|
|
|
|
|
|
|
Druga seria programu ,,Sonda 2" od września w TVP2. Nowa formuła, nowy dzień i pora emisji
TVP2 pokaże w jesiennej ramówce drugą serię programu „Sonda 2”. Premierowe odcinki będą emitowane jednak nie w poniedziałek - jak do tej pory - ale w soboty i niedziele w godzinach popołudniowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl
więcej
|
Więcej dokumentów i nowy program publicystyczny jesienią w TVP Historia
Jesienią widzowie TVP Historia obejrzą nowy cykl o Żołnierzach Wyklętych. Z kolejnymi odcinkami powrócą m.in. „Nowe Ateny”, „Spór o historię” i „Ex Libris”, ale stacja chce wprowadzić także nowy program publicystyczny.
więcej
|
Hanna Lis nie wróci do newsów i publicystyki. ,,Ostateczny rozwód po 24 latach"
Dziennikarka Hanna Lis nie chce zajmować się już dziennikarstwem newsowym i publicystyką. - Po „Azja Express” nie będzie już powrotu do świata newsów. I świetnie, bo o to właśnie chodziło - deklaruje.
więcej
|
TVN Style zwiększa swoją przewagę na konkurencją. Polsat Play i TVN Turbo uzupełniają podium kanałów lifestylowych
W lipcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.
więcej
|
,,Warsaw Shore - Summer Camp 2" od 28 sierpnia w MTV Polska. Aleksandra Smoleń i Piotr Polak dołączają do ekipy
W niedzielę 28 sierpnia br. stacja MTV Polska rozpocznie emisję letniej odsłony „Warsaw Shore - Summer Camp 2”, który nakręcono w Mielnie. Nowymi uczestnikami programu zostali Aleksandra Smoleń i Piotr Polak.
więcej
|
Na antenach TVP będzie więcej treści prozdrowotnych
Ministerstwo Zdrowia i Telewizja Polska podpisały w czwartek list intencyjny w sprawie długofalowej współpracy dotyczącej promocji zdrowia. M.in. w programach informacyjnych i publicystycznych oraz serialach będzie znacznie więcej tematyki zdrowotnej niż dotychczas.
więcej
|
,,American Horror Story 6", ,,Wirus 3", ,,Zabójcze umysły 7" i ,,Kochanki 4" w FOX
We wrześniu 2016 roku FOX rozpocznie emisję kolejnych sezonów seriali: „American Horror Story”, „Wirus”, „Zabójcze umysły” i „Kochanki”.
więcej
|
|
|
Krzysztof Mocek: dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy
Jeżeli domy mediowe chcą przetrwać w świecie cyfrowej reklamy i komunikacji nastawionej na efekt to muszą się zmienić, uważa Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 5,2 proc., w całym kraju jest 68,2 tys. nośników
W pierwszym półroczu br. firmy raportujące do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej zwiększyły przychody ze sprzedaży o 5,2 proc. w skali roku. W całym kraju było 68 245 nośników, nieco mniej niż rok wcześniej.
więcej
|
Arkadiusz Gwizdek za Macieja Michalika dyrektorem marketingu marki Skoda
Arkadiusz Gwizdek został nowym dyrektorem marketingu marki Skoda w Volkswagen Group Polska. Zastąpił na tym stanowisku Macieja Michalika, który po 12 latach pracy w strukturach importera rozstaje się z firmą.
więcej
|
Agnieszka Libor: z Totalizatora Sportowego do producenta 4F
Agnieszka Libor, ostatnio dyrektor biura PR i komunikacji oraz rzecznik prasowy Totalizatora Sportowego, po pięciu latach pracy odeszła z tej firmy. Obecnie jest dyrektorem ds. marketingu sportowego i komunikacji w firmie OTCF, do której należy marka odzieży sportowej 4F - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Olga Frycz, Alan Andersz i Kamila Szczawińska w kampanii Reeboka promującej bieganie (wideo)
Reebok Polska zaczął wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą znaczenie biegania i zdrowego stylu życia. W akcji, prowadzonej głównie w internecie, biorą udział Alan Andersz, Kamila Szczawińska, Olga Frycz i członkowie grupy biegowej Gorilas Run Warsaw.
więcej
|
Havas uruchomił sieć mediową FullSix Media, na czele Marco Tinelli
Zarząd Havas Group ogłosił uruchomienie FullSix Media - trzeciej po Havas Media i Arena Media sieci mediowej koncernu. Jej utworzenie wynika ze strategii rozwoju Havas Group.
więcej
|
Żartobliwe spoty ,,Hikea" pokazują, jak wygląda składanie mebli z IKEA pod wpływem narkotyków (wideo)
W dwóch spotach z serii „Hikea” copywriterzy BBDO New York kpią z trudnego procesu składania mebli z IKEA. Filmy budzą uśmiech pokazując, jak może to wyglądać w wypadku osób będących pod wpływem środków odurzających.
więcej
|
Janos Gulyas jako head of MEC Wavemaker w Europie Centralnej i Wschodniej
Sieć domów mediowych MEC powołała Janosa Gulyasa, CEO MEC Węgry, na stanowisko head of MEC Waveaker w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.
więcej
|
Imprezowe wynalazki w kampanii piwa Desperados (wideo)
Nowe reklamy piwa Desperados (produkowanego przez Grupę Żywiec) pokazują, jak młodzi imprezowicze w kreatywny sposób radzą sobie w różnych sytuacjach. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Opus Film, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
Essentiale Max reklamowany jako ,,zdecydowane wsparcie dla przeciążonej wątroby" (wideo)
W telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania reklamowa preparatu Essentiale Max (produkowanego przez Sanofi). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zdecydowane wsparcie dla przeciążonej wątroby”, przygotowały firmy Publicis Poland, Orka i ZenithOptimedia.
więcej
|
ZPR Media z działem content marketingowym 360 Content Team
W biurze reklamy ZPR Media wyodrębniono dział content marketingowy 360 Content Team, powstały z połączenia zespołów custom publishing, sieci reklamy internetowej Budowia i Pentagon Media Team. Nową strukturą kieruje Aneta Magnuszewska.
więcej
|
Staruszka jadąca do Katmandu i Krzysztof Gonciarz w Japonii reklamują ING Bank Śląski (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego pod hasłem „Moje zmienia wszystko” występują staruszka wybierająca się w egzotyczną podróż oraz mieszkający w Japonii youtuber Krzysztof Gonciarz. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain, Gong, Lubię to linked by Isobar i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
,,Piękno detalu" - Ospel reklamuje ramki Karo (wideo)
Firma Ospel, producent osprzętu elektroinstalacyjnego, rozpoczęła w internecie kampanię wideo promującą 7 nowych wariantów kolorystycznych ramek z kolekcji Karo. Akcję „Piękno detalu” realizuje agencja New Media Division.
więcej
|
Agencja Buzz. rozpoczęła obsługę reklamową GP Batteries
Agencja Buzz. właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła obsługę marketingową firmy GP Batteries. We wtorek ruszyła prowadzona przez agencję kampania rekomendacji dla tej marki.
więcej
|
|
|
Spór ,,Gazety Polskiej" i ,,W Sieci" o Jacka Kurskiego w TVP to walka o prestiż i wpływy u Kaczyńskiego (opinie)
Wraz ze zwycięstwem rewolucji zaostrza się konflikt klasowy. Obie strony uważają, że lepiej interpretują to, co Kaczyński miał na myśli. To walka o prestiż - konflikt publicystów „Gazety Polskiej” i „W Sieci” dotyczący działań Jacka Kurskiego w Telewizji Polskiej oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Wroński, Cezary Łazarewicz i Michał Kobosko.
więcej
|
Sakiewicz zarzuca Kurskiemu rozmontowywanie TV Republika. Pyza: pracownicy sami odchodzą, bo źle ich traktowano
Po tym jak Tomasz Sakiewicz stwierdził, że Telewizja Polska pod kierownictwem Jacka Kurskiego „za znaczne pieniądze rozmontowuje zespół telewizji Republika”, Marek Pyza z „W Sieci” zasugerował, że pracownicy TV Republika odchodzą, bo są źle traktowani i z opóźnieniem dostają wypłaty. - Nie przypominam sobie, żeby od wielu miesięcy były takie problemy. Albo się podaje fakty, albo nic nie mówi - komentuje to Sakiewicz.
więcej
|
,,Motor" liderem sprzedaży pism motoryzacyjnych w maju. ,,Top Gear" o 35 proc. w dół
W maju br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto-Moto”.
więcej
|
|
|
Zalando z 18,8 mln aktywnych klientów, wpływy wzrosły o 25 proc. Może zainwestować w Polsce ponad 800 mln złotych
W II kwartale tego roku internetowy sklep Zalando zwiększył przychody o 25 proc., zysk operacyjny wzrósł zaś do 80,9 mln euro. Platforma ma obecnie 18,8 mln aktywnych klientów i ponad 10 tys. pracowników, nieoficjalnie ma zainwestować w Polsce ponad 800 mln złotych.
więcej
|
Facebook bezskutecznie zachęca dużych nadawców telewizyjnych platformy Live, obawy dotyczące reklam i zmiany algorytmu
Według nieoficjalnych informacji Facebook stara się nakłonić dużych nadawców telewizyjnych do ich obecności w serwisie, jednak na razie bez powodzenia. Stacje telewizyjne mają wątpliwości dotyczące sposobu wyświetlania i rozliczania reklam, obawiają się też zmian algorytmu Facebooka.
więcej
|
Oszczędność głównym atutem zakupów w internecie, kontakt z produktami przemawia za tradycyjnymi sklepami
Za główne czynniki wpływające na decyzję o zakupach online przyjęło się uznawać oszczędność pieniędzy i czasu oraz wybór towarów, w szczególności dostęp do tzw. "długiego ogona". Z kolei na decyzję o zakupach w sklepie tradycyjnym wpływać miały lepsze doświadczenia w bezpośrednim kontakcie i możliwość natychmiastowego zabrania zakupów do domu. Podział ten nie jest jednak tak jednoznaczny i prosty, jak jeszcze do niedawna mogło się wydawać - wynika z badania GfK.
więcej
|
Microsoft przejmuje serwis dla graczy Beam, włączy go do platformy Xbox Live
Koncern Microsoft przejął Beam - interaktywny serwis streamingowy dla graczy, pozwalający internautom na uczestnictwo w emitowanych transmisjach. Twórcy Beam dołączą do zespołu inżynierów Xboksa, w przyszłości serwis ma być częścią oferty Xbox Live.
więcej
|
Arianna Huffington odchodzi z Huffington Post, stawia na swój nowy serwis Thrive
Po 11 latach kierowania serwisem Huffington Post jego współzałożycielka Arianna Huffington postanowiła odejść ze stanowiska. Chce poświęcić się całkowicie nowemu autorskiemu projektowi - serwisowi Thrive dotyczącemu zdrowego stylu życia.
więcej
|
|
|
Oszczędność głównym atutem zakupów w internecie, kontakt z produktami przemawia za tradycyjnymi sklepami
Za główne czynniki wpływające na decyzję o zakupach online przyjęło się uznawać oszczędność pieniędzy i czasu oraz wybór towarów, w szczególności dostęp do tzw. "długiego ogona". Z kolei na decyzję o zakupach w sklepie tradycyjnym wpływać miały lepsze doświadczenia w bezpośrednim kontakcie i możliwość natychmiastowego zabrania zakupów do domu. Podział ten nie jest jednak tak jednoznaczny i prosty, jak jeszcze do niedawna mogło się wydawać - wynika z badania GfK.
więcej
|
|
|