|
|
|
|
|
|
|
Po 12 latach Sopot Festival wróci do TVP1? ,,Miasto Sopot zainteresowane współpracą"
Telewizja Polska zastanawia się nad przejęciem praw do organizowania międzynarodowego Festiwalu w Sopocie, które rok temu porzuciła Telewizja Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Decyzje jeszcze nie zapadły - usłyszeliśmy w TVP.
więcej
|
TVN będzie produkować więcej treści wyłącznie dla Player.pl. Anting: stawiamy na polskie produkcje
- Player.pl będzie inwestować przede wszystkim w polskie treści - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Christian Anting, członek zarządu TVN, ds. produktów cyfrowych i e-commerce. W ciągu najbliższych lat przychody platformy mają składać się w 50 proc. z reklam i w 50 proc. z opłat za treści. TVN nie zamierza blokować dostępu do serwisu użytkownikom adblocków.
więcej
|
Polsat wygrał wiosnę. Najwięcej straciła TVP1 (analiza)
W wiosennej ramówce br. najchętniej oglądaną stacją był Polsat. Na przeciwnym biegunie znalazła się TVP1, która straciła najwięcej. - Biorąc pod uwagę główne anteny, wiosna 2016 roku była najbardziej udana dla TVN-u - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Paweł Kaczorowski, analityk mediów w SMG Polska.
więcej
|
Reklamy przy meczu Szwajcaria - Polska: za 93,7 tys. zł w Polsacie, za 116,6 tys. zł w TVP1
W związku z awansem polskiej reprezentacji Polski do fazy pucharowej na Euro 2016 Polsat Media przedstawiło nowe ceny reklam dla emisji spotów podczas meczów 1/8 finału turnieju. Najwięcej kosztuje reklama przy spotkaniu Szwajcaria - Polska.
więcej
|
Pomostowa ustawa medialna przyjęta przez Sejm, Rada Mediów Narodowych po wakacjach
W środę Sejm uchwalił tzw. pomostową ustawę medialną, powołującą Radę Mediów Narodowych. Skład Rady prawdopodobnie zostanie ustalony po wakacjach.
więcej
|
Polsat odpowiada UOKiK-owi: niewielu klientów niezadowolonych z transmisji Euro 2016
Grupa Polsat zapewnia, że odpowie UOKiK-owi na wszystkie pytania dotyczące pokazywania meczów Euro 2016, a część informacji już przekazała. Firma podkreśla, że problemy z odbiorem transmisji miało tylko niewielu klientów, którym zapewniono szereg ponadstandardowych rozwiązań.
więcej
|
Do KRRiT wpłynęła skarga na ,,Studio YaYo", nowy program Dłużewskiego i Makowskiego
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała skargę na treści zawarte w programie satyrycznym TVP3 Warszawa „Studio YaYo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Lato Polsat News" w wakacyjne weekendy w Telewizji Polsat i Polsat News
W sobotę 25 czerwca br. wystartuje akcja „Lato Polsat News” w ramach której ekipa porannego pasma Polsat News odwiedzi polskie miasta.
więcej
|
Mecz Ukraina-Polska nie pobił rekordu oglądalności. Śledziło go 12,64 mln widzów
Transmisja wczorajszego meczu Polski z Ukrainą w polskich kanałach telewizyjnych zgromadziła 12,64 mln osób, z czego 6,73 mln w TVP1, a 5,9 mln w Polsacie i Polsacie Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UOKiK chce wyjaśnień od Polsatu ws. transmisji Euro 2016, sugeruje zwrot opłat klientom Ipli
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zwrócił się do Cyfrowego Polsatu i Telewizji Polsat o wyjaśnienia dotyczące transmisji Euro 2016. Do UOKiK-u napłynęło w tej sprawie wiele skarg, zarówno od odbiorców indywidualnych (głównie użytkowników Ipli), jak i podmiotów chcących organizować strefy kibica.
więcej
|
Mecz Ukraina - Polska miał więcej widzów w TVP1, ale to Polsat zarobił więcej na reklamach (analiza)
Mecz Ukraina-Polska miał 12,64 mln widzów - 6,73 mln zgromadziła TVP1, a Polsat i Polsat Sport - 5,9 mln osób. Jednak to Polsat zarobił na reklamach więcej niż nadawca publiczny - 3,3 mln zł netto.
więcej
|
TVP3 i TVP Polonia pokażą wszystkie koncerty ,,Lata z Radiem"
Telewizja Polska i Polskie Radio współpracują przy realizacji trasy „Lata z Radiem”. TVP wesprze wakacyjną imprezę promocyjnie oraz zrealizuje cykle dokumentalne, a wszystkie koncerty będą pokazywane w TVP3 i TVP Polonia.
więcej
|
Altice NV finalizuje przejęcie Cablevision Systems za 17,7 mld dolarów
Grupa telekomunikacyjna Altice NV poinformowała o ostatecznym przejęciu Cablevision Systems, amerykańskiego dostawcy kablowego. Wartość transakcji to 17,7 mld dolarów.
więcej
|
Serial ,,Długa noc" w HBO
11 lipca 2016 roku na antenie HBO będzie można obejrzeć pierwszy odcinek nowego miniserialu „Długa noc”. Polska premiera produkcji odbędzie się równocześnie z amerykańską.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Ben 10" w Cartoon Network
Jesienią br. odbędzie się światowa premiera nowych odcinków serialu „Ben 10”.
więcej
|
Motowizja w ofercie Vectry
Od 1 lipca 2016 roku kanał Motowizja w wersji HD dołączy do oferty sieci kablowej Vectra.
więcej
|
|
|
panGenerator o złocie w Cannes Lions: ,,Miara pokoju" to projekt eksperymentalny, ale komercyjny (wywiad)
Co da nam nagroda poza zalewem lajków na Facebooku? Trudno powiedzieć w tej chwili - niemniej mamy nadzieję, że pomoże nam w procesie, który prowadzimy już od pewnego czasu, a mianowicie wchodzenia w relacje z klientami z zagranicy - o tym, jak wyglądała praca nad nagrodzonym Złotym Lwem projektem i czym jest ta nagroda mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jakub Koźniewski z panGenerator.
więcej
|
Unilever i Ferrero Polska o jedną trzecią więcej na reklamy, w dół Orange Polska (TOP 10)
Tradycyjne media przez pierwsze pięć miesięcy br. zarobiły na reklamach ponad 7 proc. więcej niż rok temu. Wydatki Unilever Polska, Ferrero Polska i Kino Świat rosły kilkukrotnie szybciej niż średnia dla całego rynku.
więcej
|
,,Poznaj źródło swojej siły" - kosmetyki Vichy z nowym pozycjonowaniem i komunikacją marketingową
Pod hasłem „Poznaj źródło swojej siły” rozpoczęła się komunikacja wprowadzająca nowe pozycjonowanie marki kosmetycznej Vichy (należącej do L’Oreal Polska). Za działania reklamowe odpowiadają agencje TBWA, Newcast, Hypermedia, Zenithoptimedia, Value Media i New Look.
więcej
|
Anna Wintour i Will Smith królowali w Cannes Lions (relacja)
Cztery lekcje w świecie digitalowego publishingu według Anny Wintour z „Vogue” i pułapki współczesnego świata według Willa Smitha relacjonuje z Cannes Lions 2016 dla Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media Group.
więcej
|
BMW, McDonald's i Oreo z najpopularniejszymi reklamami 360 stopni na YouTube (Top 10, wideo)
YouTube przygotował listę reklam zrealizowanych w technologii 360 stopni, które zyskały największą popularność na całym świecie od początku 2016 r.
więcej
|
KFC promuje się pudełkami ładującymi smartfony
Sieć KFC eksperymentuje w Indiach z nietypowymi opakowaniami swoich produktów. Promocyjne kartoniki z potrawami pozwalają na doładowanie smartfona lub tabletu.
więcej
|
Tap2C stawia na m-commerce i powołuje biuro reklamy
Tap2C uruchomiło unikatową funkcjonalność – usługę m-commerce, która pozwoli na lepszą monetyzację powierzchni wydawców, partnerom biznesowym otwiera nowy kanał sprzedaży, a wszystkim czytelnikom ułatwia zakupy interesujących produktów i usług.
więcej
|
Lana Popović za Annę Jakubowski dyrektorem The Coca-Cola Company w Polsce i krajach bałtyckich
Z początkiem lipca Lana Popović obejmie stanowisko dyrektor generalnej The Coca-Cola Company w Polsce i krajach bałtyckich, zastępując na tym stanowisku Annę Jakubowski. Z koncernem Popović jest związana od 15 lat.
więcej
|
,,Maksymalna dawka zysków" - BGŻOptima promuje Lokatę Bezkarną (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Lokaty Bezkarnej oferowanej przez BGŻOptima. Działania, realizowane pod hasłem „Maksymalna dawka zysków”, przygotowały firmy marketingowe Publicis Lion, Publicis DWL i Sales&More.
więcej
|
,,Poczuj w sobie moc" w kampanii Listerine (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa płynu do płukania ust Listerine (produkowanego przez koncern Johnson&Johnson) prowadzona pod hasłem „Poczuj w sobie moc”. Przygotowała ją agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
więcej
|
Witamy w krainie marzeń
Historyczny awans do 1/8 finałów Mistrzostw Europy stał się faktem. Podsumowanie trzech pierwszych spotkań Biało - Czerwonych okiem Macieja Sikorskiego, senior account managera w Havas Sports&Entertainment.
więcej
|
Orange rozdaje 7 GB internetu za punkty zdobyte przez polską reprezentację w Euro 2016
Z okazji zdobycia przez reprezentację Polski 7 punktów w meczach grupowych Euro 2016 Orange Polska rozdaje użytkownikom po 7 GB transferu internetowego. Tym samym operator rozszerza promocję „Giga za gole”.
więcej
|
Hand Made zamiast Isobar Polska będzie promował W.Kruk w internecie
Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę komunikacji marki biżuterii W.Kruk (należącej do Vistula Group). Poprzednio zajmowała się tym agencja Isobar Polska.
więcej
|
|
|
TVN będzie produkować więcej treści wyłącznie dla Player.pl. Anting: stawiamy na polskie produkcje
- Player.pl będzie inwestować przede wszystkim w polskie treści - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Christian Anting, członek zarządu TVN, ds. produktów cyfrowych i e-commerce. W ciągu najbliższych lat przychody platformy mają składać się w 50 proc. z reklam i w 50 proc. z opłat za treści. TVN nie zamierza blokować dostępu do serwisu użytkownikom adblocków.
więcej
|
Mark Zuckerberg zasłonił kamerę i głośnik w swoim laptopie. ,,Wie co robi, to przejaw przezorności"
Mark Zuckerberg opublikował na Facebooku zdjęcie, na którym jego notebook ma zaklejony obiektyw kamery oraz wbudowany mikrofon. Fotografia wywołała w sieci pytania o motywy takiego postępowania. - To przejaw przezorności na wypadek ataku hakerów, ale nie potwierdzenie, że Facebook podgląda użytkowników - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szymielewicz i Paweł Pilarczyk.
więcej
|
TVN Ventures chce wspierać polskie startupy zajmujące się rozrywką i e-commerce, niedługo pierwsze inwestycje
- W ciągu najbliższych miesięcy można spodziewać się sporej aktywności TVN Ventures - informuje w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Christian Anting, członek zarządu TVN, ds. produktów cyfrowych i e-commerce. Jak podkreśla, w polu zainteresowania funduszu są przede wszystkim spółki na wczesnym etapie rozwoju zajmujące się cyfrową rozrywką i handlem internetowym.
więcej
|
Polska reprezentacja piłkarska na Instagramie: Fabiański i Błaszczykowski z największymi wzrostami, liderem Lewandowski
Po meczach fazy grupowej na Euro 2016 na Instagramie wzrosła popularność profili wszystkich polskich reprezentantów. Największy sukces odnotował Łukasz Fabiański, któremu zyskał najwięcej obserwujących.
więcej
|
Facebook płaci mediom i celebrytom 50 mln dol. za transmisje na żywo, BuzzFeed z najwyższą gażą
Serwis Facebook podpisał kontrakty ze 140 firmami medialnymi i celebrytami - płaci im za nadawanie transmisji na żywo na platformie Live. Na liście są między innymi CNN, Huffington Post, BuzzFeed, Kevin Hart i Gordon Ramsay.
więcej
|
BMW, McDonald's i Oreo z najpopularniejszymi reklamami 360 stopni na YouTube (Top 10, wideo)
YouTube przygotował listę reklam zrealizowanych w technologii 360 stopni, które zyskały największą popularność na całym świecie od początku 2016 r.
więcej
|
Tumblr pozwala publikować wideo na żywo z innych aplikacji
Serwis społecznościowy Tumblr udostępnił użytkownikom możliwość publikowania transmisji na żywo pochodzących z zewnętrznych aplikacji. Wśród obsługiwanych platform są YouTube, YouNow, Kanvas i Upclose, brakuje Periscope i Facebook Live.
więcej
|
Answear.com otworzył pierwszy w Polsce stacjonarny punkt odbioru zakupów interenetowych dostawa w ciągu dnia
Platforma internetowa Answear.com otworzyła w Krakowie swój pierwszy w Polsce fizyczny punkt odbioru zamówień. Produkty zakupione przez internet można w nim odebrać tego samego dnia. Punkt odbioru został połączony z showroomem.
więcej
|
Wirtualna Polska przebudowała sekcję Facet.wp.pl, będą nowe cykle wideo
Dział dla mężczyzn portalu WP.pl, działający pod adresem Facet.wp.pl, został udostępniony w nowej wersji, opartej na koncepcji rozbudowanej strony głównej o cechach aplikacji mobilnej. Witryna ma zmienioną szatę graficzną i układ treści.
więcej
|
|
|