsatu z oferty na lipiec. Najwięcej kosztują spoty przy „Disco Hit Festival - Kobylnica 2016” i koncercie Radia ZET.
więcej
|
Udział ,,wielkiej czwórki" poniżej 40 proc. Najsłabsza w historii oglądalność TVP2
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta niezmiennie była pierwsza w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
"Westworld" - nowy serial HBO
Do sieci trafiła nowa zapowiedź nadchodzącego serialu HBO "Westworld".
więcej
|
Nowe odcinki ,,Oddbods" w Boomerang (wideo)
27 czerwca 2016 roku Boomerang rozpocznie emisję nowych odcinków serialu „Oddbods”.
więcej
|
|
|
Rusza 45. edycja ,,Lata z radiem". Wśród gwiazd Andrzej Piaseczny, Perfect i Varius Manx
Wczoraj na antenie PR1 rozpoczęła się 45. edycja wakacyjnego programu „Lato z Radiem”. W sobotę wystartuje trasa koncertowa, która zawita do 18 miast, a na scenie zagrają m.in. Andrzej Piaseczny, Perfect, Sarsa i Varius Manx. Polskie Radio przygotowało także ofertę dla dzieci. - Chcemy wychowywać i łączyć z radiem nowe pokolenie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia.
więcej
|
|
Zuzanna Dąbrowska odeszła z Polskiego Radia
Dziennikarka radiowej Jedynki Zuzanna Dąbrowska złożyła wypowiedzenie i odeszła z Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Gwiazdy zaśpiewają z RMF FM w miejscach wskazanych przez słuchaczy
Podczas tegorocznych wakacji RMF FM zorganizuje drugą edycję akcji „Koncert za jeden uśmiech”. Słuchacze rozgłośni zdecydują, w których miastach wystąpią z koncertami gwiazdy piosenki.
więcej
|
|
Trzygodzinne pasmo popołudniowe ,,Ekspres Jedynki" w PR1. Karolina Rożej i Wojciech Dąbrowski prowadzącymi
W poniedziałek na antenie Programu I Polskiego Radia wystartowała nowa audycja popołudniowa „Ekspres Jedynki”, którą prowadzą Karolina Rożej i Wojciech Dąbrowski.
więcej
|
|
RMF traci w Krakowie. Zyskały Trójka, TOK FM i Radio Kraków
Liderem rynku radiowego w Krakowie jest RMF FM. Na drugim miejscu umocniła się Trójka, a na trzecią lokatę awansowało TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe
- Podstawą komunikacji Playa i innych operatorów telekomunikacyjnych na rynku jest nadal telewizja. Tam nadal jest duży zasięg. Natomiast coraz większą część budżetu, uwagi i specyficznej kreacji kierujemy w stronę internetu - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu sieci telekomunikacyjnej Play. - Myślę, że mniej więcej za dwa lata nasze nakłady na internet i telewizje będą równe - dodaje.
więcej
|
Telewizja Polska szykuje się do przetargu na dom mediowy
Biuro marketingu Telewizji Polskiej planuje przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii, które będzie prowadzić. Właśnie ogłosiło dialog techniczny, który poprzedza przetarg.
więcej
|
Ludzie a nie technologia główną inspiracją kreatywności (relacja z Cannes Lions)
Realia rozwiązań technologicznych raczej przeszkadzają, niż inspirują i pomagają. Branża widzi już do czego prowadzi taka rzeczywistość - do dalszej ucieczki konsumentów przed reklamą. Pierwszy dzień festiwalu Cannes Lions 2016 relacjonuje dla Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director z Havas Media Group.
więcej
|
Niższy wzrost rynku reklamowego w br. Mocno w górę reklama mobilna i wideo, w dół prasowa i disyplay
ZenithOptimedia obniżył z 3,5 do 3,2 proc. prognozę tegorocznego wzrostu polskiego rynku reklamowego. Prognoza globalnej dynamiki została natomiast obniżona z 4,6 do 4,1 proc. Firma uzasadnia to niepewną sytuacją gospodarczą.
więcej
|
Robert Lewandowski w kolejnej kampanii reklamowej Gillette
W ramach przedłużonej współpracy marketingowej Robert Lewandowski po raz trzeci wystąpi w kampanii reklamującej maszynki do golenia Gillette (produkowane przez Procter & Gamble Polska).
więcej
|
Wyższe ceny reklam w Polsacie, najdroższe przy ,,Disco Hit Festival"
Od kilku do kilkunastu procent więcej niż rok temu trzeba zapłacić za reklamy na antenie Polsatu z oferty na lipiec. Najwięcej kosztują spoty przy „Disco Hit Festival - Kobylnica 2016” i koncercie Radia ZET.
więcej
|
Branża turystyczna zwiększa nakłady na reklamy, najwięcej wydaje gastronomia
Polska branża turystyczna wydała w drugiej połowie 2015 r. ponad 109 mln zł na reklamy, przede wszystkim w telewizji, internecie i prasie. Liderem wydatków w tym sektorze jest gastronomia - wynika z analizy Codemedia.
więcej
|
Olka Osadzińska i Anna Skura reklamują produkty Brita do filtracji wody (wideo)
Ruszyła kampania produktów do filtracji wody kranowej Brita. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Think Your Water”, biorą udział ilustratorka Ola Osadzińska oraz blogerka Anna Skura. Akcję przygotowały agencje Multi Communications, Mr Target i Propeller.
więcej
|
Natalia Siarniewicz: z Endorfina Events do EM Labu
Natalia Siarniewicz zaczęła pracę jako head of creative w agencji eventowej EM Lab (należącej do holdingu Mediacap). Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Mea Group, Jet Events, MyPlace i Endorfina Events.
więcej
|
FCB Warsaw, Walk, Y&R, PanGenerator i Saatchi&Saatchi także z nominacjami w Cannes Lions 2016
Prace polskich agencji uzyskały w poniedziałek osiem nominacji na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2016. O główne nagrody walczą projekty agencji FCB Warsaw, Walk, Youn&Rubicam Warsaw, PanGenerator i Saatchi&Saatchi.
więcej
|
Marcin Pawul account directorem w Arskom Group
Marcin Pawul dołączył do zespołu agencji Arskom Group, obejmując stanowisko account directora. Ostatnio pracował w Fundacji V4 Sport, a wcześniej m.in. w Havas Sports&Entertainment.
więcej
|
|
|
Piotr ,,VaGla" Waglowski w Ministerstwie Rozwoju. ,,Ograniczam aktywność komentatorską"
Prawnik, autor serwisu prawo.vagla.pl oraz felietonista „Gazety Bankowej” Piotr „VaGla” Waglowski rozpoczął pracę w Ministerstwie Rozwoju. Dołączył do zespołu Departamentu Doskonalenia Regulacji Gospodarczych. W związku z podjęciem pracy w resorcie rozwoju zadeklarował, że znacząco ogranicza swoją aktywność komentatorską.
więcej
|
Spotify ma 100 mln użytkowników, 30 mln płaci za dostęp. ,,Reklama coraz ważniejsza"
Serwis Spotify potwierdził oficjalnie, że baza jego użytkowników osiągnęła liczbę 100 milionów, z czego 30 milionów to subskrybenci płatnej wersji. - Obecnie firma bardziej zwraca się w stronę reklamy i dodawania produktów - ocenia w rozmowie z „The Wall Street Journal” Jeff Levick, chief revenue officer w Spotify.
więcej
|
Użytkownicy Netflixa najchętniej wracają do oglądania ,,Orange is the new black"
Według badań Netflixa użytkownicy tego serwisu najchętniej oglądają ponownie sezony serialu „Orange is the new black”. Większość widzów ogląda powtórki samotnie, w łóżku lub podczas sprzątania mieszkania.
więcej
|
Awaria systemu w mBanku zatrzymuje karty płatnicze klientów. ,,Wyrobienie nowej karty nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami"
Poważna awaria systemu informatycznego mBanku sparaliżowała możliwość korzystania użytkownikom z usług banku. Transakcje nie tylko nie były realizowane, ale skutkowały zatrzymaniem kart płatniczych użytkowników. mBank zapewnia o darmowym wystawieniu nowych kart i radzi korzystać na razie z opcji BLIK.
więcej
|
Facebook udostępnia Creative Hub do tworzenia ciekawszych reklam mobilnych
Facebook wprowadzi nową platformę internetową Creative Hub, która ma pomóc agencjom i markom tworzenie bardziej kreatywnych reklam na urządzenia mobilne.
więcej
|
Taylor Swift i U2 w liście do Kongresu USA oskarżają YouTube o łamanie praw autorskich
Grupa muzyków i wytwórni muzycznych skierowała do Kongresu USA list otwarty, w którym domaga się zmiany amerykańskiego prawa autorskiego. Według twórców obecne przepisy pozwalają takim serwisom jak YouTube na finansowe wykorzystywanie artystów.
więcej
|
|
|