|
|
|
|
|
|
|
Jesień w TVP - Jedynka wszechstronna dla szerokiej widowni, Dwójka z ambitniejszą rozrywką
Programy rozrywkowe skierowane do całych rodzin, premierowe seriale, kilka nowych programów publicystycznych (m.in. Anity Gargas i Bronisława Wildsteina) oraz kontynuacje większości pozycji znanych z poprzedniej ramówki - tak można krótko opisać jesienną ramówkę TVP. - Udało nam się przywrócić Telewizji Polskiej charakter publiczny - mówił podczas konferencji prezentującej jesienną ofertę prezes TVP Jacek Kurski.
więcej
|
Ewa Błaszczyk poprowadzi nocny talk-show ,,Szeptem" w TVP2
W środę 5 października na antenie TVP2 zadebiutuje po północy nowy program „Szeptem”, w którym aktorzy Ewa Błaszczyk i Dariusz Kowalski będą rozmawiać z widzami.
więcej
|
TVP1 ma służyć spójności społecznej i narodowej. TVP2 stawia na rozrywkę
Jesienią Telewizja Polska chce silniej profilować główne anteny TVP1 i TVP2 oraz inaczej niż dotychczas określać zadania na rzecz społeczeństwa - wynika z koncepcji programowej opracowanej przez Joannę Klimek, szefową biura programowego TVP.
więcej
|
,,Magazyn śledczy Anity Gargas" na antenie TVP1 od 14 września
Pierwsze wydanie „Magazynu śledczego Anity Gargas” pokazane zostanie na antenie telewizyjnej Jedynki 14 września br. Program będzie nadawany w każdą środę o godz. 22.15.
więcej
|
Szósta edycja ,,Tańca z gwiazdami" od 2 września w Polsacie
W piątek, 2 września br. o godz. 20.05 Telewizja Polsat wyemituje pierwszy odcinek szóstej edycji show „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami”. W programie zatańczą m.in. aktorzy Adam Zdrójkowski, Tomasz Ciachorowski, Sławomir Zapała i Karolina Gorczyca oraz trenerka fitness Mariola Bojarska Ferenc.
więcej
|
Komisja Etyki TVP oddaliła skargę na materiał z ,,Magazynu Ekspresu Reporterów", nie było manipulacji ani pomówień
W reportażu o niewyjaśnionej śmierci Małgorzaty Witkowskiej pokazanym w „Magazynie Ekspresu Reporterów” nie znalazły się pomówienia ani zmanipulowane informacje, a materiał przygotowano zgodne ze sztuką dziennikarską - oceniła Komisja Etyki TVP, oddalając skargę Sylwestra Witkowskiego, męża głównej bohaterki reportażu.
więcej
|
TVP Seriale na czele oglądalności kanałów filmowych. Duży wzrost TVN Fabuła
W lipcu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał AXN Spin, a liderem spadków było FOX Comedy.
więcej
|
Reporter Jan Piotrowski zrezygnował z pracy w TVP Info
Jan Piotrowski po półtora roku pracy rozstał się z Telewizją Polską, w której był reporterem TVP Info. Dziennikarz pozostanie w branży telewizyjnej.
więcej
|
|
|
T-Mobile, Unilever, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy, w dół Orange i Play
Przez pierwsze siedem miesięcy br. wpływy reklamowe tradycyjnych mediów wzrosły w skali roku o 6 proc. W tym czasie wydatki reklamowe T-Mobile, Unilevera, Ferrero i Kino Świat zwiększyły się dużo bardziej, swoje budżety ograniczyli z kolei Orange i P4.
więcej
|
MediaCom zajmie się obsługą internetowego budżetu reklamowego kanałów HBO
Dom mediowy MediaCom zajmie się obsługą internetowych kampanii reklamowych wszystkich kanałów HBO na kilku europejskich rynkach, m.in. w Polsce.
więcej
|
TP-Link po 20 latach zmienia identyfikację wizualną
Oferująca produkty i rozwiązania sieciowe firma TP-Link przechodzi rebranding: zmienia identyfikację wizualną (m.in. logotyp) oraz wprowadza nowe hasło główne „Reliably Smart”.
więcej
|
Plus wprowadza internet LTE Plus Advanced z szybkością do 300 Mb/s, w reklamach Szymon Majewski (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Plus wprowadza nowy standard internetu mobilnego - LTE Plus Advanced, z prędkością do 300 Mb/s. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Szymona Majewskiego.
więcej
|
Totalizator Sportowy wybiera agencję do kompleksowej obsługi reklamowej
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na świadczenie usług reklamowych. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla państwowej spółki rok od momentu zawarcia umowy.
więcej
|
Komisja Etyki Reklamy: spot z wyrzucaniem lodówki przez okno propaguje zachowanie niebezpieczne i nieekologiczne
Spot telewizyjny firmy Tajmax z Krakowa, w którym pokazano wyrzucanie lodówki przez okno z pierwszego piętra, narusza branżowy kodeks etyczny, bo propaguje zachowania niebezpieczne i nieekologiczne - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Wizerunkowa kampania reklamowa Lotto ma zachęcać do grania bez zględu na kumulacje
Totalizator Sportowy planuje nowe działania reklamowe gry losowej Lotto. Zaplanowana kampania - w przeciwieństwie do ostatnich, głównie produktowych - będzie miała charakter wizerunkowy.
więcej
|
Maspex promuje kampanią nowe sosy Łowicz (wideo)
Grupa Maspex Wadowice wprowadziła do sprzedaży limitowaną serię dwóch nowych sosów inspirowanych kuchnią polską: myśliwski i grzybowy. Wspiera je spotem autorstwa agencji Brasil.
więcej
|
Parówki Berlinki reklamowane w towarzystwie z lodówki (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa parówek Berlinki (produkowanych przez Animex) oparta na koncepcji kreatywnej „Berlinki mówią same za siebie”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketngowe Publicis Poland, Human Ark, Film Produkcja i MEC.
więcej
|
,,Weź Wygodny Kredyt na szczęście" w kampanii Banków Spółdzielczych (wideo)
Banki Spółdzielcze (należące do Grupy BPS) zaczęły kampanię reklamową kredytu gotówkowego Wygodny Kredyt. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Weź Wygodny Kredyt na szczęście”, przygotowały firmy marketingowe Granatowi i Effective Media.
więcej
|
|
|
Nastroje społeczne stabilizują się na wysokim poziomie
W sierpniu nastroje społeczne Polaków ustabilizowały się na wysokim poziomie. Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) zanotował lekki wzrost, osiągając poziom 102,55 pkt. Podobnie zachował się wskaźnik oceniający bieżącą sytuację społeczno-ekonomiczną i wskaźnik oczekiwań, osiągając odpowiednio wartości 99,01 i 106,73 pkt.
więcej
|
|
|