|
|
|
|
|
|
|
TVP inwestuje w technologie 4K. Może powstać nowy kanał
Telewizja Polska zaplanowała na 2018 rok uruchomienie mobilnej platformy umożliwiającej rejestrację i emisję na żywo do internetu materiałów w formacie 4K. Nadawca publiczny planuje także kanał z kontentem w jakości UHD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Style pokaże jesienią dwa dokumenty z Magdą Gessler. ,,Pyszne Peru" i ,,Historie więzienne"
Jesienią TVN Style wyemituje dwa dokumenty, a nie jeden jak planowano, z udziałem restauratorki Magdy Gessler. Stacje pokaże „Pyszne Peru” oraz „Historie więzienne” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info HD zamiast TVP Polonia na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
Na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej zamiast TVP Polonia, która zniknie stamtąd w nocy z 18 na 19 lipca, będzie emitowane TVP Info w jakości HD - poinformowała Telewizja Polska.
więcej
|
Joanna Lichocka, Elżbieta Kruk i Krzysztof Czabański kandydatami PiS-u do Rady Mediów Narodowych
Kandydatami Prawa i Sprawiedliwości do Rady Mediów Narodowych są posłowie tej partii: wiceminister kultury Krzysztof Czabański oraz Joanna Lichocka i Elżbieta Kruk.
więcej
|
Piąty sezon ,,Wyzwanie - nowe mieszkanie" od 10 sierpnia w Domo+
W środę 10 sierpnia br. kanał Domo+ rozpocznie emisję piątej serii cyklu poradnikowego „Wyzwanie - nowe mieszkanie” Damiana Urbańczyka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Karolewska dyrektorem marketingu HBO Polska
Anna Karolewska - do niedawna związana z Dentsu Aegis Network Polska - została dyrektorem marketingu HBO Polska. Ostatnio funkcję tę pełniła Katarzyna Wojda.
więcej
|
"American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona", "Fargo" i "Gra o tron" faworytami do nagród Emmy
Ogłoszono nominacje do 68. nagród Emmy zwanych telewizyjnymi Oscarami. Najwięcej szans na statuetki ma "Gra o tron", która zdobyła 23 nominacje.
więcej
|
Światowe Dni Młodzieży 2016 w TVP. Gospodarzami Krzysztof Ziemiec, Paulina Guzik, Anna Popek i Marek Zając
Telewizja Polska została oficjalnym nadawcą uroczystości w ramach Światowych Dni Młodzieży, które odbędą się w ostatnich dniach lipca br. Publiczna telewizja będzie na żywo relacjonować to wydarzenie. Ponadto pokazane zostaną liczne audycje, a także okolicznościowy spot.
więcej
|
Rośnie oglądalność TVN Fabuła. Kanał śledzi 15 tys. widzów
TVN Fabuła w czerwcu br. oglądało średnio 15,3 tys. widzów. Stacja od początku nadawania sukcesywnie zyskuje widzów. Ratingowym hitem kanału jest film „Indiana Jones i Krolestwo Krysztalowej Czaszki”.
więcej
|
Ekipa białostockiego oddziału TVP pobita podczas realizacji materiału interwencyjnego
Ekipa podlaskiego oddziału TVP została pobita podczas realizacji materiału we wsi Żywa Woda niedaleko Suwałk. Telewizja Polska wydała oficjalne oświadczenie w tej sprawie, w którym wyraziła oburzenie zaistniałą sytuacją i zapowiedziała podjęcie kroków prawnych.
więcej
|
,,Grzeszki na widelcu 3" w Polsat Cafe. Prowadzącą dalej Anna Guzik
We wrześniu br. Polsat Cafe rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Grzeszki na widelcu”. Cykl prowadzić nadal będzie Anna Guzik, która wróciła do pracy po urlopie macierzyńskim.
więcej
|
International Champions Cup w Eleven i Eleven Sports
W piątek 22 lipca kanały Eleven i Eleven Sports rozpoczną emisję meczów turnieju piłkarskiego International Champions Cup.
więcej
|
Fox przyciąga reklamodawców dzięki nowym produkcjom, wskaźnik CPM w górę o 5 proc.
Według nieoficjalnych informacji telewizyjna sieć Fox Networks Group odniosła sukces w negocjacjach z reklamodawcami. Wyprzedała czas reklamowy w większości kanałów, a wzrost wskaźnika CPM zwiększył się w skali roku z 2 do 5 proc.
więcej
|
,,Kabaretobranie 2016" w Telewizji Polsat
6 sierpnia br. odbędzie się „Kabaretobranie 2016” czyli VIII Zielonogórska Noc Kabaretowa. Wydarzenie na żywo transmitować będzie Polsat.
więcej
|
2,6 mln osób obejrzało Disco Hit Festival Kobylnica w Polsacie
Transmisję piątkowego koncertu Disco Hit Festival Kobylnica obejrzało w Polsacie 2,6 mln widzów, 21,7 proc. osób oglądających wtedy telewizję. Dalsza część koncernu była pokazywana w kanale Disco Polo Music.
więcej
|
|
|
Krzysztof Czabański: Najważniejsze zadanie Rady Mediów Narodowych to uszczelnienie systemu poboru abonamentu
- Jeśli Sejm zatwierdzi moją kandydaturę na członka Rady Mediów Narodowych, to będę kontynuował reformy mediów publicznych, jakie zapoczątkowałem po ubiegłorocznych wyborach - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, jeden z kandydatów PiS na członka RMN.
więcej
|
|
Polskie Radio podejrzewa byłego pracownika o żart z Andrzeja Dudy na fanpage'u Jedynki, sprawa na policji
Polskie Radio podejrzewa, że mem wyśmiewający prezydenta Andrzeja Dudy zamieścił na facebookowym fanpage’u Jedynki były pracownik stacji. Sprawę zgłoszono na policję, a nadawca zmienia system administrowania swoimi profilami na Facebooku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Joanna Lichocka, Elżbieta Kruk i Krzysztof Czabański kandydatami PiS-u do Rady Mediów Narodowych
Kandydatami Prawa i Sprawiedliwości do Rady Mediów Narodowych są posłowie tej partii: wiceminister kultury Krzysztof Czabański oraz Joanna Lichocka i Elżbieta Kruk.
więcej
|
|
RMF Classic zacznie nadawać w Płocku, dostało koncesję od KRRiT
Spółka Opera FM dostała od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zgodę na rozszerzenie dotychczasowej koncesji na nadawanie kanału Classic FM w Płocku. Będzie to 20 miasto, w którym emitowana będzie ta rozgłośnia.
więcej
|
|
Monika Gosławska: z IAR do Radia Łódź
Do zespołu Radia Łódź dołączyła Monika Gosławska, która ostatnio pracowała jako reporterka Informacyjnej Agencji Radiowej Polskiego Radia.
więcej
|
|
Krzysztof Czabański kandydatem PiS-u do Rady Mediów Narodowych
Wiceminister kultury Krzysztof Czabański, rządowy koordynator ds. reformy mediów publicznych, poinformował, że będzie kandydował do Rady Mediów Narodowych. Zostanie zgłoszony przez Prawo i Sprawiedliwość.
więcej
|
|
|
|
Branża reklamowa o Polskiej Fundacji Narodowej: idea słuszna, ale ryzyko dublowania innych działań promujących kraj
Od lat wszyscy bez przerwy mówią o konieczności promocji Polski za granicą, ale nikt nigdy konsekwentnie i profesjonalnie tego nie robił. To, że w skład fundacji wchodzą państwowe spółki i ich zarządy, wygląda na rozkaz, a nie na wolę czy chęć tychże - utworzenie Polskiej Fundacji Narodowej odpowiedzialnej za promocję Polski oceniają dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, Szymon Gutkowski, Marcin Kalkhoff i Zbigniew Lazar.
więcej
|
Lotto za 10 mln zł rocznie sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy
Marka Lotto, należąca do Totalizatora Sportowego, od nadchodzącego sezonu będzie sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy. Umowa została podpisana na rok, a do klubów Ekstraklasy trafi 10 mln zł.
więcej
|
W ,,Pokemon Go" pojawią się reklamy. ,,Doskonała do pełnego wykorzystania geolokalizacji i AR"
W bardzo popularnej od kilku dni grze mobilnej „Pokemon Go” pojawią się formaty reklamowe adresowane głównie do marek posiadających fizyczne punkty sprzedaży czy obsługi klienta. Reklamy będą rozliczane w modelu cost per visit. Potencjał marketingowy „Pokemon Go” analizują dla Wirtualnemedia.pl Michał Lewandowski, Michał Brański i Łukasz Wyglądała.
więcej
|
Szymon Majewski z siatkarskimi chearleaderkami reklamuje rejestrowanie numerów na kartę w Plusie (wideo)
Ruszyła kampania Plusa z udziałem Szymona Majewskiego, w której reklamowa jest promocja dotycząca rejestracji w tej sieci numerów prepaidowych. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Mastercard po 20 latach zmienia logo, nie chce być kojarzony tylko z kartami płatniczymi
Firma Mastercard ogłosiła w czwartek pierwszą od 20 lat zmianę logo. Chce w ten sposób podkreślić, że jest operatorem nie tylko kart płatniczych, ale też innych usług. Projekt nowego znaku przygotowało studio Pentagram z Nowego Jorku.
więcej
|
Dorota Gardias będzie reklamować swoją kolekcję odzieży Outhorn (wideo)
Prezenterka pogody Dorota Gardias (związana z TVN) została ambasadorką marketingową odzieży Outhorn (produkowanej przez firmę OTCF, do której należy też marka odzieżowa 4F). Kampania z udziałem Gardias będzie prowadzona pod hasłem „Define your sport”.
więcej
|
18 Havas Warsaw zaangażowało bota do pisania tekstów
18 Havas Warsaw, jednostka Havas Media Group, wykorzystała sztuczną inteligencję do napisania artykułu o przyszłości mediów. Tekst, stworzony przez bota, stawia pytania o przyszłość dziennikarstwa i rolę sztucznej inteligencji w zastępowaniu pracy człowieka.
więcej
|
,,Kropla Miłosierdzia" w kampanii społecznej Centrum Myśli Jana Pawła II (wideo)
Centrum Myśli Jana Pawła II w Warszawie przy współpracy z Instytutem Dialogu Międzykulturowego w Krakowie rozpoczęło kampanię społeczną „Kropla Miłosierdzia”. Jej założeniem jest zwrócenie uwagi na uczynki miłosierdzia.
więcej
|
Stylizacje Tomasza Jacykowa w reklamach sklepów Vive Profit z odzieżą używaną
Sieć sklepów Vive Profit Center ruszyła z trzecią odsłoną kampanii „Każde ubranie ma swoją historię - zainspiruj nią własny styl”. Do współpracy spółka zaprosiła Tomasza Jacykowa. Akcję przygotował dział marketingu firmy.
więcej
|
,,Kobiety są z Venus" w reklamach kosmetyków Venus (wideo)
Pharma CF w nowej kampanii kosmetyków Venus pokazuje, że współczesne Polki akceptują siebie i nie wierzą w mało realne reklamowe przekazy. Działania reklamowe realizują Schulz Brand Friendly, IQ Media i Best Brands PR.
więcej
|
Maciej Marasek odchodzi z Ogilvy&Mather, nowy dyrektor kreatywny w listopadzie
Maciej Marasek, executive creative director w Ogilvy&Mather z końcem lipca odchodzi z agencji. Do czasu mianowania następcy jego obowiązki przejmie Marcin Mroczek, deputy creative director.
więcej
|
Rodzinna kampania reklamuje probiotyk Enterol (wideo)
Trwa kolejna w br. telewizyjna kampania reklamowa leku bez recepty Enterol (produkowanego przez A&D Pharma Services). Przygotowały ją firmy marketingowe MBT Production i Infinity Media.
więcej
|
|
|