|
|
|
|
|
|
|
TVP będzie produkować treści dedykowane na VoD. Na początek ,,Komisja morderstw"
W nadchodzącym sezonie jesiennym użytkownicy VoD.tvp.pl będą mogli oglądać materiały specjalne o serialu „Komisja morderstw”. Nadawca pracuje nad nową platformą VoD, a na przyszły rok planuje kolejne dedykowane formaty. - Priorytetem dzisiaj jest powstawanie dużej ilości kontentu do internetu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes TVP.
więcej
|
4fun Media ze wzrostem wpływów o 88 proc. 17 proc. więcej z reklamy telewizyjnej, 1,5 mln zł z Bridge4fun
Grupa kapitałowa 4fun Media, nadawca kanałów muzycznych 4fun oraz właściciel firm Screen Network i Bridge2Fun, w minionym półroczu zanotowała 17,98 mln wpływów ze sprzedaży, o 88 proc. więcej niż rok wcześniej, oraz 744 tys. zł zysku netto.
więcej
|
Jan Piotrowski przechodzi z TVP Info do Nowa TV
Jan Piotrowski, który rozstał się z Telewizją Polską, zostanie reporterem Nowa TV (Grupa ZPR Media) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szósta edycja ,,Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie od 3 września. Kto wystąpi?
W sobotę, 3 września br. o godz. 22.00 Polsat pokaże pierwszy odcinek szóstej edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Wśród uczestników programu znaleźli się m.in. Joanna Moro, Olga Borys oraz Radosław Pazura.
więcej
|
TVP uruchomi nowy kanał sportowy na MUX-8 w 2017 roku, TVP Sport dalej w kablówkach i na platformach cyfrowych
W przyszłym roku Telewizja Polska uruchomi nowy kanał sportowy w jakości HD, który trafi na MUX-8 i będzie dostępny bez opłat. W ofertach platform kablowych i satelitarnych pozostanie TVP Sport HD. - Bez większych wpływów abonamentowych trudno dziś sobie wyobrazić szybkie uruchomienie kanału - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes TVP.
więcej
|
Kino Polska TV z większymi wpływami i niższym zyskiem netto
W minionym półroczu spółka Kino Polska TV, nadawca m.in. Kino Polska i kanałów FilmBox oraz udziałowiec Stopklatki i Zoom TV, zanotowała 56,13 mln zł wpływów ze sprzedaży i 9,41 mln zł zysku. Ponad połowę przychodów zapewniły firmie prawa do emisji stacji FilmBox.
więcej
|
US Open 2016 w Eurosport 1 i Eurosport 2
W okresie od 29 sierpnia do 11 września 2016 roku odbywać się będzie turniej tenisowy US Open. Sportowe wydarzenie relacjonować w Polsce będą Eurosport 1 i Eurosport 2.
więcej
|
iTV przerwała emisję na godzinę, żeby promować uprawianie sportu (wideo)
Angielski nadawca iTV w sobotę przerwał na godzinę emisję swoich siedmiu kanałów telewizyjnych, żeby promować ogólnokrajową akcję „I Am Team GB” zachęcającą do uprawiania sportu i innej aktywności fizycznej.
więcej
|
TTV pracuje nad czwartą serią reality-show ,,Odlotowy ogród"
Stacja TTV rozpoczęła przygotowania do produkcji kolejnego sezonu reality-show „Odlotowy ogród”. Na razie nie wiadomo, kiedy program wróci do ramówki.
więcej
|
|
|
Orlen szykuje się do przetargu marketingowego, wysyła RFI do agencji reklamowych i domów mediowych
Koncern paliwowy PKN Orlen wysyła do agencji reklamowych i domów mediowych zapytanie o informację (tzw. RFI), bo planuje wybór podmiotów do kompleksowej obsługi reklamowej i mediowej.
więcej
|
IKEA reklamuje nowy katalog ,,dla wszystkich, którzy chcą żyć po swojemu"
Ruszyła kampania wspierająca nowy „Katalog IKEA 2017”. Bohaterami akcji, prowadzonej pod hasłem „Dla wszystkich, którzy chcą żyć po swojemu”, są zwykli ludzie i znani influencerzy. Działania realizują agencje Grey Group Poland, Kalicińscy.com, K2, Performance Media, MEC, Garden of Words i Blue Ivy.
więcej
|
Empik po rezygnacji z Payback uruchomił własny program lojalnościowy Mój Empik
Sieć sklepów Empik, do niedawna współpracująca z programem lojalnościowym Payback, teraz wprowadziła własny program tego typu - Mój Empik. W ciągu czterech dni zarejestrowało się w nim 60 tys. osób.
więcej
|
4fun Media ze wzrostem wpływów o 88 proc. 17 proc. więcej z reklamy telewizyjnej, 1,5 mln zł z Bridge4fun
Grupa kapitałowa 4fun Media, nadawca kanałów muzycznych 4fun oraz właściciel firm Screen Network i Bridge2Fun, w minionym półroczu zanotowała 17,98 mln wpływów ze sprzedaży, o 88 proc. więcej niż rok wcześniej, oraz 744 tys. zł zysku netto.
więcej
|
,,Gang Świeżaków" z owocami i warzywami w rodzinnej promocji Biedronki (wideo)
W sklepach Biedronka startuje promocja „Gang Świeżaków” skierowana głównie do dzieci i ich rodziców, w ramach której można zdobywać pluszaki symbolizujące owoce i warzywa. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Duda Polska i MEC.
więcej
|
Isobar przygotuje kampanię promocyjną Radia Zet
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej dla Radia Zet należącego do Eurozetu.
więcej
|
Faster&Better przygotuje kampanię Oeparolu
Agencja Faster&Better wygrała przetarg firmy farmaceutycznej Adamed na obsługę reklamową marki Oeparol. Kampania autorstwa Faster&Better ma ruszyć jeszcze w tym roku.
więcej
|
U Jędrusia jako partner produktowy Borussii Dortmund będzie promować Krupinski - Polnische Spezialitäten
Firma U Jędrusia, polski producent chłodzonych dań gotowych, została partnerem produktowym niemieckiej drużyny piłkarskiej Borussia Dortmund. W ramach umowy podpisanej na najbliższy sezon będzie promowała swoje produkty pod stworzoną specjalnie na rynek niemiecki marką Krupinski - Polnische Spezialitäten.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Desperados, Mercedes SL i Porsche Panamera (wideo)
Tym razem w zestawieniu najciekawszych reklam tygodnia znalazły się dwie polskie produkcje i jedna zagraniczna. Są to rodzime spoty promujące piwo Desperados (produkowane przez Grupę Żywiec) i nowe Porsche Panamera oraz emitowana w Stanach Zjednoczonych reklama samochodu Mercedes SL.
więcej
|
iProspect z internetową obsługą kreatywną RWE Polska
Agencja iProspect (należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska) wygrała przetarg na obsługę kreatywną w internecie firmy energetycznej RWE Polska (innogy Polska). Umowę podpisano na trzy lata.
więcej
|
3 Cytryny i 3 Pomarańcze w puszkach z identyfikacją od Czteryczwarte
Agencja Czteryczwarte Brand Design zaprojektowała nową identyfikację dla puszek 3 Cytryny i 3 Pomarańcze marki Zbyszko.
więcej
|
|
|
Jacek Pochłopień zmienia ,,Wprost": nowe działy zamiast Państwa i Narodu, tylko jeden felieton
W nowym numerze „Wprost”, pierwszym przygotowanym pod kierownictwem Jacka Pochłopienia, pojawiły się nowe działy: Społeczeństwo, Nowe Technologie, Zdrowie, Nauka i Historia. W wydaniu jest tylko jeden felieton autora zewnętrznego, podczas gdy wcześniej były ich trzy-cztery.
więcej
|
Izba Wydawców Prasy i HFPC o wyroku dla ,,Super Expressu": represyjny i nieproporcjonalny, 4,5 mln zł kosztów
Izba Wydawców Prasy i Obserwatorium wolności mediów w Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka wyraziły oburzenie na wyrok sądowy nakazujący „Super Expressowi” publikację przeprosin dla Moniki Janowskiej (Głodek) przez 30 dni na całej pierwszej stronie i zapłatę jej 150 tys. zł. Organizacje szacują, że zamieszczenie przeprosin może kosztować ok. 4,5 mln zł i doprowadzić do utraty przez „SE” wielu czytelników.
więcej
|
,,Do Rzeczy" pracuje nad nowym serwisem. Redakcją kieruje Antoni Trzmiel
Wydawca „Do Rzeczy” (Orle Pióro) wzmocnił redakcję online o dziennikarzy TV Republika. Tygodnik pracuje nad nową odsłoną własnego portalu, a newsroomem kieruje Antoni Trzmiel - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PMPG Polskie Media za 1,75 tys. zł sprzeda 35 proc. udziałów drukarni BeColour z 1,32 mln zł obligacji
PMPG Polskie Media podpisała umowę sprzedaży holenderskiej spółce Parrish Media 35 proc. udziałów drukarni BeColour wraz z jej wierzytelnościami wobec PMPG wynoszącymi 1,31 mln zł plus odsetki. Transakcja zostanie zrealizowana do końca października br.
więcej
|
,,Tele Świat" liderem dwutygodników. Tracą ,,Brawo", ,,Show" i ,,Pani Domu" (top 24)
W maju 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Wysokie - czwarte - miejsce zajął „Świat Seriali”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PWPW przed publikacją tekstu grozi ,,Gazecie Wyborczej" procesem za zniesławienie. ,,Pytania obraźliwe, dziennikarz nieprofesjonalny"
Pełnomocniczka Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych w odpowiedzi na pytania dziennikarza „Gazety Wyborczej” (Agora) oceniła, że są oparte na informacjach z nierzetelnego źródła, a część jest nieprawdziwa. Zapowiedziała, że jeśli „GW” zamieści nieprawdziwe informacje, wobec Agory zostaną podjęte kroki prawne, co może ją narazić na dodatkowe koszty.
więcej
|
|
|
TVP będzie produkować treści dedykowane na VoD. Na początek ,,Komisja morderstw"
W nadchodzącym sezonie jesiennym użytkownicy VoD.tvp.pl będą mogli oglądać materiały specjalne o serialu „Komisja morderstw”. Nadawca pracuje nad nową platformą VoD, a na przyszły rok planuje kolejne dedykowane formaty. - Priorytetem dzisiaj jest powstawanie dużej ilości kontentu do internetu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes TVP.
więcej
|
Facebook zwalnia redaktorów Trending Topics, treści i algorytm pod nadzorem inżynierów
Facebook zwolnił cały zespół redaktorów zajmujących się treściami prezentowanymi w sekcji Trending Topics. To efekt wcześniejszych oskarżeń o polityczną cenzurę na Facebooku, teraz algorytmem Trending Topics i wybieranymi przez niego wpisami mają się zajmować wyłącznie inżynierowie Facebooka.
więcej
|
Twitter wprowadzi filtrowanie hejterskich wpisów na kontach użytkowników
Według nieoficjalnych doniesień Twitter pracuje nad systemem, który pozwoli użytkownikom na filtrowanie wyświetlanych im treści pod kątem występujących w nich słów i określeń. W ten sposób serwis chce walczyć z hejtem pojawiającym się we wpisach.
więcej
|
Żarty z Tomasza Lisa po skrytykowaniu targetowanej reklamy serwisu randkowego na Niezalezna.pl
Tomasz Lis w piątek wytknął portalowi Niezalezna.pl reklamę serwisu randkowego z Ukrainkami. Internauci natychmiast zwrócili uwagę, że takie reklamy są dobierane m.in. według stron, które wcześniej odwiedzał internauta. - Sorki. Nie odwiedzam - zapewnia Lis.
więcej
|
SA Wardęga, Abstrachuje TV i reZigiusz najpopularniejsi, Blowek najbardziej dyskutowany (youtuberzy na Facebooku)
Wśród polskich kanałów youtube’owych po ponad milion fanów na Facebooku mają SA Wardęga, Abstrachuje TV i reZigiusz, natomiast najwięcej aktywności użytkowników jest na fanpage’u Blowka, który w lipcu zyskał najwięcej nowych fanów.
więcej
|
|
|