|
|
|
|
|
|
|
Marcin Wolski: TVP2 z kabaretem aktorskim i stand-upem, w publicystyce więcej reportaży
- Nie przygotowywałem się do objęcia tej funkcji. Jestem na etapie konfrontowania moich marzeń z twardą rzeczywistością - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Wolski, nowy dyrektor TVP2. Zaznacza jednak, że chce tworzyć kanał ambitny, artystyczny, z rozrywką na wysokim poziomie, m.in. kabaretem aktorskim i stand-upem.
więcej
|
13 firm chce zastąpić badanie oglądalności Nielsena dla TVP. Wśród nich brytyjski Kantar
Trzynaście podmiotów badawczych bierze udział w dialogu technicznym o pomiarze oglądalności na antenach i w serwisach internetowych Telewizji Polskiej. Zarząd TVP spotkał się dotąd z 9 firmami. - Dane z Euro 2016 utwierdzają nas w przekonaniu, że mamy rację wytyczając ten kierunek w telemetrii - wyjaśnia prezes Jacek Kurski.
więcej
|
TVP pracuje nad reality-show ,,Kochanie, zabijamy nasze dziecko"
Dwójka przygotowuje polską wersję brytyjskiego formatu BBC „Honey, We're Killing the Kids”, w którym eksperci od zdrowego żywienia i aktywności fizycznej pomogą rodzinom dokonać zmiany nawyków. Na razie nie wiadomo, czy program trafi do jesiennej ramówki TVP2.
więcej
|
,,Projekt Lady" wakacyjnym hitem TVN. Reality-show zyskuje widzów z odcinka na odcinek
Reality-show „Projekt Lady” ogląda średnio 1,92 mln widzów. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek.
więcej
|
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił prawie dwa razy więcej niż TVP1. Najmocniej promowane Orange, Play i Plus (analiza)
Chociaż to TVP1 zgromadziła większą liczbę widzów transmisji Euro 2016, to jednak Polsat wygrał reklamowo to wydarzenie, osiągając prawie dwa razy wyższe wpływy. Według szacunków, razem z zyskami ze sprzedaży dostępu do płatnych kanałów z tymi transmisjami, Telewizja Polsat mogła zarobić nawet ponad 100 mln zł netto.
więcej
|
Jacek Kurski o Euro 2016: impreza się nie zwróciła. Wyborcy Prawa i Sprawiedliwości wybrali TVP
Telewizja Polska zarobiła na reklamach przy meczach Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej więcej niż zakładała, ale impreza się nie zwróciła. Nadawca zlecił sprawdzenie, w jakich kanałach Euro 2016 oglądali przedstawiciele poszczególnych partii politycznych. - TVP jest silniej wybierana przez zwolenników obecnego obozu rządzącego - analizuje wyniki prezes Jacek Kurski.
więcej
|
Marcin Wolski: będę się starał cały czas współpracować z TVP Info, choć pewnie w mniejszym zakresie
Nowy dyrektor TVP2 Marcin Wolski chce łączyć swoje obowiązki z występami w programie „W tyle wizji” w TVP Info. Telewizyjna Agencja Informacyjna nie podjęła jeszcze decyzji, czy autorski program Wolskiego zmieni formułę - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kurski o zadaniach nowego szefa TVP2: sukces w obszarze kabaretu, połączenie oglądalności z poziomem
Główne zadaniem jakie przed Marcinem Wolskim, nowym dyrektorem TVP2, postawił zarząd Telewizji Polskiej jest wygenerowanie wysokiej oglądalności pasm kabaretowych i poprawa poziomu ich repertuaru. - Chcemy, aby jako człowiek z tego środowiska umiał to połączyć - wyjaśnia prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
,,Dom Marzeń" śledzi milion widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Nowy reality-show TVN „Dom Marzeń” ogląda średnio 1,01 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu jest trzecia w rynku telewizyjnym i pierwsza w grupie 16-49.
więcej
|
,,Liga+ Extra" z publicznością, dodatkowa część w Canal+ Sport i z (wideo)
Od startu nowego sezonu piłkarskiej Ekstraklasy niedzielny magazyn „Liga+ Extra”, dotyczący przede wszystkim tych rozgrywek, będzie nadawany z udziałem publiczności. Zostanie też wydłużony o dodatkową część emitowaną w Canal+ Sport.
więcej
|
TVP2 i TVN odrabiają straty, udany tydzień TVN24. TV Puls i TVN7 przed TVP Info
W minionym tygodniu liderem oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
,,Polowanie na mieszkanie" ma 870 tys. widzów. TVN wygrywa z konkurencją
Nowy program „Polowanie na mieszkanie” ogląda średnio 870 tys. widzów. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
więcej
|
Akson Studio zajmie się dystrybucją filmów kinowych
Akson Studio, polski producent filmowy, powołał spółkę Akson Dystrybucja, która będzie zajmowała się wprowadzaniem filmów do kin.
więcej
|
|
|
Amerykańscy reklamodawcy w sporze z domami mediowymi o rabaty i kick backi płacone przez media
Amerykańska organizacja Association of National Advertisers przedstawiła raport ujawniający wiele nieprzejrzystych praktyk stosowanych we współpracy domów mediowych i mediów przy obsłudze budżetów reklamowych. Chodzi m.in. o rabaty i tzw. kick backi.
więcej
|
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił prawie dwa razy więcej niż TVP1. Najmocniej promowane Orange, Play i Plus (analiza)
Chociaż to TVP1 zgromadziła większą liczbę widzów transmisji Euro 2016, to jednak Polsat wygrał reklamowo to wydarzenie, osiągając prawie dwa razy wyższe wpływy. Według szacunków, razem z zyskami ze sprzedaży dostępu do płatnych kanałów z tymi transmisjami, Telewizja Polsat mogła zarobić nawet ponad 100 mln zł netto.
więcej
|
Angielski styl w reklamach piwa Książęce Golden Ale (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nową wersję piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) - Książęce Golden Ale. Akcję, prowadzoną w telewizji, internecie i prasie, przygotowały i realizują firmy Lubię to linked by Isobar, Studio Miód Malina, Nairobia, Papaya Films, Televisorm Ztudio, Zentith Optimedia Group i Q&A Communications.
więcej
|
,,Wyzwanie jednego gestu" - youtuberka KatOsu promuje płyn micelarny Garnier (wideo)
Pod hasłem „Wyzwanie jednego gestu” Garnier promuje nowy płyn micelarny z olejkiem arganowym. Bohaterką kampanii, przygotowanej przez firmy Newcast, Zenith i Value Media, jest Kat0su prowadząca kanał o urodzie na YouTube.
więcej
|
,,To jest nasz czas!" - Edyta Olszówka w kampanii kosmetyków Profesjonalna Terapia Wieku marki Bielenda (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serii kosmetyków Profesjonalna Terapia Wieku marki Bielenda, w której ambasadorka marketingowa tego brandu Edyta Olszówka występuje razem ze zwyciężczyniami konkursu internetowego. Za przygotowanie i realizację działań producent Bielendy odpowiada razem z agencją Cappuccino Public Relations.
więcej
|
Porównywarka ofert hotelowych HotelsCombined pierwszy raz reklamowana w telewizji (wideo)
Ruszyła pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa porównywarki ofert hotelowych HotelsCombined. Za obsługę kampanii odpowiada dom mediowy MEC.
więcej
|
Oknoplast zmienia wystrój swoich sklepów, stawia na design i technologie
Produkująca drzwi i okna firma Oknoplast przeprowadziła gruntowne zmiany w swoich salonach sprzedaży w Polsce oraz zaczyna taki rebranding za granicą. Celem jest wyeksponowanie designu i technologii.
więcej
|
Piwo Lech jako sponsor Przystanku Woodstock 2016 ze specjalnymi strefami i puszkami
Marka piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) po raz trzeci jest sponsorem głównym festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą. Z tej okazji przygotowane zostały dwie specjalne, dedykowane puszki: jedna dostępna na terenie całej Polski, a druga wyłącznie na terenie festiwalu. Za ich projekt odpowiada agencja CzteryCzwarte.
więcej
|
Dawid Pacha customer development leaderem w Netizens
Dawid Pacha objął funkcję customer development leadera w interaktywnym domu produkcyjnym Netizens. Wcześniej pracował m.in. Social Desk i Realdeal, jest związany ze School of New Media.
więcej
|
Refleksyjny Frank Ocean łamie prawa fizyki w reklamie marki Calvin Klein (wideo)
W klimatycznym spocie promującym markę Calvin Klein piosenkarz Frank Ocean dzieli się przemyśleniami na temat muzyki. W tle jest talk-show z lat 90. i nowe spojrzenie na prawa fizyki.
więcej
|
Aktywne sportowo Hinduski reklamują Nike (wideo)
W nowym spocie reklamowym firmy Nike przeznaczonym na rynek w Indiach hinduskie sportsmenki pokazują, że aktywność fizyczna to nie tylko boisko czy ring, ale także zatłoczona ulica bądź dyskoteka.
więcej
|
WWF Polska planuje film dokumentalny o klimacie i energii, szuka firmy produkcyjnej
Fundacja WWF Polska szuka w przetargu firmy, która zajmie się produkcją i emisją filmu dokumentalnego dotyczącego klimatu i energii. Ma na to 3,7 mln zł. Warunkiem udziału w nim jest wpłata 50 tys. zł wadium.
więcej
|
Aleksandra Berka, Monika Pigan, Katarzyna Szczepaniak i Damian Kopankiewicz w Contented by They.pl
Pracę w zespole content marketingowym Contented wchodzącym w skład agencji reklamowej They.pl zaczęli Aleksandra Berka, Monika Pigan, Katarzyna Szczepaniak i Damian Kopankiewicz.
więcej
|
,,Wyrwij Włocha" w kampanii salonów depilacji Time for Wax
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca otwarcie salonów depilacji woskiem Time for Wax w Trójmieście. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wyrwij Włocha”, przygotowała i realizuje agencja magnifiCo.
więcej
|
Kobiece nastroje miłosne w kampanii maskar Revlon
Za miesiąc ruszy internetowa kampania reklamowa nowej kolekcji maskar Revlon (dystrybuowanych w Polsce przez Baltic Company). Za przygotowani i realizację akcji odpowiada agencja VanLeif, która rozpoczyna w ten sposób obsługę marki Revlon.
więcej
|
|
|
Na rynku pojawił się ,,MAN" - nowy dwumiesięcznik skierowany do zamożnych przedsiębiorców
Z początkiem wakacji na rynku wydawniczym pojawił się nowy luksusowy dwumiesięcznik zatytułowany „MAN”. Pismo dostępne jest na razie tylko w subskrypcji, a od 25 lipca pojawi się w wybranych punktach sprzedaży.
więcej
|
Sprzedaż ,,Poradnika Domowego" spadła o 74 tys. egz. Ranking miesięczników poradnikowych
W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Olivia”, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
więcej
|
Thomson Reuters sprzedaje za 3,55 mld dolarów serwisy i usługi dotyczące nauki
Korporacja Thomson Reuters, właściciel agencji Reuters, poinformowała o sprzedaży swoich działów związanych z nauką. Nabywcami są fundusze Onex i Baring Private Equity Asia, a wartość transakcji to 3,55 mld dolarów w gotówce.
więcej
|
|
|
,,Pokemon Go" broni się wynikami pobrań ze sklepów z aplikacjami, choć nie wykorzystuje w pełni potencjału AR (opinie)
- Patrząc na to, jaki zrobiła szał, gra jest zrobiona bardzo dobrze. Wykorzystuje popularną markę, proste rozwiązania, sprytne mechanizmy i idealnie wpisała się w moment - zauważa w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Tomasz Kreczmar, ekspert rynku gier. - Dowodów nie trzeba szukać dalej niż w rankingach sklepów z aplikacjami - dodaje Michał Brański, wiceprezes Grupy Wirtualna Polska. Eksperci oceniają grę „Pokemon Go”.
więcej
|
Fenomen ,,Pokemon Go" w liczbach. Ogromny zasięg w social media, sukces w wyszukiwarce
Zasięg wpisów udostępnionych w mediach społecznościowych związanych z Pokemonami przekroczył w Polsce 13,2 mln w ciągu ostatnich trzech dni - wynika z danych dostarczonych serwisowi Wirtualnemedia.pl przez Brand24. Przez niecałe 6 dni o „Pokemon Go” na Twitterze napisano 6,6 mln razy, a wycena rynkowa Nintendo wzrosła w ciągu dwóch dni o 7,8 mld dol.
więcej
|
Sąd: dzielenie się hasłem dostępu do Netflix i HBO GO to przestępstwo
Według orzeczenia sądu w USA dzielenie się indywidualnym hasłem do serwisów Netflix lub HBO GO może stanowić przestępstwo federalne. To oznacza, że miliony użytkowników w Stanach Zjednoczonych to nieświadomi niczego kryminaliści.
więcej
|
Twitter z transmisjami na żywo programów Bloomberga
Twitter zapowiedział, że będzie transmitował na żywo wybrane programy telewizyjne Bloomberga. Mowa o „Bloomberg West”, „What'd You Miss?” i „With All Due Respect”.
więcej
|
Warner Bros płacił najpopularniejszym youtuberom za pozytywne recenzje gier
Federalna Komisja Handlu w USA ustaliła, że Warner Bros płacił po kilkadziesiąt tysięcy dolarów youtuberom za przychylne recenzje gier wydawanych przez koncern. Na liście płac Warner Bros był między innymi idol internautów PewDiePie.
więcej
|
|
|