|
|
|
|
|
|
|
Agnieszka Kublik z ,,Gazety Wyborczej" zachęca do wysyłania do KRRiT skarg na ,,Wiadomości" TVP1
Dziennikarka „Gazety Wyborczej” Agnieszka Kublik zarzuciła „Wiadomościom” TVP1 manipulacje w relacjach ze szczytu NATO, dodając, że jej tekst jest skargą do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz zachęcając czytelników do wysyłania podobnych skarg. - Wiem, że jest niemożliwe, żeby „Wiadomości” zostały ukarane za te manipulacje, natomiast bardzo bym chciała, żeby trwała dyskusja o tym, że nie jest to rzetelny program - mówi nam dziennikarka.
więcej
|
Kolenda-Zaleska o ,,świństwie": nie wyszłam z roli dziennikarza, trzeba prostować ewidentne manipulacje czy przekłamania
W piątkowym wydaniu „Faktów po faktach” prowadząca Katarzyna Kolenda-Zaleska w rozmowie z rzecznikiem rządu Rafałem Bochenkiem oceniła brak zdjęć niektórych polityków na wystawie „Polska w NATO” jako świństwo. - Nie uważam, że wyszłam z roli dziennikarza. Trzeba nazywać rzeczy po imieniu. To jest właśnie rola dziennikarza - podkreśliła Kolenda-Zaleska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe odcinki programu Jana Pospieszalskiego ,,Warto rozmawiać" w jesiennej ramówce TVP1
Telewizyjna Jedynka w jesiennej ramówce br. pokazywać będzie nowe odcinki publicystycznego programu „Warto rozmawiać”, który prowadzi Jan Pospieszalski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Sport liderem stacji sportowych w I półroczu. W dół Canal+ Sport i Orange Sport
Liderem oglądalności wśród stacji sportowych w I półroczu br. był Polsat Sport, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei liderem spadków był Orange Sport.
więcej
|
Szef Fox News z kolejnymi zarzutami o molestowanie kobiet
Po oskarżeniu Rogera Ailesa o molestowanie seksualne przez Gretchen Carlson pojawiają się podobne zarzuty pod adresem szefa Fox News ze strony kolejnych kobiet. Część z nich dotyczy incydentów sięgających lat 60.
więcej
|
,,Washington Post" zarzuca ,,Wiadomościom" TVP1 przeinaczenie słów Obamy o sporze wokół TK
Dziennik „The Washington Post” zarzucił „Wiadomościom” TVP1, że pominęły krytyczny wydźwięk słów Baracka Obamy o konflikcie dotyczącym Trybunału Konstytucyjnego. O wypowiedź Obamy spierają się też polscy dziennikarze. Według „Wiadomości” krytyka wynika z tego, że w „Washington Post” na kierowniczym stanowisku pracuje żona Radosława Sikorskiego.
więcej
|
Jak osiągnąć cztery miliardy wyświetleń filmów na Snapchacie?
- Jeśli chcesz odnieść sukces na Snapchacie musisz być cały czas na posterunku. Musisz trzymać rękę na pulsie. Zaangażowanie użytkowników można osiągnąć tylko codzienną ciężką pracą. To nie jest kranik, który po prostu się odkręca - mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Joanna Wells, wiceprezes ds. mediów cyfrowych Viacom International. Materiały wideo opublikowane przez MTV w zakładce Discover na Snapchacie w ciągu roku miały 4 miliardy wyświetleń.
więcej
|
Widzowie skarżą się na ,,Pytanie na śniadanie" do KRRiT. "Wulgaryzmy"
Do KRRiT wpłynęło kilka skarg na program „Pytanie na śniadanie” emitowany w TVP2. - Dotyczą one nie tylko samego incydentu przebicia dłoni Marzeny Rogalskiej, ale także wulgaryzmów użytych na wizji - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Twardowska, rzecznik prasowy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
KRRiT: Telewizja Polska zrealizowała plan programowy, modyfikacje wpłynęły pozytywnie na program
Telewizja Polska w pełni zrealizowała w 2015 roku plan programowy w zakresie struktury gatunkowej anten TVP1 i TVP2. Wprowadzone modyfikacje w większości wpłynęły pozytywnie - wynika z raportu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Ceny płatnej telewizji na większości rynków stabilne, w Polsce najtaniej
Pakiety z mocną ograniczoną liczbą kanałów w wielu krajach windują w dół minimalne ceny płatnej telewizji - wynika z raportu Strategy Analytics.
więcej
|
Mecz Niemcy - Francja oglądało 8,6 mln widzów, a Portugalia - Walia - 7,7 mln. TVP1 przed Polsatem
Pierwszy półfinałowy mecz Euro 2016, rozegrany pomiędzy Portugalią, a Walią śledziło w TVP1, Polsacie i Polsacie Sport średnio 7,74 mln widzów. Więcej, bo 8,65 mln oglądających, zgromadził drugi półfinał, w którym Niemcy zmierzyli się z Francją.
więcej
|
Telewizja Polska chce przeprosin w mediach od iluzjonisty za wypadek w ,,Pytaniu na śniadanie"
Telewizja Polska domaga się publicznych przeprosin od iluzjonisty Marcina Połoniewicza, znanego też jako Pan Ząbek, który w zeszłą sobotę w „Pytaniu na śniadanie” zranił prowadzącą Marzenę Rogalską. Nadawca chce również, by Połoniewicz nie komentował już tego wypadku.
więcej
|
Mecze Legii Warszawa w II i III rundzie eliminacji do Ligi Mistrzów w Polsat Sport
Telewizja Polsat nabyła prawa do pokazania meczów Legii Warszawa w II i III rundzie eliminacji do Ligi Mistrzów. Mecze mistrza Polski pokaże Polsat Sport.
więcej
|
,,Miasteczko Wayward Pines 2" w FOX
25 sierpnia 2016 roku FOX rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Miasteczko Wayward Pines”.
więcej
|
|
|
Facebookowa wpadka radiowej Jedynki: udostępniono prześmiewczy mem o Andrzeju Dudzie
Na facebookowym fanpage’u radiowej Jedynki udostępniono mem z profilu satyrycznego wyśmiewający prezydenta Andrzeja Dudę. Grafika była dostępna przez kilka godzin. Nie wiadomo jeszcze, w jaki sposób doszło do tej wpadki.
więcej
|
|
Jan Dworak chce od rządu więcej szczegółów o inwigilacji dziennikarzy
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak, zwrócił się do premier Beaty Szydło z prośbą o bliższe informacje na temat inwigilacji dziennikarzy w latach 2007-2015.
więcej
|
|
Filip Jarek reporterem Radia ZET
Filip Jarek dołączył do zespołu Radia ZET (Grupa Eurozet), gdzie będzie redaktorem wydań.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Rzeszowie, Polskie Radio Rzeszów awansowało na podium
Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Polskie Radio Rzeszów - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
51 proc. Polaków codziennie słucha radia, ponad połowa nie słyszała o cyfryzacji
Blisko 75% Polaków słucha radia co najmniej raz w tygodniu, przy czym 51,4% robi to codziennie. Ponad 55% nigdy nie zetknęło się z terminem "cyfryzacja radia" wynika z badania Millward Brown.
więcej
|
|
Witold Kołodziejski, Maciej Siembieda i Jolanta Wiśniewska wśród poselskich kandydatów do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Jako kandydaci do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zostali zgłoszeni przez posłów Jolanta Wiśniewska, Witold Kołodziejski, Elżbieta Więcławska-Sauk, Jędrzej Skrzypczak, Maciej Siembieda i Artur Andrysiak.
więcej
|
|
|
|
Mniej reklam piwa w telewizji, więcej w kinach i radiu. Mocno w górę Perła, Żubr i Tyskie
Od stycznia do maja br. producenci piwa wydali więcej niż przed rokiem na reklamy w kinach, radiu i gazetach, głównie kosztem telewizji i magazynów. Siedmiokrotnie zwiększyły się wydatki reklamowe firmy Perła Browary Lubelskie, znaczące wzrosty zanotowały też Żubr i Tyskie.
więcej
|
Red Lipstick Monster, Nishka i Marysia Górecka wśród bohaterów w największej akcji influencer marketingu Ikea Polska
Ikea w sierpniu br. wystartuje z największą akcją influencer marketingu na polskim rynku. Działania są zaplanowane na 12 miesięcy, weźmie w nich udział kilkudziesięcioro twórców internetowych, w tym Red Lipstick Monster, Crazy Nauka, Nishka czy Marysia Górecka. Za całość działań odpowiada agencja Hash.fm.
więcej
|
Maciej Łapiński i Monika Łapczyńska-Zygan na nowych stanowiskach w J. Walter Thompson
W grupie marketingowej J. Walter Thompson Maciej Łapiński awansował na stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów, a zajmująca je poprzednio Monika Łapczyńska-Zygan objęła funkcję dyrektora operacyjnego.
więcej
|
Plażowy bar Hel Spot z koncertami w kampanii piwa EB (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec), której głównym elementem będzie bar Hel Spot uruchomiony na plaży Półwyspu Helskiego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Gong, Opus Film, Live, Mediavest, Wilk i Roots PR.
więcej
|
Radosław Kotarski o holenderskim dzieleniu się rachunkiem w reklamach aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca aplikację mobilną Banku Millennium. Akcja - z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego, ambasadora marketingowego tego banku - została przygotowana przez firmy Change, Initiative Media Warszawa i Isobar Poland.
więcej
|
Sportowcy Fit Lovers w reklamach filtrującej butelki Dafi (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nowy produkt marki Dafi - butelkę filtrującą wodę. Akcję, z udziałem sportowców Pameli Stefanowicz i Mateusza Janusza tworzących duet Fit Lovers, przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.
więcej
|
Hyundai jako sponsor Tour de Pologne z kampanią pod hasłem ,,Nakręcamy projekty"
Marka Hyundai została oficjalnym sponsorem 73. edycji kolarskiego wyścigu Tour de Pologne. Z tej okazji wystartowała akcja specjalna i dedykowana kampania mediowa, które przygotowały firmy Havas Sports & Entertainment i Havas Media.
więcej
|
Tomasz Sulewski: influencerzy są dla marek atrakcyjniejsi od celebrytów, bo mają własne audytorium w sieci
- Kluczem do mądrego influencer marketingu jest szacunek dla ludzi, z którymi się współpracuje, zaufanie do ich wiedzy i umiejętności. Jeżeli ktoś robi kampanię, w której w swój brief wciska twórcę to to od razu widać - radzi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Tomasz Sulewski, kierownik ds. projektów korporacyjnych w Orange Polska. Pod okiem Sulewskiego Orange przeprowadziło prawie 60 kampanii z influencerami.
więcej
|
Między inspiracją a plagiatem. Czy wszyscy w branży kreatywnej kopiują?
Chyba każdy, kto ma związek z branżą kreatywną, w mniejszym lub większym stopniu zetknął się ze zjawiskiem kopiowania. Czasami samemu w jakimś stopniu kopiując lub będąc kopiowanym, a zapewne najczęściej po prostu rozpoznając plagiat w czyjejś pracy. I każdy, kto tego doświadczył zapewne też wie, jak trudne czasami jest rozstrzygnięcie na ile nowy projekt jest inspiracją, a na ile kopią - opisuje Jan Kuczyński z Clipatize.
więcej
|
,,Isover z pasją" - wizerunkowy klip z pracownikami firmy (wideo)
Firma Isover udostępniła w internecie nowy film wizerunkowy, którego głównymi bohaterami są jej pracownicy.
więcej
|
|
|
Wiesław Podkański: będziemy monitorować to, co się dzieje w obszarze wolności prasy
„(R)ewolucja prasy w Europie” - pod takim hasłem spotkali się w ubiegłym tygodniu podczas konferencji we Wrocławiu dziennikarze oraz przedstawiciele wydawców i organizacji pozarządowych z całej Europy. Dyskutowano m.in. o zagrożeniach w świecie mediów. Jednym z organizatorów konferencji była Izba Wydawców Prasy.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z największym spadkiem sprzedaży kioskowej, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
W maju br. liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Większość dzienników zanotowało spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Prawna”. Zyskała tylko „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
Prezes PZU pozywa ,,Newsweeka" za artykuł o sporze menedżerów firmy
Prezes Grupy PZU Michał Krupiński złożył w sądzie pozew o ochronę dóbr osobistych w związku z zeszłotygodniową publikacją „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pozwani zostali autorzy tekstu Wojciech Cieśla, Michał Krzymowski i Mariusz Gierszewski oraz wydawca tygodnika.
więcej
|
Magazyn ,,Show" odświeża formułę
W poniedziałek, 11 lipca br. na rynku ukaże się magazyn „Show” w odświeżonej formule. Wydawnictwo Bauer chce skierować swoje pismo teraz także do zamożnych i aktywnych kobiet w wieku powyżej 40. lat.
więcej
|
Dziennikarz ,,Newsweeka" poinformował na Twitterze o braku akredytacji na szczyt NATO z powodu polskich władz i ją dostał
Dziennikarz działu zagranicznego „Newsweek Polska” Jacek Pawlicki początkowo nie otrzymał akredytacji na szczyt NATO w Warszawie. Po tym jak na Twitterze stwierdził, że zdecydowała o tym opinia polskich władz, akredytacja została mu przyznana.
więcej
|
|
|