|
|
|
|
|
|
|
Zasady konkursu na prezesa TVP pod koniec sierpnia. Czabański: bzdury i pomówienia o wyeliminowaniu Kurskiego
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański poinformował, że warunki konkursu na prezesa Telewizji Polskiej zostaną przyjęte przez RMN pod koniec sierpnia. Jednocześnie zdementował informacje „Faktu”, że ustalono już kryteria eliminujące z konkursu obecnego prezesa TVP Jacka Kurskiego.
więcej
|
Nadawcy komercyjni wspólnie wypromują kanały na MUX-8
Agora, Grupa ZPR Media, Grupa Wirtualna Polska oraz spółka Cable Television Networks & Partners będą wspólnie promować własne kanały na MUX-8 oraz zachęcać do ponownej konfiguracji dekoderów naziemnej telewizji cyfrowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 przesuwa na późną jesień start ,,Co słychać, Polsko"
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom nowy program lifestylowy „Co słychać, Polsko” nie zacznie być pokazywany w TVP1 z początkiem jesiennej ramówki. Start jego emisji został przesunięty na późną jesień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Komisja morderstw" we wtorki w TVP1, a ,,Artyści" w poniedziałki w TVP2
Serial „Komisja morderstw” będzie nadawany w TVP1 we wtorkowe wieczory, a „Artyści” będzie pokazywany w TVP 2 w poniedziałki po godz. 23 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ranczo 10" i ,,Rolnik szuka żony 3" od 4 września w TVP1
W niedzielę 4 września br. TVP1 rozpocznie emisję dziesiątej serialu „Ranczo” oraz trzeciego sezonu reality-show „Rolnik szuka żony”.
więcej
|
W TVP we wrześniu reklamy najdroższe przy ,,M jak miłość", ,,Barwach szczęścia" i ,,Ranczu"
W ofercie reklamowej TVP na wrzesień większość cen spotów jest wyższa średnio o kilka procent niż rok wcześniej. Najwięcej kosztują reklamy przy powracających na antenę po przerwie wakacyjnej serialach „M jak miłość”, „Barwy szczęścia”, „Ranczo” oraz „Na dobre i na złe”.
więcej
|
TVN pokaże przez trzy lata koncerty sylwestrowe w Warszawie
Przez najbliższe trzy lata koncerty sylwestrowe w Warszawie będzie współorganizowała i transmitowała telewizja TVN. Wcześniej imprezę pokazywał Polsat, a TVN ostatnio współorganizował sylwestra w Krakowie.
więcej
|
Dostawcy płatnych telewizji w USA tracą klientów, spadek o 665 tys. w ostatnim kwartale
W drugim kwartale br. najwięksi dostawcy płatnych telewizji w Stanach Zjednoczonych stracili łącznie 665 tysięcy abonentów. Liderem spadków jest Dish, tracą też operatorzy komórkowi oferujący treści wideo.
więcej
|
Katarzyna Jabłońska wiceprezesem Scripps Network International, zajmie się rozwojem portfolio
Katarzyna Jabłońska przeszła z A+E Networks do Scripps Network International, gdzie objęła stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży.
więcej
|
,,Geniusz" nową produkcją National Geographic Channel
National Geographic Channel we współpracy z Imagine Television i FOX 21 Television Studios wyprodukuje serial „Geniusz”.
więcej
|
,,Star Wars", cykl ,,W krainie baśni" oraz poradnik dla rodziców ,,Moda na rodzinę" jesiennymi nowościami TVP ABC
W jesiennej ramówce br. TVP ABC rozpocznie emisję nowych programów, m.in. animacji „Star Wars”, teatru dla dzieci „W krainie baśni” oraz poradnika dla rodziców „Moda na rodzinę”. Stacja pokaże również nowe odcinki znanych już widzom formatów.
więcej
|
|
|
Maciej Pawlicki prowadzącym ,,Klub Trójki"
Publicysta i producent Maciej Pawlicki dołączył do prowadzących wieczorne pasmo „Klub Trójki” w Programie III Polskiego Radia.
więcej
|
|
Dominik Panek wydawcą redakcji internetowej w Polskim Radiu 24
Dominik Panek dołączył do redakcji internetowej Polskiego Radia 24 i objął stanowisko wydawcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio był szefem wiadomości w portalu PolskieRadio.pl.
więcej
|
|
Robert Mazurek kpi z teorii o politycznym wpływie na jego angaż w RMF FM. ,,W kontrakcie mam pełną niezależność"
Robert Mazurek wyśmiał sugestie, że RMF FM zaproponowało mu prowadzenie porannych rozmów w miejsce Konrada Piaseckiego, ponieważ ma poglądy zbliżone do obecnego obozu rządzącego. Dziennikarz ujawnił, że propozycję dostał w czerwcu, a w umowie ma zagwarantowaną pełną niezależność.
więcej
|
|
Radio ZET na czele w Warszawie, VOX FM wyprzedziło TOK FM i Jedynkę
Liderem rynku radiowego w Warszawie jest Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i RMF FM, a z siódmego na czwarte miejsce awansowało VOX FM z muzyką disco polo - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Janda, Kożuchowska i Woronowicz czytają Biblię w Radiu Szczecin
W poniedziałek 5 września br. Radio Szczecin rozpocznie nadawanie codziennego cyklu „Biblia Audio” w którym aktorzy będą czytać fragmenty Nowego Testamentu.
więcej
|
|
Radio Silesia trafiło na górnośląski multipleks
Radio Silesia rozpoczęło nadawanie na regionalnym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej na Górnym Śląsku. Nadawca współdzieli częstotliwość z TV Republika.
więcej
|
|
|
|
Ministerstwa i spółki państwowe mocno zmniejszyły wydatki reklamowe w TVN i TVN24
W pierwszej połowie br. ministerstwa i spółki Skarbu Państwa znacznie ograniczyły wydatki reklamowe w wybranych stacjach telewizyjnych. W największym stopniu w Polsat News, TVN24 i TVN.
więcej
|
W TVP we wrześniu reklamy najdroższe przy ,,M jak miłość", ,,Barwach szczęścia" i ,,Ranczu"
W ofercie reklamowej TVP na wrzesień większość cen spotów jest wyższa średnio o kilka procent niż rok wcześniej. Najwięcej kosztują reklamy przy powracających na antenę po przerwie wakacyjnej serialach „M jak miłość”, „Barwy szczęścia”, „Ranczo” oraz „Na dobre i na złe”.
więcej
|
Margaret w stylu teledysku Miley Cyrus reklamuje buty Deichmann (wideo)
Nowa kampania reklamowa sieci sklepów obuwniczych Deichmann z udziałem piosenkarki Margaret jest oparta na spocie stylizowanym na słynny teledysk „Wrecking Ball” Miley Cyrus.
więcej
|
,,#NapędzaniŚwiatłem" - blogerzy w kampanii internetu światłowodowego od Orange (wideo)
Film przygotowany przez youtubera, Krzysztofa Gonciarza pod hasłem „Światło” opowiadający m.in. o zawrotnym tempie życia w Japonii jest elementem nowej kampanii Orange Polska „#NapędzaniŚwiatłem” przygotowanej przez VML Poland i Initiative Warszawa.
więcej
|
Agencja MediaMocni zmienia nazwę na More N' More
Agencja reklamowo-eventowa MediaMocni zakończyła rebranding, w wyniku którego zmieniła nazwę na More N’ More. Zmiana podyktowana jest przede wszystkim poszerzeniem kompetencji.
więcej
|
Mali Napoleonowie w kampanii oferty szkolnej w Carrefourze (wideo)
Sieć handlowa Carrefour Polska ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej z udziałem Napoleona. Działania autorstwa firm Saatchi&Saatchi Interactive Solutions, Arena Media i Platige Image tym razem promują wyprawki szkolne dla dzieci.
więcej
|
|
|
Boty w aplikacji Messenger pomogą dokonać zamówienia, ale to użytkownik musi rozpocząć kontakt
Facebook poinformował, że marki w komunikatorze Messenger mogą teraz używać botów do przyjęcia od użytkownika zamówienia na towar lub usługę. Jednak internauta ma mieć pełną kontrolę nad działaniem bota, on też musi rozpocząć kontakt z automatem.
więcej
|
Grupa SARE z 18,5 mln zł wpływów i 2,08 mln zł zysku netto w pierwszej połowie 2016 r.
Według szacunkowych danych Grupa SARE, zajmująca się głównie reklamą internetową, w minionym półroczu zanotowała 18,5 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,08 mln zł skonsolidowanego zysku netto.
więcej
|
Univision kupuje zbankrutowane Gawker Media za 135 mln dolarów
Po ogłoszeniu bankructwa firma Gawker Media w drodze licytacji została kupiona przez sieć telewizyjną Univision. Wartość transakcji to 135 mln dolarów, Univision w trakcie aukcji pokonała koncern Ziff Davis.
więcej
|
Fiskus: bloger nie zarabia na prowadzeniu bloga
Coraz więcej osób próbuje zarabiać dzięki blogom. Aby przyciągnąć czytelników ciekawymi treściami, a potem reklamodawców, często trzeba sporo zainwestować. Wielu blogerów nie wie, jakie wydatki związane z blogiem można potraktować jako koszt uzyskania przychodu, a jakie odpisaniu nie podlegają.
więcej
|
|
|