Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 15 Sierpnia 2016
 
 
 
Bartłomiej Sienkiewicz ma być redaktorem prowadzącym ,,Newsweek Historia"
 
 
Reklamy w magazynach: mocno w górę ,,Pani" i ,,Show", w dół - ,,Wprost" i ,,Newsweek Polska" (TOP 10)
 
W pierwszym półroczu br. wpływy reklamowe magazynów były 14,5 proc. wyższe niż przed rokiem. Największą dynamikę przychodów reklamowych miały miesięcznik „Pani” i dwutygodnik „Show”. Mniej w skali roku zarobiły z kolei „Newsweek Polska” i „Wprost”. więcej
 
 
RMF FM i Radio ZET zyskują słuchaczy, Jedynka z największym spadkiem
 
Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najbardziej straciła Jedynka - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Polityka przy kawie" po 6 latach znika z TVP1. Zastąpi ją ,,Kwadrans polityczny"
 
W poniedziałek 29 sierpnia br. Jedynka rozpocznie emisję nowego programu publicystycznego „Kwadrans polityczny”. Cykl zastąpi nadawaną od 2010 roku „Politykę przy kawie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Jesienią w TVN lokowanie produktów najdroższe w show ,,Kuba Wojewódzki", a najtańsze w ,,Szkole", ,,Singielce" i ,,Co za tydzień"
 
W jesiennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu najwięcej zapłacą za to w programie „Kuba Wojewódzki”. Sporo mniej kosztują podobne działania w nowych produkcjach stacji „Na noże” i „Azja Express”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Sakiewicz zarzuca Kurskiemu rozmontowywanie TV Republika. Pyza: pracownicy sami odchodzą, bo źle ich traktowano więcej
 
,,Kabaret na żywo" w Polsacie. Nowy cotygodniowy show w miejsce ,,Tylko muzyka. Must be the music" więcej
 
Procter&Gamble ograniczy targetowanie reklam na Facebooku, bo skutki bywają odwrotne od zamierzonych. "Marketerzy za bardzo eksperymentują" więcej
 
1,5 mln Polaków grało w lipcu w ,,Pokemon Go". Eksperci: bez nowych opcji gra straci popularność (analiza) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programming Coordinator MEDIASEARCH
New Business Manager ONE HOUSE
Mobile Product Owner Onet.pl
Producent wideo Onet.pl
Redaktor Portalu tvnmeteo.pl TVN
Doradca mediowy Agora
Specjalista ds. planowania harmonogramów produkcji TVN
Community Manager faceADDICTED
Junior Sales Manager Filmweb
Technik emisji Grupa Wirtualna Polska
Motion graphic designer Grupa Wirtualna Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Polityka przy kawie" po 6 latach znika z TVP1. Zastąpi ją ,,Kwadrans polityczny"

W poniedziałek 29 sierpnia br. Jedynka rozpocznie emisję nowego programu publicystycznego „Kwadrans polityczny”. Cykl zastąpi nadawaną od 2010 roku „Politykę przy kawie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Jesienią w TVN lokowanie produktów najdroższe w show ,,Kuba Wojewódzki", a najtańsze w ,,Szkole", ,,Singielce" i ,,Co za tydzień"

W jesiennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu najwięcej zapłacą za to w programie „Kuba Wojewódzki”. Sporo mniej kosztują podobne działania w nowych produkcjach stacji „Na noże” i „Azja Express”. więcej

Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV (lipiec 2016)

W lipcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, a najwięcej stracił kanał VH1. więcej

Stopklatka z wyższymi wpływami i ponad dwa razy mniejszą stratą

W minionym półroczu spółka Stopklatka, do której należy kanał Stopklatka TV, zanotowała 13,96 mln zł wpływów ze sprzedaży i 352 tys. zł straty netto. W samym drugim kwartale br. miała 386 mln zł zysku netto. więcej

Agora przygotowuje się do startu kanału Metro. ,,Mamy większą część kontentu"

Agora jest gotowa do uruchomienia kanału Metro na multipleksie ósmym. Nadawca kupił już większą część kontentu, ale nadal szykuje się do rozpoczęcia własnej produkcji. - Musimy przygotować całą infrastrukturę - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

Jack Abernethy i Bill Shine prezesami Fox News po odejściu Rogera Ailesa

Po odejściu w atmosferze skandalu Rogera Ailesa nowymi prezesami stacji Fox News zostali Jack Abernethy i Bill Shine. Mark Kranz, dyrektor finansowy odchodzi na emeryturę. więcej

Słynny ekspert piłkarski BBC poprowadził program tylko w bokserkach, bo obiecał to na Twitterze (wideo)

Gary Lineker, legendarny angielski piłkarz, a obecnie ekspert BBC, na początku pierwszego w nowym sezonie wydania programu „Match of the Day”, pojawił się w samych bokserkach. Pod koniec ub.r. Lineker zapowiedział, że zrobi to, jeśli klub Leicester City zdobędzie mistrzostwo Anglii. więcej

TV Republika w naziemnej telewizji cyfrowej na Górnym Śląsku dzięki współpracy z TV Silesia

W poniedziałek 15 sierpnia  Telewizja Republika zacznie być nadawana na regionalnym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej na Górnym Śląsku. Będzie współdzielić częstotliwość z TV Silesia. więcej

Według Brauna i Lufta Jacek Kurski nie powinien dalej kierować Telewizją Polską (opinie)

- Jackowi Kurskiemu udało się zniszczyć wiarygodność TVP, stracić 1,5 mln widzów programów informacyjnych oraz pozbyć się zdolnych dziennikarzy. Osoby, które jego prezesury rozpoczęły pracę w Telewizji Polskiej to w większości polityczne transfery - oceniają Krzysztof Luft i Juliusz Braun. - Jakość „Wiadomości” poprawiła się - uważa z kolei Bronisław Wildstein. więcej

,,Jaka to melodia?", ,,Mali Giganci" i ,,MasterChef Junior" na czele oglądalności programów rozrywkowych (raport)

Wśród programów rozrywkowych największe audytorium w tym roku zgromadziła „Jaka to melodia?” TVP1. Podium uzupełniają telent-shows TVN z udziałem dzieci: „Mali Giganci” i „MasterChef Junior” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Eleven i Eleven Sports w ofercie Sat Film

12 sierpnia br. kanały sportowe Eleven i Eleven Sports trafiły do oferty operatora telewizji kablowej Sat Film. więcej

Nowe odcinki telenoweli ,,Soy Luna" w Disney Channel

12 września 2016 roku Disney Channel rozpocznie emisję nowych odcinków telenoweli „Soy Luna”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM i Radio ZET zyskują słuchaczy, Jedynka z największym spadkiem

Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najbardziej straciła Jedynka - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Agora chce rozwijać Radio Pogoda. ,,Ma większy potencjał niż Rock Radio"

Grupa Radiowa Agory będzie zwiększać zasięg Radia Pogoda, ponieważ jest zadowolona z osiąganych przez rozgłośnię wyników. - Chcemy rozwijać tę rozgłośnię, ma większy potencjał niż Rock Radio - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

 
Jakub Wasiak na czele redakcji sportowej Polskiego Radia, Robert Skrzyński wraca do Radia Wrocław

Nowym szefem naczelnej redakcji sportowej Polskiego Radia został Jakub Wasiak, wcześniej związany m.in. z Radiem Zet i RMF FM. Zastąpił Roberta Skrzyńskiego, który z powodów osobistych zdecydował się wrócić do Radia Wrocław. więcej

 
Eska z największym spadkiem wśród sieci radiowych. Radio Plus najbardziej do góry

Na czele słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce utrzymała się Eska, która zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei liderem wzrostów było Radio Plus - wynika analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Barbara Stanisławczyk o Polskim Radiu: 28 mln zł na plusie, koniec prywatyzacji anten przez uprzywilejowanych pracowników

Prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk poinformowała, że spółka po pierwszej połowie br. mimo niższych wpływów z abonamentu RTV miała prawie 28 mln zł dodatniego wyniku netto. Nadawca liczy, że Polskie Radio 24 w eterze osiągnie po roku ok 1 proc. udziału rynkowego. Obecnie zarząd zajmuje się analizą przepływów finansowych w firmie, także dotyczących najbardziej znanych dziennikarzy. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Jesienią w TVN lokowanie produktów najdroższe w show ,,Kuba Wojewódzki", a najtańsze w ,,Szkole", ,,Singielce" i ,,Co za tydzień"

W jesiennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu najwięcej zapłacą za to w programie „Kuba Wojewódzki”. Sporo mniej kosztują podobne działania w nowych produkcjach stacji „Na noże” i „Azja Express”. więcej

,,Bądź mądry" - Kompania Piwowarska z blogerami promuje odpowiedzialne picie alkoholu (wideo)

Kompania Piwowarska rozpoczyna nową akcję dotyczącą odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Akcję pod hasłem „Bądź mądry”, skierowaną głównie do kobiet w ciąży i kierowców, realizują firmy Double Brand i Szeri Szeri. więcej

Patricia Kazadi zachęca do pracy w T-Mobile Polska (wideo)

Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska zaczął wizerunkową kampanię reklamową promującą go jako atrakcyjnego pracodawcę. W akcji bierze udział Patricia Kazadi. więcej

New Balance wezwane przez Filipa Chajzera wyśle odzież sportową do Zanzibaru

Firma New Balance, która produkuje odzież i sprzęt sportowy zareagowała na działania Filipa Chajzera z TVN i przekaże amatorom sportu na Zanzibarze odzież sportową. więcej

Twitter wprowadza emotikony i znaczki dla marek, Pepsi pierwszym użytkownikiem

Twitter poinformował o wprowadzeniu dla marek narzędzia Promoted #Stickers, które pozwala zamieszczać w serwisie emotikony i znaczki graficzne tworzone przez firmy. Promoted #Stickers mogą być zamieszczane przez użytkowników w tweetach, a pierwszym partnerem nowego projektu jest koncern Pepsi. więcej

,,I możesz więcej" - spotkanie z Mikiem Tysonem w kampanii napoju Black (wideo)

Rusza kampania reklamowa napoju energetycznego Black Energy Drink (produkowanego przez FoodCare), zapowiadana jako największa w historii tej marki. Będzie połączona z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem. więcej

Piotr Adamczyk z mistrzami oszczędzania reklamuje rachunek Ekstra Zysk w eurobanku (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca rachunek oszczędnościowy Ekstra Zysk w eurobanku. Akcję, której głównym bohaterem jest Piotr Adamczyk opisujący, jak zostać mistrzem oszczędzania, przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, Propeller Film i Starcom. więcej

Brief kreatywny jako opowieść i zagadka

Nie istnieje jedna uniwersalna metoda czy recepta na dobry brief kreatywny. Każde wzywanie, sytuacja marki czy kontekst rynkowy są niepowtarzalne i stanowią unikalną siatkę relacji i zależności, które trzeba zbadać i dobrze zrozumieć zanim rozpoczniesz pisanie briefu - wskazówki na ten temat przedstawia Marek Staniszewski, właściciel agencji Heuristica. więcej

Reklamy tygodnia: IKEA z ,,Hikea" i Kanye Westem, Nike, Orange na Kartę (wideo)

W zestawieniu najciekawszych reklam minionych dni tym razem znalazły się trzy produkcje zagraniczne i tylko jedna lokalna. Są to dwie akcje koncernu IKEA, spot Nike i miniserial promujący Orange na Kartę. więcej

Kinga Nurska w dziale branded content & social media w Codemedia

Dom mediowy Codemedia, wzmacniając dział branded content  & social media, zatrudnił na stanowisku communications managera Kingę Nurską, poprzednio związaną m.in. z Isobar Polska i ACR (dziś K2 Media). więcej

 
 
 
PRASA
 
Bartłomiej Sienkiewicz ma być redaktorem prowadzącym ,,Newsweek Historia"

Bartłomiej Sienkiewicz, były minister spraw wewnętrznych, ma zostać redaktorem prowadzącym w miesięczniku „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska) i będzie publikował artykuły w tygodniku „Newsweek Polska”. więcej

Reklamy w magazynach: mocno w górę ,,Pani" i ,,Show", w dół - ,,Wprost" i ,,Newsweek Polska" (TOP 10)

W pierwszym półroczu br. wpływy reklamowe magazynów były 14,5 proc. wyższe niż przed rokiem. Największą dynamikę przychodów reklamowych miały miesięcznik „Pani” i dwutygodnik „Show”. Mniej w skali roku zarobiły z kolei „Newsweek Polska” i „Wprost”. więcej

Agora zarabia mniej z reklam w prasie. ,,Zmiana polityki reklamowej spółek Skarbu Państwa"

W II kwartale br. „Gazeta Wyborcza” zarobiła ze sprzedaży reklam i ogłoszeń aż o 6,5 mln zł mniej niż rok wcześniej. W segmencie prasowym spółka zanotowała przychody na poziomie 73,8 mln zł, co oznacza spadek aż o 8,2 proc. więcej

Agora: w 2016 roku uda się pozyskać 90 tys. subskrypcji płatnych treści ,,Gazety Wyborczej"

Agora podtrzymuje prognozę z początku tego roku na temat pozyskania 90 tys. subskrybentów płatnych treści w 2016 roku. - Liczba rośnie zgodnie z planem, ale trudno będzie przekroczyć to założenie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

Gremi Business Communication i Uważam Rze połączą się z Gremi Media

Firma Gremi Media zamierza przejąć spółki Gremi Business Communication (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) oraz Uważam Rze. Wszystkie należą do grupy kapitałowej KCI kierowanej przez Grzegorza Hajdarowicza. więcej

Warren Buffett: Kocham gazety, ale nie mają przed sobą przyszłości

Znany finansista i inwestor Warren Buffett nie ukrywa swoich obaw o przyszłość dzienników w ich papierowej i elektronicznej postaci. - Nakłady wciąż spadają, a internetowe serwisy gazet nie przynoszą spodziewanych dochodów. Codzienna prasa jest na równi pochyłej - diagnozuje sytuację Buffet w rozmowie z serwisem Politico. więcej

Wszystkie pisma męskie na minusie w maju 2016. ,,Esquire" o 51 proc. w dół (raport)

W maju br. liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Sprzedaż dwumiesięcznika „Esquire” zmalała o 51 proc. więcej

,,Charlie Hebdo" znowu kpi z islamu, muzułmanie zapowiadają zemstę

W najnowszym wydaniu satyryczny magazyn „Charlie Hebdo” ponownie żartuje z islamu. Rysunek na okładce wzywa muzułmanów, by „wyluzowali”, a radykalne środowiska islamskie odpowiadają: Zginiecie! więcej

Mariusz Max Kolonko niezadowolony z okładki ,,Wprost" z nim, zarzuca złamanie umowy o autoryzacji

Tematem okładkowym nowego numeru „Wprost” jest wywiad z Mariuszem Maxem Kolonko o kandydowaniu na funkcję prezesa Telewizji Polskiej. Dziennikarz jest oburzony publikacją tekstu, twierdzi, że cofnął na nią zgodę z powodu „złamania umowy o autoryzacji”. więcej

Agora z wyższymi wpływami i 11,1 mln zł straty netto, 21 proc. mniej z reklam w ,,Gazecie Wyborczej"

W minionym półroczu Agora zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 1,6 proc. do 584,7 mln zł oraz 11,1 mln zł straty netto. Procentowo najbardziej zmalały przychody firmy z działalności filmowej, sprzedaży reklam prasowych i wydawnictw, a najbardziej wzrosły ze sprzedaży biletów kinowych. więcej

Felietony Elizy Michalik co tydzień w ,,Gazecie Wyborczej"

Dziennikarka Superstacji Eliza Michalik została felietonistką „Gazety Wyborczej” (Agora). Jej teksty będą publikowane co tydzień w weekendowym wydaniu dziennika. więcej

Zmarł dziennikarz ,,Wprost" Jarosław Giziński

W piątek po wieloletniej ciężkiej chorobie zmarł dziennikarz Jarosław Giziński. W ostatnim okresie pracował we „Wprost”, a wcześniej m.in. w „Newsweek Polska” i „Rzeczpospolitej”. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Przegląd - 2016-08-16 Newsweek - 2016-08-16 Do Rzeczy - 2016-08-16 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-08-16 Wprost - 2016-08-16
 
 
 
 
INTERNET
 
Popularność socialmediowej akcji #myfirst7jobs - potrzeba lansu czy ekshibicjonizmu? (opinie)

Każda akcja, która odkurza korytarze wspomnień w naszej pamięci ma szanse nabrać rozpędu i szybko się rozpowszechnić. #myfirst7jobs wpisuje się w trend pokazujący prawdziwych ludzi, taki mentalny #nomakeup - przyczyn popularności #myfirst7jobs szukają dla Wirtualnemedia.pl Marcin Kalkhoff, Michał Wiśniewski, Maciej Tesławski, Grzegorz Szczepański i Sebastian Umiński. więcej

Adblock Plus walczy z Facebookiem na blokowanie reklam. ,,To będzie zabawa w kotka i myszkę bez końca"

Facebook wprowadził system wyświetlający reklamy użytkownikom adblockerów. Adblock Plus odpowiedział poprawką obchodzącą system, a Facebook zareagował aktualizacją niwelującą tę poprawkę. - Walczymy z internetowym molochem o wolność wyboru użytkowników. Te przepychanki będą trwały bez końca - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Ben Williams z firmy Eyeo, producenta Adblocka Plus. więcej

Agora: w 2016 roku uda się pozyskać 90 tys. subskrypcji płatnych treści ,,Gazety Wyborczej"

Agora podtrzymuje prognozę z początku tego roku na temat pozyskania 90 tys. subskrybentów płatnych treści w 2016 roku. - Liczba rośnie zgodnie z planem, ale trudno będzie przekroczyć to założenie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

Twitter wprowadza emotikony i znaczki dla marek, Pepsi pierwszym użytkownikiem

Twitter poinformował o wprowadzeniu dla marek narzędzia Promoted #Stickers, które pozwala zamieszczać w serwisie emotikony i znaczki graficzne tworzone przez firmy. Promoted #Stickers mogą być zamieszczane przez użytkowników w tweetach, a pierwszym partnerem nowego projektu jest koncern Pepsi. więcej

Nowy algorytm Facebooka będzie eksponował wpisy bogate w informacje

Facebook po raz kolejny w ostatnim czasie zapowiedział modyfikację swojego algorytmu. Tym razem zamierza umieszczać wyżej w news feedzie te treści od wydawców, które mają dla konkretnego użytkownika większą wartość informacyjną. więcej

Hanna Lis zniknęła z Twittera. ,,Nawet ja nie wytrzymuję takiej dawki hejtu"

Dziennikarka Hanna Lis zamknęła swój profil twitterowy wskutek fali krytyki po jej wypowiedzi w „Vivie” na temat trudnej sytuacji życiowej po rozstaniu z Telewizją Polską. - Nawet ja nie wytrzymuję takiej dawki hejtu - wyjaśniła. więcej

Barbara Sołtysińska: Instagram Stories to świetne posunięcie i poważna alternatywa dla Snapchata

- Instagram Stories wzbudziło wiele kontrowersji ze względu na fakt, że zostało skopiowane bezpośrednio od konkurencyjnego Snapchata. Ale to potężne narzędzie marketingowe, nowa możliwość angażowania fanów i poważna konkurencja dla Snapchata - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Barbara Sołtysińska, szefowa indaHash. więcej

Cyfrowe treści wideo stale zyskują na popularności

Konsumenci na całym świecie w coraz większej liczbie korzystają z serwisów z cyfrowymi treściami wideo. W większości państw najpopularniejszą platformą jest YouTube. więcej

Kręte drogi internetowych zakupów

Konsumenci rozpoczynający proces zakupowy na pececie najczęściej nie widzą powodu, aby go zakończyć na innym urządzeniu. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dzieci mają swoje telefony i tablety już w wieku 2-3 lat

82% rodziców potwierdza, że ich dzieci korzystają z urządzeń mobilnych. Dla dzieci poniżej 2 roku życia ten wskaźnik wynosi 38%, a 100% dzieci powyżej 8 roku życia jest użytkownikami mobile - wynika z badania Mobile Institute. więcej

Kręte drogi internetowych zakupów

Konsumenci rozpoczynający proces zakupowy na pececie najczęściej nie widzą powodu, aby go zakończyć na innym urządzeniu. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Popularność socialmediowej akcji #myfirst7jobs - potrzeba lansu czy ekshibicjonizmu? (opinie)

Każda akcja, która odkurza korytarze wspomnień w naszej pamięci ma szanse nabrać rozpędu i szybko się rozpowszechnić. #myfirst7jobs wpisuje się w trend pokazujący prawdziwych ludzi, taki mentalny #nomakeup - przyczyn popularności #myfirst7jobs szukają dla Wirtualnemedia.pl Marcin Kalkhoff, Michał Wiśniewski, Maciej Tesławski, Grzegorz Szczepański i Sebastian Umiński. więcej

Oburzenie i kpiny dziennikarzy po odznaczeniu dla rzecznika Ministerstwa Obrony Narodowej. ,,Absurdalny gest, Virtuti PISilatari"

Odznaczenie Bartłomieja Misiewicza, rzecznika prasowego Ministerstwa Obrony Narodowej, Złotym Medalem za Zasługi dla Obronności Kraju wywołało krytyczne i prześmiewcze komentarze dziennikarzy z różnych stron sporów środowiskowych. Niektórzy zwrócili natomiast uwagę, że wcześniej podobne medale przyznawano dziennikarzom i blogerom. więcej

Rzecznik Ministerstwa Obrony Narodowej Bartłomiej Misiewicz odznaczony za zasługi dla obronności kraju

Bartłomiej Misiewicz, rzecznik prasowy Ministerstwa Obrony Narodowej, został odznaczony przez ministra obrony narodowej Antoniego Macierewicza Złotym Medalem za Zasługi dla Obronności Kraju. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Smartfon HTC 10, telewizor LG UH770V i aparat Canon EOS 80D wśród wyróżnionych w konkursie EISA Awards 2016
Patricia Kazadi zachęca do pracy w T-Mobile Polska (wideo)
Samsung Galaxy Note7 już w przedsprzedaży, oficjalnie za miesiąc
Dzieci mają swoje telefony i tablety już w wieku 2-3 lat
Rejestracja kart prepaid Orange, Play, Plusa i T-Mobile także w placówkach Poczty Polskiej
 
 
 
GOSPODARKA
 
Tesla wprowadzi nowe baterie, auta będą mogły przejechać ponad 600 kilometrów na jednym ładowaniu
Mariusz Kękuś: wpływy z podatku bankowego znacznie niższe niż oczekiwano, ale rezygnacja z daniny byłaby błędem
Tempo wzrostu PKB Polski bardzo niepokoi
Coraz większy wpływ na GPW i złotego będą mieć wydarzenia zagraniczne
Jakie kary finansowe czekają na spóźnialskich podatników?
Jak uniknąć stresu na urlopie
Wyhamował spadek eksportu do Rosji
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"This House Is Not for Sale" - nowa płyta Bon Jovi
"22, A Million" - nowy album Bon Iver
"You Want It Darker" - nowy album Leonarda Cohena
Oto zwiastun filmu "Łotr Jeden. Gwiezdne wojny - historie" (wideo)
Serial "Homeland" doczeka się ośmiu sezonów
Wiesław Saniewski odpowiada za film "Dywizjon 303". Grają Piotr Adamczyk i Maciej Zakościelny
Powstanie piąty sezon serialu "Ray Donovan"
"Nowy wspaniały świat" - nowy serial Syfy
Serial "Stranger Things" hitem. Posłuchaj utworów z nowej produkcji Netfliksa
Nowe odcinki telenoweli ,,Soy Luna" w Disney Channel
Rozpoczęły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu ,,Outcast: Opętanie"
 
 
 
BLOG
 
Bez koksu - ks. Artur Stopka
 
Bracia Zielińscy - Andrzej Bober
 
Rety, co się dzieje? - Wanda Konarzewska
 
Letnie marzenia - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Koniec małego ruchu granicznego z Rosją - Ewaryst Fedorowicz
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj