|
|
|
|
|
|
|
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił 47 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Telewizja Polska
Telewizja Polsat - jak dotąd - dzięki Euro 2016 zarobiła dwa razy więcej na reklamach niż TVP, mimo że to transmisje w Telewizji Polskiej przyciągają więcej widzów. Wśród największych reklamodawców są Polkomtel, PepsiCo, Orange i Kompania Piwowarska.
więcej
|
Roszady w Biurze Reklamy TVP niewiele pomogą bez lepszej oferty programowej przyciągającej widzów (opinie)
Zmiana w tak krótkim czasie na stanowisku dyrektora Biura Reklamy Telewizji Polskiej na pewno nie służy stabilności współpracy oraz nie buduje poczucia bezpieczeństwa w relacjach długoterminowych. Prezes Kurski musi jakoś rozmasować spadek oglądalności. Robi to kosztem Biura Reklamy, stąd ten konflikt - powołanie nowego szefa Biura Reklamy TVP komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcin Dec, Jakub Bierzyński i Maciej Niepsuj.
więcej
|
Zygmunt Solorz-Żak najbogatszy w polskich mediach. Dalej Ruta, Klicki, Wejchertowie, Walter, Czechowicz i Kiciński
Według „Wprost” współwłaściciel Grupy Cyfrowy Polsat Zygmunt Solorz-Żak ma majątek warty 10,9 mld zł, największy wśród ludzi z polskiej branży mediów. Na liście 100 najbogatszych Polaków tygodnika „Wprost” sektor medialny reprezentują też współpracownik Solorza-Żaka Hieronim Ruta, Krzysztof Klicki, rodzina Jana Wejcherta, Mariusz Walter, Tomasz Czechowicz oraz Michał Kiciński.
więcej
|
Mecze Euro 2016 śledzi od 1,79 do 14,35 mln widzów. Hitami pojedynki Polaków
Mecze Euro 2016 - transmitowane w kanałach otwartych (TVP1, Polsat i Polsat Sport) - ogląda 1,79 do 14,35 mln widzów. Dotychczas największą telewizyjną widownię zgromadziły spotkania reprezentacji Polski.
więcej
|
,,Polska na weekend 360" - nowy cykl podróżniczy w sobotnie poranki TVN24
W ramach weekendowego pasma porannego „Wstajesz i wiesz” stacja TVN24 rozpoczęła emisję cyklu podróżniczego „Polska na weekend 360”. Prowadzącymi są Marcin Żebrowski i Aleksandra Janiec.
więcej
|
Mecz Szwajcaria-Polska z rekordowym udziałem, obejrzało go 11,9 mln widzów
Transmisja sobotniego meczu Polski ze Szwajcarią w polskich kanałach telewizyjnych zgromadziła 11,93 mln widzów, aż 85,8 proc. osób oglądających wtedy telewizję. 6,58 mln ludzi oglądało spotkanie w TVP1, a 5,35 mln w Polsacie i Polsacie Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fatalny tydzień TVP2 - tylko 5,3 proc. w 4+ i 4,7 proc. w 16-49. Liderem Polsat
W minionym tygodniu liderem oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej był Polsat. Rekordowo niskie udziały w obu grupach wyśrubowała TVP2. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
Maciej Radkiewicz za Waldemara Gaspera dyrektorem Biura Reklamy Telewizji Polskiej
Maciej Radkiewicz objął w poniedziałek funkcję dyrektora Biura Reklamy Telewizji Polskiej. Zastąpił na tym stanowisku odwołanego po czterech miesiącach Waldemara Gaspera.
więcej
|
"High Maintenance" - nowy serial HBO
W sieci pojawił się zwiastun komediowego cyklu HBO, "High Maintenance".
więcej
|
,,Happy Valley 2" w Ale Kino+
3 lipca 2016 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję drugiego sezonu brytyjskiego serialu „Happy Valley”.
więcej
|
"Too Close to Home" - nowy serial TLC. Zagra Heather Locklear
Heather Locklear potwierdziła udział w serialu "Too Close to Home" stacji TLC.
więcej
|
AMC pokaże serial ,,Terror"
AMC Global poinformowało o nabyciu praw do serialu „Terror”. Produkcja będzie miała premierę na kanale AMC na całym świecie w tym samym czasie co w USA.
więcej
|
|
|
Lato w radiowej Czwórce: relacje z festiwali, nowy poranek Mariusza Infuleckiego i ŚDM
W piątek 1 lipca br. wystartuje letnia ramówka Programu IV Polskiego Radia, w której nadawane będą nowe audycje, m.in. „Nuta lata” i „BąŻur” Mariusza Infuleckiego, oraz relacje z festiwali i Światowych Dni Młodzieży.
więcej
|
|
RMF FM dystansuje konkurencję w Białymstoku. Radio Jard tuż za podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Złote Przeboje odwiedzi latem 9 polskich miast
Ruszyła letnia ramówka Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory), w której dla słuchaczy przygotowano m.in. „Wakacyjną Listę Przebojów”, „Słownik pojęć wakacyjnych” i konkurs „Co u was ładnego?”. Prowadzący odwiedzą latem dziewięć polskich miast.
więcej
|
|
,,Dzika plaża", ,,Morze muzyki na wakacje" i ,,Wakacyjna lista przebojów" latem w Radiu Wawa
Na antenie Radia Wawa (ZPR Media) ruszyła letnia ramówka, w której pojawią się nowe pasma, m.in. „Morze muzyki na wakacje” oraz „Wakacyjna lista przebojów”.
więcej
|
|
Radio Eska nadaje w Ostrzeszowie
Należąca do ZPR Media sieć radiowa Radio Eska uruchomiła lokalną stację w Ostrzeszowie.
więcej
|
|
Nowe audycje, konkursy z nagrodami i plebiscyt ,,Wakacyjny przebój wszech czasów" w letniej ramówce ZET Gold
Wystartowała letnia ramówka ZET Gold. Stacja przygotowała nowe audycje, konkursy z nagrodami i plebiscyt „Wakacyjny przebój wszech czasów”.
więcej
|
|
,,Eska Summer City" w 24 miastach Polski
Wystartowała szósta edycja letniego wydarzenia „Eska Summer City”, w ramach którego reporterzy Radia Eska zaprezentują atrakcje wakacyjne w 24 miastach. Akcja potrwa do końca sierpnia.
więcej
|
|
|
|
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił 47 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Telewizja Polska
Telewizja Polsat - jak dotąd - dzięki Euro 2016 zarobiła dwa razy więcej na reklamach niż TVP, mimo że to transmisje w Telewizji Polskiej przyciągają więcej widzów. Wśród największych reklamodawców są Polkomtel, PepsiCo, Orange i Kompania Piwowarska.
więcej
|
Polska branża reklamowa o skromnym udziale w Cannes Lions: coraz mniej przełomowych kampanii
Polskie agencje - a przynajmniej te z czołówki - nie odstają od reszty świata na poziomie koncepcyjnym. To polski rynek nie nadąża za zmianami i coraz mniej komercyjnych kampanii można nazwać prawdziwymi „game changerami”. Niewielka liczba nagród dla Polski na Cannes Lions to proces bardziej złożony - polski udział w tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes podsumowują w rozmowach z Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, Dawid Szczepaniak i Sebastian Umiński.
więcej
|
Vistula i PZPN pozwą Młodzież Wszechpolską za przeróbkę reklamy z piłkarzami
Firma odzieżowa Vistula oraz Polski Związek Piłki Nożnej zapowiedziały podjęcie kroków prawnych w sprawie opublikowania przez Młodzież Wszechpolską przerobionego zdjęcia reklamowego polskiej reprezentacji piłkarskiej w garniturach Vistuli.
więcej
|
Katarzyna Paliwoda: z Procter&Gamble Polska do Facebooka
Katarzyna Paliwoda po ośmiu latach pracy w strukturach marketingowych koncernu Procter&Gamble odeszła z firmy. Rozpoczęła pracę w warszawskim biurze Facebooka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katarzyna Bujakiewicz promuje ubezpieczenie Onkopolisa w BZ WBK-Aviva (wideo)
Aktorka Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką marketingową ubezpieczenia Onkopolisa oferowanego przez BZ WBK-Aviva klientom Banku Zachodniego WBK. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z agencją Simplicity.
więcej
|
WOW! Gramy dalej!
W ostatnią sobotę pobiliśmy światowy rekord w symultanicznych zawałach serca! Około 18 mln Polaków oglądających zmagania naszej reprezentacji jeszcze bardzo długo dochodziło do siebie po tym elektryzującym spotkaniu - komentuje Maciej Sikorski, senior account manager w Havas Sports&Entertainment.
więcej
|
Raiffeisen Polbank z gwarancją spełnionych obietnic reklamuje Wymarzone Konto Osobiste (wideo)
Raiffeisen Polbank zaczął nową kampanię z udziałem aktora Pawła Orleańskiego reklamującą Wymarzone Konto Osobiste. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe GPD Agency, Bomaye i Starcom.
więcej
|
Bosch promuje chłodziarko-zamrażarki NoFrost z technologią VitaFresh plus (wideo)
Do końca września potrwa kampania firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego promująca chłodziarko-zamrażarki Bosch NoFrost z systemem utrzymywania świeżości produktów VitaFresh plus. Za realizację szeroko zasięgowej kampanii odpowiadają PrimeMovers, OMD i Arc.
więcej
|
Leo Messi odchodzi z reprezentacji Argentyny. Ucierpi na tym jego wizerunek reklamowy?
Po nieudanym finale Copa America argentyński napastnik Lionel Messi ogłosił, że kończy karierę reprezentacyjną. Eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl o wpływ tej decyzji na pozycję Messiego na rynku reklamowym mają różne opinie. Podkreślają jednak, że z punktu widzenia marketerów kluczowa wciąż jest kariera klubowa Messiego.
więcej
|
Artyści z Polski i Argentyny stworzą nowe murale na gdańskiej Zaspie
Cztery nowe prace powstaną w ramach tegorocznej, ósmej edycji Festiwalu Monumental Art na gdańskiej Zaspie, organizowanego przez Instytut Kultury Miejskiej. Artyści zaproponowali takie projekty jak geometryczne wzory, mural-witraż, flagi państw, grup etnicznych i regionów czy osoby poszukujące najprostszego rozwiązania.
więcej
|
O.S.T.R., Podsiadło i Organek w reklamach koncertów Męskie Granie sponsorowanych przez Żywiec (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie, której wyłącznym sponsorem jest piwo Żywiec (produkowane przez Grupę Żywiec). Bohaterami reklam - przygotowanych przez firmy Ogilvy & Mather, Opus Film, Syzygy Warsaw, Gong, Just, Roots PR i MediaVest - są największe gwiazdy trasy: O.S.T.R., Dawid Podsiadło i Tomasz Organek.
więcej
|
Value Media będzie reklamować TMS Brokers w internecie
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) wygrał przetarg na kompleksową obsługę reklamową w internecie domu maklerskiego TMS Brokers.
więcej
|
|
|
OKO.press w 10 dni zebrał 60 tys. zł od ponad 400 osób. ,,Jest zapotrzebowanie wśród odbiorców"
W ciągu pierwszych 10 dni funkcjonowania serwis OKO.press uzyskał 60 tys. zł finansowania od 413 internautów. Piotr Pacewicz, redaktor naczelny serwisu, jest zadowolony z efektów zbiórki społecznościowej. - Poziom wpłat oraz to, że nieustannie napływają do nas nowe datki świadczy o tym, że jest wśród odbiorców zapotrzebowanie na to, żeby patrzeć politykom na ręce i usta - mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 liderem stacji informacyjnych w internecie. TVN24 BiS zwiększa przewagę nad TVP Info, w górę Polsat News
Wśród telewizyjnych stacji informacyjnych zdecydowanie najpopularniejszy serwis internetowy ma TVN24. Witryny TVP Info i Telewizji Republika w br. zanotowały niewielkie spadki odwiedzalnoości, a uruchomiona jesienią ub.r. strona Polsat News osiągnęła spory wzrost.
więcej
|
Połowa gospodarstw w USA korzysta z Netflixa, Amazon Prime lub Hulu
W Stanach Zjednoczonych odsetek gospodarstw domowych korzystających z płatnych serwisów VoD (tzw. SVoD) po raz pierwszy osiągnął 50 procent - wynika z danych firmy Nielsen. Konsumpcja mediów za pomocą smartfonów zwiększyła się o 60 proc. w I kwartale bieżącego roku.
więcej
|
15 proc. polskich internautów przegląda strony religijne, najważniejsze lokalne wiadomości parafialne
15 proc. internautów w Polsce przegląda regularnie strony i portale poświęcone religii i kościołowi - wynika z raportu CBOS-u. Odbiorca takich treści to mieszkaniec dużego miasta z wyższym wykształceniem, a najważniejsze są informacje z lokalnej parafii.
więcej
|
Szef Google ofiarą hakerów, przejęli jego konto na Twitterze
Konto twitterowe Sundara Pichaia, szefa koncernu Google zostało przejęte przez hakerów. Za atakiem stoi grupa Ourmine, ta sama, która wcześniej zhakowała social mediowe konta Marka Zuckerberga.
więcej
|
Niemieccy wydawcy odwołują się od wyroku ws. opłat za ich treści w Google News
Grupa największych niemieckich wydawców złożyła apelację od przegranego wyroku w sprawie stosowania przez Google nieuczciwych praktyk rynkowych. Axel Springer i inne niemieckie koncerny twierdzą, że Google nie może za darmo zamieszczać na swoich platformach fragmentów ich artykułów.
więcej
|
Poczta Polska wprowadza darmowe Wi-Fi, ponad 850 placówek na start
Poczta Polska uruchomiła projekt darmowego Wi-Fi w ponad 850 placówkach pocztowych. Docelowo darmowy internet ma być dostępny we wszystkich oddziałach spółki.
więcej
|
Adexit i chaos prawny? Dwugłos o wpływie Brexitu na rynek internetowy i reklamowy
Możemy spodziewać się zamieszania, niepewności, reorganizacji. A to wszystko nie sprzyja podejmowaniu decyzji o nowych, odważnych inwestycjach. Pomyślmy o domach mediowych. Większość z nich ma swoje europejskie centrale w Londynie. Podobnie wiele międzynarodowych koncernów. Jak będzie wyglądać ich struktura organizacyjna po wyjściu Wielkiej Brytanni z Unii? - możliwe skutki Brexitu dla rynku internetowego i reklamowego w Polsce analizują Marta Sułkiewicz i Małgorzata Jankowska-Blank z Gemiusa.
więcej
|
|
|
ZFPR i PSPR tworzą nową Radę Etyki Public Relations
Związek Firm Public Relations wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations przeprowadzają reformę Rady Etyki PR. Jednym z głównych jej zadań, poza opiniowaniem zgłoszonych wniosków dotyczących potencjalnych naruszeń norm etycznych, będzie opracowanie nowego Kodeksu Zasad Etyki PR.
więcej
|
Barbara Pleban: simple, surprise, sell - przepis na kampanię nagrodzoną w Cannes Lions
Przepis na kampanię nie jest tak prosty jak na zrobienie owocowego smoothie. Nie wystarczy wrzucić porcji bananów i truskawek i wszystkiego razem zmiksować. I chociaż nie istnieje remedium na wygraną jest kilka czynników, które umiejętnie połączone podwyższają szansę wygranej - opisuje Barbara Pleban, wiceprezes Multi Communications, juror podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions.
więcej
|
Brown-Forman Polska z On Board PR
Brown-Forman Polska, dystrybutor alkoholi m.in. Jack Daniel’s i Finlandia Vodka, nawiązał współpracę z agencją On Board PR Ecco Network.
więcej
|
|
|