|
|
|
|
|
|
|
Tylko TVP Info i TVP3 ze spadkiem, liderem TVN24. Rynek stacji informacyjnych w I półroczu 2016
Na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych w I półroczu 2016 roku awansował TVN24. Wśród grup telewizyjnych najwyższy udział miały stacje TVP, które zmniejszyły przewagę nad TVN.
więcej
|
Nowy ,,Top Gear" to cień swojego poprzednika, prowadzący nie udźwignęli roli (opinie)
- Pozbawiony Clarksona, Hammonda i Maya nowy „Top Gear” miał trudne zadanie, bo ten format zwalniał od dawna. Program ma nadal szansę, ale musi wykreować nowe osobowości w zmienionej formule - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl dziennikarze motoryzacyjni Maciej Pertyński, Marek Wieruszewski i Piotr Migas.
więcej
|
,,Familiada" zostaje w TVP2
- Wciąż trwają prace nad jesienną ramówką Telewizji Polskiej, ale chcemy zdementować medialne doniesienia, jakoby z ramówki TVP2 miał zniknąć teleturniej „Familiada” prowadzony przez Karola Strasburgera - poinformował Wirtualnemedia.pl zespół rzecznika prasowego TVP.
więcej
|
Nie wróci show ,,Idź na całość". TV4 rezygnuje z projektu, przez brak sponsorów
Telewizja Polsat zrezygnowała z realizacji nowej odsłony teleturnieju „Let’s Make a Deal”, który w Polsce był znany pod marką „Idź na całość”. Projekt miał trafić do TV4, ale nie spotkał się z zainteresowanie sponsorów.
więcej
|
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej - w I półroczu 2016 liderem Polsat i Aflofarm (analiza)
W I półroczu br. cennikowe wpływy reklamowe telewizji wyniosły 11,89 mld zł, czyli o 6,98 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Telewizja Polska żegna się z Dorotą Wysocką-Schnepf. ,,Wstyd pracować dla propagandowej stacji"
Telewizja Polska zakończyła współpracę z Dorotą Wysocką-Schnepf, korespondentką TVP w USA. - Przyjmuję to rozstanie z ulgą. Druga strona też. Nie było nam po drodze. Włodarze TVP zgrzytali zębami na moje nazwisko. Ja coraz rzadziej podglądałam anteny TVP i z coraz większym niesmakiem - komentuje dziennikarka.
więcej
|
,,Dorota was urządzi 5" jesienią w TVN Style
TVN Style jesienią br. zamierza pokazać piąty sezon programu wnętrzarskiego „Dorota was urządzi”. Stacja nadal poszukuje uczestników do magazynu.
więcej
|
,,Nie pogrywaj, graj po polsku!" - pasmo z polskimi teledyskami w TVP Rozrywka
TVP Rozrywka rozpoczęła emisję pasma muzycznego „Nie pogrywaj, graj po polsku!”, w którym pokazywane są polskie teledyski. Audycja powstaje we współpracy ze Związkiem Producentów Audio Video.
więcej
|
Była dziennikarka Fox News oskarża szefa stacji o molestowanie seksualne, będzie wewnętrzne dochodzenie
Gretchen Carlson, dziennikarka Fox News prowadząca program „The Real Story With Gretchen Carlson”, oskarżyła o molestowanie seksualne szefa stacji Rogera Ailesa. Pozew do sądu wpłynął po zwolnieniu Carlson z pracy, a 21st Century Fox, właściciel Fox News, zapowiada wewnętrzne śledztwo.
więcej
|
|
|
Adam Hlebowicz: Nie widzę w Trójce większego upolitycznienia niż w latach poprzednich
O roszadach personalnych w radiowej Trójce oraz pojawieniu się prawicowych dziennikarzy, a także o tym, na czym polega unikalność tej anteny i planach na przyszłość rozmawiamy z Adamem Hlebowiczem, dyrektorem Programu 3 Polskiego Radia.
więcej
|
|
Marcin Zaborski zrezygnował z pracy w radiowej Trójce
Marcin Zaborski po prawie 16 latach pracy odchodzi z Programu III Polskiego Radia. W czwartek po raz ostatni poprowadził audycję „Puls Trójki”.
więcej
|
|
Krzysztof Czabański: Rada Mediów Narodowych zacznie działać jeszcze w lipcu
Wiceminister kultury, pełnomocnik rządu ds. reformy mediów Krzysztof Czabański ma nadzieję, że jeszcze w lipcu poznamy skład Rady Mediów Narodowych. Wczoraj weszła w życie ustawa o Radzie Mediów Narodowych, która ma między innymi powoływać władze Polskiego Radia, Telewizji Polskiej i Polskiej Agencji Prasowej.
więcej
|
|
Michał Prokopowicz odchodzi z Grupy Eurozet
Grupa Eurozet (m.in. Radio ZET i ZET Chilli) rozstała się z Michałem Prokopowiczem, który pełnił funkcję szefa serwisów internetowych. Wydawcy raportują teraz bezpośrednio do dyrektora działu online - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Przepraszamy za usterki" Michała Figurskiego znika z Muzo.fm
Audycja „Przepraszamy za usterki”, którą współprowadził Michał Figurski, znikła z anteny Muzo.fm. W jej miejsce pojawił się nowy wakacyjny program „Muzo Non Stop Na Wakacjach”.
więcej
|
|
Radio Szczecin umacnia się na pozycji lidera. Trójka wypadła z podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Szczecinie należała do Radia Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Plus zmienia ramówkę na Światowe Dni Młodzieży
W dniach 25-31 lipca br. Radio Plus dostosuje ramówkę do uroczystości związanych ze Światowymi Dniami Młodzieży. Rozgłośnia będzie relacjonować na bieżąco wizytę papieża Franciszka.
więcej
|
|
|
|
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej - w I półroczu 2016 liderem Polsat i Aflofarm (analiza)
W I półroczu br. cennikowe wpływy reklamowe telewizji wyniosły 11,89 mld zł, czyli o 6,98 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Kaufland reklamuje promocję cenową ,,500 minus" (wideo)
W supermarketach Kaulfand zaczęła się promocja cenowa „500 minus” obejmująca ponad 500 produktów. Wspiera to kampania reklamowa prowadzona m.in. w telewizji.
więcej
|
,,Cradle of Genius" - Jan Paweł II, Wajda, Kopernik, Sonik, Bona i Wit Stwosz w kampanii Krakowa na ŚDM
Władze Krakowa rozpoczęły kampanię zachęcającą zagranicznych gości do nauki na krakowskich uczelniach wyższych. Akcję, prowadzoną w związku ze Światowymi Dniami Młodzieży, przygotowała agencja Delikatesy&Frykasy.
więcej
|
Starcom będzie obsługiwał budżet reklamowy Discovery Networks Polska
Agencja mediowa Starcom wygrała przetarg na obsługę Discovery Networks Polska w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
więcej
|
,,#Wytrwajwygraj" - oszczepniczka i paraolimpijczyk w reklamach odzieży 4F (wideo)
Ruszyła trzecia odsłona kampanii reklamowej odzieży sportowej 4F (produkowanej przez OTCF) pod hasłem „Zacznij. Wytrwaj”. Bohaterami obecnego etapu akcji są oszczepniczka Maria Andrejczyk i paraolimpijczyk Rafał Wilk. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają dział marketingu 4F i firmy Isobar, MEC, BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR.
więcej
|
Usain Bolt ze swoim rekordem świata reklamuje Virgin Media (wideo)
W nowej kampanii Virgin Media sprinter Usain Bolt przypomina swój rekord świata na 100 m z 2009 roku. Reklamowy spot jest podzielony na części, z których każda trwa rekordowe 9,58 sekundy.
więcej
|
Szydzenie z cudzych nieszczęść, nieudana autopromocja agencji - eksperci krytykują grę ,,Gwóźdź programu"
Eksperci oceniający grę „Gwóźdź programu” bazującą na incydencie z programu „Pytanie na śniadanie” TVP2 są zgodni, że nie promuje ona agencji, która ją stworzyła. - Uważam, że zasoby ludzkie można było lepiej przeznaczyć na pracę dla klientów - komentuje Michał Lewandowski z agencji Semper Iratus. O grze wypowiadają się też dla Wirtualnemedia.pl Łukasz Majewski i Piotr Stasiak.
więcej
|
PLL LOT reklamuje loty między Warszawą a Seulem
Rozpoczęła się kampania reklamowa połączenia lotniczego Warszawa - Seul uruchomionego właśnie przez PLL LOT. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada grupa J. Walter Thompson.
więcej
|
iProspect dla Da Grasso w internecie
Agencja performance marketingu iProspect Polska (należy do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęła obsługę sieci pizzerii Da Grasso w internecie.
więcej
|
Play i Biedronka w reklamach dziękują piłkarskiej reprezentacji Polski za występ w Euro 2016 (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play i sieć dyskontów Biedronka przygotowały reklamy, w których dziękują zawodnikom i trenerowi piłkarskiej reprezentacji Polski za udany występ w Euro 2016. To kontynuacja niedawnych kampanii reklamowych obu firm.
więcej
|
Orlen wraca do sponsorowania piłkarskiej Wisły Płock. Na koszulkach znajdzie się logo Vitay Club
PKN Orlen i Wisła Płock podpisały na rok umowę sponsorską. Koncern naftowy stanie się głównym sponsorem piłkarskiego klubu, obok Budmatu. Na koszulkach piłkarzy Wisły Płock pojawi się logo Vitay Club.
więcej
|
|
|
,,Fakty i Mity" będą ukazywać się dalej, wydawca zarzuca byłym dziennikarzom uszkodzenie sprzętu i zniesławianie Romana Kotlińskiego
Wydająca „Fakty i Mity” spółka Błaja News poinformowała, że tygodnik będzie dalej ukazywał się w dotychczasowej formie, mimo odejścia większości dziennikarzy do nowego pisma „Tygodnik Faktycznie”. Firma zarzuca dziennikarzom zniesławianie jej i Romana Kotlińskiego oraz uszkodzenie sprzętu w poprzedniej redakcji.
więcej
|
Ralph Werner w zarządzie Media Impact Polska
Ralph Werner, head of ad sales development w Ringier Axel Springer Media AG, dołączył do zarządu firmy Media Impact Polska odpowiadającej za sprzedaż oferty reklamowej Grupy Onet-RAS Polska.
więcej
|
Dziennikarze ,,Faktów i Mitów" odeszli do nowego pisma ,,Tygodnik Faktycznie", potwierdzają zarzuty wobec Romana K.
Na rynku debiutuje „Tygodnik Faktycznie”, założony i tworzony głównie przez dziennikarzy związanych poprzednio z tygodnikiem „Fakty i Mity”. Tłumaczą oni, że odeszli, ponieważ ustalili, że część zarzutów stawianych szefowi „Faktów i Mitów” Romanowi K. przez prokuraturę jest prawdziwa. - Mieliśmy świadomość, że pozostawanie pod kuratelą tego typu firmy może się dla nas źle skończyć - mówi nam Adam Cioch.
więcej
|
Topnieje segment dwutygodników poradnikowych. ,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży
W kwietniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
więcej
|
|
|
Serwisy sportowe w czasie Euro 2016: WP przed Onetem, Polsatsport.pl i Ipla przed TVP, rekordy po meczu ze Szwajcarią
Od startu Euro 2016 do końca czerwca Sportowefakty.wp.pl miały nieco więcej użytkowników i dwa razy więcej odsłon niż dział sportowy Onetu, natomiast Polsatsport.pl i Ipla osiągnęły wyższe wyniki od działu sportowego TVP.pl. Strony nadawców telewizyjnych najwyższą odwiedzalność miały w dniach meczów Polaków, a witryny czołowych portali - dzień po tych spotkaniach.
więcej
|
Snapchat kończy ze znikającymi postami. Wprowadza funkcję Memories, która pozwala na zapamiętywanie snapów
Memories to nowa funkcja Snapchata, która pozwala w łatwy sposób zachowywać, a później wyszukiwać pojedyncze snapy lub całe historie udostępniane przez znajomych użytkowników. Wprowadzono również możliwość wykorzystywania zrobionych wcześniej snapów do układania nowych historii.
więcej
|
,,#dziejesiewpolsce" - maratończyk, ŚDM i wybory w reklamach Wirtualnej Polski (wideo)
Wirtualna Polska zaczyna kolejną odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej pod hasłem „#dziejesiewpolsce”, jednym z jej bohaterów jest maratończyk Yared Shegumo. Akcję wydawca przygotował i realizuje razem z firmami marketingowymi Scholz & Friends Warszawa i Zenith.
więcej
|
Marek Bućko po 10 latach odszedł z funkcji redaktora naczelnego serwisu Kresy24.pl
- Pragnę poinformować, że w dniu 30 czerwca br. zrezygnowałem z funkcji redaktora naczelnego Kresy24.pl - Wschodnia Gazeta Codzienna - napisał Marek Bućko w liście do czytelników serwisu. Bućko pełnił funkcję redaktora naczelnego Kresy24.pl od początku istnienia serwisu, czyli od 2006 roku.
więcej
|
|
|