|
|
|
|
|
|
|
,,Morowe Panny" - nowy serial TVP1. Kobieca wersja ,,Czasu honoru"
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu Telewizji Polskiej „Morowe Panny”. Produkcja zostanie pokazana na antenie telewizyjnej Jedynki wiosną przyszłego roku, a nie tej jesieni - jak wcześniej zapowiadano - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP dostała 124 projekty seriali - m.in. ,,2050", kontynuacje ,,Gliny" i ,,07 zgłoś się", o dywizjonie 303, armii Andersa i Poli Negri
W ramach pilotażowej edycji programu Nabór, Ocena i Selekcja (NOS) Telewizja Polska otrzymała 143 projekty serialowe, z których po weryfikacji formalnej przyjęto 124. Są to m.in. projekty kontynuacji seriali sensacyjnych „Glina”, „07 zgłoś się” i „Głęboka woda” oraz koncepcje seriali historycznych o dywizjonie 303, armii Andersa, ORP Orzeł, Poli Negri i odzyskaniu przez Polskę niepodległości.
więcej
|
,,Absolwenci" - nowy serial TVN. Stacja pokaże też kolejne sezony seriali ,,Szkoła" i ,,Szpital"
- W jesiennej ramówce TVN znajdzie się piąty sezon serialu scripted docu „Szkoła” oraz ósma seria serialu paradokumentalnego „Szpital” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja pracuje też nad nowym serialem „Absolwenci”, ale nie zdradza jeszcze szczegółów tego projektu.
więcej
|
Kryminalny serial ,,Komisja morderstw" jesienią w TVP2 (wideo)
TVP2 nowy serial kryminalny „Komisja morderstw” będzie emitować od września w sobotnie wieczory. W rolach głównych występują Krzysztof Pieczyński, Paweł Małaszyński, Małgorzata Buczkowska i Marcel Sabat.
więcej
|
Program ,,Kochanie, ratujmy nasze dzieci" jesienią w TVP2
TVP2 rozpoczyna prace nad nowym programem „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, opartym na formacie BBC „Honey, We Are Killing The Kids”. Produkcja trafi jednak na antenę telewizyjnej Dwójki najwcześniej pod koniec października br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Seriale i Stopklatka TV na czele kanałów filmowych w I półroczu. Traci AXN
W I półroczu br. liderem oglądalności wśród kanałów filmowych były TVP Seriale, a na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Scifi Universal, a liderem spadków był Canal+ Seriale.
więcej
|
Najpopularniejsze seriale pokazuje TVP. ,,Bodo" najchętniej oglądaną nowością (raport)
W br. wśród seriali telewizyjnych największą popularnością cieszą się emitowane od lat produkcje TVP, a pierwsze miejsce należy do „M jak miłość”. W rankingu top 8 znalazła się tylko jedna nowa produkcja - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Roger Ailes zrezygnował z funkcji szefa Fox News po oskarżeniach o molestowanie. Zastąpi go Rupert Murdoch
Roger Ailes, dotychczasowy prezes stacji Fox News, złożył rezygnację ze stanowiska. To konsekwencja oskarżeń o molestowanie seksualne kierowanych po adresem menedżera. Nowym szefem Fox News będzie Rupert Murdoch kierujący koncernem 21st Century Fox, do którego należy Fox News.
więcej
|
TV Biełsat w prawie wszystkich telewizjach kablowych na Ukrainie
TV Biełsat, kanał produkowany w języku białoruskim przez Telewizję Polską, znalazł się w ofercie prawie wszystkich operatorów telewizji kablowej na Ukrainie.
więcej
|
"World of Dance" - Jennifer Lopez odpowiada za nowy talent show NBC
Stacja NBC dała zielone światło na realizację nowego talent show, za którym stoi Jennifer Lopez.
więcej
|
Powstanie drugi sezon serialu ,,Atomówki"
Cartoon Network zapowiedział produkcję drugiego sezonu serialu „Atomówki”.
więcej
|
|
|
Unilever Polska i Ferrero Polska jedną trzecią więcej na reklamy, w dół Orange i Volkswagen (dane za I półrocze 2016)
W pierwszym półroczu br. wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach wzrosły o 6,9 proc. w porównaniu z rokiem ub. Unilever Polska, Kino Świat, Lidl i Ferrero Polska zwiększyły je znacznie powyżej średniej dla całego rynku.
więcej
|
Tytus Klepacz i Maciej Twardowski odchodzą z DDB&tribal, będą dyrektorami kreatywnymi w Ogilvy&Mather
Tytus Klepacz i Maciej Twardowski z początkiem listopada br. obejmą funkcję dyrektorów kreatywnych w agencji reklamowej Ogilvy&Mather, przejmując obowiązki Macieja Maraska. Poprzednio pracowali razem w DDB&tribal.
więcej
|
Priceless Specials - nowy program lojalnościowy dla użytkowników kart MasterCard
MasterCard wprowadza nowy program partnerski Priceless Specials, w ramach którego za zakupy w wybranych sklepach opłacone kartami MasterCard i Maestro biorącymi udział w programie, konsumenci zyskają dostęp do promocyjnych ofert.
więcej
|
Piotr Stanoch awansował w Grupie OMD
Piotr Stanoch awansował w strukturach Digital Resolution, agencji z Grupy OMD zajmującej się performance marketingiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Strój sportowy z materiału na prezerwatywy w reklamach Skyn (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa prezerwatyw Skyn (produkowanych przez firmę Unimil), w ramach której przygotowano strój sportowy z materiału używanego do ich produkcji. W Polsce za realizację akcji odpowiada agencja S4.
więcej
|
Play wykorzystuje targetowanie behawioralne na Facebooku w kampanii Formuły Duet
Kampania wspierająca ofertę Formuła Duet w sieci komórkowej Play (P4) jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu Europy Środkowo-Wschodniej opartym o wprowadzone przez Facebook targetowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.
więcej
|
,,Więcej miejsca, więcej świeżości" w reklamach lodówek Samsung
W czwartek rozpoczęła się letnia kampania marketingowa lodówek Samsung. Działania, prowadzone pod hasłem „Więcej miejsca, więcej świeżości”, przygotowały agencje Leo Burnett, Cheil, Starcom i Havas PR.
więcej
|
|
|
Zapowiedź bojkotu przez PWPW pytań od dziennikarzy z RASP to gruba przesada i naruszenie prawa (komentarze)
Władze państwowej firmy PWPW zapowiedziały, że z powodu pytania o chodzenie na msze przesłanego przez dziennikarza „Newsweek Polska” nie będą udzielać informacji wszystkim pismom Ringier Axel Springer Polska. - To gruba przesada, próba represji wobec krytycznych mediów oraz możliwe naruszenie ustawy o dostępie do informacji publicznej i prawa prasowego - komentują dla Wirtualnemedia.pl Dorota Głowacka, Wiktor Świetlik i Seweryn Blumsztajn.
więcej
|
Emil Borzechowski nowym redaktorem naczelnym magazynu ,,Stuff"
Nowym redaktorem naczelnym magazynu o gadżetach „Stuff” (Arskom Group) został Emil Borzechowski, dotychczasowy sekretarz redakcji. Jarosław Babraj, szef działu technologicznego Wirtualnej Polski, został brand managerem miesięcznika. Z pisma odeszła dotychczasowa szefowa tytułu, Katarzyna Gryga.
więcej
|
Tomasz Lis: Próby zastraszenia naszych dziennikarzy się nie powiodą
Redakcja „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) podkreśliła, że dziennikarz tygodnika zadał zarządowi PWPW prawie 40 pytań dotyczących zarzutów zgłoszonych przez pracowników, a oskarżenia firmy wobec niego są bezpodstawne. - Próby zastraszenia naszych dziennikarzy się nie powiodą - stwierdził Tomasz Lis.
więcej
|
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w maju. ,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w maju br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie pisma zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Co Tydzień” wydawany w Jaworznie.
więcej
|
Helsińska Fundacja Praw Człowieka: dziennikarz ,,Newsweeka" pytaniem o msze nie naruszył prywatności władz PWPW
Trudno mówić o jakimkolwiek naruszeniu prawa do prywatności czy wolności wyznania w sytuacji, gdy jeszcze nie doszło do publikacji. Aby rzetelnie wykonywać swoją pracę, dziennikarz nie może obawiać się, że próba uzyskania informacji od bohatera planowanej publikacji może narazić go na negatywne konsekwencje - spór PWPW i „Newsweeka” dotyczący dziennikarskiego pytania o chodzenie na msze ocenia Dorota Głowacka z Obserwatorium Wolności Mediów w Polsce Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka.
więcej
|
Referendum w sprawie Brexitu poprawiło wyniki brytyjskich gazet w druku i internecie
Czerwcowe głosowanie w sprawie opuszczenia przez Wielką Brytanię Unii Europejskiej okazało się korzystne dla największych tamtejszych wydawców prasowych. Większość z nich poprawiła znacząco wyniki zarówno w internecie, jak i w drukowanych wydaniach gazet.
więcej
|
|
|
Vod.tvp.pl mocno w górę po wycofaniu produkcji z VoD.pl, Player.pl przyciąga najbardziej
Po wycofaniu produkcji Telewizji Polskiej z VoD.pl odwiedzalność Vod.tvp.pl wzrosła o ponad jedną czwartą, a VoD.pl zanotował znaczące spadki. Z kolei w czerwcu, kiedy trwało Euro 2016, najwięcej stracił Player.pl należący do TVN, ale i tak zanotował zdecydowanie najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania.
więcej
|
,,The Financial Times" wyświetla internautom blokującym reklamy teksty z białymi plamami zamiast tekstu (opinie)
Na stronach brytyjskiej gazety finansowej „The Financial Times” testowany jest nowy model przeciwdziałania blokowaniu reklam. Część użytkowników strony ft.com, którzy używają adblocków widzi artykuły, z których wymazano część słów. To ciekawy sposób na walkę z blokowaniem reklam, ale raczej trudny do wprowadzenia na innych rynkach - komentują eksperyment Radosław Gołąb i Paweł Nowacki.
więcej
|
Fundusz Owerki, Brzoski i Misiaka inwestuje 2 mln zł w internetowy system CallPage
Założony przez Mariana Owerko, Rafała Brzoskę i Tomasza Misiaka fundusz VC bValue zainwestował 2 mln złotych w startup CallPage tworzący system do pozyskiwania klientów w sieci. - Pieniądze zostaną przeznaczone na rozwój produktu i ekspansję zagraniczną - zapowiada CallPage.
więcej
|
Ipla w nowej wersji na iOS z zapisywaniem wideo
W Apple App Store udostępniona została nowa wersja aplikacji telewizji internetowej Ipla przeznaczona dla użytkowników urządzeń mobilnych z systemem iOS. Główna nowość to możliwość pobierania wybranych materiałów VOD na smartfony i tablety oraz odtwarzanie ich bez wykorzystywania dostępu do internetu.
więcej
|
Twitter udostępnia weryfikację profili wszystkim użytkownikom
Twitter rozszerzył na wszystkich użytkowników możliwość zweryfikowania ich konta i potwierdzenia, że działają oni w interesie publicznym i są godni zaufania z punktu widzenia standardów serwisu. Zweryfikowane konta są oznaczone specjalną ikoną, dotąd mogły ją uzyskać tylko profile wybranych użytkowników.
więcej
|
Dron Aquila Facebooka z pierwszym lotem testowym, będzie zapewniał internet w ubogich krajach
Facebook poinformował, że opracowany przez niego bezzałogowy samolot Aquila zakończył z powodzeniem pierwszy lot testowy. W przyszłości flota takich dronów ma zapewniać dostęp do internetu w ubogich i zacofanych technologicznie regionach świata.
więcej
|
Twórca KickassTorrents zatrzymany w Polsce, zarzuty łamania praw autorskich i prania brudnych pieniędzy
30-letni Ukrainiec Artem Waulin, twórca KickassTorrents, jednego z największych serwisów torrentowych na świecie, został zatrzymany przez polską policję. Departament Sprawiedliwości USA domaga się jego ekstradycji za łamanie praw autorskich i pranie brudnych pieniędzy.
więcej
|
Aleksandra Gierybo-Paprota managerem w serwisie Gratka.pl
Aleksandra Gierybo-Paprota obejmie 1 sierpnia br. funkcję managera kategorii „praca i ogłoszenia drobne” w serwisie ogłoszeniowym Gratka.pl. Dotychczasowy manager tej kategorii Marcin Gdański odszedł z firmy.
więcej
|
|
|