|
|
|
|
|
|
|
Olejnik i Piasecki wrócą po wakacjach ze swoimi programami na antenę TVN24
W jesiennej ramówce TVN24 nadal będzie można oglądać „Kropkę nad i” Moniki Olejnik oraz „Piaskiem po oczach” Konrada Piaseckiego - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Oba programy będą nadawane w niezmienionej formule.
więcej
|
Będzie kolejna edycja programu ,,Chodzi o pieniądze" w TVP1
- W jesiennej ramówce TVP1 kontynuowany będzie program ekonomiczny „Chodzi o pieniądze” Jacka Łęskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program będzie nadawany prawdopodobnie w nowym paśmie - w środowe wieczory.
więcej
|
Show ,,Surprise, Surprise" wraca na antenę Polsatu
W najbliższy czwartek na antenę Polsatu wróci show „Surprise, Surprise”, do końca wakacji pokazanych zostanie łącznie osiem odcinków programu. Polsat miał pierwotnie wyemitować całą serię show wiosną tego roku, ale wycofał się po emisji pierwszego odcinka. Powodem była niesatysfakcjonująca dla stacji oglądalność.
więcej
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych w I półroczu. Tracą Eska TV i 4fun.tv
W I półroczu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, a najwięcej straciło TO!TV.
więcej
|
HBO z rekordową oglądalnością seriali, 25 milionów widzów ,,Gry o tron"
HBO pochwaliło się wynikami oglądalności swoich sztandarowych seriali. Lokomotywą napędzającą wysoką popularność stacji był szósty sezon „Gry o tron”, który przyciągnął ponad 25 milionów widzów, a jego oglądalność na platformach HBO Go i HBO Now wzrosła o 91 procent.
więcej
|
Grupa Polsat w ramach integracji Plusa i Cyfrowego Polsatu wprowadza nowy system sprzedaży
Grupa Polsat, która jest w trakcie procesu integracji operacyjnej Plusa i Cyfrowego Polsatu, wprowadzi jeden, połączony system sprzedaży, obsługi klienta oraz system rozliczeniowy dla produktów i usług spółek z tej grupy. To również element strategii inwestowania przez podmioty należące do Zygmunta Solorza-Żaka w usługi łączone. Partnerem technologicznym wdrożenia jest Huawei.
więcej
|
,,Kawa na ławę" zyskała 140 tys. widzów. TVN24 miażdży konkurencję
Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” w sezonie 2015/2016 śledziło średnio 706 tys. widzów, o 142 tys. więcej niż w poprzednim okresie. Program dał TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Szef Fox News straci pracę po oskarżeniach o molestowanie
Według nieoficjalnych informacji Roger Ailes, prezes stacji Fox News, odejdzie ze stanowiska. Taką decyzję podjął Rupert Murdoch, szef koncernu 21st Century Fox, do którego należy Fox News. Dymisja to skutek oskarżeń pod adresem Ailesa o molestowanie.
więcej
|
Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore i Polsat Viasat Nature w ofercie nc+
Od 20 lipca 2016 roku kanały Viasat World: Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore i Polsat Viasat Nature pojawią się w ofercie platformy nc+. Będą dostępne w pakiecie Extra+.
więcej
|
AXN, AXN HD, AXN Black, AXN White i AXN Spin HD w ,,otwartym oknie" Cyfrowego Polsatu
Od 19 lipca do 31 października br. abonenci Cyfrowego Polsatu, korzystający minimum z pakietu Mini HD, otrzymają w ramach „otwartego okna” dostęp do 5 kanałów: AXN, AXN HD, AXN Black, AXN White i AXN Spin HD.
więcej
|
Relacje ze Światowych Dni Młodzieży w Polsat News
Polsat News będzie relacjonować obchody ze Światowych Dni Młodzieży 2016. Stacja będzie miała swoje studio plenerowe w Krakowie.
więcej
|
Nowe kanały w podstawowych pakietach Jambox
1 sierpnia 2016 roku Jambox rozszerzy pakiety podstawowe o nowe kanały. Tego dnia zmiany nastąpią również w pakietach tematycznych.
więcej
|
|
|
PR III będzie nadawać program z różnych miejsc w Polsce. ,,Powrót do korzeni"
„Trójka wraca do korzeni” - pod takim hasłem Program 3 Polskiego Radia będzie przynajmniej raz w miesiącu nadawał swój program z różnych miejsc w Polsce, które w istotny sposób zapisały się w historii naszego kraju. Pierwsza odsłona akcji w czwartek, 21 lipca br. - tego dnia Trójka zagości w Gołdapi.
więcej
|
|
Turcja blokuje 24 stacje telewizyjne i radiowe oskarżane o sprzyjanie przeciwnikowi Erdogana
Turecka Rada ds. Radia i Telewizji (RTUK) cofnęła licencje na nadawanie 24 tamtejszym stacjom telewizyjnym i radiowym. Nadawcy objęci restrykcjami są oskarżani przez rząd o sprzyjanie Fethullahowi Gulenowi, przeciwnikowi prezydenta Recepa Tayyipa Erdogana.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem w Trójmieście, Radio Gdańsk wypadło z podium
Nowym liderem rynku radiowego w Trójmieście została Trójka, która wyprzedziła RMF FM. Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Justyna Wawrzyńska-Bąk za Michała Jędykę na czele marketingu i sprzedaży w Polskim Radiu RDC
Justyna Wawrzyńska-Bąk została p.o. dyrektorem biura marketingu i sprzedaży w Polskim Radiu RDC. Zastąpiła Michała Jędykę.
więcej
|
|
Teresa Bochwic z rekomendacją komisji senackiej do KRRiT, odpadł Janusz Daszczyński
Wskazana przez senatorów PiS Teresa Bochwic uzyskała rekomendację senackiej Komisji Kultury i Środków Przekazu jako kandydatka do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Rekomendacji nie uzyskał natomiast Janusz Daszczyński, proponowany przez senatorów PO.
więcej
|
|
Bartek Marszałek poprowadzi program ,,Moto Eter" w RDC
Od sierpnia 2016 roku do Dagmary Kowalskiej, która w Radiu dla Ciebie prowadzi audycję „Moto Eter”, dołączy Bartek Marszałek, kierowca wodnej formuły F1 H2O.
więcej
|
|
|
|
Szymon Majewski w reklamach Plusa mało oryginalny, zniknie w tłumie celebrytów promujących telekomy (opinie)
Spot Plusa z Szymonem Majewskim jest zrobiony półamatorsko i niedbale, zaś sam Majewski pokazuje taki dystans do swojego występu, że można odnieść wrażenie, że on sam jest zafrasowany mizerią tego przedsięwzięcia. Wykorzystanie jego twarzy wygląda trochę jakby w ostatniej chwili z kontraktu z marką wycofał się ktoś inny, bardziej pasujący do aktualnej komunikacji Plusa - nową kampanię marki Plus oceniają dla Wirtualnemedia.pl Monika Piasecka, Witek Koroblewski, Jacek Kotarbiński i Ewa Sieńkowska.
więcej
|
,,Lato jest chwilą" i ,,Wyzwanie smaku" w wakacyjnej kampanii reklamowej Pepsi (wideo)
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa napoju Pepsi (produkowanego przez PepsiCo) obejmująca m.in. kolejną odsłonę akcji konsumenckiej „Wyzwanie smaku”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa, Deloitte Digital i OMD.
więcej
|
GlaxoSmithKline Consumer Healthcare wybrał 9 agencji do globalnej obsługi reklamowej
Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline Consumer Healthcare skonsolidował globalną obsługę marketingową w dziewięciu agencjach. Dla firmy pracować będą teraz Saatchi&saatchi, Grey, Havas, Edelman, McCann Health, Ogilvy Commonhealth, Weber Shandwick, WPP Digital i Geometry.
więcej
|
Matrioszkowe składanie się w reklamach rozmów i internetu w nju mobile (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa taryfy nju mobile (należącej do Orange Polska), pokazująca jak brand hero marki składa się niczym matrioszka. Akcję przygotowały agencja Ogilvy & Mather i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
Różnorodność ludzi, gustów i stylów w reklamie platformy YouTube Music (wideo)
W swojej nowej kampanii reklamowej platforma YouTube Music stara się podkreślić, że jedną z jej zalet jest różnorodność. Bo usługa oferuje różne gatunki muzyczne i ma różnych odbiorców, z których każdy jest indywidualnością z własnym gustem i wyborami.
więcej
|
,,Podrobione jest kradzione" w kampanii Superbrands Polska przeciw kupowaniu podróbek
W ramach inicjatywy Superbrands Polska rozpoczęto kampanię społeczno-edukacyjną pod hasłem „Podrobione jest kradzione” przestrzegającą przed korzystaniem z podrobionych produktów. Materiały marketingowe do akcji przygotowała agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Fashionelka promuje płyny micelarne 3w1 Nivea (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca pielęgnujące płyny micelarne 3w1 Nivea. Jej bohaterką jest blogerka Eliza Wydrych-Strzelecka znana jako Fashionelka. Za realizację akcji, obejmującej głównie internet, odpowiadają agencje GoldenSubmarine i OMD.
więcej
|
Anna Krawiec: z Virgin Mobile Polska do studia Orka
Anna Krawiec zaczęła pracę jako new business director i producent w studiu postprodukcyjnym Orka. Poprzednio pracowała w Virgin Mobile Polska, a wcześniej m.in. w agencjach reklamowych Euro RSCG, DDB i Ogilvy&Mather.
więcej
|
Saatchi & Saatchi Interactive Solutions będzie reklamować Toyotę w kolejnych krajach Europy Środkowej
Z początkiem lipca agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions sfinalizowała rozmowy z Toyota Central Europe w zakresie poszerzenia współpracy o obsługę rynków Europy Środkowej: Czech, Węgier i Słowacji. Zajmować się tym będą m.in. nowi pracownicy agencji: Agnieszka Morzy, Tomasz Gazda i Grzegorz Święcicki.
więcej
|
,,Wpadnij na dobre za drobne" w kampanii Burger Kinga (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa sieci Burger King promująca powrót do jej menu kanapek "Kurak". Akcję pod hasłem "Wpadnij na dobre za drobne" przygotowała agencja K2.
więcej
|
McDonald's: powroty smaków w letnim menu wsparte kampanią (wideo)
Do menu restauracji McDonald's wraca burger Drwala, McWrap California i zakręcone frytki. Wspiera to kampania reklamowa, którą przygotowały firmy DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7Communication.
więcej
|
Katarzyna Radziszewskaja i Piotr Kornobis w domu produkcyjnym F25
Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączyli Katarzyna Radziszewskaja - poprzednio pracująca w OS3 - oraz Piotr Kornobis z Papaya Films. W dziale produkcyjnym odpowiadają za pomoc w bieżących projektach.
więcej
|
Urszula Śpiewak: z McCann Worldwide do J. Walter Thompson
Do zespołu client service grupy J. Walter Thompon dołączyła Urszula Śpiewak. Przez ostatnie lata zdobywała doświadczenie w McCann Worldwide, współpracując z takimi klientami jak Unilever, Nestle, Polpharma, Coca-Cola Polska czy Mastercard.
więcej
|
Piotr Kaniewski media directorem w Codemedia
Piotr Kaniewski, dotychczas group account director w domu mediowym Codemedia, awansował na stanowisko media directora.
więcej
|
Agata Czech przeszła ze Starcomu do MEC
Agata Czech dołączyła do zespołu domu mediowego MEC, jako senior performance strategist odpowiada za obsługę klientów agencji w zakresie marketingu efektywnościowego. Poprzednio pracowała w Starcomie.
więcej
|
Zortrax z komunikacją marketingową odświeżoną przez Peppermint (wideo)
Produkująca drukarki 3D firma Zortrax wprowadziła zmiany do swojej komunikacji marketingowej. Przygotowała je agencja kreatywna Peppermint, która odpowiada za wizerunek spółki od początku jej działalności.
więcej
|
Saatchi & Saatchi Interactive Solutions i Streetcom Polska jako partnerzy strategiczni szykują wspólną ofertę
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Interactive Solutions i agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska rozpoczęły partnerstwo strategiczne, obejmujące m.in. wspólne usługi dla klientów.
więcej
|
|
|
,,Wprost" ze sprzedażą na poziomie 23 tys. egz. Duży spadek ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy"
W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Wprost” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sąd: teksty z ,,Dziennika Gazety Prawnej" w raportach dla klientów Press-Service w ramach prawa do cytatu
Sąd Okręgowy w Poznaniu orzekł, że firma Press-Service Monitoring Mediów może przekazywać swoim klientom w przeglądach prasy całe artykuły z „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), ponieważ mieści się to w ramach prawa do cytatu i tzw. incydentalnego zwielokrotniania. Infor Biznes zapowiedział apelację od tego wyroku.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie na pikiecie KOD
Towarzystwo Dziennikarskie wsparło Komitet Obrony Demokracji podczas pikiety w sprawie nieopublikowanego wyroku Trybunału Konstytucyjnego, która trwa pod Urzędem Rady Ministrów.
więcej
|
|
|
Netflix zapowiada polski interfejs, karta kredytowa i PayPal nadal jedynymi sposobami płatności
Netflix zapowiedział, że wprowadzi polski interfejs funkcjonującego u nas serwisu. Potwierdza to w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Joris Evers, szef komunikacji Netlixa na Europę. - To kolejny etap wzmacniania naszej obecności na waszym rynku i przyciągania do nas polskich użytkowników - wyjaśnia.
więcej
|
Snapchat będzie rozpoznawał obiekty na zdjęciach i dobierał do nich reklamy
Serwis Snapchat przygotowuje system, który pozwoli rozpoznać konkretne przedmioty i obiekty na zdjęciach użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy będą mogli dokładniej personalizować reklamy dostarczane na platformie.
więcej
|
Różnorodność ludzi, gustów i stylów w reklamie platformy YouTube Music (wideo)
W swojej nowej kampanii reklamowej platforma YouTube Music stara się podkreślić, że jedną z jej zalet jest różnorodność. Bo usługa oferuje różne gatunki muzyczne i ma różnych odbiorców, z których każdy jest indywidualnością z własnym gustem i wyborami.
więcej
|
Netflix z dużym wzrostem przychodów i zysku, mniej nowych użytkowników niż zakładano
W II kwartale br. przychody Netflixa przekroczyły 1,9 miliarda dolarów, a zysk sięgnął 41 milionów. Serwis zanotował 1,7 miliona nowych subskrybentów, choć wcześniej zakładał przyrost na poziomie 2,5 miliona.
więcej
|
KupBilet.pl zaczyna współpracę z Grupą Onet, serwis w nowej wersji
Grupa Onet i dystrybutor biletów KupBilet.pl nawiązały współpracę i uruchomiły wspólny serwis internetowy. Nowa platforma ma oferować rozbudowane informacje o wydarzeniach i imprezach wraz z możliwością kupna biletów online.
więcej
|
Wzrosły przychody Yahoo, ale i też strata. Kupca wciąż brak
Yahoo w drugim kwartale br. miało ponad 1,3 mld dol. przychodu. To o 65 mln dol. więcej niż w analogicznym okresie ub. r. Znacząco wzrosła jednak strata niegdysiejszego internetowego giganta - z 22 mln dol. przed rokiem do 440 mln w II kw. br. Firma, która oficjalnie poszukuje kupca poinformowała, że nadal nie doszła do porozumienia w sprawie przejęcia.
więcej
|
|
|