|
|
|
|
|
|
|
Wybór Marcina Wolskiego na szefa TVP2 to odważna decyzja, zwłaszcza przy tak słabych wynikach anteny (opinie)
Marcin Wolski już przebrzmiał, miał swój czas w telewizji publicznej. Jego nominację na szefa TVP2 należy rozpatrywać w kontekście dorobku szefów konkurencyjnych stacji, czyli Niny Terentiew z Polsatu i Edwarda Miszczaka z TVN - wczorajszą decyzję zarządu TVP oceniają Agata Młynarska, Robert Kwiatkowski, Andrzej Zarębski, Wiesław Godzic i Hanna Lis.
więcej
|
Multimedia Polska testuje usługę Multimedia GO
Multimedia Polska rozpoczyna testy usługi Multimedia GO, który umożliwia dostęp do oferty telewizyjnej oraz biblioteki VoD za pośrednictwem internetu dostarczanego przez dowolnego operatora.
więcej
|
Fokus TV nowym liderem wśród kanałów dokumentalnych w I półroczu 2016
W I półroczu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansował Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat Explore, a na przeciwnym biegunie znalazł się Discovery Turbo Xtra.
więcej
|
Agata Młynarska o nowym szefie TVP2: nominacja polityczna, która oznacza koniec Dwójki jaką znamy
Marcin Wolski jest satyrykiem, osobowością mediów, ale mam wątpliwość, czy potrafi zarządzać telewizją. To jest tak jakby znakomity piłkarz miał zostać prezesem klubu piłkarskiego: inne kompetencje i nie każdy się do tego nadaje - ocenia Agata Młynarska, dziennikarka i producentka, przez 17 lat związana z TVP2.
więcej
|
Andrzej Zarębski: nominacja Wolskiego jest czytelnym sygnałem dla kierunku zmian polityczno-kulturalnych w TVP2
Jesteśmy w przededniu faktu, kiedy połączona widownia TVP1 i TVP2 z trudem przekroczy 10 proc. W tak krytycznym dla Dwójki momencie, zarząd zmienia dyrektora tej anteny. Marcin Wolski obejmuje zatem gorący fotel - ocenia Andrzej Zarębski, ekspert medialny i były sekretarz KRRiT.
więcej
|
Pojedynki Polaków hitami Euro 2016. Wszystkie mecze śledziło od 1,79 do 15,97 mln widzów (analiza)
Mecze Euro 2016 - transmitowane w kanałach otwartych (TVP1, Polsat i Polsat Sport) - oglądało od 1,79 do 15,97 mln widzów. Największą widownię zgromadziły spotkania reprezentacji Polski - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cliff Richard pozywa BBC i policję za transmisję z przeszukania jego domu, chce milion funtów
Brytyjski piosenkarz Cliff Richard skierował do sądu pozew przeciwko stacji BBC oraz lokalnej policji w Południowym Yorkshire. Domaga się kwoty 1 mln funtów odszkodowania za bezpośrednią transmisję w 2014 roku, w czasie której pokazano policyjną rewizję w jego posiadłości.
więcej
|
Marcin Wolski nowym dyrektorem TVP2, zastąpił Macieja Chmiela
Publicysta Marcin Wolski został powołany przez zarząd Telewizji Polskiej na stanowisko dyrektora TVP2. Zastąpił odwołanego w zeszłym tygodniu Macieja Chmiela.
więcej
|
10 mln widzów oglądało finałowy mecz Euro 2016 Francja kontra Portugalia
Finałowy mecz Euro 2016, rozegrany pomiędzy Portugalią a Francją śledziło w TVP1, Polsacie i Polsacie Sport średnio 10,23 mln osób w telewizji. To o 750 tys. widzów mniej, niż oglądalność finału Euro 2012 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
73. Tour de Pologne na żywo w TVP
W dniach od 12 do 19 lipca br. odbędzie się 73. edycja wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Sportowe wydarzenie na żywo transmitować będzie Telewizja Polska (w TVP1, TVP Sport, na stronie sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Stream).
więcej
|
Internet UPC Biznes dostępny w nowych miastach
Sieć kablowa UPC Polska uruchomiła usługę internetową dla firm UPC Biznes w kilkudziesięciu nowych lokalizacjach.
więcej
|
,,Kroniki Shannary" w TVN7
1 sierpnia 2016 roku TVN7 rozpocznie emisję serialu „Kroniki Shannary”.
więcej
|
Nuta.tv HD w ofercie UPC Polska
Sieć kablowa UPC Polska dołączyła do oferty telewizji cyfrowej kanał muzyczny Nuta.tv HD.
więcej
|
|
|
Internauci i marketingowcy krytykują FC Barcelonę za akcję ,,#WeAreAllLeoMessi"
Leo Messi cieszy się tak wielką popularnością na świecie i jest tak świetnie prowadzony wizerunkowo, że nie potrzebuje w tej sytuacji pomocy klubu. Akcja wsparcia dla niego to swego rodzaju niedźwiedzia przysługa ze strony klubu. Jedyne co może wywołać, to straty wizerunkowe po stronie klubu i jeszcze większe nagłośnienie problemów piłkarza - komentują dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kita i Wojciech Szaniawski.
więcej
|
Siedem zgłoszeń do rozmów o planowaniu i zakupie mediów dla Telewizji Polskiej, zlecenia broni Maxus
Sześć firm i jedno konsorcjum zgłosiło się w odpowiedzi na ogłoszony przez Telewizję Polską dialog techniczny na planowanie i zakup mediów do planowanych kampanii reklamowych. Wśród nich jest pracujący dla nadawcy dom mediowy Maxus.
więcej
|
Plus promuje rejestrację numerów na kartę: 500 zł i 50 GB internetu, w reklamach Szymon Majewski
Sieć telekomunikacyjna Plus wprowadza promocję zachęcającą do rejestrowania numerów na kartę lub przejścia do taryf abonamentowych i mix. Ofertę wspiera kampania reklamowa, w której występuje Szymon Majewski.
więcej
|
Michał Witkowski odpowiada za marketing PGE, odszedł Dariusz Maciołek
Michał Witkowski został zastępcą dyrektora departamentu komunikacji i marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej. Ze spółki odszedł Dariusz Maciołek.
więcej
|
,,Rzuć wyzwanie wakacyjnym plamom" w kampanii odplamiaczy Vanish (wideo)
Reckitt Benckiser Polska w nowej kampanii marki odplamiaczy Vanish przekonuje, że można cieszyć się latem bez obaw o plamy. Działania reklamowe przygotowały agencje Kropka Bordo, Hypermedia, Zenith, Performics i Newcast.
więcej
|
,,Kasa Romana" w kolejnej promocji zup Amino
Unilever Polska prowadzi kolejną loterię promocyjną zup błyskawicznych Amino pod hasłem „Kasa Romana”. Za organizację akcji odpowiada firma Grzegrzółka&Ko.
więcej
|
|
|
Kamila Biedrzycka-Osica i Małgorzata Serafin w kanale telewizyjnym Wirtualnej Polski
Dziennikarki Kamila Biedrzycka-Osica i Małgorzata Serafin, poprzednio związane z Telewizją Polską, będą współpracowały z kanałem telewizyjnym Wirtualnej Polski, który zostanie uruchomiony pod koniec br. Nie wiadomo jeszcze, jakie konkretnie programy będą prowadziły.
więcej
|
Aplikacja Prisma budzi obawy o prywatność, bo pochodzi z Rosji. ,,Nie zbiera więcej danych niż Instagram"
Rosyjska aplikacja graficzna Prisma w ciągu kilku dni przeszła szybką drogę od przeboju do internetowego zagrożenia. - Spokojnie, Prisma nie zbiera więcej danych o użytkownikach niż Instagram, a przechowywanie zdjęć na rosyjskich serwerach jest tak samo niebezpieczne jak na amerykańskich - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Sean Sullivan, Piotr Konieczny i Zbigniew Urbański.
więcej
|
Grupa Onet-RASP z mniejszą przewagą nad Wirtualną Polską, YouTube słabo w mobile'u (dane PBI/Gemius z czerwca)
W czerwcu br. największe portale zanotowały nieco niższe zasięgi w polskim internecie niż miesiąc wcześniej. Liderem jest niezmiennie Google, które wyprzedza Facebooka, Grupę Onet-RASP i Grupę Wirtualna Polska. Strony Onet-RASP miały o 109,8 tys. użytkowników więcej niż witryny WP, ale o 324,8 mln odsłon mniej.
więcej
|
Prasa na Instagramie ,,Glamour" i ,,Elle" wielokrotnie popularniejsze od ,,Gazety Wyborczej" i ,,Przeglądu Sportowego"
Na Instagramie zdecydowanie najpopularniejszymi markami z polskiego rynku prasowego są „Glamour” i „Elle”. Wśród tytułów opiniotwórczych największy zasięg ma „Gazeta Wyborcza”, a tylko po kilka tysięcy użytkowników obserwuje profile „Faktu” i „Polityki”.
więcej
|
Etiopia blokuje serwisy społecznościowe, by chronić uczniów przed ściąganiem
Rząd Etiopii na kilka dni zablokował mieszkańcom tego kraju dostęp do Facebooka, Twittera, Instagrama i Vibera. Władze tłumaczą, że nie chcą dopuścić do udostępniania za pomocą social media rozwiązań testów podczas egzaminów na studia.
więcej
|
Facebook razem z szyfrowaniem wiadomości wprowadza funkcję znaną ze Snapchata
Już niedługo wiadomości wysyłane przez Facebook Messengera będzie można nie tylko szyfrować jak w aplikacji Signal, ale również określać po jakim czasie od wysłania lub odczytania ma się sama skasować. Jest to jedna z funkcji, z której zasłynął Snapchat, ale akurat ta aplikacja odchodzi od swoich korzeni i stawia na funkcję Memories.
więcej
|
Fakty.interia.pl w wersji RWD i z systemem rekomendacji
Serwis Fakty.interia.pl, informacyjno-publicystyczny dział portalu Interia.pl, został udostępniony w nowej wersji opartej na technologii Responsive Web Design. Wprowadzono w nim system rekomendacji treści i zakładkę z autorskimi tekstami dziennikarzy portalu.
więcej
|
|
|
Kobiety najbardziej wschodzącym rynkiem na świecie (infografiki)
Kobiety są najbardziej wschodzącym rynkiem na świecie. Nigdy wcześniej nie czuły się bardziej ambitne i zmotywowane niż teraz, podejmują więcej decyzji finansowych i zarabiają tyle ile ich partnerzy. Jednak nadal czują, że ich osiągnięcia i aspiracje nie są dostatecznie doceniane - wynika z badania J. Walter Thompson.
więcej
|
W Polsce dyskonty rozwijają się szybciej niż w Europie
W ciągu ostatnich 5 lat udział dyskontów w Europie wzrósł o niecałe 2 pkt. proc. i wyniósł 20,6% w 2014 r., podczas gdy w Polsce udział wartościowy w 2015 r. wyniósł 27%, co oznacza, że w porównaniu do roku 2010 wzrósł o 17 pkt. proc. - wynika z raportu Nielsena.
więcej
|
|
|
Aplikacja Prisma budzi obawy o prywatność, bo pochodzi z Rosji. ,,Nie zbiera więcej danych niż Instagram"
|
Obowiązkowa rejestracja kart SIM: promocje operatorów przyciągają klientów, ale wciąż brakuje przepisów wykonawczych
|
Plus promuje rejestrację numerów na kartę: 500 zł i 50 GB internetu, w reklamach Szymon Majewski
|
Gra mobilna ,,Pokemon Go" największym hitem Nintendo od lat, w dwa dni wartość firmy wzrosła o 7,5 mld dol.
|
Samsung Galaxy S7 Active wbrew zapewnieniom producenta nie przeszedł testu wodoodporności (wideo)
|
Qualcomm prezentuje Snapdragona 821, ma być o 10 procent szybszy od poprzednika
|
FE 50 mm F1,4 ZA - nowy stałoogniskowy obiektyw Sony do pełnoklatkowych przetworników obrazu
|
myPhone Flip ze starterem TuBiedronka za 119 zł (wideo)
|
Samsung w grach mobilnych stawia na Vulkan (wideo)
|
Co trzeci Polak nie wyobraża sobie dnia bez telefonu komórkowego
|
|
|