|
|
|
|
|
|
|
Szef HBO: naszym największym atutem jest nasza marka
- Pogłoski o śmierci tradycyjnej telewizji są mocno przesadzone. To nie jest gra o sumie zerowej, w której ktoś musi wszystko wygrać, a ktoś wszystko przegrać - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Richard Plepler, prezes HBO. - Planujemy stworzyć jedną globalną platformę VoD - dodaje.
więcej
|
Jacek Kurski wystartuje w konkursie na prezesa TVP. ,,To musi być uczciwe"
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski będzie startował w konkursie na nowy zarząd TVP, jeśli rozpisze go powołana za chwilę Rada Mediów Narodowych. - Zachęcam innych, to musi być uczciwy konkurs - mówi Kurski.
więcej
|
Marcin Celiński o ,,Czterech stronach": nie uwiarygadniałem ,,dobrej zmiany w TVP, nie czuję się jej ofiarą
Publicysta „Liberte!” Marcin Celiński stwierdził, że jest zadowolony z prowadzenia przez trzy miesiące jednego z wydań programu „Cztery strony” w TVP Info. - Nie mam poczucia przegranej, nie czuję się ofiarą „dobrej zmiany”. Nadal uważam, że wszelkie pomysły bojkotów itp. są nonsensowne. To jest telewizja publiczna, idąc tam robi się to dla widzów, a nie dla prezesów - napisał.
więcej
|
Nielsen rusza z pomiarem oglądalności serwisów VoD. 6,7 mln widzów ,,Orange is the new black 4"
Firma badawcza Nielsen poszukuje nowych klientów i chce ich przekonać prezentując wyniki seriali w serwisach VoD. Nowy sezon „Orange is the new black” zdobył 6,7 mln widzów w USA, a powtórki „Kronik Seinfelda” na Hulu przyciągnęły w pięć dni ponad 700 tys. Amerykanów.
więcej
|
NBC wyemituje 85 godzin relacji z igrzysk olimpijskich w technologii VR
Koncern NBC zapowiedział, że w trakcie olimpiady w Rio De Janeiro nada 85 godzin relacji w technologii VR dedykowanych do urządzeń Samsunga. Znajdzie się wśród nich ceremonia otwarcia i zamknięcia igrzysk, koszykówka, siatkówka, boks i gimnastyka.
więcej
|
Gwiazdy porno samotnie w erotycznych scenach reklamują Canal+ (wideo)
Canal+ rozpoczął we Francji zabawną kampanię reklamową, w której promuje swoją ofertę filmów erotycznych. Działania przygotowała agencja BETC z Paryża.
więcej
|
Tylko 690 tys. widzów ,,Warto rozmawiać". TVP1 przegrała z konkurencją
Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” wiosną br. oglądało średnio 693 tys. widzów. TVP1 w czasie jego emisji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Eska TV z koncesją na nadawanie w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała spółce Eska TV (należy do ZPR Media) koncesję na nadawanie kablowo-satelitarne. Oznacza to, że po uruchomieniu kanału Ósemka TV stacja Eska TV nie zniknie z rynku.
więcej
|
Lions Gate kupuje Starz za 4,4 mld dolarów od większościowego udziałowca Liberty Global
Koncern Lions Gate Entertainment poinformował o zakupie stacji telewizyjnej Star należącej poprzednio do miliardera John Malone’a z. Transakcja zostanie zrealizowana w gotówce i akcjach, jej wartość to 4,4 mld dolarów.
więcej
|
Telewizja Polska: nie zlekceważyliśmy pytań OKO.press, wewnętrzne maile pracowników nas zaskoczyły
Telewizja Polska w oświadczeniu podkreśliła, że nie zlekceważyła pytań o koszty transmisji Światowych Dni Młodzieży i emisji spotu Ministerstwa Obrony Narodowej przesłanych przez dziennikarza OKO.press. Nadawca nie wyklucza konsekwencji służbowych wobec pracowników, którzy w mailach między sobą określili dziennikarza jako mało życzliwego.
więcej
|
Powstanie drugi sezon serialu "Kaznodzieja"
Serial "Kaznodzieja" ("Preacher") doczeka się drugiego sezonu. Szefostwo telewizji AMC właśnie podjęło decyzję.
więcej
|
|
|
RMF FM najchętniej słuchane o poranku. Radio ZET wyprzedziło Jedynkę
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od marca do maja 2016 roku w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat w godzinach porannych (6.00 - 8.59) zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Robert Makłowicz w letniej ramówce Radia Opole
Radio Opole rusza z wakacyjną ramówką. Wśród nowości znajdzie się m.in. pasmo kulinarne Roberta Makłowicza, zatytułowane „Przy stole z Makłowiczem”.
więcej
|
|
Marcin Cieślak: z TVN24 do RMF FM
Marcin Cieślak dołączył do zespołu warszawskiej redakcji RMF FM, gdzie objął funkcję wydawcy.
więcej
|
|
,,Historie jak z książki" - nowa audycja Marka Stremeckiego w radiowej Trójce
W niedzielę 3 lipca br. na antenie Programu III Polskiego Radia zadebiutuje nowa audycja Marka Stremeckiego „Historie jak z książki”. Prowadzący będzie omawiał nowości wydawnicze oraz rozmawiał z autorami książek historycznych.
więcej
|
|
Rusza wakacyjna ramówka Radia Pogoda
W poniedziałek 4 czerwca na antenie Radia Pogoda wystartuje letnia ramówka, w której przygotowano audycje takie jak „Kultowe wakacje” i „Wakacje od gotowania”.
więcej
|
|
Czabański: Rada Mediów Narodowych jeszcze w lipcu, uszczelnienie poboru abonamentu rtv po wakacjach
Sekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego Krzysztof Czabański, pełnomocnik rządu ds. reformy mediów publicznych, zapowiedział, że Rada Mediów Narodowych może zostać powołana jeszcze w lipcu. - To zależy od tego, czy opozycja będzie zgłaszać swoich kandydatów - mówi Czabański.
więcej
|
|
|
|
Ile można zarobić w branży reklamowej? 13 tys. zł dla Strategic Managera
Połowa największych firm w polskiej branży marketingowej zanotowała w ub.r. wzrost przychodów i liczby zatrudnienia, jeszcze więcej prognozuje taki wzrost w najbliższym roku. Przeciętne wynagrodzenie zwiększyło się o 3 proc., a przeciętna stawka godzinowa - o 2 proc.
więcej
|
Sieci marketów, mimo ryzyka wprowadzenia podatku handlowego, nie ograniczają wydatków na reklamę
Sieci marketów, zarówno spożywczych, budowlanych czy też ze sprzętem RTV AGD jak na razie - mimo zapowiedzi wprowadzenia podatku handlowego - nie tną wydatków na reklamę. Wręcz przeciwnie - niektóre, jak Carrefour, Tesco czy ITM znacząco je zwiększają.
więcej
|
Gwiazdy porno samotnie w erotycznych scenach reklamują Canal+ (wideo)
Canal+ rozpoczął we Francji zabawną kampanię reklamową, w której promuje swoją ofertę filmów erotycznych. Działania przygotowała agencja BETC z Paryża.
więcej
|
Zespół agencji uselab przeszedł do Deloitte Digital, Hubert Anyżewski i Wiesław Kotecki dyrektorami
Prawie dwudziestoosobowy zespół agencji uselab, specjalizującej się w projektowaniu usług i produktów, zaczął pracę w agencji reklamowo-konsultungowe Deloitte Digital. - Bycie częścią Deloitte Digital umożliwi nam zwiększenie skali i zakresu działania w Polsce i regionie Europy Środkowej - uzasadnia Hubert Anyżewski, prezes uselab.
więcej
|
,,Wkręć się do zabawy" - Fanta reklamowana w nowych butelkach ze zmienionym logo (wideo)
Napój Fanta (produkowany przez Coca-Cola Poland Services) trafił do sprzedaży w butelkach w nowym kształcie i ze zmienionym logo marki. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe MediaCom Warszawa, SMG Liquid Thread, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
Andrzej Dudik odpowiada w VML Poland za współpracę z digital influencerami
Andrzej Dudik objął w agencji VML Poland stanowisko influencers relations lead. Poprzednio pracował m.in. w LifeTube, Green Parrot i Studio Agart.
więcej
|
,,Zgoda na życie" - ławka z historiami ludzi po przeszczepach promuje transplantologię (wideo)
Od dwóch miesięcy po Polsce podróżuje nietypowa instalacja - drewniana ławka, dzięki której można posłuchać historii osób po przeszczepie narządów, które dziękują dawcom i ich rodzinom. To lokalna odsłona ogólnopolskiej kampanii Ministerstwa Zdrowia „Zgoda na życie” promującej transplantologię.
więcej
|
Blogerki opowiadają ,,historie pachnące kawą" w reklamie Nescafe Sensazione Créme (wideo)
Startuje internetowa kampania wideo kawy Nescafe Sensazione Créme (produkowanej przez Nestle). Trzy znane blogerki: Charlie, Fashionelka i autorka Smakowitego Kąska zapraszają przyjaciółki do dzielenia się historiami swojej znajomości. Za realizację akcji odpowiada MEC.
więcej
|
Kibice jako flagi narodowe ostrzegają przed AIDS na Euro 2016
W kampanii zwalczającej AIDS organizacji AIDES pojawiają się kibice z różnych krajów pomalowani w narodowe barwy. Towarzyszy im hasło „Make Love, Not War”.
więcej
|
Mężczyźni eksponują nagie brzuchy w reklamie piwa Bergedorfer
Agencja Jung von Matt/Alster przygotowała serię reklam pokazujących nagich mężczyzn głaskających własne brzuchy. W ten sposób promowane jest niemieckie piwo Bergedorfer.
więcej
|
,,Jesteśmy piękne" w kampanii Dove skierowanej do kobiet (wideo)
Trwa wizerunkowa kampania reklamowa marki kosmetyków Dove (należącej do Unilevera) skierowana do kobiet. Akcję, pod hasłem „Jesteśmy piękne”, przygotowały i realizują firmy Ad Craft, BoxStudio, Mindshare Polska i Atelier PR.
więcej
|
Codemedia zamiast Starlinka mediowo obsługuje sklepy Komfort
Firma Komfort, właściciel sieci sklepów m.in. z wykładzinami i panelami podłogowymi, rozpoczęła współpracę z domem mediowym Codemedia. Odpowiada m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej z udziałem nowej ambasadorki marki - Doroty Szelągowskiej.
więcej
|
AmRest wybrał Biuro Podróży Reklamy do komunikacji internetowej KFC
Firma AmRest Polska wybrała agencję Biuro Podróży Reklamy do obsługi marki KFC podczas Euro 2016. W ramach współpracy agencja przygotowała konkurs związany z piłką nożną.
więcej
|
|
|
Okładka ,,W Sieci" z Ewą Kopacz jako terrorystką to głos w debacie i karykatura, pozew oddalony
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że okładka tygodnika „W Sieci” (Fratria) pokazująca Ewę Kopacz jako islamską terrorystkę nie naruszyła dóbr osobistych byłej premier i oddalił jej pozew.
więcej
|
,,Fakt" liderem czytelnictwa dzienników ogólnopolskich. ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Super Express” - wynika z najnowszego badania PBC.
więcej
|
Magdalena Mrozek-Rawa redaktor naczelną ,,Tygodnika Ostrołęckiego"
Magdalena Mrozek-Rawa została nową szefową „Tygodnika Ostrołęckiego” (Polska Press). Zastąpiła na tym stanowisku Maciej Sulima, który rozstaje się z wydawnictwem.
więcej
|
Segment dwutygodników telewizyjnych sprzedaje 862 tys. egz. ,,Ekran TV" z największym spadkiem
W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
więcej
|
|
|
Twitter ma w Polsce dwa razy mniej odsłon niż NK.pl i Fotka, a dużo więcej niż Instagram, Google+, Pinterest i Ask.fm
W maju br. Twitter przy 5 mln polskich użytkowników zanotował 103,3 mln odsłon, natomiast NK.pl i Fotka przy wielokrotnie mniej odwiedzających miały odpowiednio 200,9 i 257,5 mln odsłon. Google+, Pinterest i Ask.fm miały jedynie po kilkanaście mln odsłon.
więcej
|
Matka Kurka musi przeprosić Jerzego Owsiaka i zapłacić mu 10 tys. zł za zarzut przywłaszczenia biletów z akcji WOŚP
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu wydał prawomocny wyrok nakazujący blogerowi Piotrowi Wielguckiemu (znanemu jako Matka Kurka) przeproszenie Jerzego Owsiaka i zapłacenie mu 10 tys. zł odszkodowania za napisanie, że Owsiak wykorzystał bilety z aukcji WOŚP na własny lot do Nowego Jorku.
więcej
|
Nielsen rusza z pomiarem oglądalności serwisów VoD. 6,7 mln widzów ,,Orange is the new black 4"
Firma badawcza Nielsen poszukuje nowych klientów i chce ich przekonać prezentując wyniki seriali w serwisach VoD. Nowy sezon „Orange is the new black” zdobył 6,7 mln widzów w USA, a powtórki „Kronik Seinfelda” na Hulu przyciągnęły w pięć dni ponad 700 tys. Amerykanów.
więcej
|
|
|