Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 17 Lipca 2016
 
 
 
Koniec TVN Meteo Active. Czas na kanał o wnętrzarstwie i ogrodnictwie
 
 
Po 470 tys. odtworzeń na żywo programu Tomasza Lisa, ,,#dziejesienazywo" z 300 tys.
 
Grupa Onet-RASP skończyła emisję wiosennej serii programu Agnieszki Burzyńskiej, a programy Tomasza Lisa i Bartosza Węglarczyka będą emitowane do końca lipca. Dotychczasowe odcinki programu Lisa notowały średnio po ok. 1,5 mln odtworzeń. Przed tygodniem zaczęła się przerwa wakacyjna programu Wirtualnej Polski „#dziejesienazywo”. więcej
 
 
Zmiany kierownictwa TVP1 i TVP2: Dalszy ciąg upartyjniania czy gwarancja profesjonalizmu? (opinie)
 
Zmiany na kierowniczych stanowiskach w TVP1 i TVP2 wywołują skrajne reakcje w środowisku medialnym. - Nowi szefowie to silne osobowości z dorobkiem, ich pojawienie się to ciąg dalszy porządkowania struktur tv po zmianach ustawowych i półrocznych doświadczeniach - mówią Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski oraz Teresa Bochwic. - Zmiany w TVP służą upartyjnieniu niby państwowych mediów - stwierdza Karolina Korwin-Piotrowska. więcej
 
 
,,Newsweek" powtórzył schemat okładki ,,W Sieci" z prowadzącymi ,,Wiadomości" w mundurach ze stanu wojennego
 
Na okładce nowego numeru „Newsweek Polska” znajdują się fotomontaże z prowadzącymi „Wiadomości” i prezesem Telewizji Polskiej w PRL-owskich mundurach wojskowych. Analogicznie program i Piotra Kraśkę pod koniec ub.r. skrytykowało „W Sieci”. Nie wiadomo, czy Telewizja Polska podejmie w tej sprawie działania prawne. więcej
 
 
Burza w środowisku startupowym po artykule ,,Udawany biznes Start-Up". ,,Kapiszon zamiast bomby"
 
W „Dzienniku Gazety Prawnej” ukazał się krytyczny artykuł na temat funkcjonowania startupów w Polsce i na świecie. Część środowiska startupowego zareagowała oburzeniem. - Autorka nie rozumie jak działają startupy, a tekst szkodzi całej branży - mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl startupowcy. - Jest mi przykro, że część branży odebrała ten tekst jako atak, a nie kolejny głos w dyskusji - odpowiada Sylwia Czubkowska, autorka artykułu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP inwestuje w technologie 4K. Może powstać nowy kanał więcej
 
Krzysztof Czabański: Najważniejsze zadanie Rady Mediów Narodowych to uszczelnienie systemu poboru abonamentu więcej
 
TVN z nowym prezesem bliżej Scripps Networks Interactive, Tellenbach sprawnie wytyczył zmiany (opinie) więcej
 
Najgorszy w historii wynik radiowej Jedynki. "Nie wyhamujemy z miesiąca na miesiąc spadków, które trwają od 15 lat" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Branded Content Consultant SMG
Korespondent regionalny Telewizja Polsat
Dziennikarz/ Reporter Onet.pl
Account Manager Viacom International Media Networks
Senior Performance Analyst Isobar
Redaktor Programów Telewizyjnych Festival Group
Kierownik Produkcji Festival Group
Content Creative Isobar
Production Manager Viacom International Media Networks
Administrator ds. szkoleń TVN
Junior Business Intelligence Analyst upday
Junior Content Quality Analyst upday
Specjalista ds. Obsługi Klienta upday
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Koniec TVN Meteo Active. Czas na kanał o wnętrzarstwie i ogrodnictwie

TVN pracuje nad rebrandingiem kanału TVN Meteo Active, który w przyszłym roku zmieni się w stację poświęconą wnętrzarstwu i ogrodnictwu. Będzie to polski odpowiednik kanału HGTV, należącego do Scripps Network International, właściciela TVN - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Zmiany kierownictwa TVP1 i TVP2: Dalszy ciąg upartyjniania czy gwarancja profesjonalizmu? (opinie)

Zmiany na kierowniczych stanowiskach w TVP1 i TVP2 wywołują skrajne reakcje w środowisku medialnym. - Nowi szefowie to silne osobowości z dorobkiem, ich pojawienie się to ciąg dalszy porządkowania struktur tv po zmianach ustawowych i półrocznych doświadczeniach - mówią Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski oraz Teresa Bochwic. - Zmiany w TVP służą upartyjnieniu niby państwowych mediów - stwierdza Karolina Korwin-Piotrowska. więcej

,,Newsweek" powtórzył schemat okładki ,,W Sieci" z prowadzącymi ,,Wiadomości" w mundurach ze stanu wojennego

Na okładce nowego numeru „Newsweek Polska” znajdują się fotomontaże z prowadzącymi „Wiadomości” i prezesem Telewizji Polskiej w PRL-owskich mundurach wojskowych. Analogicznie program i Piotra Kraśkę pod koniec ub.r. skrytykowało „W Sieci”. Nie wiadomo, czy Telewizja Polska podejmie w tej sprawie działania prawne. więcej

,,Kropka nad i" hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 180 tys. widzów

W sezonie 2015/2016 „Kropkę nad i” oglądało średnio 605 tys. widzów, o 179 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 8,90 mln zł. więcej

Michał Karnowski: Nowi szefowie TVP1 i TVP2 to bardzo silne osobowości z mocnym osobistym dorobkiem w zakresie zarządzania mediami

- Najlepsze nawet wybory kadrowe niewiele dadzą, jeśli telewizja publiczna nadal będzie skazana na biedowanie. Sytuacja TVP nie zmieni się zasadniczo bez uporządkowania systemu finansowania - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Grupy Fratria ds. redakcyjnych. więcej

Teresa Bochwic: Czasy są takie, że w mediach publicznych trzeba szczególnie pamiętać o polskiej racji stanu

- Zmiany na szczytach anten Telewizji Polskiej odczytuję jako ciąg dalszy porządkowania struktur telewizyjnych po zmianach ustawowych i półrocznych doświadczeniach. Zmiany te to raczej roszady niż pożegnania - mówi Wirtualnemedia.pl Teresa Bochwic, członek ZG SDP. więcej

TVN Style liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, Discovery Life z największym spadkiem

W I półroczu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life. więcej

Jan Pawlicki nie kieruje już TVP1. Jako pełnomocnik zarządu odpowiada za produkcję TVP

W piątek Jan Pawlicki przestał pełnić funkcję dyrektora TVP1. Wraz z Wojciechem Hoflikiem objęli stanowisko pełnomocników zarządu ds. utworzenia Agencji Kreacji Filmów i Seriali - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obaj będą nadzorować produkcję własną Telewizji Polskiej. więcej

,,Projekt Lady" najdroższy w sierpniowym cenniku reklamowym TVN

W opublikowanej właśnie ofercie reklamowej TVN na sierpień ceny spotów przy większości programów są niższe od ubiegłorocznych średnio o kilka procent. Najwyższą cenę ma reklama emitowana przy poniedziałkowym programie „Projekt Lady”. więcej

Pod naciskiem organizacji chroniącej dzieci i rodziny reklamodawcy wycofują się z ,,Nagiej randki"

Firmy Mondelez, Hhgregg i Henkel wycofały swoje reklamy przy reality show „Dating Naked” („Naga randka”). To efekt zastrzeżeń pod adresem programu ze strony organizacji Parents Television Council. więcej

Karolina Korwin-Piotrowska: Zmiany w TVP służą totalnemu upartyjnieniu

- Aktywność i kreacja byłych szefów TVP1 i TVP2 ograniczała się tylko do rewitalizacji starych programów. A niestety - trupa, nawet przed laty aktywnego - ożywić się nie da - mówi Wirtualnemedia.pl Karolina Korwin-Piotrowska, dziennikarka. więcej

Antoni Trzmiel: z Telewizji Republika do ,,Wiadomości" TVP1

Antoni Trzmiel dołączył do dziennikarzy prowadzących tzw. boczne wydania „Wiadomości” TVP1. Poprzednio pracował w Telewizji Republika, od kilku miesięcy współpracuje z radiową Jedynką i Polskim Radiem RDC. więcej

Zamach stanu w Turcji: żołnierze w siedzibach CNN i TRT, Erdogan z wywiadem ze smartfona

Podczas próby zamachu w Turcji żołnierze przejęli na kilka godzin siedzibę państwowej telewizji TRT oraz pojawili się w siedzibach CNN i gazety „Hurriyet”. Prezydent kraju Recep Edrogan pierwszego wywiadu po zajściach udzielił poprzez telefon komórkowy. więcej

Witold Tabaka: z ,,Panoramy" TVP2 do TVN24 BiS

Dziennikarz Witold Tabaka dołączył do zespołu TVN24 BiS, wcześniej przez 7 lat pracował w redakcji „Panoramy” TVP2. więcej

Magazyn ,,Gol Ekstra" z bramkami Lotto Ekstraklasy w TVP1

TVP1 będzie emitować cotygodniowy magazyn „Gol Ekstra”, w którym widzowie będą mogli zobaczyć wszystkie bramki meczów Lotto Ekstraklasy 2016/2017. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Stacjom radiowym ubyło prawie pół miliona słuchaczy. Najwięcej zyskała Trójka (raport)

W I półroczu br. radio docierało do 21,92 mln Polaków, o 460 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Średni dobowy zasięg zmniejszył się o 5 min do 267 min. Wśród rozgłośni radiowych najwięcej zyskała Trójka, a na przeciwnym biegunie ex aequo znalazły się Jedynka i Eska. więcej

 
Apel do PO i Kukiz '15: nie zgłaszajcie kandydatów do Rady Mediów Narodowych, zostawcie ją PiS-owi

Towarzystwo Dziennikarskie zaapelowało do ugrupowań opozycyjnych, żeby nie wyznaczały swoich kandydatów do Rady Mediów Narodowych. - Wchodząc do Rady nie uzyskacie żadnego realnego wpływu na media publiczne, za to weźmiecie odpowiedzialność za ich kształt - uważa organizacja. więcej

 
Rafał Porzeziński: czy bycie katolikiem dyskwalifikuje kandydata na kierownicze stanowisko w instytucji publicznej?

Z Rafałem Porzezińskim, dyrektorem Programu 1 Polskiego Radia, rozmawiamy o spadającej słuchalności radiowej Jedynki oraz m.in. o zarzutach dotyczących upolitycznienia anteny. więcej

 
Platforma Obywatelska i Kukiz '15 do Rady Mediów Narodowych wskaże kandydatów spoza polityki

Opozycyjne kluby parlamentarne Platforma Obywatelska i Kukiz ’15 zgłoszą do prezydenckiej puli kandydatów na członków Rady Mediów Narodowych ekspertów medialnych, którzy nie są związani z polityką - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Na pewno nie będą to parlamentarzyści - mówi Iwona Śledzińska-Katarasińska, posłanka PO. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
,,Pokemon Go" da się niestandardowo wykorzystać marketingowo, trzeba uważać na prywatność

- „Pokemon Go” odniesie sukces rynkowy, choć nie przyniesie rewolucji. Grę można wykorzystać do celów marketingowych, ale z pomysłem i w niestandardowy sposób. Zaś użytkownicy aplikacji powinni zwrócić uwagę na kwestie swojej prywatności – oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku mobilnego i social media. więcej

Robert Lewandowski w jesienno-zimowej kampanii reklamowej Vistuli

Bohaterem kampanii reklamującej kolekcję odzieży Vistula na sezon jesień-zima 2016/2017 będzie Robert Lewandowski. Na początku lipca zrealizowano sesję zdjęciową z jego udziałem na potrzeby akcji. więcej

Karol Strasburger w kampanii reklamowej OFE Nationale-Nederlanden

Otwarty Fundusz Emerytalny Nationale-Nederlanden rozpoczyna kampanię radiową wspierającą tzw. okno transferowe. Bohaterem spotów, przy których pracowały Scholz & Friends i MEC, jest Karol Strasburger. więcej

,,Projekt Lady" najdroższy w sierpniowym cenniku reklamowym TVN

W opublikowanej właśnie ofercie reklamowej TVN na sierpień ceny spotów przy większości programów są niższe od ubiegłorocznych średnio o kilka procent. Najwyższą cenę ma reklama emitowana przy poniedziałkowym programie „Projekt Lady”. więcej

Joanna Karwowska-Koza: z DDB&Tribal do TVN

Joanna Karwowska-Koza objęła stanowisko dyrektora ds. strategii marketingowej w dziale marketingu TVN. Poprzednio pracowała w agencji reklamowej DDB&Tribal. więcej

Kulka ćwicząca fitness w reklamie darmowej Telewizji Osobistej w Netii (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Netii, której bohaterami są kulki z logo firmy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Brasil, Dentsu Aegis Network Polska i Value Media. więcej

PKO BP wybiera w przetargu agencję merchandisingową

PKO Bank Polski ogłosił przetarg otwarty na wybór firmy do działań z zakresu merchandisingu, produkcji i montażu folii reklamowej oraz nośników reklamy wielkoformatowej. więcej

Pod naciskiem organizacji chroniącej dzieci i rodziny reklamodawcy wycofują się z ,,Nagiej randki"

Firmy Mondelez, Hhgregg i Henkel wycofały swoje reklamy przy reality show „Dating Naked” („Naga randka”). To efekt zastrzeżeń pod adresem programu ze strony organizacji Parents Television Council. więcej

,,Lato smakuje lepiej z Lay's" w reklamach chipsów Lay's (wideo)

Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa chipsów Lay’s (produkowanych przez spółkę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo). Akca, przygotowana przez firmy marketingowe BBDO Warszawa i Media Direction OMD, przebiega pod hasłem „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. więcej

,,Piątak na papu" - rabaty na Pyszne.pl w promocji piwa Redd's (wideo)

Trwa promocja piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), w której można otrzymywać 5-złotowe zniżki na zamówienia w serwisie Pyszne.pl. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy PZL, Televisor, Post Meridian i ZenithOptimedia Group. więcej

Filip Kłodawski i Artur Dąbrowski uruchomili agencję e-mail marketingową Animails

Działalność zaczęła agencja Animails specjalizująca się w e-mail marketingu. Jej założycielami i szefami są Filip Kłodawski i Artur Dąbrowski, wcześniej związani m.in. z Novem i FreshMail. więcej

Nike, Chevrolet, Xbox, ,,Clash of Clans", BuzzFeed - najpopularniejsze spoty na YouTubie (wideo)

W czerwcu najwięcej odtworzeń na YouTubie spośród spotów marketingowych zanotowała reklama Nike przygotowana na Euro 2016. Wśród najpopularniejszych znalazły się też spoty m.in. marek Chevrolet, Xbox, BuzzFeed, „Clash of Clans” i Lyft. więcej

Reckitt Benckiser przenosi obsługę marek Lysol i Dettol z Havas do McCann

Agencja McCann Worldwide zajmie się globalnie obsługą reklamową marek Lysol i Dettol należących do Reckitt Benckiser. Tym samym zmienia zasady współpracy z Havas Worldwide. więcej

Reklamy tygodnia: Coca-Cola, Dziki Sad, Nike i Plus (wideo)

W zestawieniu najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się po dwie produkcje polskie i zagraniczne. Są to rodzime spoty promujące sieć Plus i piwo Dziki Sad oraz międzynarodowe kampanie Nike i Coca-Cola. więcej

Łukasz Wołek: pięć faktów o millenialsach, które powinien znać każdy marketer

W jaki sposób oferować produkty młodym ludziom? To niewątpliwie trudne pytanie, na które marketingowcy poszukują odpowiedzi w wielu miejscach, nawet podczas rozmów z sekretarką. Pięć istotnych informacji o zwyczajach konsumenckich tzw. millenialsów przedstawia Łukasz Wołek z agencji Abanana. więcej

Mieszkanie w odnowionej fabryce w reklamie Leroy Merlin (wideo)

Sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin zaczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Bohater domu”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Engine, Delapost Warsaw i Starcom. więcej

Spectra Development klientem Workroom Group

Agencja Workroom Group wygrała przetarg na realizację dwóch projektów komunikacji marketingowej dla firmy deweloperskiej Spectra Development. więcej

 
 
 
PRASA
 
ZPR Media z nowymi dyrektorami zarządzającymi segmentami ,,Parenting i Zdrowie" oraz ,,Wnętrza"

Spółka ZPR Media wprowadzi 1 sierpnia br. zmiany w zarządzaniu dwoma segmentami wydawniczymi. Katarzyna Białek będzie dyrektorem segmentu „Parenting i Zdrowie”, a Ewa P. Porębska będzie zarządzać segmentem „Wnętrza”. więcej

Dane sprzedaży e-wydań dzienników. ,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" na czele

Najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych w maju br. osiągnęła „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansowało „Echo Dnia”. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Newsweek - 2016-07-18 Tygodnik Angora - 2016-07-18 Wprost - 2016-07-18 Do Rzeczy - 2016-07-18 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-07-18
 
 
 
 
INTERNET
 
Po 470 tys. odtworzeń na żywo programu Tomasza Lisa, ,,#dziejesienazywo" z 300 tys.

Grupa Onet-RASP skończyła emisję wiosennej serii programu Agnieszki Burzyńskiej, a programy Tomasza Lisa i Bartosza Węglarczyka będą emitowane do końca lipca. Dotychczasowe odcinki programu Lisa notowały średnio po ok. 1,5 mln odtworzeń. Przed tygodniem zaczęła się przerwa wakacyjna programu Wirtualnej Polski „#dziejesienazywo”. więcej

Burza w środowisku startupowym po artykule ,,Udawany biznes Start-Up". ,,Kapiszon zamiast bomby"

W „Dzienniku Gazety Prawnej” ukazał się krytyczny artykuł na temat funkcjonowania startupów w Polsce i na świecie. Część środowiska startupowego zareagowała oburzeniem. - Autorka nie rozumie jak działają startupy, a tekst szkodzi całej branży - mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl startupowcy. - Jest mi przykro, że część branży odebrała ten tekst jako atak, a nie kolejny głos w dyskusji - odpowiada Sylwia Czubkowska, autorka artykułu. więcej

Google i Facebook dominują na rynku reklamy cyfrowej, Yahoo! w dół

Google jest zdecydowanym liderem pod względem przychodu na rynku reklam w przestrzeni cyfrowej. Dwucyfrowy udział ma jeszcze tylko Facebook - wynika z danych firmy eMarketer. więcej

Internauci wolą informacje w formie tradycyjnych artykułów niż wideo

Internauci preferują konsumowanie artykułów w tradycyjnej postaci, poprzez ich czytanie, a nie coraz powszechniejsze newsy w postaci materiałów wideo online. więcej

Michał Szafrański: moja książka już na siebie zarabia

- Całkowity koszt przygotowania i druku 10 tys. egzemplarzy mojej książki „Finansowy ninja” oraz uruchomienia sprzedaży w internecie, wyniósł ok. 85 tys. zł. Koszty zwróciły się po 48 godzinach przedsprzedaży - mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Szafrański, autor bloga jakoszczedzacpieniadze.pl. Szafrański mówi o pracach nad książką i realiach prowadzenia zasięgowego bloga. - Social media coraz częściej traktuję jako zło konieczne - zauważa. więcej

Polska w ogonie Europy pod względem wielkości oferty Netfliksa, mniejsza jest tylko na Białorusi

Serwis AllFlicks przeanalizował bazy filmów i seriali dostępnych w poszczególnych krajach, gdzie amerykański gigant streamingowy jest obecny. Największa baza liczy sobie ponad 5 tys. tytułów a najmniejsza 906. Przebadano 241 katalogów z różnych państw i terytoriów zależnych. więcej

Grupa hakerów odpowiedzialna za atak na Netię twierdzi, że wykradła poufne dane MON. Rzecznik resortu: to manipulacja

Na profilu na Twitterze grupy hakerskiej Pravvy Sector pojawiły się tweety sugerujące, że politycznie motywowani przestępcy włamali się do intranetu Ministerstwa Obrony Narodowej. To ta sama grupa, która w zeszłym tygodniu wykradła wrażliwe dane z serwerów Netii. Resort obrony twierdzi, że to tylko prowokacja. więcej

Gemius i PBI zaczynają prace nad pomiarem treści wideo i audio, podają wytyczne dla wydawców

Gemius i PBI udostępniły wytyczne dla wydawców, którzy chcą, żeby ich serwisy i aplikacje zostały objęte pomiarem korzystania z treści audio i wideo. Pierwsze wyniki tego pomiaru zostaną udostępnione z października br. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Piotr Glinkowski: z PL.2012+ do Arskom Group

Piotr Glinkowski dołączył do zespołu agencji marketingowej Arskom Group, obejmując stanowisko account directora. Poprzednio był PR managerem w spółce PL.2012+, operatorze stadionu PGE Narodowy. więcej

Adam Łaszyn: Polska Fundacja Narodowa będzie komórką międzynarodowej komunikacji kryzysowej rządu Beaty Szydło?

Nie jest jasne, czym tak naprawdę będzie zajmować się Polska Fundacja Narodowa - działaniami promocyjnymi (a nawet reklamowymi), PR-owymi, a może ma pełnić funkcje swoistej komórki międzynarodowej komunikacji kryzysowej rządu Beaty Szydło? - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Adam Łaszyn, prezes agencji Alert Media Communications. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Samsung Pay i Android Pay przed końcem br. pojawią się w Polsce. ,,Nie spodziewam się sukcesu, ale kibicuję"
Microsoft przyznaje, że w 2018 roku nie będzie miliarda urządzeń z Windows 10
X3 Soul Style i X3 Soul Lite - nowe smartfony Allview za 1299 zł i 799 zł (wideo)
Plus: nielimitowany internet LTE przez pół roku za darmo w interentowej promocji ,,Happy Days"
Android: Lollipop liderem, 13,3 proc. dla Marshmallow
Gra "Pokemon Go" dostępna w Polsce na Androidzie i iOS
 
 
 
GOSPODARKA
 
Samsung Pay i Android Pay przed końcem br. pojawią się w Polsce. ,,Nie spodziewam się sukcesu, ale kibicuję"
Ryszard Bugaj: Negatywne opinie o Polsce mogą się stać samosprawdzającą się przepowiednią
Wzrost PKB w 2017 roku będzie wolniejszy
Sukcesja w firmach rodzinnych na nowych zasadach. Ministerstwo Rozwoju pracuje nad przepisami
Kiedy upływa termin zwrotu nadpłaty PIT-u za 2015 rok
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Kickboxer: Vengeance" - Jean-Claude Van Damme trenuje nowego kickboksera Alaina Moussi
Kulisy filmu "Łotr Jeden. Gwiezdne wojny - historie" (wideo)
"Tour de Pharmacy" - nowy serial HBO
"Make Me..." - nowy singel Britney Spears (posłuchaj)
Nadchodzi siódmy sezon serialu "The Walking Dead". Obsada w komplecie
M.I.A. wydaje płytę "AIM". Promuje ją "Go Off" (wideo)
Powstanie film o Pokemonach
12 sierpnia premiera bajki "Mój przyjaciel smok" (wideo)
Jason Bourne ściga się po Las Vegas (wideo)
 
 
 
BLOG
 
Upadek redaktora... - Andrzej Bober
 
Komunikat agencji APA: jest konsensus pomiędzy PO i PiS w kwestii Trybunału Konstytucyjnego! - Ewaryst Fedorowicz
 
Wakacje z młotkiem - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Opowieść przewodnika - ks. Artur Stopka
 
Do boju Polsko! - Magda Furman
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj