|
|
|
|
|
|
|
Prezes Jacek Kurski rezygnuje z prac nad spektaklem Jerzego Stuhra. ,,Restrykcja personalna"
Telewizja Polska zrezygnowała z realizacji spektaklu Teatru Telewizji „Las” Aleksandra Ostrowskiego, którego reżyserem był Jerzy Stuhr. - To restrykcja personalna. Pan prezes nie chce, abym uczestniczył w „dobrej zmianie” w TVP - komentuje Stuhr. - Odmowa nie ma podłoża personalnego - odpowiada TVP.
więcej
|
Wiosną najchętniej oglądane programy pokazywała TVP1 (raport hitów ratingowych)
W wiosenne ramówce br. najwięcej widzów gromadziły pozycje programowe pokazywane przez TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Jakie były ratingowe hity w dziesięciu największych stacjach telewizyjnych?
więcej
|
Córka szefowej ,,Wiadomości" na stażu w redakcji ,,Panoramy"
Maria Tętnik, córka szefowej „Wiadomości” TVP1 Marzeny Paczuskiej, odbywa staż dziennikarski w redakcji „Panoramy” TVP1. Pracownica Telewizji Polskiej zaprzecza, by pomogła w załatwieniu tej sprawy.
więcej
|
TVP będzie koprodukować seriale i filmy razem z BBC Worldwide
Telewizja Polska podpisała list intencyjny z brytyjskim nadawcą publicznym BBC Worldwide. Porozumienie dotyczy rozszerzenia współpracy handlowej pomiędzy podmiotami, m.in. wspólnych koprodukcji seriali i filmów oraz adaptacji przez TVP brytyjskich formatów.
więcej
|
Użytkownicy Telenet z dostępem do Wi-Fi w całej Europie od Liberty Global
Klienci belgijskiego operatora Telenet jako pierwsi mogą korzystać z sieci hot spotów Wi-Fi na terenie wielu krajów Europy. Usługa jest oferowana przez Liberty Global, właściciela m.in. UPC.
więcej
|
TVP będzie transmitować obrady szczytu NATO w Warszawie. ,,To chrzest bojowy przed ŚDM"
Telewizja Polska rozpoczęła współpracę z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, w ramach której 8-9 lipca będzie transmitować obrady szczytu NATO, odbywającego się w Warszawie. Nadawca zajmie się dystrybucją sygnału na cały świat.
więcej
|
Narodowa Rada Telewizji i Radiofonii Ukrainy apeluje do polskich nadawców o udostępnianie kanałów
Przewodniczący Narodowej Rady Telewizji i Radiofonii Ukrainy (NRTRU) Jurii Artemenko zwrócił się do nadawców polskich programów telewizyjnych z propozycją wpisania ich na listę kanałów dostępnych na Ukrainie.
więcej
|
Koniec serialu "Vinyl". HBO rezygnuje z projektu
Stacja HBO zrezygnowała jednak z realizacji drugiego sezonu.
więcej
|
"Divorce" - nowy serial HBO. Sarah Jessica Parker rozwodzi się z mężem
W sieci pojawiła się zapowiedź nowego serialu Sarah Jessica Parker "Divorce".
więcej
|
|
|
TOK FM przeprasza za kpiny z wierszy żołnierzy AK. Będą zmiany w audycji Piotra Najsztuba?
Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) opublikowało komunikat, w którym przeprasza słuchaczy oraz uczestników Powstania Warszawskiego i ich rodziny za żarty Piotr Najsztuba i Tomasza Piątka z wierszy żołnierzy AK. Najsztub nadal będzie prowadził w stacji program satyryczny „Prawda nas zaboli”.
więcej
|
|
Lato w radiowej Trójki. ,,Stawiamy na muzykę. Więcej programów o literaturze historycznej"
W najbliższy poniedziałek, 27 czerwca br. radiowa Trójka wprowadzi nową ramówkę. - Stawiamy na muzykę, w tym klasyczną, filmową, a nawet elektroniczną, ale nie zapominamy o innych ważnych tematach związanych z istotnymi wydarzeniami tego lata - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adam Hlebowicz, dyrektor Programu 3 Polskiego Radia.
więcej
|
|
Trójka liderem we Wrocławiu. TOK FM awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Poznaniu jest Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM, które awansowało z miejsca dziewiątego - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Po skardze do KRRiT Najsztub i Piątek przeproszą za żarty w TOK FM z wierszy żołnierzy AK. ,,Nie wiedzieliśmy, nasz błąd"
W poniedziałek na antenie TOK FM Piotr Najsztub i Tomasz Piątek żartowali z autentycznych wierszy żołnierzy AK, na co skargę do KRRiT skierowało Stowarzyszenie Pamięci Powstania Warszawskiego. - To nasz błąd. Nie wiedzieliśmy, że są to wiersze pisane przez uczestników Powstania. Przeprosimy za to - zapowiada Najsztub.
więcej
|
|
|
|
ZenithOptimedia Group i Starlink zmienią się w Zenith i Blue 449 | Starlink
Starcom, Zenith, Mediavest oraz Blue 449 | Starlink to cztery marki agencji mediowych, które będą działały na polskim rynku w ramach koncernu Publicis Media.
więcej
|
Nowe przepisy o reklamach zewnętrznych w Gdańsku coraz bliżej: zakaz w ścisłym centrum, podział miasta na 6 stref
Na początku lipca ma być gotowy projekt nowej uchwały krajobrazowej dla Gdańska, która wprowadzi nowe zasady umieszczania reklam na terenie miasta. Jeśli wejdzie w życie, ze ścisłego centrum miasta znikną niemal wszystkie nośniki reklamowe.
więcej
|
Andrzej Szewczyk i Marek Lesiak na czele Artegence i Efigence, Artur Gortych przeszedł do rady nadzorczej
Artur Gortych ustąpił z funkcji prezesa spółek Artegence i Efigence i przeszedł do rady nadzorczej pierwszej z nich. Prezesem Artegence będzie teraz Andrzej Szewczyk, a Efigence - Marek Lesiak.
więcej
|
Unilever zapowiada koniec reklam ze stereotypowym wizerunkiem kobiet
Unilever zadeklarował, że nie będzie już tworzyć reklam wykorzystujących stereotypowy wizerunek kobiety. Keith Weed, globalna szef marketingu w koncernie, zapowiedział odejście w reklamach od stereotypów dotyczących płci.
więcej
|
Reklama kinowa i radiowa w Polsce mocno w górę, tylko dzienniki ze spadkami
Tradycyjne media zarobiły w okresie od stycznia do maja br. 7,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Największe wzrosty zanotowały indoor, kina i radio. Spadły natomiast przychody reklamowe dzienników.
więcej
|
PGNiG tworzy Superligę piłkarzy ręcznych i centralizuje prawa marketingowe
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, sponsor piłki ręcznej w Polsce wprowadza Superligę piłkarzy ręcznych od sezonu 2016/2017. Wzorem innych lig zawodowych scentralizowana zostanie część praw marketingowych, dzięki czemu spółka zarządzająca rozgrywkami będzie mogła w imieniu klubów poszukiwać sponsorów dla całej ligi.
więcej
|
Grupa SARE: Jarosław Nowak prezesem w INIS, Roman Grygierek w Mr Target
Roman Grygierek oraz Jarosław Nowak, dotychczasowi dyrektorzy zarządzający i członkowie zarządów spółek INIS i Mr Target (należących do Grupy SARE), objęli w tych spółkach stanowiska prezesów.
więcej
|
Zwyciężczyni konkursu instagramowego w kampanii kosmetyków Bielenda (wideo)
W nowej kampanii reklamowej kosmetyków Bielenda występuje Natalia Zasępa, zwyciężczyni konkursu marki zrealizowanego na Instagramie. Ambasadorką Bielendy pozostaje też aktorka Edyta Olszówka.
więcej
|
Biuro podróży Rainbow sponsorem ,,Akcji Wakacje" w TVP1
Program „Akcja Wakacje” to 10-odcinkowa seria, w której Anna Popek podróżuje i rozmawia z osobami aktywnie włączającymi się w działalność charytatywną lub doświadczonymi przez los. Program wyprodukowała firma Hotpot Media a sponsorem serii jest biuro podróży Rainbow.
więcej
|
Eskadra przygotuje strategię marketingową Gorzowa Wielkopolskiego
Agencja Eskadra wygrała postępowanie na aktualizację strategii zarządzania marką Gorzów Wielkopolski. Miasto przez ostatnie lata promowało się jako „Przystań”.
więcej
|
Europejskie jabłka promowane w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Trwa współfinansowana przez Unię Europejską kampania pod hasłem „Europejskie Jabłka Dwukolorowe”. Do końca lipca działania będą prowadzone w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Infinity Media.
więcej
|
,,Dołącz do drużyny profesjonalistów" w promocji narzędzi Neo
Grupa Topex zaczyna kampanię marketingową narzędzi ręcznych Neo obejmującą reklamy pod hasłem „Dołącz do drużyny profesjonalistów” i promocję zakupową. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy What, Play Production, Havas Media i Codemedia.
więcej
|
Agnieszka Wojtyniak awansowała w agencji Opcom
Po czterech latach pracy w agencji Opcom Agnieszka Wojtyniak awansowała na stanowisko senior copywritera. Teraz będzie nadzorować projekty dla kluczowych klientów agencji.
więcej
|
,,Podwójna moc hybrydy" w kampanii Lexusa NX 200t (wideo)
Trwa telewizyjna kampania reklamowa Lexusa NX 200t prowadzona pod hasłem „Podwójna moc hybrydy”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Heads Advertising i PHD Media Direction.
więcej
|
Rusza ,,Dom Marzeń" - mocne otwarcie lata w TVN!
Upał, moc sportowych emocji i dużo dobrej rozrywki - słowem pierwsza sobota lata a w TV dwie obowiązkowe pozycje programowe - występ drużyny biało-czerwonych na Euro 2016 oraz polska premiera „Domu Marzeń” - reality show powstającego w modelu silnego partnerstwa pomiędzy czołowymi mediami oraz sponsorami.
więcej
|
|
|
Gremi Media stawia na e-wydania i treści wideo, debiut giełdowy planuje na połowę 2017 roku
Przychody Grupy Gremi Media w pierwszym kwartale br. wyniosły 25,7 mln zł, a EBITDA 1,7 mln zł. Wydawca „Rzeczpospolitej” zapowiada inwestycje w e-wydania i treści wideo. Potwierdza też, że planuje wejście na GPW. - Termin debiutu giełdowego uzależniamy od koniunktury na warszawskim parkiecie. Realny to pierwsza połowa przyszłego roku - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Iwona Liszka-Majkowska, wiceprezes Gremi Media.
więcej
|
Agora z nową radą nadzorczą, wypłaci 35,7 mln zł dywidendy
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Agory powołało na nową kadencję radę nadzorczą, w której nowymi członkami są Anna Kryńska-Godlewska i Andrzej Dobosz. Ponadto zdecydowało o wypłacie dywidendy w łącznej wysokości 35,7 mln zł.
więcej
|
Rzecznik MON: teksty ,,GW" o Macierewiczu niewiarygodne, bo napisał je Tomasz Piątek uzależniony od narkotyków
Rzecznik Ministerstwa Obrony Narodowej Bartłomiej Misiewicz stwierdził, że ostatnie artykuły „Gazety Wyborczej” o Antonim Macierewiczu są nieprawdziwe, a ich autor Tomasz Piątek jest uzależniony od narkotyków. - Tak się składa, że od ponad dwóch lat jestem czysty od wszystkich narkotyków włącznie z alkoholem - odpowiedział Piątek.
więcej
|
,,Mam Ogród" wyprzedził ,,Przepis na Ogród" w I kwartale. ,,Działkowiec" na czele sprzedaży
W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie był „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród”. Zyskał tylko magazyn „Mam Ogród”.
więcej
|
|
|
PBI i Gemius zaczynają wdrażać pomiar aplikacji mobilnych. Co muszą zrobić wydawcy?
Firmy PBI i Gemius zaczęły prace nad uruchomieniem pomiaru korzystania przez polskich internautów z aplikacji mobilnych na systemy iOS i Android. Wydawcom udostępniono instrukcje, jak oskryptować swoje aplikacje. Pierwsze wyniki zostaną podane za października br.
więcej
|
65 proc. Polaków korzysta z internetu. Za dostęp do treści płaci 8 proc. internautów
Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta 65 proc. Polaków. To zaledwie o 1 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrost liczby internautów znacząco wyhamował - w ciągu ostatnich 5 lat wyniósł 10 pkt. proc., a w latach 2005-2010 33 pkt. proc. To kluczowe wyniki raportu CBOS o tym jak Polacy korzystają z internetu.
więcej
|
Instagram będzie tłumaczył wpisy użytkowników
Instagram zapowiada, że wkrótce wprowadzi w swoim serwisie opcję tłumaczenia wpisów użytkowników na inne języki. Pełna lista nie jest znana, na pewno będzie na niej angielski, niemiecki, francuski, hiszpański i rosyjski.
więcej
|
BitTorrent startuje z serwisem streamingowym, treści za darmo w zamian za reklamy
Sieć BitTorrent uruchomiła serwis streamingowy Now, w którym będzie prezentować treści od twórców związanych z platformą BitTorrent Bundle. Artyści otrzymają 70 procent przychodów z reklam.
więcej
|
Użytkownicy Telenet z dostępem do Wi-Fi w całej Europie od Liberty Global
Klienci belgijskiego operatora Telenet jako pierwsi mogą korzystać z sieci hot spotów Wi-Fi na terenie wielu krajów Europy. Usługa jest oferowana przez Liberty Global, właściciela m.in. UPC.
więcej
|
|
|
Ranking agencji public relations według fee income - miarodajna reprezentacja rynku? (opinie)
Ranking agencji PR opracowany wyłącznie na podstawie fee to jedyna miarodajna metoda porównania ich wyników. Takie raporty jednak bardzo mało mówią o rynku PR, a ten właśnie opublikowany jest bardzo rozdrobiony. Wzrost honorariów agencji o 10 proc. w skali roku jest krzepiący - raport ZFPR i związaną z nim kondycji branży PR komentują dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Hejnowski, Szymon Sikorski i Ryszard Solski.
więcej
|
Rzecznik MON: teksty ,,GW" o Macierewiczu niewiarygodne, bo napisał je Tomasz Piątek uzależniony od narkotyków
Rzecznik Ministerstwa Obrony Narodowej Bartłomiej Misiewicz stwierdził, że ostatnie artykuły „Gazety Wyborczej” o Antonim Macierewiczu są nieprawdziwe, a ich autor Tomasz Piątek jest uzależniony od narkotyków. - Tak się składa, że od ponad dwóch lat jestem czysty od wszystkich narkotyków włącznie z alkoholem - odpowiedział Piątek.
więcej
|
Partner of Promotion i MSL Group z największymi honorariami i zatrudnieniem (TOP21 agencji PR)
Wśród agencji public relations w Polsce największe honoraria fee income w ub.r. zanotowały Partner of Promotion i MSL Group, które miały też najwięcej stałych pracowników i współpracowników. Na kolejnych miejscach znalazły się Grayling Poland, Walk, H+K Strategies i 24/7 Communication.
więcej
|
|
|