|
|
|
|
|
|
|
Maciej Chmiel z szefa TVP2 na dyrektora biura handlu. Jan Pawlicki pozostaje na stanowisku
Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował we wtorek o przeniesieniu dotychczasowego szefa TVP2 Macieja Chmiela na stanowisko dyrektora biura handlu. Jan Pawlicki dalej pełni funkcję dyrektora TVP1. - Dementujemy plotki o rzekomym zwolnieniu z pracy - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Magdalena Łobodzińska, rzecznik prasowa TVP.
więcej
|
Jacek Kurski o wygranej w Strasburgu: potępienie środowiska Agory
Wczoraj Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu orzekł, że Polska naruszyła wobec Jacka Kurskiego, obecnie prezesa TVP, artykuł 10 Europejskiej Konwencji o ochronie praw człowieka. - Wyrok pokazuje, że społeczność międzynarodowa spektakularnie potępiła praktykę stosowaną całe lata przez środowisko Agory - komentuje Kurski. - Swoboda wypowiedzi nie ma absolutnego charakteru i nie może godzić w prawa innych osób - odpowiada Agora.
więcej
|
TVP1 i TVP2 najwięcej straciły w I półroczu, Polsat liderem w 16-49. Transmisje sportowe hitami (analiza)
W I półroczu br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym była TVP1, która zanotowała jednak największy spadek. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat, ale zmniejszył przewagę nad TVN. Najwięcej widzów przyciągnęły transmisje sportowe.
więcej
|
TVP2 szuka uczestników do kulinarnego show ,,Bake Off - Ale ciacho!"
W jesiennej ramówce TVP2 pojawi się reality-show o cukiernictwie - „Bake Off - Ale ciacho!”, w którym uczestnicy będą rywalizować w pieczeniu ciast.
więcej
|
Telewizja Polska i Polskie Radio dostaną 30 mln zł z Funduszu Reprywatyzacji
PiS szykuje zmianę ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji, która pozwoli na dofinansowanie TVP i Polskiego Radia kwotą 30 mln złotych z Funduszu Reprywatyzacji. - To sposób ratowania trudnej sytuacji mediów publicznych, do której doprowadzono po 8 latach pustoszenia abonamentu - argumentuje PiS.
więcej
|
WP1, Nowa TV, Zoom TV i Metro z koncesjami na nadawanie satelitarne
Przeznaczone na ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej kanały WP1, Nowa TV, Zoom TV i Metro będą mogły nadawać satelitarnie. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała ich nadawcom stosowne koncesje.
więcej
|
Hubert Augustyniak head of music & programming w 4Fun Media
Hubert Augustyniak objął nowo utworzone stanowisko head of music & programming w Grupie 4Fun Media.
więcej
|
,,Warsaw Shore 5" hitem w telewizji i Player.pl
Wiosną br. „Warsaw Shore” oglądało średnio 84 tys. osób, o 17 tys. widzów mniej, niż wiosną ub.r. MTV Polska w czasie emisji reality-show nie dał szans swoim głównym konkurentom, a wpływy z reklam wyniosły 811 tys. zł. Reality-show było hitem w Player.pl.
więcej
|
Jacek Kurski wygrał proces w Strasburgu, mógł mówić o ,,układzie medialnym" spółki J&S i ,,Gazety Wyborczej"
We wtorek Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu orzekł, że Polska naruszyła wobec Jacka Kurskiego, byłego polityka Prawa i Sprawiedliwości, a obecnie prezesa Telewizji Polskiej, artykuł 10 Europejskiej Konwencji o ochronie praw człowieka. ETPC nakazał Polsce wypłatę 12,5 tys. euro zadośćuczynienia.
więcej
|
Canal+1, Kuchnia+ i TVT mogą nadawać przez kolejne 10 lat
Satelitarne kanały telewizyjne Canal+1 i Kuchnia+ oraz naziemna Telewizja TVT z Rybnika dostały nowe koncesje na nadawanie w dotychczasowej formule programowej. Przedłużyła je na wniosek nadawców Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Serial ,,Długa noc" w HBO
11 lipca br. na antenie HBO wyemitowany zostanie pierwszy odcinek miniserialu kryminalnego „Długa noc”.
więcej
|
,,Nocny recepcjonista" w AMC
7 lipca 2016 roku AMC rozpocznie emisję serialu „Nocny recepcjonista”.
więcej
|
|
|
Teresa Bochwic i Janusz Daszczyński senackimi kandydatami do KRRiT
Publicystka i członkini rad programowych mediów Teresa Bochwic oraz poprzedni prezes TVP Janusz Daszczyński są kandydatami grup senatorów do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Kadencja obecnego składu KRRiT upływa w lipcu i sierpniu, a jej sprawozdanie za ub.r. odrzucił Sejm.
więcej
|
|
Bronisław Wildstein czyta w Trójce swoją książkę ,,Cienie moich czasów". Słuchacze protestują
Bronisław Wildstein od końca czerwca br. czyta na antenie Programu 3 Polskiego Radia fragmenty swojej autobiograficznej książki „Cienie moich czasów”. Nie spodobało się to słuchaczom Trójki, którzy masowo wyrażają swoje niezadowolenie na profilu stacji na Facebooku. - Ten hejt pokazuje, jak bardzo część osób tkwi w stereotypie jednowymiarowej kultury - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Adam Hlebowicz, szef radiowej Trójki.
więcej
|
|
Telewizja Polska i Polskie Radio dostaną 30 mln zł z Funduszu Reprywatyzacji
PiS szykuje zmianę ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji, która pozwoli na dofinansowanie TVP i Polskiego Radia kwotą 30 mln złotych z Funduszu Reprywatyzacji. - To sposób ratowania trudnej sytuacji mediów publicznych, do której doprowadzono po 8 latach pustoszenia abonamentu - argumentuje PiS.
więcej
|
|
Raper Miuosh z audycją ,,Muzyka Miasta Muzyki" w Radiu Katowice
„Muzyka Miasta Muzyki” - to tytuł autorskiej audycji rapera Miuosha, która na okres wakacji zagości na antenie Radia Katowice.
więcej
|
|
Radio Zet Gold, Express FM, Radio 5 i Bayer FM z przedłużonymi koncesjami
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła na dziesięć lat koncesje na nadawanie czterem rozgłośniom: Radiu Zet Gold 96,4, Radiu Express FM, Radiu 5 i Bayer FM.
więcej
|
|
Rekord FM umacnia się na pozycji lidera w Radomiu
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu należała do Rekord FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Potrzebna akcja czy socjalistyczna propaganda PRL - opinie o rządowej kampanii ,,Dzięki 500+" (wideo)
Przygniatająca słodycz i głębia wdzięczności bohaterów spoty silnie przywołują socjalistyczną propagandę PRL. Bardzo źle, a raczej niepotrzebnie wydane pieniądze. Filmiki te mają tyle z rzeczywistości co oranżada z pomarańczy - rządową kampanię podsumowującą trzy miesiące programu 500+ oceniają dla Wirtualnemedia.pl Adam Łaszyn, Ewa Sieńkowska, Zbigniew Lazar i Tomasz Bartnik.
więcej
|
Coca-Cola rusza z kampanią Coca-Cola Zero Sugar. Największa od dekady
Koncern Coca-Cola rusza z największą w ostatniej dekadzie kampanią reklamową bezcukrowej Coca-Coli. Promuje w niej Coca-Cocę Zero Sugar, która zastąpiła Coke Zero. Kampanię przygotowała agencja SRA Rushmore.
więcej
|
Havas Media przejmuje od ZenithOptimedia globalną obsugę Swarovskiego
Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Swarovsky w 35 krajach z różnych części świata. Pokonał broniącego obsługi tego klienta ZenithOptimedia.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w czerwcu urósł o 5 proc. Polsat i Unilever na czele
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu br. były o 5 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Unilever.
więcej
|
Isobar Polska zamiast Kalicińscy.com zajmie się komunikacją Škody w social media
Škoda Polska (należąca do Volkswagen Group Polska) wyłoniła nową agencję w przetargu na obsługę komunikacji marki w mediach społecznościowych. Po czterech latach współpracy z Kalicińscy.com przenosi obsługę do Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
Marketing sensoryczny zwiększa współczynnik optymizmu - raport z badań
IMS, lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown badania wpływu narzędzi marketingu sensorycznego na zachowanie konsumentów. Badanie zostało przeprowadzone w jednej z ogólnopolskich sieci usługowych z kategorii „rozrywka”. Co kryje się pod pojęciem marketingu sensorycznego i w jaki sposób takie działania mogą wpływać na nastrój i decyzje klientów?.
więcej
|
Jan Niezbędny reklamowany z brand hero z różnymi atrybutami
Marka produktów gospodarstwa domowego Jan Niezbędny na potrzeby działań marketingowych zyskała brand hero - energicznego pomocnika sprawdzającego się w różnych pracach domowych. Kreację tego bohatera zajęła się agencja Brands Alive.
więcej
|
Pszczoły w reklamach pożyczek internetowych Filarum.pl (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa serwisu Filarum.pl z pożyczkami internetowymi. Akcję, prowadzoną pod hasłem „A mówiłem - kliknij do Filarum”, przygotowały i realizują firmy Big Idea Promotions i Omnicom Media Group.
więcej
|
Kotliński Specjał z nowym wizerunkiem i hasłem od agencji PND Futura
ZPOW Kotlin wspólnie z agencją brandingową PND Futura przeprowadził rebranding marki Kotliński Specjał obejmującej ketchupy i koncentraty pomidorowe. Ma ona m.in. nową strategię, identyfikację wizualną, hasło główne i stronę internetową.
więcej
|
,,Wymiksuj się z wielu kredytów" - Bank BPH promuje kredyt konsolidacyjny (wideo)
Bank BPH rozpoczął promocję kredytu konsolidacyjnego prowadzoną pod hasłem „Wymiksuj się z wielu kredytów”. Towarzyszy temu kampania reklamowa, za której przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Saatchi & Saatchi Poland i Starlink.
więcej
|
|
|
,,Fakt", ,,Gazeta Wyborcza", ,,Super Express" i ,,Rzeczpospolita" z najniższą sprzedażą w historii (dane za maj)
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w maju br. był „Fakt”, który zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Na plusie znalazła się tylko „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Kurski o wygranej w Strasburgu: potępienie środowiska Agory
Wczoraj Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu orzekł, że Polska naruszyła wobec Jacka Kurskiego, obecnie prezesa TVP, artykuł 10 Europejskiej Konwencji o ochronie praw człowieka. - Wyrok pokazuje, że społeczność międzynarodowa spektakularnie potępiła praktykę stosowaną całe lata przez środowisko Agory - komentuje Kurski. - Swoboda wypowiedzi nie ma absolutnego charakteru i nie może godzić w prawa innych osób - odpowiada Agora.
więcej
|
Gremi Business Communication wzięło do 31 mln zł kredytów, spłata w ciągu 5 lat
Firma Gremi Business Communication (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) zaciągnęła w ING Banku Śląskim kredyty w wysokości maksymalnie 31,3 mln zł, na które składa się do 10 mln zł kredytów obrotowych, do 20 mln zł kredytów inwestycyjnych i do 1,3 mln zł gwarancji bankowych.
więcej
|
Topnieje rynek dwutygodników people. ,,Flesz" najbardziej w dół (dane za kwiecień)
W kwietniu 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.
więcej
|
Sierpniowy ,,Elle" w dwóch formatach
W środę 6 sierpnia br. w sprzedaży pojawi się sierpniowe wydanie miesięcznika „Elle” (Grupa Burda). Czytelniczki będą miały do wyboru dwa formaty pisma.
więcej
|
|
|
Allegro zmienia reguły co do zdjęć: większe i do zmiany w trakcie oferty, miniatury z białym tłem
Serwis Allegro zaczyna wprowadzać nowe zasady dotyczące zdjęć w wystawianych ofertach. Fotografie będą mogły być wyższej jakości, użytkownicy będą mogli je zmieniać już po dodaniu oferty, natomiast zdjęcia do miniaturek powinny mieć białe tło.
więcej
|
Lis i Kuźniar na czele, Święcicki i Stanowski najaktywniejsi, start Szpakowskiego i Twarowskiego (TOP100 dziennikarzy na Twitterze)
Wśród polskich dziennikarzy najwięcej obserwujących na Twitterze mają niezmiennie Tomasz Lis i Jarosław Kuźniar, wyprzedzający Mateusza Borka, Michała Pola i Konrada Piaseckiego. Przez ostatni miesiąc najwięcej wpisów zamieścili Mateusz Święcicki i Krzysztof Stanowski. Po 20 tys. obserwujących mają już obecni na portalu od kilku miesięcy Dariusz Szpakowski i Andrzej Twarowski.
więcej
|
Kuba Błaszczykowski ulubieńcem użytkowników social media
Kuba Błaszczykowski, zdobywca dwóch goli na Euro 2016, stał się jednym z najbardziej lubianych zawodników polskiej reprezentacji. Jeszcze większą popularność zyskał po sobotnim ćwierćfinałowym meczu z Portugalią, w którym nie strzelił rzutu karnego - wynika z analizy NapoleonCat.
więcej
|
Mobilne wideo po 2020 r.: 25 mld USD przychodu i ponad 2 mld użytkowników
Ponad 2 miliardy ludzi na całym świecie będzie w 2021 r. oglądać treści wideo na ekranach mobilnych urządzeń, a globalny przychód z mobilnego wideo sięgnie wówczas 25 miliardów dolarów - prognozuje firma badawcza Strategy Analytics.
więcej
|
|
|
Co drugi Polak wierzy w NATO, co trzeci boi się Rosji
Połowa Polaków (53%) uważa, że NATO to organizacja, na której należy oprzeć bezpieczeństwo Polski. 60% twierdzi, że w przypadku zagrożenia Polska uzyska pomoc ze strony NATO, jednak co trzeci Polak jest zdania, że w sytuacji konfliktu zbrojnego nie będziemy mogli liczyć na żadnych sojuszników - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|