|
|
|
|
|
|
|
TVN z nowym prezesem bliżej Scripps Networks Interactive, Tellenbach sprawnie wytyczył zmiany (opinie)
Scripps Networks Interactive będzie szukał dalszych synergii z TVN, a Jim Samples przez rok w radzie nadzorczej TVN poznał już dobrze polski rynek. Markus Tellenbach przez siedem lat zrestrukturyzował spółkę i przeprowadził kluczowe zmiany właścicielskie - roszadę na stanowisku prezesa TVN komentują dla Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, Tomasz Żurański, Jakub Potrzebowski, Marek Sowa i Juliusz Braun.
więcej
|
Ewa Latkowska odchodzi ze stanowiska wiceszefowej TVP2. W TVP pracowała ponad 20 lat
Ewa Latkowska, zastępca dyrektora TVP2, z końcem lipca br. przestanie być pracownikiem Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na razie nie wiadomo, kto zajmie jej miejsce.
więcej
|
Druga seria serialu ,,Dziewczyny ze Lwowa" wiosną przyszłego roku w TVP1
Najprawdopodobniej w wiosennej ramówce TVP1 pokazana zostanie druga seria serialu „Dziewczyny ze Lwowa” - udało się nieoficjalnie dowiedzieć portalowi Wirtualnemedia.pl. Pierwsza seria tej produkcji zdobyła sporą popularność na Ukrainie, gdzie pokazana została w czerwcu br. na antenie telewizji 1+1.
więcej
|
19 lipca TVP Polonia zniknie z naziemnej telewizji cyfrowej
Od 19 lipca TVP Polonia nie będzie już nadawana w naziemnej telewizji cyfrowej. W kraju będzie można oglądać kanał w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych.
więcej
|
Juliusz Braun: przejęcie steru w TVN może być początkiem ofensywy Scripps Networks Interactive w Europie
Niewątpliwie zmiana kadrowa jest sygnałem większej integracji w ramach grupy. Nie sądzę jednak, by miało się to ograniczyć to szerszego korzystania ze sprawdzonych w USA formatów i biblioteki programowej. Myślę też, że to nie koniec, ale raczej początek ofensywy Scripps Networks w Europie - analizuje Juliusz Braun, były prezes Telewizji Polskiej i przewodniczący KRRiT.
więcej
|
Tomasz Żurański: po zmianie prezesa więcej synergii TVN ze Scripps Networks Interactive
Z pewnością wpływ Scripps Networks Interactive na funkcjonowanie TVN będzie teraz większy i właściciel będzie poszukiwał synergii kosztowych i przychodowych pomiędzy posiadanymi aktywami, to oczywisty kierunek. Z kadencji Markusa Tellenbacha jako prezesa TVN na pierwszy plan wybijają się dwie bardzo ważne transakcje: sprzedaż platformy N do Canal+ i Vivendi i późniejsza zamiana akcjonariuszy na obecny Scripps Networks Interactive - analizuje Tomasz Żurański, prezes Vectry.
więcej
|
Dariusz Dąbski: Markus Tellenbach w 110 proc. zrealizował w TVN postawione przed nim cele
Moim zdaniem Tellenbach w 110 procentach zrealizował postawione przed nim cele: zrestrukturyzował spółkę, zbudował bardzo mocny zarząd z wysokimi kompetencjami i pozyskał inwestorów. Biznesowo patrzymy na to, co w ostatnich latach robił TVN, z dużym uznaniem - ocenia Dariusz Dąbski, właściciel i prezes Telewizji Puls.
więcej
|
Markus Tellenbach odchodzi z TVN, nowym prezesem Jim Samples
Markus Tellenbach zrezygnował z funkcji szefa zarządu i dyrektora generalnego TVN. Nowym prezesem spółki został Jim Samples, firma zatrudni też nowego dyrektora generalnego.
więcej
|
Eurosport 1 będzie transmitować mecze Ekstraklasy 2016/2017
15 lipca br. wystartuje kolejny sezon piłkarskiej Ekstraklasy. Drugi rok z rzędu wybrane mecze będzie można zobaczyć w kanałach Eurosportu, w tym sezonie także w kanale Eurosport 1.
więcej
|
Magda Jethon zarzuca Krzysztofowi Ziemcowi manipulację ,,Wiadomości" o KOD-zie. ,,Nie mogę uwierzyć, że firmujesz te świństwa"
Redaktor naczelna KODuj24.pl Magda Jethon w liście otwartym do Krzysztofa Ziemca zarzuciła „Wiadomościom” powtórzenie za „Faktem” nieprawdziwej informacji o Komitecie Obrony Demokracji. - Nie mogę uwierzyć, że godzisz się firmować te świństwa. Czy ktoś w końcu powie STOP? - napisała Jethon do Ziemca.
więcej
|
Nowe programy w wakacje w VOX Music TV. ,,Zobacz lato w rytmie hitów" (wideo)
W wakacyjnej ramówce kanału VOX Music TV znalazły się nowe propozycje programowe takie jak „Hit na drogę”, „VOX dance impreza”, „Lista przebojów 1:0” i „Heheszki”. Stacja promuje się pod hasłem „Zobacz lato w rytmie hitów”.
więcej
|
,,Doktor Foster" w Ale Kino+
3 sierpnia 2016 roku kanał Ale Kino+ rozpocznie emisję brytyjskiego serialu „Doktor Foster”.
więcej
|
|
|
Najgorszy w historii wynik radiowej Jedynki. "Nie wyhamujemy z miesiąca na miesiąc spadków, które trwają od 15 lat"
W drugim kwartale br. udział w rynku radiowej Jedynki wyniósł 8 proc. Mimo że to najsłabszy wynik stacji w historii badań słuchalności, to jest on kontynuacją wieloletniej tendencji spadkowej. - Słuchalność jest ważna, ale w dłuższej perspektywie czasu. Nie wyhamujemy z miesiąca na miesiąc spadków, które trwają od 15 lat - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Porzeziński, dyrektor Programu 1 Polskiego Radia.
więcej
|
|
RMF FM reklamuje ,,'Fakty' bez zbędnych dopowiedzeń", odcina się od aluzji do konkurencyjnych stacji
W nowej kampanii reklamowej „Faktów” w RMF FM wykorzystywane jest hasło „Tylko ‘Fakty” - bez zbędnych dopowiedzeń”. Nadawca stacji przekonuje, że nie jest to aluzja do programów informacyjnych innych rozgłośni.
więcej
|
|
Program IV Polskie Radio 24 od września na UKF. Czwórka tylko w internecie i na DAB+
Od września br. Polskie Radio planuje uruchomienie transmisji informacyjno-publicystycznej rozgłośni Polskie Radio 24 na częstotliwościach analogowych wykorzystywanych do tej pory przez młodzieżowe radio Program IV Polskie Radio.
więcej
|
|
Eska i RMF Maxxx z największym spadkiem w II kwartale 2016. Radio Plus najbardziej do góry
Na czele słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce utrzymała się Eska. Stacja ta ex aequo z RMF Maxxx zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei liderem wzrostów było Radio Plus - wynika z najnowszej fali danych radiowych.
więcej
|
|
Jedynka z najniższą słuchalnością w historii wyprzedzona pierwszy raz przez Trójkę (dane z II kwartału)
Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które zanotowało największy wzrost w II kwartale br. Najwięcej straciła Jedynka, którą wyprzedziła Trójka. W dodatku Jedynka zanotowała swój najniższy udział w historii - wynika z badania Radio Track.
więcej
|
|
|
|
Rząd tworzy Polską Fundację Narodową do promocji kraju za granicą, jej roczny budżet to 100 mln zł
W środę premier Beata Szydło z ministrem Skarbu Państwa Dawidem Jackiewiczem ogłosili powstanie Polskiej Fundacji Narodowej. Ma być dbać o dobre imię Polski na arenie międzynarodowej. Roczny budżet na działania fundacji będzie wynosić 100 mln zł.
więcej
|
Kinga Rusin toczy spór prawny o markę kosmetyków Pat&Rub. ,,Miałam nieuczciwych wspólników"
Prezenterka i dziennikarka Kinga Rusin toczy prawną batalię z firmą Aromeda, z którą współpracowała przy produkcji i promocji marki kosmetyków Pat&Rub by Kinga Rusin. - Miałam nieuczciwych wspólników - twierdzi Rusin. Prezenterka infomruje, że Aromeda nie ma praw do wytwarzania kosmetyków pod marką sygnowaną jej nazwiskiem, firma natomiast, że Rusin "dała tylko twarz” kosmetykom i nie włączała się w proces produkcyjny.
więcej
|
K2 będzie reklamować sklepy Saturn, Ogilvy&Mather zrezygnowała z udziału w przetargu
Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę reklamową sieci sklepów z elektroniką Saturn (należących do Media Saturn Holding Polska). Poprzednio tą obsługą zajmowała się Ogilvy&Mather, która nie przystąpiła do kolejnego przetargu.
więcej
|
,,#ThatsGold" - Coca-Cola startuje z globalną kampanią o igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro (wideo)
Koncern Coca-Cola, który jest sponsorem zbliżających się igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro, rozpoczął kampanię nawiązującą do olimpiady. Działania obejmują 50 krajów na całym świecie, a główną agencją odpowiedzialną za ich realizację jest Ogilvy&Mather Brazylia.
więcej
|
Sielskie życie nieprzeciętnej rodziny promuje piwo z cydrem Dziki Sad (wideo)
W środę w telewizji zadebiutowała krótka seria spotów o nieprzeciętnej rodzinie, ich sadzie oraz ich małej, szalonej manufakturze. To początek kampanii reklamowej napoju alkoholowego Dziki Sad (produkowanego przez Grupę Żywiec), którą przygotowały i realizują firmy Ogilvy & Mather Advertising, Opus Film, Mediavest i Roots PR.
więcej
|
,,Połącz dwie natury" - męsko-damskie spoty promują Żubrówkę Bison Grass (wideo)
CEDC Polska rozpoczęło działania reklamowe promujące wódkę Żubrówka Bison Grass. Za ich realizację odpowiadają K2 i K2 Media.
więcej
|
Pierce Brosnan jako ambasador zegarków Speake-Marin promuje edycję Rum Watch (wideo)
Pierce Brosnan, aktor znany m.in. z filmów o Jamesie Bondzie, jako ambasador marketingowy zegarków Speake-Marin bierze udział w promocji limitowanej edycji zegarków Rum Watch, będącej efektem współpracy szwajcarskiej manufaktury z polską firmą Wealth Solutions.
więcej
|
Ucieczka przed zagrożeniami dla silnika w reklamie paliwa Shell V-Power Nitro+ (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nowe paliwo premium marki Shell - Shell V-Power Nitro+. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy J. Walter Thompson i MediaCom Warszawa.
więcej
|
,,Weź wodę nad wodę" - Żywiec Zdrój w kampanii podąża za turystami
Firma Żywiec Zdrój, producent wody mineralnej Żywiec Zdrój chce kampanią pod hasłem „Weź wodę nad wodę” zachęcać Polaków, by pili zdrowiej i dbali o prawidłowe nawodnienie latem.
więcej
|
Makata Creative Group będzie reprezentować fotografa Artura Wesołowskiego
Makata Creative Group rozpoczęła współpracę z fotografem Arturem Wesołowskim, jednym z najbardziej uznanych, polskich fotografów. Dom produkcyjny będzie go reprezentować w kontaktach z klientami, jak również wspierać produkcyjnie oraz wizerunkowo.
więcej
|
,,Wygraj słoneczne wakacje" w największej kampanii piwa Corona Extra
Zakończyła się największa jak dotąd na polskim rynku akcja marketingowa piwa Corona Extra (produkowanego przez AB-InBev, a dystrybuowanego przez UDH). Za przygotowanie i realizację działań odpowiadała agencja Resort Marketing.
więcej
|
|
|
Łukasz Modelski dyrektorem wydawniczym Marquard Media Polska
Łukasz Modelski obejmie od sierpnia br. nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego w Marquard Media Polska. Ostatnio pracował w Wydawnictwie Bauer.
więcej
|
,,CD Action" liderem sprzedaży pism komputerowych. ,,PC Format" o 23 proc. w dół
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Komputer Świat”, z kolej najbardziej stracił „PC Format”.
więcej
|
,,Avanti Fit&Beauty" - wydanie specjalne miesięcznika ,,Avanti"
W czwartek 14 lipca br. na rynku ukaże się wydanie specjalne miesięcznika „Avanti” (Agora) -„Fit&Beauty”, które jest poświęcone tematyce fitnessu, zdrowego stylu życia i dietetyki. Na okładce magazynu znalazła się trenerka personalna Ada Palka.
więcej
|
,,Viva!" z Weroniką Rosati na okładce za 99 gr
W czwartek 14 lipca br. w sprzedaży pojawi się najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) z aktorką Weroniką Rosati na okładce.
więcej
|
,,Newsweek Ludzie" - wydanie specjalne ,,Newsweeka" na Światowe Dni Młodzieży
W sprzedaży ukazał się magazyn „Newsweek Ludzie”, przedstawiający portret papieża Franciszka. Pismo zawiera także przewodnik po Światowych Dniach Młodzieży.
więcej
|
|
|