|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat rekompensuje kłopoty z transmisjami Euro 2016 w Ipli: zwrot ceny pakietu lub Ipla Sport przez miesiąc za darmo
Cyfrowy Polsat kończy rozpatrywać zgłoszenia o problemach technicznych z odpłatnymi transmisjami meczów Euro 2016 od użytkowników internetowej platformy Ipli. Operator otrzymał w tej sprawie kilkaset sygnałów od klientów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szef Vectry: aplikacje mobilne na razie są wsparciem marketingowym, ale to przyszłość telewizji, w tym roku nowa usługa
- Obecnie tylko kilka procent naszych klientów korzysta z aplikacji z treściami telewizyjnymi. Ta liczba jednak dynamicznie rośnie. Na razie to margines biznesu, ale to przyszłość rynku - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Żurański, prezes Vectry. Firma planuje w ciągu pół roku uruchomić nową usługę, która umożliwi korzystanie z oferty operatora na urządzeniach mobilnych.
więcej
|
Ponad 23 mln widzów w USA i 110 tys. w Polsce szóstego sezonu ,,Gry o tron". Przychylne recenzje
Szósty sezon serialu „Gra o tron” oglądało w Stanach Zjednoczonych średnio 23,3 mln widzów, o 15 procent więcej niż poprzedni sezon. W Polsce widownia serialu wyniosła 110 tys. osób. Zdaniem krytyków filmowych zakończona właśnie seria była najlepsza ze wszystkich i dobrze rokuje przyszłości „Gry o tron”.
więcej
|
Europejscy operatorzy kablowi z wyższymi przychodami, telewizja dalej najważniejszą usługą
W 2015 roku przychody działających w Europie operatorów kablowych osiągnęły poziom 22,9 mld euro. Połowa tej kwoty pochodzi z telewizji, ale największy wzrost notuje segment internetowy.
więcej
|
,,Dwie prawdy" zyskały 92 tys. widzów. TVN24 wygrał z TVP Info
Program „Dwie prawdy” w sezonie 2015/2016 oglądało 283 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 92 tys. widzów. TVN24 w czasie jej nadawania wygrał walkę o widza z TVP Info i Polsatem News, a wpływy reklamowe wyniosły 1,04 mln zł.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia VIII sezonu serialu ,,Przyjaciółki". Emisja jesienią w Polsacie
Ruszyły zdjęcia do ósmego sezonu „Przyjaciółek”, który będzie emitowany na antenie Polsatu w jesiennej ramówce br.
więcej
|
Łukasz Mężyk za Marcina Celińskiego w ,,Czterech stronach" w TVP Info
Łukasz Mężyk będzie prowadził piątkowe wydania programu „Cztery strony” w TVP Info. Zastąpi w tej roli Marcina Celińskiego, z którym zakończona została współpraca.
więcej
|
Koniec serialu "Gra o tron". ,,To nigdy nie miał być niekończący się serial"
Nadzorujący serial "Gra o tron" David Benioff potwierdził, iż produkcja zbliża się do końca.
więcej
|
Damian Michałowski prowadzącym w 4Fun Hits
Dziennikarz Radia ZET Damian Michałowski dołączył do zespołu 4Fun Media, gdzie został prowadzącym pasm muzycznych stacji 4Fun Hits.
więcej
|
Trzecia edycja Polo TV Hit Festival w Szczecinku
2 lipca 2016 roku w Szczecinku odbędzie się w trzecia edycja Polo TV Hit Festival.
więcej
|
|
|
Coraz mniej pieniędzy dla TVP i Polskiego Radia. Wpływy z abonamentu będą nadal spadać
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podzieliła pieniądze z abonamentu na 2017 rok. Rada prognozuje, że wpływy w przyszłym roku wyniosą 635 mln zł, czyli o 26 mln zł mniej niż w prognozie na 2016 roku. Większość z tej kwoty otrzyma TVP.
więcej
|
|
Maja Dutkiewicz odchodzi z RMF FM, pozostanie w branży radiowej
Dziennikarka Maja Dutkiewicz po 16 latach pracy odejdzie z RMF FM z końcem sierpnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Najważniejszym powodem była chęć zmiany. Dałam z siebie wszystko, wiele otrzymałam, czas pójść dalej - uzasadnia dziennikarka.
więcej
|
|
Adam Dobrzyński po czterech latach wrócił do radiowej Jedynki
Dziennikarz Adam Dobrzyński dołączył do zespołu Programu I Polskiego Radia, gdzie został prowadzącym sobotniego pasma „Muzyka nocą”.
więcej
|
|
Prezydent podpisał ustawę o Radzie Mediów Narodowych
Prezydent Andrzej Duda podpisał we wtorek tzw. pomostową ustawę medialną, powołującą Radę Mediów Narodowych. Ustawa wejdzie w życie po 7 dniach vacatio legis.
więcej
|
|
Radio ZET z najniższym wzrostem wpływów reklamowych, mocno w górę Złote Przeboje Poznań, Vox FM i Trójka (TOP 10)
Stacje radiowe w okresie od stycznia do maja br. zarobiły na reklamach blisko 19 proc. więcej niż rok temu. Największe wzrosty zanotowały Złote Przeboje Poznań, Vox FM i radiowa Trójka, najmniejszą dynamikę przychodów miało Radio ZET.
więcej
|
|
Katarzyna Wilk rozstała się z RMF FM. Co z ,,Lepszą połową dnia"?
Prezenterka Katarzyna Wilk po niecałych dwóch latach pracy odeszła z RMF FM. W stacji razem z Kamilem Baleją prowadziła popołudniowe pasmo „Lepsza połowa dnia”.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Bydgoszczy. Tracą Trójka i Radio ZET
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Eska Bydgoszcz - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
J. Walter Thompson tworzy w Polsce grupę reklamową
Agencja J. Walter Thompson tworzy grupę reklamową J. Walter Thompson Company Poland, na której czele stanęła Beata Turlejska-Zduńczyk. Grupa upraszcza obsługę klientów, dzieląc się na wyspecjalizowane tematycznie jednostki w obszarach: bussiness communication, digital technology, content & social oraz shopper marketing.
więcej
|
Sukcesy piłkarzy w Euro 2016 wpływają na promocje Media Marktu, Piotra i Pawła, Credit Agricole i Alior Banku
Bardzo dobre wyniki piłkarskiej reprezentacji Polski w Euro 2016 wpływają na warunki lokat promocyjnych w Alior Banku i Credit Agricole, zdecydują o zrealizowaniu wybranych ofert promocyjnych w delikatesach Piotra i Paweł oraz mogą doprowadzić do zwrotu kosztów zakupów w ramach promocji w sklepach Media Markt.
więcej
|
PKO BP kończy przed czasem współpracę z DDB&Tribal, bo wybrał Agencję Warszawa
PKO Bank Polski sfinalizował właśnie przetarg na obsługę reklamową, wybierając Agencję Warszawa. Tym samym na kilka miesięcy przed terminem kończy po sześciu latach współpracę z agencją DDB&Tribal.
więcej
|
Arkadiusz Tomkiewicz w Ogilvy&Mather, odchodzi Sebastian Umiński
Do agencji Ogilvy&Mather dołączył Arkadiusz Tomkiewicz, który pełnić będzie funkcję creative technologist. Z agencją po blisko dwóch latach rozstaje się Sebastian Umiński, digital & innovation director.
więcej
|
Radio ZET z najniższym wzrostem wpływów reklamowych, mocno w górę Złote Przeboje Poznań, Vox FM i Trójka (TOP 10)
Stacje radiowe w okresie od stycznia do maja br. zarobiły na reklamach blisko 19 proc. więcej niż rok temu. Największe wzrosty zanotowały Złote Przeboje Poznań, Vox FM i radiowa Trójka, najmniejszą dynamikę przychodów miało Radio ZET.
więcej
|
Mira Dobek dyrektorem marketingu w Grupie Empik
Mira Dobek została dyrektorem marketingu w Grupy Empik - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przeszła z firmy ubezpieczeniowej Proama, gdzie przez dwa ostatnie lata był chief marketing officerem i członkiem zarządu.
więcej
|
Paweł Stano prezesem LifeTube'a, Barbara Sołtysińska skupi się na indaHash
Paweł Stano objął stanowisko prezesa sieci marketingowej LifeTube, w której poprzednio był dyrektorem operacyjnym. Barbara Sołtysińska, współzałożycielka i dotychczasowa prezes LifeTube’a, zamierza skupić się na ekspansji usługi indaHash.
więcej
|
Żubry ratują łasicę w reklamie piwa Żubr (wideo)
Nowy spot reklamowy piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) jest żartobliwie dwuznaczną ilustracją hasła: „Jeśli przerwa między Żubrami to mała”. Akcję przygotowały firmy PZL, Platige Image, OTO Film, Juice i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
,,Zwyciężamy razem" - Agnieszka Radwańska reklamuje Lexusa RX (wideo)
Trwa telewizyjna kampania reklamowa samochodu Lexus RX z udziałem tenisistki Agnieszki Radwańskiej. Akcję przygotowały firmy marketingowe Heads Advertising i PHD Media Direction.
więcej
|
Nielsen przejmuje agencję marketingu sportowego Repucom
Koncern badawczy Nielsen sfinalizował akwizycję firmy Repucom zajmującej się marketingiem sportowym. Chce wejść na wart 60 mld dolarów rynek związany ze światowym sportem.
więcej
|
Havas rozszerza działalność agencji outdoorowej Adcity, na czele Matthieu Habra
Koncern marketingowy Havas rozszerza działalność outdoorowej geomarketingowej agencji Adcity do poziomu globalnego, po tym jak osiemnaście miesięcy temu zaczęła ona funkcjonować we Francji.
więcej
|
Agencja Warszawa wypromuje sklep IKEA Lublin
Agencja Warszawa wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki IKEA związaną z otwarciem nowego sklepu w Lublinie.
więcej
|
|
|
Wprost Heli - PMPG testuje przeloty helikopterem dla firm i biznesmenów
Spółka PMPG Polskie Media, wydawca m.in. tygodnika „Wprost”, zaczęła testować usługę Wprost Heli - przeloty helikopterem skierowane do menedżerów i biznesmenów z czołowych firm. Testy potrwają kilka tygodni, a potem firma podejmie ostateczną decyzję o wprowadzeniu tej oferty na rynek.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" liderami sprzedaży e-wydań gazet codziennych (raport)
W kwietniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansowało „Echo Dnia”.
więcej
|
Agnieszka Hyży szefową kwartalnika ,,Wedding Show"
W czwartek 30 czerwca br. ukaże się nowy kwartalnik wydawnictwa Edipresse Polska - „Wedding Show”. Jest to autorski projekt Agnieszki Hyży, która jednocześnie jest redaktor prowadzącą.
więcej
|
|
|