|
|
|
|
|
|
|
Czabański: uchwały Rady Mediów Narodowych dotyczące odwołania Jacka Kurskiego nie były konsultowane z Jarosławem Kaczyńskim
- Burza medialna po wtorkowym posiedzeniu Rady Mediów Narodowych powstała z mojej winy. Absolutną nieprawdą jest też to, że nasze uchwały dotyczące TVP konsultowaliśmy z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, przewodniczący RMN. - Czuję się zawiedziony i zaniepokojony tym, co dzieje się w Telewizji Polskiej - dodaje.
więcej
|
Powstanie druga edycja show ,,Projekt Lady" Małgorzaty Rozenek
- Na pewno powstanie druga edycja programu „Projekt Lady”. Trudno rezygnować z tak dobrze przyjmowanego przez widzów formatu - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. - Chcemy przeprowadzić tak samo dobry casting jak przy pierwszej serii - podkreśla prowadząca Małgorzata Rozenek.
więcej
|
Próba odwołania Kurskiego przez Radę Mediów Narodowych dzieli środowiska ,,Gazety Polskiej" i ,,W Sieci"
- Decyzje Rady Mediów Narodowych mają związek z istniejącymi różnymi interesami na prawicy. Rywalizacje wewnątrzpartyjne są absolutnie naturalne, ale kolejna instytucja państwowa jest przez to traktowana instrumentalnie - spór publicystów „Gazety Polskiej” i „W Sieci” o próbę odwołania Jacka Kurskiego oceniają Michał Szułdrzyński i Michał Broniatowski.
więcej
|
Top 25 kanałów tematycznych w Polsce - liderem TVN24
W lipcu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia TVP Seriale. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Filip Chajzer z programem ,,Jak to się stało?" jesienią w TVN Turbo
W środę 31 sierpnia br. kanał TVN Turbo rozpocznie emisję programu „Jak to się stało?”, który poprowadzi Filip Chajzer. - Na własnej skórze sprawdzę ludzkie katastrofy zarejestrowane telefonami bądź kamerami - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Chajzer.
więcej
|
Andrzej Dunajski tylko trzy miesiące kierował ,,Panoramą" TVP3 Gdańsk
Andrzej Dunajski zakończył pracę w TVP3 Gdańsk, gdzie od kwietnia kierował redakcją serwisu informacyjnego „Panorama”. - Jest wakat na tym stanowisku - informuje Wirtualnemedia.pl Telewizja Polska.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w lipcu: Polsat i Unilever liderami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu br. były o 3 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Unilever.
więcej
|
Juliusz Braun: kandydatką na tymczasowego prezesa TVP była Małgorzata Raczyńska, w firmie 300 osób do zwolnienia
Według członka Rady Mediów Narodowych Juliusza Brauna kandydatką na tymczasowego prezesa Telewizji Polskiej, po odwołanym na kilka godzin Jacku Kurskim, była Małgorzata Raczyńska-Weinsberg. Kurski na posiedzeniu RMN stwierdził, że w TVP jest zbyt duże zatrudnienie i należy zwolnić do 300 osób.
więcej
|
Kanały Discovery Polska dalej w ofercie UPC Polska
UPC Polska i Discovery Polska przedłużyły umowę o współpracy dystrybucyjnej, dzięki której abonenci operatora kablowego będą mogli oglądać wszystkie kanały z portfolio nadawcy.
więcej
|
Serial ,,Przyjaciółki 8" od września w Polsacie (wideo)
We wrześniu br. Polsat rozpocznie emisję ósmej edycji „Przyjaciółek”.
więcej
|
Kanały Eleven i Eleven Sports w ofercie telewizji cyfrowej Toya
Eleven Sports Network i Toya zawarły porozumienie, dzięki któremu kanały sportowe Eleven i Eleven Sports znajdą się w ofercie tego operatora.
więcej
|
|
|
Olga Sobieraj dyrektorem marketingu AmRestu w Europie Środkowej i Wschodniej
Z początkiem sierpnia Olga Sobieraj objęła funkcję dyrektora marketingu firmy AmRest w Europie Środkowej i Wschodniej. Poprzednio przez 16 lat była związana z holdingiem reklamowym Ogilvy&Marther.
więcej
|
XVIII-wieczna wersja Instagrama w reklamie IKEA (wideo)
W nowym spocie reklamowym IKEA z przymrużeniem oka udowadnia, że chęć chwalenia się i dzielenia treściami nie jest tylko domeną współczesności i internetu. Pokazuje też, jak kilkaset lat temu wyglądała idea Instagrama i innych platform społecznościowych.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w lipcu: Polsat i Unilever liderami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu br. były o 3 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Unilever.
więcej
|
Yoberi uruchomiła firmę Mobeeyo z mobilnymi nośnikami reklamy zewnętrznej
Firma Yoberi, działająca na styku nowych technologii, mediów i reklamy, wyodrębniła ze swoich struktur spółkę Mobeeyo specjalizującą się w kampaniach outdoorowych realizowanych w miejscach, w których brakuje tradycyjnych nośników.
więcej
|
Dariusz Maciołek za Andrzeja Mytycha na czele komunikacji i zarządzania marką w Aviva Group Poland
Dariusz Maciołek objął stanowisko dyrektora komunikacji i zarządzania marką w firmie ubezpieczeniowej Aviva Group Poland. Zastąpił na nim Andrzeja Mytycha, który po siedmiu latach odchodzi ze spółki.
więcej
|
Streetcom Polska zainwestował w Talk Marketing
Agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska kupiła część udziałów świadczącej podobne usługi agencji Talk Marketing. Firmy będą wspólnie realizować niektóre projekty.
więcej
|
,,Polska, biało-czerwoni" w kampanii Orlenu na igrzyska olimpijskie (wideo)
Orlen zaczął drugą odsłonę sportowej kampanii wizerunkowej, dotyczącą udziału polskich sportowców w igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, Just i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
,,Wolno wolno" w kampanii reklamowej piwa Leżajsk (wideo)
Grupa Żywiec zaczęła ogólnopolską kampanię reklamową piwa Leżajsk, w której odwołując się do spokojnej natury zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności. Za realizację akcji pod hasłem „Wolno wolno” odpowiadają agencje Just, Film Produkcja, Focus Media Group, Roots PR, Mediavest i Wilk.
więcej
|
GroupM obniża prognozę wydatków reklamowych w br., w 2017 roku wyniosą bilion dolarów
Należący do holdingu WPP koncern GroupM obniżył z 4,5 do 4 proc. prognozę wzrostu globalnych wydatków reklamowych w 2016 roku. Mimo to wydatki reklamowe w USA będą wyższe od zakładanych wcześniej, a w 2017 roku wartość światowego rynku reklamy i marketingu ma osiągnąć poziom biliona dolarów.
więcej
|
Orange, Lidl i Play największymi reklamodawcami w telewizji, Biedronka i T-Mobile z największymi wzrostami GRP (TOP16)
Największymi reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszej połowie br. były Orange, Lidl oraz Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
więcej
|
McDonald's nostalgiczną reklamą promuje McNuggets (wideo)
W najnowszej kampanii McDonald's promującej nowe McNuggets, autorstwa agencji Leo Burnett, wykorzystano podzielony ekran, by jednocześnie pokazać w spocie dwa okresy: lata 80. i obecny czas.
więcej
|
Gemma Arterton bohaterką reklam kosmetyków Neutrogena
Aktorka Gemma Arterton została nową ambasadorką reklamową marki Neutrogena (Johnson&Johnson). Wystąpi w jej nowej kampanii pod hasłem „See What’s Possible”, pierwszej globalnej akcji reklamowej w historii brandu.
więcej
|
Bartosz Kuckowski, Aleksandra Słowińska i Iga Pastuszek w Mind Progress Group
Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group dołączyło troje nowych pracowników: Bartosz Kuckowski, Aleksandra Słowińska i Iga Pastuszek. Wzmocnili działy new business i kreacji.
więcej
|
mBank z nowym logo i youtuberami reklamuje eKonto m dla młodych (wideo)
mBank wprowadza do swojej oferty eKonto m skierowane od osób mających poniżej 25 lat, oznaczone bardziej młodzieżową wersję identyfikacji wizualnej banku. Wspiera to kampania reklamowa, m.in. z udziałem youtuberów rozrywkowych, przygotowana przez firmy marketingowe Grey Group Poland i Mindshare Polska.
więcej
|
|
|
Axel Springer z wyższymi wpływami i zyskiem, motorem wzrostów internet
W pierwszym półroczu 2016 roku koncern Axel Springer SE zanotował wzrost przychodów o 0,5 proc., a wskaźnik EBITDA skoczył o 2,3 procent. - Poprawiliśmy pozycję na rynku dzięki akwizycjom, korzyści z segmentu cyfrowego będę nadal rosły - zapowiada Mathias Döpfner, CEO Axel Springer SE.
więcej
|
Edipresse Polska kupiło serwis kulinarny Ilewazy.pl
Wydawnictwo Edipresse Polska przejęło serwis Ilewazy.pl (opisujący zawartość składników odżywczych w różnych produktach i daniach) od jego założycieli Macieja Raczkowskiego i Izabeli Soi-Raczkowskiej.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. ,,Pani Domu" najbardziej w dół
W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
więcej
|
|
|