|
|
|
|
|
|
|
Autorski talent show TVP o dzieciach rusza 7 września w Jedynce
We wtorek 7 września br. TVP1 rozpocznie emisję dziecięcego talent show „Hit, Hit, Hurra”. Program jest oparty o autorski pomysł Marcina Perzyny.
więcej
|
,,Wiadomości", ,,Teleexpress" i ,,Fakty" to główne źródła informacyjne Polaków
Programy TVP i TVN są głównym źródłem informacji o wydarzeniach w kraju i na świecie. Programy TVP ogląda 24 proc., a TVN - 23 proc. badanych. Na programy Polsatu wskazało 11 proc. ankietowanych – wynika z badania CBOS.
więcej
|
,,Surprise, Surprise!" porażką Polsatu. Program przegrywa z konkurencją i obniża oglądalność stacji
Pierwsze cztery odcinki „Surprise, Surprise!” oglądało średnio 586 tys. widzów. Rozrywkowy program obniża widownię Polsatu względem analogicznego okresu ub.r. o 99 tys. osób. Stacja w czasie jego nadawania przegrywa z konkurencją.
więcej
|
Joanna Skrzypiec: z Wirtualnej Polski do TVP Info
Joanna Skrzypiec zaczęła prowadzić serwisy informacyjne w TVP Info. Ostatnio była związana z Wirtualną Polską, a wcześniej pracowała m.in. w TVN24 BiŚ, Telewizji Polskiej, Polskim Radiu i Antyradiu.
więcej
|
Producent ,,Familiady" z wyższymi wpływami i zyskiem netto
Spółka Astro, zajmująca się przede wszystkim produkcją teleturnieju „Familiada” dla Telewizji Polskiej, w pierwszej połowie br. zanotowała 1,47 mln zł wpływów ze sprzedaży i 44,7 tys. zł zysku netto. W samym drugim kwartale br. miała 50 tys. zł straty netto.
więcej
|
TVP ABC nowym liderem kanałów dla dzieci, Disney Junior z największym spadkiem (szczegółowe dane dla grupy 4-12)
W lipcu 2016 roku na pozycję lidera oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych awansowało TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat JimJam, a na przeciwnym biegunie znalazł się Disney Junior.
więcej
|
,,Salon dziennikarski - Floriańska 3" w TVP Info. Prowadzącymi Jacek Karnowski i Michał Karnowski
Od soboty 3 września br. TVP Info będzie dwukrotnie pokazywać każdy odcinek programu publicystycznego „Salon Dziennikarski - Floriańska 3” emitowanego w Radiu Warszawa. W audycji biorą udział przede wszystkim publicyści mediów Grupy Fratria i tygodnika „Idziemy”.
więcej
|
TVP Info z powtórkami ,,Woronicza 17", program ,,Istota" sześć godzin wcześniej
Jesienią TVP Info będzie kontynuować program „Istota” Bogumiła Łozińskiego, ale o nowej porze - w niedziele o godz. 13.30. Wieczorami stacja pokaże powtórkę „Woronicza 17”.
więcej
|
Sebastian Moryń kieruje portalem TV Republika jako wicenaczelny ds. online
Sebastian Moryń dołączył do zespołu Telewizji Republika, gdzie objął stanowisko zastępcy redaktora naczelnego ds. online.
więcej
|
Spektakle ze Stanisławą Celińską we wrześniu w TVP Kultura
We wtorek 6 września br. TVP Kultura rozpocznie emisję spektakli Teatru Telewizji w ramach pasma „Miesiąc z…”. We wrześniu bohaterką cyklu będzie Stanisława Celińska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Władze Grodna nakazują demontaż anten satelitarnych, chcą uderzyć w telewizję Biełsat
Lokalne władze Grodna wydały nakaz demontażu anten satelitarnych w dużej części miasta zasłaniając się przepisami o ochronie zabytków. Jednak nadająca dla Białorusinów polska telewizja TV Biełsat uważa, że to cios wymierzony w ten kanał i próba odcięcia mieszkańców miasta od informacji.
więcej
|
Comedy Central rezygnuje z programu ,,The Nightly Show with Larry Wilmore" z powodu słabej oglądalności
We wtorek stacja Comedy Central nadała ostatni odcinek programu „The Nightly Show with Larry Wilmore” z powodu jego spadającej oglądalności. W to miejsce pojawi się na razie show „@midnight with Chris Hardwick”.
więcej
|
TVP1 nowym liderem, TVP2 wyprzedziła TVN. Transmisje z IO hitami tygodnia
W minionym tygodniu nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów została TVP1. Największą widownię zgromadziły relacje z IO. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
Turecki serial ,,Sila: odnaleźć przeznaczenie" w TV Puls
5 września 2016 roku na antenie TV Puls odbędzie się polska premiera tureckiego serialu „Sila: odnaleźć przeznaczenie”.
więcej
|
,,Różowe lata 70." w TNT
22 sierpnia 2016 roku TNT rozpocznie emisję serialu „Różowe lata 70.”.
więcej
|
,,Masajowie kontra współczesny świat" w Nat Geo People
25 sierpnia 2016 roku Nat Geo People rozpocznie emisję nowej serii „Masajowie kontra współczesny świat”.
więcej
|
|
|
,,Wyszeruj swoje organy" w kampanii Dawca.pl (wideo)
Serwis Dawca.pl rozpoczął kampanię społeczną „Wyszeruj swoje organy” zachęcającą do podpisywania oświadczeń woli o przekazaniu po śmierci swoich organów do transplantacji. Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja K2.
więcej
|
Mateusz Reiss, Adam Kieres i Michał Włodarczyk w BBDO Warszawa
Pracę w dziale kreacji agencji reklamowej BBDO Warszawa zaczęli Mateusza Reissa, Michała Włodarczyka i Adama Kieresa. Mają wzmocnić kompetencje firmy w zakresie komunikacji internetowej.
więcej
|
nju mobile reklamuje 40 GB internetu za maksymalnie 29 zł miesięcznie (wideo)
W nowej kampanii reklamowej taryfy nju mobile (należącej do Orange Polska) prezentowana jest oferta, w ramach której pakietu 40 GB internetu mobilnego kosztuje maksymalnie 29 zł miesięcznie. Akcję przygotowały firmy marketingowe Ogilvy & Mather i Initiative Warszawa.
więcej
|
Historia zakonnicy Madonny Buder w nowej odsłonie kampanii ,,Unlimited" Nike (wideo)
Firma Nike rozpoczęła nową odsłonę kampanii „Unlimited”. Bohaterką spotu „Unlimited Youth” jest siostra Madonna Buder, a film pokazuje jej determinację, by rzucić wyzwanie stereotypom na temat wieku.
więcej
|
Dubaj z przedstawicielstwem w Polsce, jesienią ruszy kampania
Dubaj chce zwiększyć ruch turystyczny z Polski, dlatego Dubai Tourism &Commerce Marketing (DTCM) otworzył w Polsce swoje przedstawicielstwo i zapowiada szeroką kampanię marketingową na jesień.
więcej
|
BGŻ BNP Paribas promuje kredyt gotówkowy ,,dla łowców okazji"
Ruszyła nowa promocja kredytu gotówkowego oferowanego przez bank BGŻ BNP Paribas. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Publicis Poland, Havas Media i DDB & Tribal.
więcej
|
Dziecięce objaśnienia domowe reklamują Gaspol Energy ze stałą ceną przez 3 lata (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa Gaspol Energy zachęcająca do wyboru instalacji grzewczej na gaz płynny. Reklamy do akcji przygotowała agencja Filmpoint i dom mediowy MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Visa zachęca przedsiębiorców do płacenia kartą
Visa Europe w Polsce prowadzi kampanię zachęcającą do korzystania z kart Visa Business. Edukuje przedsiębiorców w zakresie korzyści wynikających z posługiwania się kartami wydawanymi do rachunków firmowych. Działania realizują agencje Saatchi&Saatchi oraz MEC.
więcej
|
,,Wspólne chwile smakują lepiej" w kampanii produktów kuchennych Gerlach
W prasie, internecie i na outdoorze zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa sztućców, naczyń i akcesoriów kuchennych Gerlach. Akcja, przygotowana przez agencję Faster & Better, przebiega pod hasłem „Wspólne chwile smakują lepiej”.
więcej
|
Katarzyna Staniszewska: z Grupy NaTemat.pl do Optimise w AdNext
Katarzyna Staniszewska dołączyła do Optimise - specjalizującego się w performance marketingu zespołu działającego w ramach firmy marketingu internetowego AdNext. Ostatnio pracowała w Grupie NaTemat.pl.
więcej
|
Cinkciarz.pl sponsorem klubu Jagiellonia Białystok
Spółka Cinkciarz.pl zajmująca się wymianą walut została sponsorem klubu piłkarskiego Jagiellonia Białystok. To kolejne takie partnerstwo firmy z drużyną z piłkarskiej Ekstraklasy.
więcej
|
|
|
RASP dementuje: Bartłomiej Sienkiewicz tylko współpracownikiem ,,Newsweek Historia"
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zdementowało podaną przez „Wprost” informację, jakoby były minister spraw wewnętrznych Bartłomiej Sienkiewicz został redaktorem prowadzącym w miesięczniku „Newsweek Historia”. Potwierdziło natomiast, że Sienkiewicz będzie współpracował z pismem jako autor zewnętrzny.
więcej
|
,,Polska Bez Cenzury" stanie się dwutygodnikiem. Wydawca odświeża layout
Wydawany od kwietnia miesięcznik „Polska bez cenzury” zmienił wydawcę i odświeżył layout. Pismo przygotowuje się do zmiany cyklu wydawniczego - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The Wall Street Journal" rozluźnia paywall: darmowy 24-godzinny dostęp do treści
Dziennik „The Wall Street Journal” zmodyfikował dostęp do swojego serwisu internetowego. Teraz każdy nowy użytkownik może czytać i oglądać wszystkie treści na stronie przez 24 godziny bez opłat. Otwarte są też materiały udostępniane w internecie przez ich autorów oraz przez subskrybentów.
więcej
|
Tylko ,,Podróże" ze wzrostem sprzedaży. ,,NG Traveler" najbardziej w dół
W maju br. dwa z trzech tytułów w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „NG Traveler”. Zyskały tylko „Podróże”, a na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic Polska”.
więcej
|
Naczelny ,,Wprost" odpowiada na zarzuty Mariusza Maxa Kolonki: wywiad autoryzowaliśmy dwukrotnie
Redaktor naczelny „Wprost” Tomasz Wróblewski podkreślił, że wywiad z Mariuszem Maxem Kolonko był dwukrotnie autoryzowany przez jego bohatera. Natomiast pierwsza wersja okładki nie została wybrana, bo zdjęcie na niej było zbyt niskiej jakości.
więcej
|
|
|