|
|
|
|
|
|
|
IO Rio 2016 najchętniej oglądane w TVP2, mecze siatkówki hitami. 60 mln zł z reklam, liderem Aflofarm
Igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro śledziło na antenach TVP mniej widzów niż zorganizowane cztery lata temu IO w Londynie. Największe audytorium zgromadziły mecze siatkówki mężczyzn. TVP na reklamach wokół relacji związanych z igrzyskami zarobiła łącznie 59,13 mln zł.
więcej
|
Artur Orzech i Marta Zalewska poprowadzą ,,Hit, Hit, Hurra" w TVP1
Wczoraj rozpoczęły się prace na planie dziecięcego talent show „Hit, Hit, Hurra”, które od września zacznie emitować TVP1. Program poprowadzą Artur Orzech i Marta Zalewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Po przecinku" znika z TVP Info, ,,Cztery strony" wcześniej, ,,24 minuty" później
Od początku września TVP Info nie będzie już emitować programu „Po przecinku”, publicystycznej kontynuacji „Panoramy” TVP2. Jego miejsce w ramówce zajmą „Cztery strony”, „Sąsiedzi” i „Na czym świat stoi”. Później niż dotychczas będzie pokazywany program „24 minuty”.
więcej
|
Telewizja Polska z reklam przy igrzyskach olimpijskich zarobiła ok. 20 mln zł netto
Szacowane 20 mln zł przychodów reklamowych, do tego poprawa udziału w widowni, jaką w świetle marnej oferty konkurencji udało się uzyskać w trakcie igrzysk olimpijskich i być może lekkie ocieplenie wizerunku publicznego nadawcy wśród widzów to sukces na miarę możliwości publicznego nadawcy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Egipska telewizja zawiesza prezenterki z powodu nadwagi, organizacje kobiece oburzone
Kierownictwo ERTU, egipskiej telewizji państwowej zawiesiło w obowiązkach na miesiąc kilka prezenterek. Powodem ma być nadwaga dziennikarek, będą one mogły powrócić na wizję po zrzuceniu kilku kilogramów. Organizacje kobiece protestują, ale szefowie ERTU nie zamierzają ustąpić.
więcej
|
,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny" przedpremierowo w Ipli
W środę 24 sierpnia br. platforma Ipla udostępni przedpremierowo dwa odcinki nowego serialu Czwórki pt. „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja trafi na antenę od września.
więcej
|
Sky Deutschland z dwoma kanałami w Ultra HD na satelicie Astra
Telewizja Sky Deutschland zapowiedziała, że niebawem rozpocznie transmisje dwóch kanałów w jakości Ultra HD za pośrednictwem satelity Astra. Dostawcą usługi będzie satelitarny operator SES, a widzowie otrzymają dostęp do treści oferowanych przez Sky Sport Bundesliga UHD i Sky Sport UHD.
więcej
|
TVP1 liderem w 4+, a Polsat - w 16-49 i 16-59. Transmisje z Rio 2016 hitami tygodnia
W minionym tygodniu liderem oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów była TVP1. Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 pierwszy był już jednak Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
,,Miasteczko South Park 20", ,,Blok Ekipa 2" i ,,Teoria Wielkiego Podrywu 10" w jesiennej ramówce Comedy Central
Comedy Central w jesiennej ramówce 2016 roku rozpocznie emisję nowych odcinków takich produkcji, jak: „Miasteczko South Park”, „Blok Ekipa” i „Teoria Wielkiego Podrywu”.
więcej
|
Paradokument ,,Gliniarze" od 29 sierpnia w Polsacie (wideo)
29 sierpnia 2016 roku Polsat rozpocznie emisję nowego codziennego serialu paradokumentalnego „Gliniarze”.
więcej
|
,,Prawdziwa twarz" w National Geographic Channel
W październiku 2016 roku National Geographic Channel rozpocznie emisję nowego cyklu dokumentalnego „Prawdziwa twarz”, który przedstawia prawdziwe historie najbardziej wpływowych ludzi współczesnego świata.
więcej
|
|
|
Telewizja Polska z reklam przy igrzyskach olimpijskich zarobiła ok. 20 mln zł netto
Szacowane 20 mln zł przychodów reklamowych, do tego poprawa udziału w widowni, jaką w świetle marnej oferty konkurencji udało się uzyskać w trakcie igrzysk olimpijskich i być może lekkie ocieplenie wizerunku publicznego nadawcy wśród widzów to sukces na miarę możliwości publicznego nadawcy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
PKO BP reklamuje Mini Ratkę ,,na pierwszy dzwonek" (wideo)
PKO Bank Polski zaczął kolejną kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową Mini Ratka. Akcję, związaną ze startem roku szkolnego, przygotowały firmy Agencja Warszawa i Havas Media.
więcej
|
Marek Dobrzycki naczelnikiem wydziału badań i marketingu w NBP
Marek Dobrzycki awansował na stanowisko naczelnika Wydziału Badań i Marketingu w Narodowym Banku Polskim - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małgorzata Ngo za Ilonę Dzich na czele obsługi Google w EM Labie
Małgorzata Ngo awansowała w agencji eventowej EM Labna na stanowisko account directora w zespole obsługującym Google. Zastąpiła w tej funkcji Ilonę Dzich, która odeszła z firmy i branży eventowej.
więcej
|
Od września nowe ceny pakietu Trójki Premium i Czwórki, Polskie Radio 24 w nowych pakietach
Z początkiem września Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadzi do sprzedaży nowe oferty handlowe dla Czwórki i pakietu Trójka Premium.
więcej
|
Mozilla chce zmienić logo, prosi internautów o opinie
Fundacja Mozilla, do której należy darmowa przeglądarka internetowa Mozilla Firefox, chce wprowadzić nowe logo. O pomoc w wyborze jego ostatecznego prosi internautów.
więcej
|
Krzysztof Zanussi, Aleksander Doba i Jerzy Vetulani opowiadają swoją historię w akcji Stowarzyszenia Manko (wideo)
Stowarzyszenie Manko, wydawca magazynu „Głos Seniora”, w akcji z udziałem m.in. Krzysztofa Zanussiego, Aleksandra Doby i Jerzego Vetulaniego promuje konkurs pod hasłem „Opowiedz nam swoją historię”.
więcej
|
"Unlimited Pursuit" - nowa odsłona kampanii "Unlimited" Nike (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii "Unlimited" firmy Nike. Bohaterkami spotu "Unlimited Pursuit" są znane sportsmenki m.in. Serena Williams i Elena Delle Donne pokonujące własne ograniczenia.
więcej
|
Artegence autorem projektu ,,Wszyscy ludzie rodzą się wolni i równi" dla Amnesty International
Agencja kreatywna Artegence przygotowała dla Amnesty International koncepcję strony internetowej, identyfikację wizualną i logo dla projektu edukacyjnego „Wszyscy ludzie rodzą się wolni i równi”.
więcej
|
Michał Łukawski client service directorem w Syzygy Warsaw
Michał Łukawski po sześciu latach pracy w agencji DDB&Tribal przeszedł do Syzygy Warsaw, gdzie jako client service director zarządza działem obsługi klienta.
więcej
|
|
|
Tomasz Wróblewski nie jest już naczelnym ,,Wprost". ,,Czytelnicy nie przyjęli zmiany formatu pisma" (opinie)
Tomasz Wróblewski miał wyprowadzić „Wprost” z turbulencji, w którą wpadło po aferze podsłuchowej. Kiedy przychodził wyniki sprzedaży były bardzo złe, a teraz są jeszcze gorsze. Widać, że czytelnicy nie przyjęli zmiany formatu pisma - oceniają eksperci.
więcej
|
,,Wprost" przeprasza Jana Hartmana i płaci kilkanaście tys. zł za okładkę ,,Kazirodztwo jest OK"
Wydawca „Wprost” w nowym numerze tygodnika przeprasza prof. Jana Hartmana za publikację okładki z nim trzymającym młodą dziewczynę i napisem „Prof. Hartman: Kazirodztwo jest OK”. Firma przekaże też publicyście kilkanaście tys. zł kosztów prawnych i dodatkowej zapłaty.
więcej
|
Debiutuje bezpłatny dwutygodnik satyryczny ,,Bicz", redaktorem naczelnym Radosław Masłowski
W Warszawie pojawił się pierwszy numer darmowego dwutygodnika satyrycznego „Bicz” wydawanego przez Centrum Europejskich Mediów i Innowacji CEMI. Redaktorem naczelnym jest Radosław Masłowski, a współpracownikami m.in. Tomasz Jastrun, Zbigniew Urbański, Adam Feder, Magdalena Rigamonti i Juliusz Głuski.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" nie musi przepraszać PiS-u za tekst o ,,państwie mafijnym", bo to uprawniona krytyka
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że wydawca „Gazety Wyborczej” i jej dziennikarz Wojciech Czuchnowski nie muszą przepraszać PiS-u za użyte przez Czuchnowskiego w tekście w listopadzie ub.r. wyrażenie „tak działa państwo mafijne”. Według sądu mieści się to w ramach swobody wypowiedzi i uprawnionej krytyki.
więcej
|
Jacek Pochłopień: we ,,Wprost" więcej o nowych technologiach i kraju, zastępcą naczelnego Marcin Dzierżanowski
Pełniący obowiązki redaktora naczelnego „Wprost” Jacek Pochłopień zapowiada, że tygodnik będzie bardziej otwarty na tematy z mediów społecznościowych oraz będzie w nim więcej treści o nowych technologiach i wydarzeniach w kraju. Zastępcą redaktora naczelnego został Marcin Dzierżanowski.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" i autor wywiadu z ks. Tischnerem: dialogi ze zmarłymi znane od wieków, opinie Tischnera aktualne
- Piotr Augustyniak wykorzystał znaną od wieków formę literacką, żeby pokazać jak bardzo aktualne pozostają diagnozy ks. prof. Józefa Tischnera dotyczące Polski i Polaków, a szczególnie polskiej prawicy - tak publikację tekstu w formie wywiadu ze zmarłym 16 lat temu ks. Tischnerem wyjaśnia Aleksandra Klich-Siewiorek, kierownik „Magazynu Świątecznego” w „Gazecie Wyborczej”. - Jeśli przeczyta się książki, które cytowałem, dostrzeże się, że Tischner polemizował i ostro krytykował takie rozumienie narodu, patriotyzmu, stosunku do Europy, oraz taką wizję państwa, które są dziś w Polsce realizowane - dodaje autor tekstu, dr hab. Piotr Augustyniak.
więcej
|
,,Mam Ogród" nowym liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie. ,,Mój Piękny Ogród" o 35 proc. w dół
W maju br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie awansował „Mam Ogród”. Tytuł ten pochwalić się mógł największym wzrostem sprzedaży, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród”.
więcej
|
Tomasz Wróblewski i Mariusz Staniszewski żegnają się z ,,Wprost", nowym naczelnym Jacek Pochłopień
Z tygodnikiem „Wprost” (PMPG Polskie Media) żegnają się redaktor naczelny Tomasz Wróblewski i jeden z jego zastępców Mariusz Staniszewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Redakcją będzie teraz kierował Jacek Pochłopień.
więcej
|
|
|