|
|
|
|
|
|
|
Piotr Lichota nowym szefem w TVP Info, Aneta Kołodziej w ,,Panoramie", a Katarzyna Grützmaher w redakcji zagranicznej TAI
Grzegorz Adamczyk w funkcji szefa TVP Info został zastąpiony przez Piotra Lichotę, nową szefową „Panoramy” TVP2 została Aneta Kołodziej, a na stanowisku kierownika redakcji zagranicznej Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Mirę Suchowiejko zastąpiła Katarzyna Grützmaher.
więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan poprowadzi ,,The Voice of Poland"
Barbara Kurdej-Szatan będzie nową prowadzącą show TVP2 „The Voice of Poland” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Aktorka dołączy do pozostałych prowadzących Tomasza Kammela i Macieja Musiała na etapie odcinków na żywo.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia" - nowy reality-show TVN. "Wzbudzi ogromne emocje"
Jesienią TVN pokaże nowy reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”. Na ślubnym kobiercu staną osoby, które nigdy się nie znały, a dobrane zostały przez naukowców. Za granicą program wywołał wiele kontrowersji. - Spodziewamy się, że w Polsce format ten też wzbudzi ogromne emocje - mówi nam Joanna Górska, szefowa zespołu PR w TVN.
więcej
|
TVP ABC nowym liderem wśród stacji dziecięcych w I półroczu. Kto na czele w grupie 4-12?
W I półroczu br. na pozycję lidera oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych awansowało TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat JimJam, a na przeciwnym biegunie znalazł się teleTOON+.
więcej
|
,,Na Wspólnej" w wakacje ma mniej widzów, ale wyższe udziały. TVN wygrywa z konkurencją
Wakacyjne emisje „Na Wspólnej” gromadzą mniej widzów, niż odcinki tego serialu pokazywane w sezonie telewizyjnym 2015/2016. TVN w czasie nadawania telenoweli jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
W Polsacie w sierpniu najwięcej kosztują reklamy przy ,,Disco pod gwiazdami" i ,,Mega Hicie"
W sierpniu w Polsacie reklamodawcy zapłacą najwięcej za emisję spotów przy programie „Disco pod gwiazdami” i wybranych filmach w paśmie „Mega Hit”.
więcej
|
BBC z aplikacją mobilną BBC+: spersonalizowany dostęp do wszystkich treści
Stacja BBC wprowadziła na rynek własną aplikację mobilną o nazwie BBC+. Platforma pozwala użytkownikom na dostęp do wszystkich materiałów tworzonych przez nadawcę, a rodzaj treści może być precyzyjnie dobierany przez odbiorcę na podstawie jego zainteresowań.
więcej
|
Legia Warszawa z archiwalnymi nagraniami od Telewizji Polskiej
Telewizja Polska przekazała Legii Warszawa swoje materiały archiwalne dotyczące tej drużyny z licencją do ich wykorzystania. Publiczny nadawca zadeklarował, że podobne nagrania może udostępnić innym klubom sportowym.
więcej
|
|
|
Juliusz Braun i Janusz Kijowski kandydatami PO do Rady Mediów Narodowych
Platforma Obywatelska jako kandydatów do Rady Mediów Narodowych wskazała byłego prezesa TVP Juliusza Brauna oraz reżysera i wykładowcę Janusza Kijowskiego. Jednego spośród nich do Rady wyznaczy prezydent.
więcej
|
|
RMF FM traci w Aglomeracji Śląskiej. Radio Piekary awansowało na podium (dane za I półrocze 2016)
Pozycja lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio Piekary, które awansowało z miejsca czwartego - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Czabański, Lichocka i Kruk pozytywnie zaopiniowani do Rady Mediów Narodowych, pozostaną posłami
Posłowie PiS Krzysztof Czabański, Joanna Lichocka i Elżbieta Kruk uzyskali pozytywnie opinie w sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu jako kandydaci do Rady Mediów Narodowych. Czabański poinformował, że zrezygnował z funkcji wiceministra kultury.
więcej
|
|
Konrad Piasecki przeprosił Krystynę Pawłowicz za podanie jej nieprawdziwych słów, rozważa pozew za jej wpis
Po tym jak Konrad Piasecki na Twitterze zacytował stwierdzenie fałszywie przypisane Krystynie Pawłowicz, posłanka napisała na Facebooku, że „podobno sam p. Piasecki już po jednym browarze bije żonę i dzieci”. Dziennikarz przeprosił za swój wpis i rozważa wytoczenie procesu Pawłowicz.
więcej
|
|
Witold Kołodziejski i Elżbieta Więcławska-Sauk od PiS oraz Jędrzej Skrzypczak od PO z pozytywnymi opiniami do KRRiT
Pozytywne opinie w sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu jako kandydaci do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji otrzymali Witold Kołodziejski, Elżbieta Więcławska-Sauk i Jędrzej Skrzypczak. Takich opinii nie uzyskali natomiast Artur Andrysiak, Jolanta Wiśniewska i Maciej Siembieda.
więcej
|
|
|
|
Ruszyła kampania przeciw nadużywaniu symbolu Polski Walczącej
20 sekundowy film teaserowy pod hasłem „Polska Walcząca-Upamiętniaj Godnie” zapowiada kampanię społeczną odnoszącą się do nadużywania symbolu Polski Walczącej w codziennym życiu. Akcja powstała we współpracy Muzeum Powstania Warszawskiego, Jednostki Wojskowej Komandosów w Lublińcu i domu produkcyjnego Film Produkcja.
więcej
|
Coca-Cola, Orange i Biedronka najbardziej kojarzone jako sponsorzy Euro 2016, a Robert Lewandowski jako bohater reklam T-Mobile
Coca-Cola przed Orange oraz Biedronką, a za nią Lotos - te marki po zakończeniu piłkarskich mistrzostw Europy znalazły się na szczycie rankingu spontanicznej znajomości sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski. Wśród marek, które reklamował w ostatnim czasie, Robert Lewandowski zdecydowanie najsilniej jest kojarzony z T-Mobile - wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie Starcom Polska.
więcej
|
W Polsacie w sierpniu najwięcej kosztują reklamy przy ,,Disco pod gwiazdami" i ,,Mega Hicie"
W sierpniu w Polsacie reklamodawcy zapłacą najwięcej za emisję spotów przy programie „Disco pod gwiazdami” i wybranych filmach w paśmie „Mega Hit”.
więcej
|
Desperados w kampanii zachęca młodych do mierzenia swojego potencjału w social media (wideo)
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię piwa Desperados pod hasłem „Inner Tequila Scanner”. Zachęca w niej młodych Polaków do wyzwolenia swojego potencjału. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe K2, Mediavest i Roots PR.
więcej
|
Emolium reklamowane jako ,,nr 1 w rekomendacji pediatrów" (wideo)
Sanofi Consumer Healthcare w nowej kampanii kosmetyków dla niemowląt Emolium zwraca uwagę na ich ochronne właściwości, porównując je do naturalnej ochrony dziecka jeszcze przed narodzinami. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Tyrka Studio, BadiBadi i Zenith.
więcej
|
,,Siła i moc dla rozwoju" - Energia dla firm ze zmienioną identyfikacją wizualną
Energia dla firm zyskała nową identyfikację wizualną, której głównymi elementami są zmienione logo oraz hasło „Siła i moc dla rozwoju”. Za rebranding firmy odpowiada agencja reklamowa Diferente.
więcej
|
Michał Gonera: z DDB&Tribal do Syzygy Warsaw
Michał Gonera rozpoczął pracę w dziale strategii agencji Syzygy Warsaw. Przeszedł z DDB&Tribal, gdzie pracował blisko sześć lat.
więcej
|
Ewa Jankowska sales managerem w Multikino Media
Ewa Jankowska dołączyła do zespołu biura reklamy Multikino Media, obejmując stanowisko sales managera. Ostatnio pracowała w Spotify.
więcej
|
|
|
Zarząd PWPW oburzony pytaniem dziennikarza ,,Newsweeka" o chodzenie na msze. ,,To atak wyprzedzający przed tekstem o sporze"
Zarząd Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych wyraził oburzenie przesłanym przez dziennikarza „Newsweek Polska” Michała Krzymowskiego pytaniem o chodzenie na msze święte przez osoby z władz spółki. - To atak wyprzedzający. Wątku mszy świętych do życia spółki nie wprowadziłem ja, tylko prezes PWPW, zapraszając na msze w intencji zarządu - wyjaśnia Krzymowski.
więcej
|
Programy na żywo w serwisach ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" przez całe wakacje, w planach nowe cykle wideo
Nowe odcinki publicystycznych programów na żywo „Rzecz o…” i „Prosto z parkietu” będą emitowane w serwisach „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” przez całe wakacje. - Widzimy, że formuła ramówki sprzyja powracaniu o stałych porach grupy widzów, co wzmacnia godziny emisji pod względem ruchu na witrynie. Wzrasta też czas i zaangażowanie - opisuje Marcin Kowalczyk, group head of digital w Gremi Business Communication.
więcej
|
Piotr Nisztor oskarża dziennikarzy ,,Gazety Finansowej" i ,,Pressu" z art. 212 KK. ,,Naruszali moje dobra osobiste"
Dziennikarz „Gazety Polskiej Codziennie” i TV Republika Piotr Nisztor skierował prywatne akty oskarżenia wobec Jana Pińskiego z „Gazety Finansowej” oraz Elżbiety Rutkowskiej i Grzegorza Kopacza z „Pressu”. Nisztor twierdzi, że dziennikarze podali nieprawdziwe informacje o jego rzekomej współpracy z CBA.
więcej
|
,,Men's Health" na czele sprzedaży magazynów dla mężczyzn. ,,Esquire" o 46 proc. w dół
W kwietniu br. liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Logo”, a najwięcej wśród miesięczników stracił „Playboy”. Sprzedaż dwumiesięcznika „Esquire” zmalała o 46 proc.
więcej
|
,,Tele Tydzień" z największym spadkiem czytelnictwa wśród tygodników, duży awans ,,Gościa Niedzielnego" (dane tygodników i dwutygodników)
Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Unilever kupuje startup Dollar Shave Club za miliard dolarów. Co tak tanio? - pytają eksperci
Unilever za miliard dolarów w gotówce kupił startup Dollar Shave Club. Amerykańska firma w modelu subskrypcyjnym sprzedaje przez internet tradycyjne maszynki do golenia oraz kosmetyki dla mężczyzn. O startupie zrobiło się głośno dzięki viralowej promocji na YouTubie. Transakcję komentują Michał Sadowski i Artur Kurasiński.
więcej
|
Ponad 3/4 polskich internautów korzysta z VOD. Coraz więcej płacimy za oglądanie programów online
77 proc. polskich internautów korzysta z serwisów VOD i ogląda w nich długie treści (filmy, seriale, programy telewizyjne). Wzrosły kwoty jakie płacimy za oglądanie programów online - wynika z badania MEC.
więcej
|
Google wprowadza AMP for Ads na stronach mobilnych. Branża chwali: dobry ruch przeciw blokowaniu reklam
Google poinformował o wprowadzeniu platformy AMP for Ads, która pozwoli na szybsze ładowanie reklam na stronach mobilnych. - To naturalne rozwinięcie projektu Accelerated Mobile Pages i dobra wiadomość dla wydawców, AMP for Ads może być skutecznym sposobem walki z blokowaniem reklam - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Adam Dyba, Bartosz Drozdowski i Damian Sałkowski.
więcej
|
TVN24 z milionem obserwujących, MTV, Polsat Sport i Superstacja najbardziej angażujące (stacje tv na Twitterze)
Twitterowy profil TVN24 ma już ponad milion obserwujących, a do tego poziomu zbliża się konto MTV Polska. W zeszłym miesiącu najwięcej działo się na profilach Polsat Sport, 4Fun TVN, MTV Polska i Superstacji.
więcej
|
Facebook znosi limit czasowy dla transmisji na żywo. Facebook Live z nowymi funkcjami
Facebook wprowadził zmiany do mechanizmu Facebook Live, który służy do przeprowadzania transmisji na żywo. Zniesiono limit czasu trwania transmisji live, ale dodano możliwość ograniczenia dostępu do treści ze względu na wiek czy lokalizację. Po tych zmianach świat wideo online czeka zacięta walka o pozycję lidera - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Lipiec i Kamil Dmowski.
więcej
|
Microsoft promuje przeglądarkę Edge, wyświetla użytkownikom korzystne dla niej statystyki
Koncern Microsoft chce zwiększyć liczbę użytkowników internetowej przeglądarki Edge, wysyła do użytkowników komunikaty podkreślając zalety programu, a jednocześnie wytyka konkurencyjnym przeglądarkom zbyt wysokie zużywanie przez nie baterii w laptopach.
więcej
|
Twitter blokuje konta użytkowników po hejterskich atakach na aktorkę z nowej wersji ,,Ghostbusters"
Twitter zablokował konta użytkowników, którzy w hejterskich wpisach zaatakowali czarnoskórą aktorkę Leslie Jones występującą w remake’u filmu „Ghostbusters”. Wśród zablokowanych znalazł się Milo Yiannopoulos uchodzący za jednego z najaktywniejszych hejterów na Twitterze.
więcej
|
Messenger z miliardem użytkowników, w 3,5 miesiąca przybyło 100 mln
Facebook poinformował, że należący do niego komunikator Messenger jest używany przez miliard użytkowników na świecie. Od początku kwietnia do platformy dołączyło 100 milionów internautów, co miesiąc w aplikacji jest przysłanych 17 miliardów zdjęć.
więcej
|
eTravel chce przejąć FlyAway za 14,2 mln zł, wniosek w UOKiK-u
Należąca do Netmedia spółka eTravel zwróciła się do UOKiK o zgodę na przejęciu 100 proc. akcji FlyAway. Wartość transakcji ma wynieść 14,2 mln zł. UOKiK musi wyrazić zgodę na to przejęcie, ponieważ w jego wyniku powstałby dominujący gracz na rynku sprzedaży biletów lotniczych i rezerwacji hotelowych. Netmedia zamierza kupić też inne spółki z tej branży.
więcej
|
Firefox będzie blokował niewidoczne treści Flash
Mozilla zapowiedziała, że od sierpnia br. przeglądarka Firefox będzie blokować niektóre treści wymagające Flasha, a które nie są niezbędne dla użytkowników, kontynuując jednocześnie wsparcie dla innych.
więcej
|
Morizon.pl i HomeBroker.pl z wizualizacjami 3D oferowanych domów i mieszkań
Serwisy ogłoszeń nieruchomości Morizon.pl i HomeBroker.pl wprowadziły możliwość przeglądania wnętrz oferowanych mieszkań i domów z wykorzystaniem wizualizacji 3D. Nowa usługa działa w oparciu o rozwiązanie amerykańskiej firmy Matterport.
więcej
|
|
|