|
|
|
|
|
|
|
Kamil Durczok w Polsat News. ,,Mimo zarzutów z pracy w TVN nie jest ryzykiem wizerunkowym"
Zaangażowanie Kamila Durczoka do programu publicystycznego w Polsat News to trafna decyzja, dziennikarz ma bowiem duże doświadczenie, a po przymusowej przerwie w pracy ma prawo wrócić do telewizji. Stacja i Durczok powinni jednak jasno odnieść się do postawionych mu zarzutów mobbingu - komentują dla Wirtualnemedia.pl publicyści Jacek Żakowski, Jacek Karnowski i Michał Kobosko oraz medioznawca Maciej Mrozowski.
więcej
|
W internecie brakuje nam National Geographic i Discovery. TVN z najciekawszą ofertą
National Geographic i Discovery są na szczycie rankingu kanałów, których programów brakuje internautom w sieci. Tak jak w ub.r. na czele listy stacji z najciekawszą ofertą w internecie jest TVN, a HBO otwiera ranking kanałów, które internauci kupiliby gdyby z oferty dystrybutorów mogli wybierać pojedyncze stacje - wynika z badania VideoTrack II domu mediowego MEC.
więcej
|
,,Glina 3", ,,Pola Negri" i ,,Głęboka woda" wśród 33 projektów seriali w drugim etapie konkursu Telewizji Polskiej
Do drugiego etapu pilotażowej edycji programu Nabór, Ocena i Selekcja (NOS) prowadzonego przez Telewizję Polską zakwalifikowano 33 projekty scenariuszy seriali, m.in. kolejne sezony znanych już z TVP „Gliny” i „Głębokiej wody”.
więcej
|
,,Projekt Lady" wakacyjnym hitem TVN. Powstanie druga edycja
Reality-show „Projekt Lady” oglądało średnio 1,93 mln widzów. TVN w czasie emisji programu był rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 6,99 mln zł.
więcej
|
TVP pokaże polskie eliminacje do Konkursu Piosenki Eurowizja Junior 2016
Telewizja Polska rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń młodych artystów, którzy chcą wziąć udział w Konkursie Piosenki Eurowizji Junior 2016 na Malcie. Polski reprezentant zostanie wyłoniony podczas koncertu eliminacyjnego.
więcej
|
,,Niemożliwe PL" w MTV Polska. Gospodarzami Wojtek ,,Łozo" Łozowski, Tomasz Torres i Paula Tumala
W niedzielę 11 września br. na antenie MTV Polska zadebiutuje program „Niemożliwe PL”, czyli polska wersja popularnego formatu „Ridiculousness”. Gospodarzami są Wojtek „Łozo” Łozowski, Tomasz Torres i Paula Tumala.
więcej
|
Jacek Karnowski: przed powrotem do mediów Kamil Durczok powinien zmierzyć się z zarzutami mobbingu
Nikomu nie odmawiam prawa do nowego początku. Ale powinno to zostać poprzedzone wyraźnym zamknięciem tego, co było złe, a nie udawaniem, że nic się nie wydarzyło. W tym sensie powrót Kamila Durczoka do telewizji nie jest dobrą wiadomością. Pokazuje, że w Polsce bardzo trudno jest trwale się skompromitować, a wszystko po pewnym czasie idzie w zapomnienie - decyzję o współpracy Durczoka z Polsat News ocenia Jacek Karnowski, redaktor naczelny „W Sieci”.
więcej
|
,,Szalone Fabryki Polskiej Muzyki!" w TV Puls. Program poprowadzi Ruda z zespołu ,,Red Lips"
3 października 2016 roku na antenie TV Puls odbędzie się premiera polskiego programu „Szalone Fabryki Polskiej Muzyki!”.
więcej
|
Zagraniczne seriale, hity kinowe oraz własna produkcja muzyczna jesienią w TV Puls
TV Puls startuje z jesienną ramówką. Oprócz własnej produkcji „Szalone fabryki polskiej muzyki”, na antenie stacji znajdą się m.in. dwa premierowe seriale: amerykański „Stan alarmu!” („Code Black”) oraz turecki: „Sila: odnaleźć przeznaczenie”.
więcej
|
Serial ,,Artyści" w TVP2. Emisja w piątkowe wieczory
W piątek, 2 września br. TVP2 rozpocznie emisję nowego serialu „Artyści”. Główną rolę gra Marcin Czarnik.
więcej
|
Maciej Mrozowski: nad Kamilem Durczokiem nie wisi już odium afery obyczajowej w TVN
- Gdybym był szefem stacji, zaryzykowałbym program prowadzony przez Durczoka. Przećwiczyłbym format, zobaczyłbym, czy się sprawdzi. Nie troszczyłbym się zbytnio o wizerunkowy „ogon” przyczepiony dziennikarzowi, bo większość widzów tego programu powinna być inteligenta i nie przywiązywać wagi do skandali - komentuje prof. Maciej Mrozowski z UW.
więcej
|
Serial ,,Hap i Leonard" w AMC (wideo)
1 września 2016 roku AMC rozpocznie emisję serialu „Hap i Leonard”. Jest to czarna komedia łącząca ironiczne poczucie humoru, sensację i thriller.
więcej
|
|
|
Stanisławczyk: Polskie Radio 24 ma być miejscem budowania wspólnoty społecznej
1 września br. na UKF rozpocznie nadawanie Polskie Radio 24 - informacyjno-publicystyczny kanał Polskiego Radia. - Chciałabym, aby ta rozgłośnia była miejscem prawdziwej debaty publicznej - mówi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes zarządu i redaktor naczelna PR.
więcej
|
|
Mariusz Infulecki i Magdalena Rożniecka odchodzą z radiowej Czwórki
Z końcem sierpnia Mariusz Infulecki i Magdalena Rożniecka kończą pracę w Programie IV Polskiego Radia. Oboje będą pracować w USA - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Przemysław Szubartowicz uruchamia portal z publicystyką. ,,10-osobowa redakcja"
We wrześniu br. wystartuje portal polityczny z komentarzami publicystów, którego pomysłodawcą i redaktorem naczelnym jest Przemysław Szubartowicz, były dziennikarz Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Joanna Piłat-Kruk i Zygmunt Chajzer poprowadzą ,,Pogodny poranek Radia Pogoda"
W czwartek 1 września br. na antenie Radia Pogoda wystartuje jesienna ramówka, której w paśmie porannym „Pogodny poranek” pojawią się nowi prowadzący - Joanna Piłat-Kruk i Zygmunt Chajzer.
więcej
|
|
Ramówka Polskiego Radia 24. Na jakich częstotliwościach można słuchać Polskiego Radia 24
W najbliższy czwartek, 1 września br., na falach UKF rozpocznie nadawanie Polskie Radio 24 - nowa rozgłośnia informacyjno-publicystyczna. Nad programem stacji będzie pracować ponad 60 osób, a kanał ma konkurować z TOK FM i Radiem Maryja. Oprócz serwisów informacyjnych, w programie stacji znajdzie się m.in. kilkadziesiąt audycji autorskich.
więcej
|
|
Rynek radiowy w Lublinie: Trójka nowym liderem słuchalności
Nowym liderem rynku radiowego w Lublinie została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Jesień w Radiu Wawa: nowa lista przebojów, do zespołu dołącza Mateusz Kwiatkowski
W poniedziałek, 29 sierpnia br. Radia Wawa wprowadziło jesienne zmiany do swojej ramówki. Od teraz codziennie o godz. 19.00 nadawana jest nowa lista przebojów „Szczęśliwa 13”. Wieczorne pasmo „Muzyczne Party” poprowadzi Mateusz Kwiatkowski, który wcześniej związany był m.in. z Radiem ZET Gold.
więcej
|
|
|
|
Małgorzata Węgierek: wynagradzanie audytora w formie success fee jest ,,ekonomicznie patologiczne"
Model wynagrodzenia audytora mediowego w formie success fee jest według mnie „ekonomicznie patologiczny” już w założeniu, ponieważ nie integruje celów ani klienta, ani audytora w partnerskiej relacji biznesowej. Niesie ryzyko działania audytora we własnym interesie w celu maksymalizacji zysków. Nie jest on obarczony odpowiedzialnością za realność cen pokazanych w przetargu w kontekście ich późniejszej realizacji - twierdzi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
więcej
|
Tomasz Sulewski przechodzi z Orange Polska do 3M
Tomasz Sulewski po ponad siedmiu latach pracy odchodzi z Orange Polska, w której odpowiadał m.in. za działania komunikacyjne w social media. W początkiem września obejmie w 3M nowo utworzoną funkcję lidera mediów społecznościowych w regionie CEEMEA.
więcej
|
Szalony taniec dziewczyny reklamuje perfumy Kenzo World (wideo)
Nowy spot promujący perfumy marki Kenzo World łamie stereotypy wcześniejszych reklam produktów z tej kategorii. Zamiast stonowanych klimatów na ekranie pojawia się dziewczyna w szalonym tańcu do dynamicznej muzyki.
więcej
|
Andre Agassi wraca na US Open w kampanii kawy Lavazza (wideo)
Andre Agassi pożegnał się z zawodową grą w tenisa 10 lat temu. Z kolei Luigi Lavazza zmienił branżę kawową wprowadzając 120 lat espresso. Teraz Agassi i marka Lavazza łączą siły, by wspólnie pomagać ubogim dzieciom, zaczynając od turnieju US Open.
więcej
|
David Beckham w reklamie Biotherm wyjaśnia, co oznaczają tatuaże na jego ciele (wideo)
David Beckham został ambasadorem marki kosmetyków Biotherm Homme. W najnowszej kampanii pod hasłem „The story of my life” wyjaśnia, co symbolizują i do czego nawiązują niektóre z jego tatuaży.
więcej
|
Gwiazdy Hollywood bez makijażu w kalendarzu Pirelli na 2017 rok (wideo)
Firma Pirelli ujawniła pełną listę modelek, które znajdą się na kartach kalendarza Pirelli na 2017 rok. Wśród nich są znane aktorki i jedna profesor uniwersytetu w Moskwie. Wszystkie postaci łączy jedno: nie najmłodszy już wiek i życiowa pasja.
więcej
|
Radosław Kotarski i rzymski zwyczaj w kampanii Konta 360° Banku Millennium (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Konta 360° w Banku Millennium youtuber Radosław Kotarski opowiada o zwyczaju wrzucania monet do jednej z fontann w Rzymie. Kampanię przygotowały firmy Change, Isobar Polska i Initiative Warszawa.
więcej
|
Aneta Zając reklamuje serum depigmentacyjne Bioliq (wideo)
Aktorka Aneta Zając, znana m.in. z serialu „Pierwsza miłość” w Polsacie, została nową ambasadorką reklamową kosmetyków Bioliq produkowanych przez Aflofarm Farmacja Polska. Reklamy z jej udziałem emitowane są w wybranych stacjach telewizyjnych.
więcej
|
Dzieci w roli dorosłych reklamują Osiedle Cytrusowe i Nowy Horyzont od Euro Styl (wideo)
Trójmiejski deweloper Euro Styl rozpoczął kampanię promującą Osiedle Cytrusowe oraz Osiedle Nowy Horyzont. Za realizację spotu reklamowego odpowiedzialny był dom produkcyjny Garage 58.
więcej
|
IMS z zyskiem za pierwsze półrocze, rośnie liczba klientów abonamentowych
W pierwszej połowie tego roku zajmująca się marketingiem sensorycznym firma IMS zanotowała 2,1 mln zł zysku, a liczba lokalizacji abonamentowych wzrosła o 20 procent. Spółka prognozuje, że w całym br. osiągnie 8,2 mln zł zysku operacyjnego.
więcej
|
,,Wygraj dom z natury" w promocji serków Almette
Hochland Polska rusza z loterią konsumencką wspierającą sprzedaż serków Almette. Łączna wartość wszystkich nagród w niej wynosi ponad milion złotych. Loterię wesprze też kampania reklamowa.
więcej
|
K2 Media obsłuży marki Orbico Beauty w social media
Agencja K2 Media wygrała przetarg na obsługę w mediach społecznościowych trzech marek kosmetycznych należących do grupy Orbico Beauty: Azzaro, Clarins i Mugler. Wcześniej agencja zajmowała się już obsługą kanałów social media marki Clarins.
więcej
|
,,Nie bądź kozak, pęseta albo kontakt z lekarzem" w kampanii Głównego Inspektoratu Sanitarnego nt. kleszczy (wideo)
Główny Inspektorat Sanitarny prowadzi kampanię informującą, co robić w przypadku ugryzienia przez kleszcza. Akcję, realizowaną głównie w internecie, przygotowała agencja Task Force Consulting wspólnie z raperem Te-Trisem oraz rysowniczką Martyną Adamską.
więcej
|
Roma Gąsiorowska ambasadorką marketingową kosmetyków L'Occitane en Provence
Aktorka Roma Gąsiorowska przez najbliższy rok będzie ambasadorką marketingową kosmetyków L’Occitane en Provence. To pierwsza polska gwiazda promująca tę markę.
więcej
|
Cinkciarz.pl sponsorem piłkarzy Wisły Płock (wideo)
Firma Cinkciarz.pl zajmującą się internetową wymianą walut została sponsorem klubu Wisła Płock. To kolejna tego typu współpraca spółki z drużyną z piłkarskiej Ekstraklasy.
więcej
|
|
|
Artur Rumianek odszedł z Gremi Media
Artur Rumianek po siedmiu latach pracy pożegnał się z Grupą Gremi, w której w ostatnich latach pełnił funkcję dyrektora ds. nowych mediów w Gremi Media (wcześniej działającej jako Presspublica).
więcej
|
PMPG Polskie Media z 26,8 mln zł wpływów, zysk netto w górę o 15 proc.
W pierwszym półroczu br. EBIDTA grupy kapitałowej PMPG Polskie Media wzrosła w porównaniu z analogicznym okresem roku ub. o 31 proc., zysk netto był wyższy o 15 proc., a przychody ze sprzedaży - większe o 4 proc. Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” zapowiada podwojenie zysku w ciągu dwóch lat.
więcej
|
Jacek Karnowski: przed powrotem do mediów Kamil Durczok powinien zmierzyć się z zarzutami mobbingu
Nikomu nie odmawiam prawa do nowego początku. Ale powinno to zostać poprzedzone wyraźnym zamknięciem tego, co było złe, a nie udawaniem, że nic się nie wydarzyło. W tym sensie powrót Kamila Durczoka do telewizji nie jest dobrą wiadomością. Pokazuje, że w Polsce bardzo trudno jest trwale się skompromitować, a wszystko po pewnym czasie idzie w zapomnienie - decyzję o współpracy Durczoka z Polsat News ocenia Jacek Karnowski, redaktor naczelny „W Sieci”.
więcej
|
,,Tele Tydzień" na czele sprzedaży tygodników telewizyjnych w I półroczu 2016
W I półroczu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
więcej
|
|
|
W internecie brakuje nam National Geographic i Discovery. TVN z najciekawszą ofertą
National Geographic i Discovery są na szczycie rankingu kanałów, których programów brakuje internautom w sieci. Tak jak w ub.r. na czele listy stacji z najciekawszą ofertą w internecie jest TVN, a HBO otwiera ranking kanałów, które internauci kupiliby gdyby z oferty dystrybutorów mogli wybierać pojedyncze stacje - wynika z badania VideoTrack II domu mediowego MEC.
więcej
|
|
|