|
|
|
|
|
|
|
Anita Gargas przechodzi z TV Republika do Telewizji Polskiej
Anita Gargas z początkiem września br. po sześciu latach przerwy wróci do Telewizji Polskiej. Na antenie TVP1 poprowadzi premierowy wieczorny program publicystyczny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Hit, Hit, Hurra" - autorski talent show dla dzieci w TVP1
We wrześniu na antenie TVP1 zadebiutuje talent show dla dzieci „Hit, Hit, Hurra” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W programie nie będzie negatywnych komentarzy na temat występów, a uczestnicy nie będą odpadali w kolejnych odcinkach.
więcej
|
Trwa desant z TV Republika do mediów publicznych. Odchodzą wydawcy, prowadzący, operatorzy
W ostatnim czasie z Telewizji Republika odeszły kolejne osoby, m.in. prowadzący Anita Gargas i Piotr Wąż oraz wydawcy Weronika Wakulska i Aleksandra Rasińska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Słaba oglądalność TVP2 w DVB-T - przegrywa z TVP Info a w 16-49 z TV Puls (dane za lipiec)
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w lipcu był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TVP ABC, a najwięcej stracił Polsat Sport News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Juliusz Braun: Jacek Kurski jako prezes TVP otrzymał od Rady Mediów Narodowych niedostateczną ocenę
Prezes Jacek Kurski patrzy na świat w kategoriach wojny. Orężem w tej wojnie totalnej są obrzydliwie tendencyjne programy informacyjne i publicystyczne. I dlatego powinien odejść ze stanowiska jak najszybciej - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
,,Stan Futbolu" przenosi się ze Sportklubu do Eleven
Od września program „Stan Futbolu”, prowadzony przez szefa serwisu Weszlo.com Krzysztofa Stanowskiego, będzie emitowany w kanale Eleven. Przez ostatni miesiąc był nadawany w Sportklubie.
więcej
|
TTV w wersji HD na satelicie. Na razie tylko w Orange
Grupa TVN podniosła jakość nadawania obrazu stacji TTV - wersja HD kanału wystartowała na satelicie Eutelsat Hot Bird i jest dostępna dla abonentów platformy Orange.
więcej
|
Portal Polskiego Radia z krótkimi treściami wideo i reklamami od Telewizji Polskiej
Na mocy podpisanej właśnie umowy Telewizja Polska będzie udostępniać krótkie treści wideo portalowi Polskiego Radia oraz zajmie się sprzedażą reklam wideo w tej witrynie.
więcej
|
,,3.2.1. Start - Naprawdę o sporcie" w Telewizji Republika
W piątek, 5 sierpnia br. Telewizja Republika rozpocznie emisję nowego programu „3.2.1. Start - Naprawdę o sporcie”, w którym wystąpią m.in. znani sportowcy.
więcej
|
Zbigniew Pruski head of affiliate sales w BBC Worldwide Polska
Zbigniew Pruski awansował na stanowisko head of affiliate sales w polskim oddziale BBC Worldwide. Do zespołu firmy dołączył Michał Gilarski, który objął funkcję affiliate sales executive.
więcej
|
,,Ray Donovan 4" w HBO3 i HBO GO
7 sierpnia br. HBO3 rozpocznie emisję serialu „Ray Donovan”. Serial dostępny będzie również w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
|
Firmy ubezpieczeniowe mocno zmniejszyły wydatki reklamowe, najbardziej Axa Direct i Liberty (analiza)
W pierwszej połowie br. firmy ubezpieczeniowe przeznaczyły na reklamę w mediach tradycyjnych 40 proc. mniej niż przed rokiem. Mocno zredukowały wydatki w telewizji i na outdoorze, a zwiększyły w kinach i radiu. Najbardziej swoje budżety zmniejszyły Axa Direct i Liberty.
więcej
|
W nowej kampanii społecznej Whirlpool dostarcza pralki do szkół (wideo)
Firma Whirlpool postanowiła pomóc w walce z absencją uczniów na lekcjach z powodu tego, że nie mają one wypranych rzeczy by pójść w nich do szkoły. Producent rozpoczął akcję darmowego instalowania w podstawówkach pralek i suszarek, z których mogą korzystać dzieci.
więcej
|
Piotr Przytulski, Adam Gaskiewicz, Anna Korycińska i Marta Tarasiuk w Faster&Better
Pracę w dziale obsługi klienta agencji marketingu zintegrowanego Faster&Better (należącej do Grupy OS3) zaczęli Piotr Przytulski i Adam Gaskiewicz (objęli funkcje account managerów) oraz Anna Korycińska i Marta Tarasiuk (jako account executive).
więcej
|
Kuba Kaliciński za Macieja Kalicińskiego na czele Kalicińscy.com
Kuba Kaliciński przejął zarządzanie Grupą Kalicińscy.com, zastępując na tym stanowisku Macieja Kalicińskiego. Nowy szef zapowiada zmiany w strukturze i charakterze działalności agencji.
więcej
|
OS3 wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy TVN
Agencja OS3 wygrała przetarg TVN Media na obsługę reklamową wszystkich marek i usług Grupy TVN. Pokonała w nim agencje Grandes Kochonos, Plej, Just i K2.
więcej
|
Platige Image przygotuje dla Teatru Roma animacje za 2,3 mln zł
Studio Platige Image zajmie się na zlecenie warszawskiego Teatru Roma przygotowaniem animacji związanych ze spektaklem „Piloci”. Wartość kontraktu wynosi 2,35 mln zł.
więcej
|
Alicja Tubielewicz, Ola Pudło i Dominika Głuchowska w Makata Creative Group
Pracę w domu produkcyjnym Makata Creative Group rozpoczęły Alicja Tubielewicz, Ola Pudło i Dominika Głuchowska. Tubielewicz dołączyła do działu eventowego, a Pudło i Głuchowska do działu produkcji fotograficznej.
więcej
|
Andrzej Zasowski: z Havas Media do Think Kong
Andrzej Zasowski zaczął pracę jako SEO & content marketing team manager w agencji Think Kong (należącej do Grupy On Board Think Kong). Wcześniej był związany m.in. z Havas Media, LeadBullet i Atom Agency.
więcej
|
|
|
Onet.pl zakończył program Onet Autorzy. ,,Aktualna formuła została wyczerpana"
Z końcem lipca Onet.pl zamknął uruchomioną jesienią 2014 roku sekcję Onet Autorzy, w ramach której publicyści otrzymywali wynagrodzenie uzależnione odwiedzalności ich tekstów pochodzącej spoza portalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Aktualna formuła programu Onet Autorzy została wyczerpana - wyjaśnia nam Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet.
więcej
|
Instagram Stories to rękawica rzucona przez Facebooka Snapchatowi i kopia My Story (opinie)
- Facebook wprowadził w Instagramie funkcję Stories, bo nie mógł kupić Snapchata. Nowa opcja może zostać wykorzystana przez marki do komunikacji z internautami, ale nie przywróci Instagramowi użytkowników którzy odeszli z serwisu, choć może zatrzymać tych, którzy pozostali - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych i socia media.
więcej
|
Internetowy program Tomasza Lisa z ponad 30 mln wyświetleń, każdy odcinek oglądany przez 25 minut
22 dotychczasowe odcinki programu Tomasza Lisa emitowane w serwisach Onet.pl, Newsweek.pl i VoD.pl zanotowały łącznie ponad 30 mln wyświetleń. Na VoD.pl każdy odcinek oglądano średnio przez ponad 25 minut.
więcej
|
Fakt24.pl liderem, mocno w górę Przegladsportowy.pl i Wyborcza.pl, najbardziej przyciągają Pb.pl i Parkiet.com (serwisy gazet)
Wśród serwisów gazet ogólnopolskich największą odwiedzalność ma Fakt.pl, wyprzedzając Przegladsportowy.pl i Wyborcza.pl, które w skali roku osiągnęły duże wzrosty zasięgów. Najdłuższy średni czas korzystania przez użytkowników notują natomiast witryny „Pulsu Biznesu” i „Parkietu”.
więcej
|
Wirtualna Polska jedynym portalem z treściami wideo Telewizji Polskiej z igrzysk olimpijskich
Grupa Wirtualna Polska jako jedyny zewnętrzny wydawca internetowy będzie publikować materiały wideo Telewizji Polskiej z igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro. Będą one dostępne m.in. na stronie głównej WP.pl.
więcej
|
Facebook otwiera laboratorium Area 404 do produkcji i testowania sprzętu elektronicznego
Facebook uruchomił w swojej siedzibie w Menlo Park nowe laboratorium przeznaczone do wytwarzania i testowania sprzętu elektronicznego. Firma zapowiada, że z Area 404 będą mogli korzystać inżynierowie i konstruktorzy z zewnątrz, by wymieniać się doświadczeniami, pomysłami i wiedzą.
więcej
|
Twitter udostępnia Conversational Ads: dostęp do atrakcyjnych treści w zamian za retweet
Twitter udostępnił wszystkim reklamodawcom nowy format promowanych tweetów o nazwie Conversational Ads. Nakłaniają one użytkowników do retweetów reklam w zamian za dostęp do unikalnych treści.
więcej
|
Snapchat z nowym typem reklam: skanowanie kodów otworzy sponsorowane treści
Według nieoficjalnych doniesień Snapchat pracuje nad nowym rodzajem reklam, które po zeskanowaniu smartfonem obrazka lub kodu udostępnią w aplikacji sponsorowane treści od reklamodawców lub atrakcyjne cenowo oferty.
więcej
|
LinkedIn w II kw. na minusie, ale przychód w górę, 450 mln członków
Wzrost przychodu i stratę zanotował w II kwartale 2016 r. LinkedIn. Społecznościowy portal, którego przejęcie zapowiedział Microsoft, ma już 450 milionów zarejestrowanych użytkowników.
więcej
|
|
|