|
|
|
|
|
|
|
Jesień w TVP1 bez show Piotra Goćka, pasma śniadaniowego i pasma dla seniorów
W jesiennej ramówce TVP1 nie pojawi się pasmo śniadaniowe ani pasmo dla seniorów, które zapowiadał były szef kanału Jan Pawlicki. Nie zobaczymy też late night show Piotra Goćka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Skargi do KRRiT na ostre żarty Jana Pietrzaka w TVP Kultura z PO, Komorowskiego i Grodzkiej
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zgłoszono pięć skarg dotyczących wypowiedzi Jana Pietrzaka w czasie koncertu, którego retransmisję pokazano w TVP Kultura. Pietrzak ostro żartował m.in. z Platformy Obywatelskiej, Bronisława Komorowskiego i Anny Grodzkiej.
więcej
|
TVN24 kończy 15 lat. Jak zmieniała się oglądalność stacji rok po roku?
9 sierpnia 2001 r. ruszył kanał TVN24, pierwsza stacja informacyjna w Polsce. W pierwszym roku miała ona średnio 0,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym, a obecnie wynik ten wynosi 3,79 proc. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Scripps Networks Interactive z wyższymi przychodami i zyskiem, lepsze wyniki TVN
W drugim kwartale br. wzrosły wszystkie najważniejsze wskaźniki finansowe koncernu Scripps Networks Interactive. Firma zanotowała wyższe przychody i zysk, poprawiła wyniki reklamowe, a TVN podniósł o 10 procent oglądalność w grupie wiekowej 25-54 lata.
więcej
|
Magdalena Łobodzińska nie jest już rzecznikiem prasowym TVP. Odwołana po dwóch miesiącach
Magdalena Łobodzińska została wczoraj odwołana z funkcji rzecznika prasowego Telewizji Polskiej. Pozostaje jednak w strukturach TVP jako pracownik redakcji oprawy i promocji TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Sportowa niedziela" i ,,Gol Extra" przeniesione z TVP Info do Jedynki
W jesiennej ramówce TVP1 pojawią się dwa magazyny sportowe - „Sportowa niedziela” i „Gol Extra”. Oba zostały przeniesione na główna antenę z TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Turbo promuje jesienną ramówkę. ,,Debeściaki", ,,Jak to się stało?" i ,,Projekt warsztat" wśród nowości (wideo)
W jesiennej ramówce TVN Turbo znajdzie się dziewięć nowych programów, w tym m.in. „Debeściaki”, „Jak to się stało?” i „Megatransporty”. Stacja kontynuuje znane formaty, a ofertę na jesień promuje spot wizerunkowy.
więcej
|
,,Rinke za kratami 2" jesienią w Polsacie
Jesienią na antenę Telewizji Polsat powróci serial dokumentalny „Rinke za kratami”, w którym Rinke Rooyens opowiada o Zakładzie Karnym w Siedlcach.
więcej
|
Polsat pokaże docu-soap ,,Na ratunek 112"
„Na ratunek 112” to tytuł nowego serialu docu-soap, opowiadającego o pracy dyspozytorów Centrum Pomocy Ratunkowej. Produkcja zagości na antenie Polsatu we wrześniu br.
więcej
|
Jacek Kurski o Telewizji Polskiej: do zwolnienia 300-350 osób, do 300 mln zł z obligacji, będą konkursy na nowe programy
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski stwierdził, że w firmie jest zatrudnionych o 300-350 osób za dużo, a na początku jego kadencji był deficyt wynoszący 140 mln zł. Nadawca stawia na własną produkcję, szykuje konkursy na autorskie programy publicystyczne i rozrywkowe. Ramówki w pełni przygotowane przez nowe władze mają zostać wprowadzone jesienią 2017 roku.
więcej
|
|
|
Reklamy na Facebooku będą wyświetlane mimo włączonych adblockerów
Facebook zapowiedział że wprowadza system, dzięki któremu reklamy w serwisie będą widoczne także dla użytkowników korzystających z adblockerów. Jednocześnie oddaje w ręce użytkowników dodatkowe opcje pozwalające dostosować sposób wyświetlania reklam i ich rodzaj.
więcej
|
Historia transseksualisty startującego w igrzyskach olimpijskich promuje Nike (wideo)
W najnowszym spocie marka Nike opowiada historię sportowych zmagań nie tylko z własnymi możliwościami fizycznymi, ale także z płciową tożsamością. Bohaterem reklamy jest bowiem Chris Mosier, pierwszy transseksualny uczestnik igrzysk Rio 2016 w drużynie USA.
więcej
|
Grupa K2 z 40,7 mln zł wpływów i 1,2 mln zł straty netto w pierwszej połowie 2016 roku
Grupa kapitałowa K2 szacuje, że w minionym półroczu osiągnęła ok. 40,7 mln zł przychodów ze sprzedaży, ok. 1 mln zł zysku EBITDA i ok. 1,2 mln zł straty netto. Swoje pełne zaudytowane wyniki finansowe poda pod koniec sierpnia.
więcej
|
Krwawy miniserial z youtuberami reklamuje Orange na Kartę (wideo)
Udostępniono pierwszy z trzech odcinków miniserialu „Historie na kartę” promującego Orange na Kartę. W produkcji, przygotowanej przez firmy VML Polska, Sputnik i Coloroffon - występują znani youtuberzy, m.in. twórcy kanałów Abstrachuje TV, Cyber Marian, Mishon i Madeline Gavi.
więcej
|
Nowy spot Google Photos kpi z ograniczonej pamięci iPhone'ów (wideo)
Koncern Google opublikował spot, w którym otwarcie naśmiewa się ze skromnej 16-gigabajtowej pamięci w podstawowych wersjach iPhone’ów. Jednocześnie przypomina o usłudze Google Photos pozwalającej na trzymanie zdjęć w chmurze i zwolnienie miejsca w smartfonie.
więcej
|
Samsung rozszerza współpracę z agencją Faster&Better
Agencja Faster&Better (należąca do Grupy OS3) będzie realizować działania mające na celu wzmocnienie wizerunku i potencjału rekomendacyjnego smartfonów Samsung Galaxy. Planowane aktywności mają uzupełniać prowadzony przez agencję program customer care w internecie.
więcej
|
Caroline Foster Kenny szefową IPG Mediabrands w regionie EMEA
Caroline Foster Kenny, dotychczas global chief client officer w domu mediowym MEC, awansowała na stanowisko chief executive officer w sieci IPG Mediabrand na region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
więcej
|
Paweł Franke: z Centralnego Ośrodka Informatyki do K2 Media
Paweł Franke, objął funkcję senior business strategy partner w dziale strategii domu mediowego K2 Media (należącego do Grupy K2). Wcześniej pracował m.in. w Centralnym Ośrodku Informatyki oraz domu mediowym Starcom.
więcej
|
,,Uwolnij swoją moc" w kampanii Fundacji Integracja na rzecz refundacji cewników hydrofilowych
„Uwolnij swoją moc” to hasło kampanii społecznej Fundacji Integracja, której jednym z priorytetów jest wsparcie działań na rzecz refundacji cewników hydrofilowych w Polsce. Za realizację akcji odpowiada agencja Walk PR.
więcej
|
Piwo Łomża przez dwa lata partnerem piłkarskiego Pucharu Polski
Browar Van Pur podpisał umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której marka piwa Łomża przez najbliższe dwa sezony rozgrywkowe będzie oficjalnym partnerem Pucharu Polski.
więcej
|
|
|
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w I półroczu. ,,Gazeta Pomorska" najchętniej kupowana
W I półroczu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych zajęła „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
Oshee Polska żąda od ,,Faktu" sprostowania tekstu o ,,kłamstwie na etykietach", grozi procesem sądowym
Po tym jak dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) podał w poniedziałek, że producenci napoju Oshee for Runners „kłamali na etykietach”, Oshee Polska żąda publikacji sprostowania i nie wyklucza złożenia pozwu lub aktu oskarżenia z art. 212 Kodeksu karnego.
więcej
|
News Corp z niższymi przychodami i 28-procentowym spadkiem zysku
W zakończonym 30 czerwca roku fiskalnym przychody koncernu medialnego News Corp zmalały o 3 proc, a zysk poszybował w dół aż o 28 proc. Mniejsze o 11 proc. okazały się też przychody z reklam. - Mniejszy zysk to skutek wyższych kosztów marketingowych na rynku brytyjskim - tłumaczy koncern.
więcej
|
Matylda Gruman sekretarzem redakcji ,,M jak mieszkanie", 200. wydanie z raportem o wnętrzach
W sprzedaży ukazało się jubileuszowe 200. wydanie miesięcznika „M jak mieszkanie” (ZPR Media) ze specjalnym raportem o urządzaniu wnętrz. Matylda Gruman awansowała na stanowisko sekretarza redakcji pisma.
więcej
|
|
|
Reklamy na Facebooku będą wyświetlane mimo włączonych adblockerów
Facebook zapowiedział że wprowadza system, dzięki któremu reklamy w serwisie będą widoczne także dla użytkowników korzystających z adblockerów. Jednocześnie oddaje w ręce użytkowników dodatkowe opcje pozwalające dostosować sposób wyświetlania reklam i ich rodzaj.
więcej
|
Anna Pawlak-Kuliga prezesem IKEA w Polsce, zapowiada start sklepu internetowego Ikea.pl
Z początkiem września stanowisko prezesa sieci sklepów IKEA w Polsce obejmie Anna Pawlak-Kuliga, pierwsza w historii tej firmy Polka na tym stanowisku. Zastąpi ona Evelyn Higler, która przejdzie na funkcję w globalnych strukturach firmy.
więcej
|
31 nowych kanałów w ofercie Ipli, w tym Eleven i Eleven Sports
Platforma Ipla poszerzyła ofertę o 31 kanałów telewizyjnych, które można oglądać na stronie internetowej Ipla.tv oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Wśród nich są m.in. kanały Eleven Sports Network, TNT HD i Lifetime HD. Ipla oferuje teraz 77 stacji.
więcej
|
Hejter z Facebooka zapłaci 150 tys. dolarów odszkodowania za fałszywy zarzut pomagania pedofilom
Australijski są orzekł, że autor wpisu na Facebooku oskarżającego niewinnego hotelarza o wspieranie pedofilii ma zapłacić swojej ofierze 150 tys. dolarów australijskich tytułem odszkodowania. Są ocenił, że jeden hejterski post całkowicie zrujnował życie zawodowe i prywatne jego bohatera.
więcej
|
Nowy spot Google Photos kpi z ograniczonej pamięci iPhone'ów (wideo)
Koncern Google opublikował spot, w którym otwarcie naśmiewa się ze skromnej 16-gigabajtowej pamięci w podstawowych wersjach iPhone’ów. Jednocześnie przypomina o usłudze Google Photos pozwalającej na trzymanie zdjęć w chmurze i zwolnienie miejsca w smartfonie.
więcej
|
Sportowy program ,,#niemażeniemogę" dostępny na platformie player.pl
Platforma player.pl udostępniła pierwsze dwa odcinki sportowego programu „#niemażeniemogę”. - Ten program dzięki uniwersalnemu przekazowi walki z własnymi słabościami zapewne zyska sympatię nie tylko fanów sportu i aktywnego spędzania czasu - mówi Christian Anting, członek zarządu TVN ds. digital & e-commerce.
więcej
|
|
|
Oshee ,,złapane na oszustwie" przez media - wizerunkowa katastrofa czy mało znacząca wpadka? (opinie)
Producent napoju izotonicznego Oshee zareagował wprawdzie poprawnie, wprowadzając zmiany na etykietach napoju i wycofując zakwestionowaną reklamę, ale to za mało, bo w takiej sytuacji ważny jest dialog z konsumentem. Dla jednych zaufanie do marki może drastycznie spaść, według innych to mało znacząca wpadka - dla Wirtualnemedia.pl komentują Ewa Sieńkowska, Marcin Kalkhoff, Bartosz Gomółka i Tomasz Bartnik.
więcej
|
Magdalena Łobodzińska nie jest już rzecznikiem prasowym TVP. Odwołana po dwóch miesiącach
Magdalena Łobodzińska została wczoraj odwołana z funkcji rzecznika prasowego Telewizji Polskiej. Pozostaje jednak w strukturach TVP jako pracownik redakcji oprawy i promocji TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Multi Communications dla Cederroth
Multi Communications rozpoczęła współpracę z firmą Cederroth, producentem m.in. kosmetyków pielęgnacyjnych, suplementów diety i produktów OTC.
więcej
|
Ecco z Aliganza Fashion Agency
Marka Ecco dołączyła do grona klientów Aliganza Fashion Agency.
więcej
|
|
|