|
|
|
|
|
|
|
,,Pegaz" znika z TVP1. Od jesieni tylko w TVP Kultura
Jesienią na antenę TVP Kultura trafi kolejna seria magazynu „Pegaz”. Program nie będzie już emitowany w Jedynce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sławomir Zieliński odchodzi z Telewizji Polskiej
Z końcem września br. były szef biura koordynacji programowej Sławomir Zieliński zakończy pracę w Telewizji Polskiej. Nadawca rozwiązał z nim umowę o pracę za porozumieniem stron - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Klaudiusz Pobudzin nowym szefem ,,Teleexpressu", odwołany Marek Walencik
W poniedziałek zarząd Telewizji Polskiej odwołał Marka Walencika ze stanowiska kierownika redakcji „Teleexpressu”. Nowym szefem został Klaudiusz Pobudzin - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jolanta Fudala zastępcą dyrektora biura marketingu i PR w Telewizji Polskiej
Jolanta Fudala z PMPG Polskie Media przeszła do Telewizji Polskiej, gdzie od początku sierpnia br. pełni funkcję zastępcy dyrektora biura marketingu i PR - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Popek i Paulina Chylewska poprowadzą ,,Co słychać, Polsko" w TVP1
Pod koniec sierpnia TVP1 zacznie emitować po „Teleexpressie” nowy program lifestylowy „Co słychać, Polsko”, prowadzony przez Annę Popek i Paulinę Chylewską. Zastąpi on w ramówce „Świat się kręci”, z którego nadawca zrezygnował w czerwcu br.
więcej
|
TVP2 dzięki transmisji z Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 była w weekend liderem rynku
Transmisje z Igrzysk Olimpijskich zdominowały oglądalność stacji telewizyjnych w ostatni weekend. Relacjonująca sportową imprezę najbardziej skorzystała TVP2, której oglądalność wzrosła przeszło dwukrotnie w porównaniu z okresem przed Igrzyskami.
więcej
|
,,Gliniarze" - nowy serial docu-crime Telewizji Polsat
W jesiennej ramówce Telewizji Polsat znajdzie się codzienny serial paradokumentalny „Gliniarze”.
więcej
|
TVN Media będzie sprzedawać reklamy w Nuta.tv HD
Biuro reklamy TVN Media od początku września będzie reprezentować kanał muzyczny Nuta.tv HD (należący do firmy Michał Winnicki Entertainment) w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.
więcej
|
Paweł Zarzeczny i Krzysztof Miklas prowadzą program ,,Olimpijski Bul Głowy" w TV Republika
Na antenie Telewizji Republika wystartował nowy program „Olimpijski bul głowy”, w którym Paweł Zarzeczny i Krzysztof Miklas skomentują trwające Igrzyska Olimpijskie w Rio.
więcej
|
Polsat nowym liderem, TVP2 odrabia straty. Transmisje z IO Rio 2016 hitami
W minionym tygodniu nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów został Polsat. Największą widownię zgromadziły relacje z IO, pokazane w TVP2. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
Krzysztof Czabański o TVP: chaotyczne ruchy kadrowe, opór przed reformą, konkursy na cały zarząd i dyrektorów
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański ocenił, że zmiany na stanowiskach dyrektorskich w Telewizji Polskiej podczas kadencji Jacka Kurskiego były chaotyczne. Konkurs przeprowadzony przez Radę będzie dotyczył całego zarządu TVP, który ma potem wybrać w konkursach nowych dyrektorów.
więcej
|
"Martha & Snoop's Dinner Party" - Snoop Dogg z Marthą Stewart w reality show
Snoop Dogg i Martha Stewart będą gospodarzami nowego reality show. Program otrzymał tytuł "Martha & Snoop's Dinner Party", a zrealizuje go VH1.
więcej
|
Koncert ,,Morze Przebojów! Koszalin" w TVN
15 sierpnia 2016 roku odbędzie się „Morze Przebojów! Koszalin”. Koncert będzie transmitować TVN.
więcej
|
,,Gender Revolution", ,,Dragon Teeth" i produkcja Martina Scorsese w National Geographic Channel
National Geographic Channel nabył prawa do trzech nowych produkcji: dwóch filmów dokumentalnych (o zmianach klimatycznych i poruszający kwestię płci), a także serię, której scenariusz powstał na podstawie rękopisu Michaela Crichtona „Dragon Teeth”.
więcej
|
Czwarty sezon serialu ,,Niesamowity świat Gumballa 4" w Cartoon Network
15 sierpnia 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków czwartego sezonu „Niesamowitego świata Gumballa”.
więcej
|
|
|
Więcej reklam piwa w radiu i gazetach. Kompania Piwowarska i Carlsberg w górę, w dół Namysłów i Van Pur
Producenci piwa w pierwszej połowie br. wydali na reklamę w mediach niemal tyle samo co przed rokiem. Zwiększyli inwestycje w radiu, gazetach i kinach, głównie kosztem magazynów i telewizji. Na pozycję lidera wysunęła się Kompania Piwowarska, która wyprzedziła Grupę Żywiec.
więcej
|
Patologia briefu kreatywnego według Marka Staniszewskiego
„Zły brief jest jak gulasz z resztek - niby wszystko w nim jest, ale rezultatem jest sraczka”. O najczęstszych błędach pojawiających się w briefach kreatywnych pisze Marek Staniszewski, właściciel agencji Heuristica.
więcej
|
Prezes Brand24 Michał Sadowski pokazuje zalety aplikacji mobilnej BZWBK24 (wideo)
Do kampanii Banku Zachodniego WBK prezentującej najciekawsze rozwiązania bankowości mobilnej dołączył Michał Sadowski, prezes i założyciel Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem internetu, bloger i influencer internetowy.
więcej
|
Agencja Whites tworzy zespół do social media, na czele Anna Mościcka
Agencja Whites rozszerza zakres swoich kompetencji o działania w mediach społecznościowych. Zostaną one przyłączone do zespołu, który do tej pory zajmował się strategią content marketingową. Nowopowstałym zespołem pokieruje Anna Mościcka.
więcej
|
Digital Kingdom przejmuje od Lubię to obsługę Payback Polska w social media
Agencja Digital Kingdom wygrała przetarg na obsługę programu lojalnościowego Payback Polska (należącego do American Express Group) w social media. Umowę podpisano na dwa lata.
więcej
|
TVN Media będzie sprzedawać reklamy w Nuta.tv HD
Biuro reklamy TVN Media od początku września będzie reprezentować kanał muzyczny Nuta.tv HD (należący do firmy Michał Winnicki Entertainment) w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.
więcej
|
Wszyscy olimpijczycy w Rio z telefonami Samsung Galaxy S7 Edge
Igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro wykorzystuje marketingowo koncern Samsung. Producent podarował 12,5 tysiąca smarftonów wszystkim sportowcom biorącym udział w olimpiadzie.
więcej
|
Dentsu Aegis Network kupuje agencję performance marketingową Merkle
Globalna sieć marketingowa Dentsu Aegis Network (należą do niej m.in. agencje Carat, iProspect, Isobar, Vizeum) zostanie większościowym udziałowcem agencji performance marketingowej Merkle.
więcej
|
,,Klasyka poranka" w nowych reklamach kawy zbożowej Anatol (wideo)
Zaczęła się odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol Delecta (produkowanej przez Bakalland). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Klasyka poranka”, przygotowały firmy marketingowe Brand Support i Starcom.
więcej
|
Adidas poprzez Creator Studio pozwala kibicom decydować o strojach piłkarzy (wideo)
Adidas uruchomił platformę Creator Studio, dzięki której kibice piłkarscy mogą decydować, jakie stroje w danym sezonie będą nosić zawodnicy m.in. takich klubów, jak Manchester United czy Real Madryt.
więcej
|
Dom maklerski X-Trade Brokers klientem iProspect
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja iProspect nawiązała współpracę z domem maklerskim X-Trade Brokers (XTB).
więcej
|
Cinkciarz.pl sponsorem klubu piłkarskiego Ruch Chorzów
Serwis wymiany walut Cinkciarz.pl został oficjalnym sponsorem klubu piłkarskiego Ruch Chorzów grającego w Lotto Ekstraklasie. Umowę podpisano na kilka lat.
więcej
|
|
|
Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" ze wzrostem sprzedaży w I półroczu 2016. Większość tytułów z najniższą sprzedażą w historii
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Niemal wszystkie gazety odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskała tylko „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie, ,,Poradnik Domowy" stracił najwięcej
W maju br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
więcej
|
,,Fakt", ,,Gazeta Wyborcza" i ,,Super Express" z najniższą sprzedażą w historii. ,,Przegląd Sportowy" o 12 proc. do góry (dane za czerwiec)
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w czerwcu br. był „Fakt”. Na plusie znalazły się tylko: „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
Karnowski: szokująca koalicja w RMN ze wsparciem ,,Gazety Polskiej". Sakiewicz: fatalni poplecznicy Kurskiego
Według publicysty „W Sieci” Michała Karnowskiego odwołanie Jacka Kurskiego z funkcji prezesa Telewizji Polskiej przez Radę Mediów Narodowych to próba odebrania części władzy Jarosławowi Kaczyńskiemu, wspieraną przez środowisko „Gazety Polskiej”. Tomasz Sakiewicz uważa, że z TVP powinni zostać zwolnieni menedżerowie związani wcześniej z Romanem Giertychem i TVN-em.
więcej
|
|
|
Grupa Onet-RASP przed Wirtualną Polską. Interia.pl z większą przewagą nad Gazeta.pl (wyniki z lipca)
Strony Grupa Onet-RASP niezmiennie mają nieco więcej użytkowników i mniej odsłon o serwisów Grupy Wirtualna Polska, natomiast zdecydowanie na czele w obu ujęciach są Grupa Gazeta.pl i Facebook. W skali miesiąca wzrosła przewaga zasięgowa Grupy Interia.pl nad Grupą Gazeta.pl - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Walmart kupuje platformę Jet.com za 3,3 mld dolarów. ,,Zaczyna atakować Amazona"
Sieć handlowa Walmart zawarła umowę kupna platformy e-commerce Jet.com za 3,3 mld dolarów. - Zamiast bronić się przed Amazonem, ktoś go zaczyna atakować - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Karwatka, CEO Divante.
więcej
|
Borubar Ventures inwestuje pół mln zł w Exmetrix. ,,Big data to obiecujący rynek"
Założony przez Rafała Brzoskę, Grzegorza Błażewicza i Konrada Pawlusa fundusz Borubar Ventures przeznaczył pół mln złotych na inwestycję w platformę analityczną Exmetrix. - Pomimo wielu firm działających w tej branży dość łatwo można znaleźć interesujące nisze, których potencjał przemawia za inwestycją - wyjaśnia Konrad Pawlus w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Poppy MacDonald nowym prezesem Politico, odchodzi Jim VandeHei
W kierownictwie należącego do koncernu Axel Springer serwisu Politico zaszły ważne zmiany. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami fotel prezesa opuszcza Jim VandeHei, a jego miejsce zajmie od 12 września Poppy MacDonald, wcześniej wydawca w National Journal.
więcej
|
PizzaPortal zmienił logo i swój serwis (wideo)
PizzaPortal, serwis służący do zamawiania jedzenia przez internet, odświeża swoją markę wprowadzając nowe logo oraz zmienioną wersję swojej strony internetowej.
więcej
|
|
|