|
|
|
|
|
|
|
Waldemar Gasper odwołany z funkcji dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej
Waldemar Gasper po czterech miesiącach pełnienia funkcji dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej został odwołany z tego stanowiska przez Jacka Kurskiego, prezesa TVP. Jego miejsce może zająć Maciej Radkiewicz.
więcej
|
Juliusz Braun krytykuje wysłanie reprezentanta TVP na Eurowizję dla dzieci. ,,Celebrycka otoczka i rywalizacja"
- Padały propozycje od EBU, ale w pełni świadomie odmawialiśmy. Telewizja Polska nie powinna uczestniczyć w konkursach, w których rywalizują dzieci - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl możliwy udział TVP w Konkursie Piosenki Eurowizji dla Dzieci Juliusz Braun, prezes TVP w latach 2011-2015.
więcej
|
Polsat i TVN wyprzedziły TVP1. Top 145 kanałów w Polsce
Nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym w maju br. został Polsat, a na drugie miejsce awansował TVN. Na trzecie miejsce spadła TVP1. Ranking top 145 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska dementuje informacje o odejściu Włodzimierza Szaranowicza
W sieci pojawiły się informacje, jakoby Włodzimierz Szaranowicz w drugiej połowie br. miał odejść z funkcji dyrektora TVP Sport. Informację tę zdementowała rzecznik Telewizji Polskiej.
więcej
|
Vice pojawi się w 50 krajach, stawia na Azję i Afrykę
Kanał telewizyjny Viceland w ciągu najbliższych 12 miesięcy wystartuje w 44 krajach. Łącznie w tym okresie Vice rozpocznie działalność, w segmencie telewizyjnym lub internetowym, w 50 państwach.
więcej
|
Problemy z transmisją meczu Euro 2016 w Polsat Sport 2 HD, powodem burza nad Warszawą
W kanale Polsat Sport 2 HD niedostępny był obraz z części meczu Francja - Irlandia w 1/8 Euro 2016. Przyczyną była silna burza przechodząca wtedy nad Warszawą.
więcej
|
Serial ,,Mr. Robot" w Canal+
14 lipca 2016 roku Canal+ rozpocznie emisję serialu „Mr. Robot”.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Zwyczajnego serialu 7" w Cartoon Network
4 lipca 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków siódmej edycji animacji „Zwyczajny serial”.
więcej
|
|
|
Od września Polskie Radio 24 w miejsce PR IV na falach UKF
- Polskie Radio 24 zacznie nadawać na częstotliwościach analogowych FM najprawdopodobniej od początku września - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes zarządu i redaktor naczelna Polskiego Radia. Nadawca nie planuje likwidacji radiowej Czwórki - kanał nadal będzie dostępny cyfrowo i w internecie, a jego oferta ma być rozwijana.
więcej
|
|
Kilkaset osób na pikiecie przeciw zmianom w Trójce. ,,Oddajcie Trójkę!"
W niedzielę po południu kilkaset słuchaczy Trójki niezadowolonych z ostatnich zmian programowych i kadrowych w stacji wzięło udział w pikiecie pod jej siedzibą. Skandowano i prezentowano na transparentach hasła typu „Oddajcie Trójkę!”, „Nie trujcie Trójki!” i „Trzymamy z Wami!”.
więcej
|
|
,,Wakacyjne granie", ,,Gwiazdy na leżaku" i ,,Świat na głowie" latem w RMF FM
W letniej ramówce RMF FM pojawiły się audycje „Wakacyjne granie”, „Gwiazdy na leżaku” i „Świat na głowie”. Rozgłośnia wyśle swoich słuchaczy na wymarzone wakacje i zrelacjonuje wyprawę górską Andrzeja Bargiela.
więcej
|
|
Konrad Piasecki pożegnał się z RMF FM, a Monika Olejnik z Radiem ZET
RMF FM wyemitowało ostatnie wydanie „Kontrwywiadu” prowadzone przez Konrada Piaseckiego, a Radio ZET - ostatniego „Gościa Radia ZET” i „7 dzień tygodnia” z udziałem Moniki Olejnik. RMF FM nie ujawnia, kto zastąpi Piaseckiego w porannych rozmowach politycznych.
więcej
|
|
,,Upalne granie bez cienia mówienia" i ,,ZET Cafe" latem w Radiu ZET
W poniedziałek 27 czerwca br. startuje letnia ramówka Radia ZET (Eurozet), w której dla słuchaczy przygotowano m.in. pasmo „Upalne granie bez cienia mówienia” oraz audycję „ZET Cafe” nadawaną ze studia plenerowego.
więcej
|
|
Sąd: Kamil Dąbrowa bezprawnie zwolniony z Polskiego Radia, dostanie odszkodowanie
Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawa orzekł, że dyscyplinarne zwolnienie Kamila Dąbrowy z Polskiego Radia w styczniu br. było niezgodne z prawem. Dąbrowie przyznano odszkodowanie w wysokości trzymiesięcznej pensji. Polskie Radio jeszcze nie zdecydowało, czy odwoła się od tego wyroku.
więcej
|
|
Wakacje w Rock Radiu: ,,Lato na bogato", ,,Nie spać, zwiedzać!" i ,,Rock Radio na trawie"
W letniej ramówce Rock Radia (Grupa Radiowa Agory) pojawiły się trzy nowe audycje - „Lato na bogato w Rock Radiu”, „Rock Radio na trawie” oraz poranny program „Nie spać, zwiedzać!”, który zastąpił „Ranne kakao”.
więcej
|
|
Radosław Kazimierski wraca do Poczty Polskiej jako dyrektor biura zarządu
Radosław Kazimierski dołączył do zespołu Poczty Polskiej, gdzie objął stanowisko dyrektora zarządu spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio przez sześć lat był rzecznikiem prasowym Polskiego Radia.
więcej
|
|
,,Smaki lata" Anny Starmach w letniej ramówce RMF Classic
W letniej ramówce RMF Classic pojawią się m.in. nowe pasma dotyczące sportu oraz podróży. Będzie też audycja kulinarna Anny Starmach i codzienna prognoza astronomiczna.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem słuchalności w Trójmieście. Radio Gdańsk wypadło z podium
Nowym liderem rynku radiowego w Trójmieście została Trójka, która wyprzedziła RMF FM. Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Tomasz Rożek z ,,Pytaniami z kosmosu" w radiowej Trójce
27 czerwca br. na antenie Programu 3 Polskiego Radia zagości z własnym pasmem Tomasz Rożek. Autor „Sondy 2” (TVP2) poprowadzi na antenie Trójki audycję „Pytania z kosmosu”.
więcej
|
|
,,Zaraz będzie ciemno" Jerzego Owsiaka w Antyradiu w poniedziałki
Dwugodzinna audycja Jerzego Owsiaka pod nazwą „Zaraz będzie ciemno” będzie nadawana w Antyradiu w poniedziałki od godz. 20.00. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 4 lipca.
więcej
|
|
Rock Radio po 7 latach kończy ,,Ranne kakao" Tymańskiego i Kędzierskiego. ,,Nowy program na wakacje"
Grupa Radiowa Agory, nadawca „Rock Radia”, zakończyła w piątek nadawanie porannej audycji „Ranne kakao”. Z rozgłośni odchodzi Tymon Tymański, a Piotr Kędzierski wróci z autorskim programem jesienią.
więcej
|
|
Michał Margański pożegnał się ze słuchaczami Trójki, zastąpi go Jacek Hawryluk
Dziennikarz muzyczny Michał Margański, prowadzący w radiowej Trójce program „Potrójne pasmo przenoszenia”, pożegnał się w piątek ze słuchaczami. Program będzie teraz prowadził Jacek Hawryluk.
więcej
|
|
|
|
Cannes Lions 2016: dwa Grand Prix za ,,McWhoppera", triumf Ogilvy & Mather, WPP i Droga5
W zakończonym w sobotę festiwalu Cannes Lions po dwie nagrody Grand Prix zdobyła agencja Y&R New Zeland za akcję „McWhopper”, a także JWT, Venables Bell & Partners, Adam & EveDDB i Google. Siecią reklamową roku została Ogilvy & Mather, holdingiem roku - WPP, agencją roku AlmapBBDO a agencją niezależną - Droga5.
więcej
|
Fabiański, Pazdan i Błaszczykowski wizerunkowo zyskali na Euro 2016 więcej niż Milik i Lewandowski
Bartosz Kapustka, Michał Pazdan, Kuba Błaszczykowski, Arek Milik, Łukasz Fabiański - to o nich najgłośniej jest w mediach w trakcie Euro 2016. Równie dużo mówi się o Robercie Lewandowskim, jednak mniej pozytywnie niż o jego kolegach z kadry. Wizerunek polskich piłkarzy oceniają dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kita, Rafał Lampasiak, Tomasz Bartnik i Wojciech Szaniawski.
więcej
|
Brexit może mieć negatywny wpływ na polski rynek reklamowy, ale stopniowy i za jakiś czas (opinie)
W długiej perspektywie konsekwencje Brexitu dla polskiej gospodarki, a więc również dla rynku reklamy, mogą być bardzo poważne. Jeśli wygra trend dezintegracji, to tempo wzrostu naszego PKB zwolni, a rynek reklamy będzie pogrążony w stagnacji. Proces wychodzenia z UE będzie trwał latami. Polski rynek reklamowy nie jest ściśle związany z brytyjskim i nie ma między nimi bezpośredniej zależności - wpływ Brexitu na kondycję polskiego rynku reklamowego prognozują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie branży reklamowej.
więcej
|
Waldemar Gasper odwołany z funkcji dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej
Waldemar Gasper po czterech miesiącach pełnienia funkcji dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej został odwołany z tego stanowiska przez Jacka Kurskiego, prezesa TVP. Jego miejsce może zająć Maciej Radkiewicz.
więcej
|
OS3 Group przejęła agencję shopper marketingową H2O Creative
H2O Creative, agencja specjalizująca się m.in. shopper marketingu, została kupiona przez OS3 Group.
więcej
|
Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski śpiewają w wakacyjnej kampanii T-Mobile (wideo)
Sieć telekomunikacyjna T-Mobile Polska zaczęła wakacyjny konkurs muzyczny „T-Mobile Show”. Towarzyszy temu kampania reklamowa (przygotowana i realizowana przez firmy Bridge2Fun, Next, Agencja Warszawa i Starcom MediaVest Group), w której występują Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski.
więcej
|
Wojciech Modest Amaro reklamuje Formułę Biznes Box w Play dla Firm (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie do sprzedaży w ofercie dla firm Formułę Biznes Box. Bohaterem reklam jest restaurator Wojciech Modest Amaro.
więcej
|
Jan Cieślar podsumowuje Cannes Lions: nowy Herzog to tylko reklama
Kategoria Music and Entertainment rodzi się w bólach, o czym świadczy najmniej uczęszczana i najsłabsza gala festiwalu, poczynając od nieciekawych wyborów, po kuriozalny pomysł na przyznanie dwóch Grand Prix. Fantastyczny, najważniejszy wykład festiwalu, „What if advertising was invented today?”, wygłosił Pj Pereira, współzałożyciel agencji Pereira & O’Dell, która od lat jest liderem branded entertainment - festiwal Cannes Lions podsumowuje dla Wirtualnemedia.pl Jan Cieślar z Grey Group Poland.
więcej
|
Karolina Gorczyca sportową ambasadorką marketingową odzieży 4F
Aktorka Karolina Gorczyca została ambasadorką marketingową marki odzieżowej 4F (produkowanej przez firmę OTCF). Działania z udziałem Gorczycy będą realizowane m.in. w BTL-u i poprzez eventy.
więcej
|
Magdalena Wyrzykowska na czele kreacji w EM Labie
Magdalena Wyrzykowska zaczęła pracę jako head of production w agencji eventowej EM Lab (należącej do holdingu Mediacap). Wcześniej była związana z agencjami Endorfina Events i Plej.
więcej
|
Dzięki wynikom w Euro 2016 wartość mediowa polskiej reprezentacji wzrośnie o 200 mln zł, sponsorzy zapłacą więcej
Obecnie roczna wartość mediowa piłkarskiej reprezentacji Polski wynosi ponad 570 mln zł, a po awansie w Euro 2016 może wzrosnąć przynajmniej o 200 mln. Ceny pakietów dla oficjalnych sponsorów czy partnerów mogą z kolei osiągnąć poziom rzędu 1,1-1,6 mln zł - o tym, jak zmienił się wizerunek polskiej piłki nożnej w związku z wygranymi dotychczas meczami Polaków na Euro mówią Grzegorz Kita, Rafał Lampasiak i Wojciech Szaniawski.
więcej
|
,,Wyjątkowe razem, jak i osobno" w kampanii lodówek Amica (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła letnia kampania chłodziarek i zamrażarek marki Amica. Akcję pod hasłem „Wyjątkowe razem, jak i osobno” przygotowały firmy Change, ASPE, Value Media, VMR, Get More Social i Q&A Communications.
więcej
|
PGNiG na Superligę piłkarzy ręcznych wyda 18 mln zł
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo przeznaczy 18 mln zł netto na wsparcie rozgrywek ligi zawodowej polskiej piłki ręcznej mężczyzn.
więcej
|
Reklamy tygodnia: KFC, Carlsberg, Play i Orange Polska (wideo)
Do cotygodniowego zestawienia najlepszych reklam minionego tygodnia tym razem trafiły trzy produkcje polskie i jedna zagraniczna. Są to kampania społeczna Carlsberg Polska i reklamy Orange Polska i Play oraz działania reklamowe prowadzone przez sieć KFC w Indiach.
więcej
|
Cannes Lions 2016: dominacja Google i Facebooka to fakt, ale równie groźna fragmentacja rynku reklamowego
Podczas Cannes Lions 2016 pojawiają się głosy o duopolu Google i Facebooka w internecie i branży reklamowej. - Dominacja dwóch gigantów to rzeczywistość, do której trzeba się przystosować. Ale większym zagrożeniem może być „fragmentacja” rynku, a przykład Snapchata pokazuje, że nikt nie jest nietykalny - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl obecni na Cannes Lions 2016 Julia Izmałkowa i Arek Szulczyński.
więcej
|
Czujmy wciąż głód sukcesu
Do sukcesu droga zwykle jest długa. Czy reprezentacja Polski jest wciąż na tej drodze, czy też swój sukces już osiągnęła – zastanawia się Jędrzej Hugo-Bader z Havas Sports&Entertainment.
więcej
|
Burger King, Heineken, Samsung, ,,House of Cards" - najbardziej kreatywne kampanie z Cannes Lions 2016 (wideo)
Dwa Grand Prix i kilkanaście Złotych Lwów wręczono w kategoriach Promo & Activation i Creative Effectiveness na festiwalu Cannes Lions 2016. Otrzymali je autorzy kampanii takich marek jak Burger King, Heineken, Samsung, Deutsche Telekom, Volskwagen, Toyota, Microsoft i Netflix.
więcej
|
Edytory, stocki, monitoring i newslettery - kluczowe narzędzia dla content marketerów
W czasach, gdy internauci coraz częściej blokują reklamy, bardziej sprawdza się content marketing. Treści, które są angażujące, stanowią wartość dla odbiorców i nie są jedynie suchym opisem zalet produktu, po prostu sprzedają. Marketing treści trzeba robić dobrze - poniżej przedstawiamy najpopularniejsze narzędzia, które mogą w tym pomóc.
więcej
|
|
|
Groźny wirus na Facebooku infekuje komputery i szyfruje dysk twardy
Na Facebooku pojawił się nowy wirus z rodziny ransomware, który do infekowania komputerów wykorzystuje fałszywe powiadomienia w serwisie. Po zaatakowaniu komputera złośliwy kod rozpoczyna proces szyfrowania danych na dysku twardym, do których dostęp może zostać przywrócony dopiero po wpłaceniu okupu.
więcej
|
YouTube umożliwi transmisje na żywo w aplikacji mobilnej
Google zapowiedział, że należąca do niego platforma YouTube wprowadzi do swojej aplikacji mobilnej możliwość nadawania transmisji na żywo. Na początku rozwiązanie będzie dostępne jedynie dla wybranej grupy twórców.
więcej
|
Sąd: korzystanie z adblockerów legalne, Axel Springer na specjalnych warunkach w AdBlock Plus
Sąd apelacyjny w Kolonii wydał wyrok w sprawie Axel Springer kontra Eyeo, producent AdBlocka Plus. Według orzeczenia tworzenie adblockerów i korzystanie z nich jest legalne, a na terenie Niemiec Axel Springer będzie miał darmowy dostęp do „białej listy” AdBlocka Plus.
więcej
|
Brand Partner Program Certification - rusza platforma edukacyjna YouTube'a dla twórców reklam
YouTube ogłosił uruchomienie Brand Partner Program Certification - kursu internetowego, który ma dostarczać agencjom wskazówki i narzędzia do budowania skutecznych kampanii wideo. Platforma jest dostępna w 22 językach, także po polsku.
więcej
|
YouTube i Facebook automatycznie usuwają wideo od ekstremistów
Według nieoficjalnych informacji Google i Facebook wprowadziły system automatycznego rozpoznawania i blokowania klipów wideo zawierających treści o charakterze ekstremistycznym i nawołujące do terroryzmu.
więcej
|
WhatsApp: rozmowy głosowe coraz popularniejsze
Należący do Facebooka komunikator WhatsApp pochwalił się imponującą statystyką dotyczącą popularności połączeń głosowych.
więcej
|
Cannes Lions 2016: dominacja Google i Facebooka to fakt, ale równie groźna fragmentacja rynku reklamowego
Podczas Cannes Lions 2016 pojawiają się głosy o duopolu Google i Facebooka w internecie i branży reklamowej. - Dominacja dwóch gigantów to rzeczywistość, do której trzeba się przystosować. Ale większym zagrożeniem może być „fragmentacja” rynku, a przykład Snapchata pokazuje, że nikt nie jest nietykalny - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl obecni na Cannes Lions 2016 Julia Izmałkowa i Arek Szulczyński.
więcej
|
Marek Molicki: przyszłość Twittera zależy od cierpliwości inwestorów
Wielu marketerów używa Twittera jako kanału uzupełniającego komunikację i to rozwiązanie sprawdza się doskonale. Twitter pozwala dotrzeć do różnorodnej grupy odbiorców, w tym polityków, dziennikarzy i celebrytów - pisze Marek Molicki, ekspert z firmy Gemius.
więcej
|
|
|