|
|
|
|
|
|
|
Michał Cholewiński nowym prowadzącym ,,Teleexpress". Odchodzi Maciej Orłoś
W poniedziałek 5 września br. dziennikarz TVP Info Michał Cholewiński rozpocznie prowadzenie „Teleexpressu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wczoraj z Telewizją Polską rozstał się Maciej Orłoś, który od 1991 roku był gospodarzem tego programu.
więcej
|
Beata Harasimowicz po 24 latach odeszła z TVP. Będzie reżyserem ,,Kabaretu na żywo" w Polsacie
Z końcem sierpnia Beata Harasimowicz, reżyserująca programy rozrywkowe i kabaretowe, zakończyła pracę w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W TVP pracowała od 24 lat.
więcej
|
Odejście Macieja Orłosia to dla TVP duża strata (opinie)
Maciej Orłoś po 25 latach odszedł z Telewizji Polskiej. 31 sierpnia br. poprowadził po raz ostatni „Teleexpress”. - Odejście Orłosia z telewizji publicznej to strata, ponieważ był on ikoną, profesjonalistą, bardzo lubianym przez widzów - dla Wirtualnemedia.pl komentują: Agata Młynarska, Bogusław Chrabota, Maciej Kabroński, Sławomir Jastrzębowski i Michał Karnowski.
więcej
|
Anna Hałas-Michalska odchodzi z ,,Wiadomości" TVP1
Anna Hałas-Michalska odchodzi z Telewizji Polskiej. Ostatnio prowadziła poranne oraz popołudniowe wydania „Wiadomości” w TVP1.
więcej
|
Leszek Kabłak: Z TVN24 do domu produkcyjnego Kaizen Media
Leszek Kabłak, przez ostatnich 11 lat związany z TVN24 jako krakowski reporter stacji, przechodzi do domu produkcyjnego Kaizen Media. Będzie nim współzarządzał.
więcej
|
Rebranding Cinemax i Cinemax 2: nowe logo i odrębne ramówki
W czwartek 1 września br. kanały Cinemax i Cinemax 2 zyskają nowe logotypy i odświeżone oprawy. Obie stacje będą emitować teraz różne filmy.
więcej
|
,,Andrzej Bargiel - Śnieżna Pantera" jesienią w Canal+ Discovery
W listopadzie Canal+ Discovery pokaże cykl dokumentalny „Andrzej Bargiel - Śnieżna Pantera”, w którym ekipa filmowa towarzyszy młodemu himalaiście w górskiej wyprawie.
więcej
|
Maciej Orłoś po 25 latach pracy odchodzi z Telewizji Polskiej
Maciej Orłoś odchodzi z Telewizji Polskiej, w środę po raz ostatni poprowadził „Teleexpress”. - Odchodzę z TVP, ale nie chcę i nie mogę na razie mówić ani o przyczynach rezygnacji z pracy w Telewizji Polskiej ani o planach na najbliższą przyszłość - mówi Wirtualnemedia.pl Orłoś.
więcej
|
,,Klub Małego Kucharza" w jesiennej ramówce Polsat JimJam
1 września 2016 roku Polsat JimJam rozpoczyna emisję nowego programu „Klub Małego Kucharza”.
więcej
|
12. edycja teleturnieju ,,Postaw na milion" w jesiennej ramówce TVP2
3 września 2016 roku na antenie telewizyjnej Dwójki wystartuje 12. edycja teleturnieju „Postaw na milion”.
więcej
|
Nowy serial ,,Zamęt" w Cinemax i w HBO GO
10 września 2016 roku Cinemax rozpocznie emisję serialu „Zamęt”. Tego samego dnia produkcja zostanie udostępniona w serwisie HBO GO.
więcej
|
Cukiernik Tomasz Deker poprowadzi ,,Desery Dekera" w Kuchnia+
W niedzielę 4 września br. kanał Kuchnia+ rozpocznie emisję nowego programu „Desery Dekera”, który poprowadzi mistrz cukiernictwa Tomasz Deker.
więcej
|
Druga seria ,,Lifetramp - życie na próbę" w Planete+
W niedzielę 23 października br. kanał Planete+ rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Lifetramp - życie na próbę”.
więcej
|
,,Polscy Truckersi 2" w Discovery Channel
8 września 2016 roku Discovery Channel rozpocznie emisję drugiej edycji programu „Polscy Truckersi”.
więcej
|
|
|
Jesień w Radiu ZET: Piasecki, Zimoch i Lazar z własnymi programami, audycja z Polsat News
Radio ZET wprowadza jesienną ramówkę. Wśród najważniejszych nowości znalazły się: „Gość Radia ZET” z Konradem Piaseckim zamiast Moniki Olejnik, autorski program Tomasza Zimocha, „Śniadanie w Radiu ZET” przygotowywane z Polsat News oraz weekendowe pasmo prowadzone przez Witolda Lazara.
więcej
|
|
Jacek Raginis-Królikiewicz kierownikiem redakcji audycji dziecięcych Programu 1 Polskiego Radia
Jacek Raginis-Królikiewicz, były zastępca redaktora naczelnego Programu 1 Polskiego Radia, z dniem 1 września br. został kierownikiem redakcji audycji dziecięcych i młodzieżowych radiowej Jedynki.
więcej
|
|
Piotr Kędzierski z autorskim programem ,,Piotr Kędzierski Show" w Rock Radiu
1 września br. rusza jesienna ramówka Rock Radia (Grupa Radiowa Agory). Główną nowością będzie nadawany w porannym paśmie program „Piotr Kędzierski Show”.
więcej
|
|
Tamara Pawlik: z RMF FM do Radia ZET
Tamara Pawlik, do tej pory prezenterka „Faktów” w RMF FM, z początkiem września przechodzi do Radia ZET.
więcej
|
|
Hubert Urbański znów poprowadzi grę ,,Trafiona 10-tka" w RMF FM. Do wygrania codziennie 500 tys. złotych
W czwartek, 1 września br., na antenę RMF FM powraca Hubert Urbański, który - podobnie, jak w przeszłości - będzie prowadził konkurs „Trafiona 10-tka”.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Częstochowie. Radio Jura awansowało na drugie miejsce
Pozycja lidera rynku radiowego w Częstochowie należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Jura i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Aleksandra Szywilewska kierownikiem działu marketingu w Lidl Polska
Aleksandra Szywilewska została nowym kierownikiem działu marketingu w sieci sklepów Lidl Polska. Poprzednio funkcję tą pełnił Filip Fiedorow, który obecnie jest dyrektorem marketingu IKEA Retail.
więcej
|
Tadeusz Żórawski dyrektorem zarządzającym domu mediowego PHD
Tadeusz Żórawski został nowym dyrektorem zarządzającym domu mediowego PHD Poland należącego do grupy OMD. Poprzednio przez ponad 20 lat pracował w Universal McCann.
więcej
|
Mediacap z 28,7 mln zł wpływów i 2,1 mln zł zysku netto w I połowie br.
Spółka Mediacap, do której należą m.in. agencje Scholz&Friends Warszawa, The Digitals i EmLab, w minionym półroczu zanotowała 28,7 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży i 2,12 mln zł zysku netto.
więcej
|
Bartłomiej Drzewiecki, Katarzyna Dąbrowska i Konrad Wullert w Agencji Warszawa
Agencja Warszawa po wygranym przetargu reklamowym PKO BP kompletuje zespół jego obsługi nowego klienta. Do firmy dołączyli w ostatnim czasie Bartłomiej Drzewiecki, Katarzyna Dąbrowska i Konrad Wullert.
więcej
|
Bakalland rozpoczyna współpracę z LiquidThread
Firma Bakalland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno - kreatywną nowej linii przekąsek, które już pojawiły się na rynku. Strategią, kreacją do wszystkich kanałów komunikacji oraz działaniami w mediach społecznościowych i współpracą z influencerami zajmie się agencja LiquidThread należącą do Publicis Media.
więcej
|
Agencja GPD przez kolejne dwa lata będzie pracować dla marki Lech
Agencja reklamowa GPD Agency wygrała przetarg na obsługę reklamową marki piwa Lech, należącej do Kompanii Piwowarskiej. Tym samym kontynuuje współpracę z marketerem rozpoczętą w 2013 roku.
więcej
|
Papaya Films promuje się cyklem własnych filmów (wideo)
Dom produkcyjny Papaya Films tworzy cykl filmów pod nazwą „Papaya Films Original Series”, czyli tzw. autorskie web series. W ten sposób będzie promować siebie.
więcej
|
Beata Antoniak: z Isobar Polska do Value Media
Do zespołu domu mediowego Value Media, należącego do Group One, dołączyła Beata Antoniak. Wcześniej pracowała m.in. w Isobar Polska, MEC i ZenithOptimedia.
więcej
|
Świat łatwego prasowania w nowej kampanii Philips
W poniedziałek startuje kampania telewizyjna dedykowana generatorom pary Philips PerfectCare (Philips Polska). Podobnie jak w ubiegłym roku, reklama promuje hasło „Witaj w świecie łatwego prasowania”, ale tym razem spot został wzbogacony o wyniki ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników żelazka tej marki.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy obsłuży RWE Polska w zakresie content marketingu
Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na obsługę RWE Polska (innogy Polska) w zakresie działań content marketingowych. Umowa została zawarta na trzy lata.
więcej
|
,,Piec gazowy może być darmowy" - Tauron promuje się w Krakowie
Pod hasłem „Piec gazowy może być darmowy. A do tego z tanim gazem” rozpoczęła się w Krakowie kampania reklamowa firmy Tauron, komunikująca specjalną ofertę dla mieszkańców tego miasta.
więcej
|
Puszki do wyboru na 100-lecie Legii w kampanii piwa Królewskie
Agencja kreatywna Point of View uruchomiła dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) aktywację „Puszka na 100-lecie Legii”. Wybrany przez fanów wzór puszki zostanie jeszcze w tym roku wprowadzony do dystrybucji. Akcji wyboru puszki towarzyszy konkurs i kampania w internecie.
więcej
|
Izabela Ziemba-Sawczak odchodzi z Wydawnictwa Fronda
Izabela Ziemba-Sawczak, kierownik działu promocji i specjalista ds. PR po pięciu latach pracy odeszła z Wydawnictwa Fronda (wydawca m.in. książki „Resortowe dzieci”).
więcej
|
Delecta głównym sponsorem programu ,,Bake Off - Ale ciacho!" w TVP2
Marka Delecta została głównym sponsorem pierwszej polskiej edycji programu kulinarnego „Bake Off - Ale ciacho!” w TVP2. W ramach działań przewidziano intensywne lokowanie produktu i bilboardy sponsorskie.
więcej
|
"Puszka na 100-lecie Legii" w konkursie Królewskiego
Należąca do Grupy Żywiec marka piwa Królewskie rozpoczęła konkurs pod hasłem "Puszka na 100-lecie Legii". Za jego realizację odpowiada agencja PoV.
więcej
|
|
|
PWPW chce sądowego zakazu pisania o niej przez media Agory. ,,GW" oburzona, wg PWPW to próba wpływania na sąd
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych złożyła w sądzie wniosek o zakaz pisania o spółce przez media Agory na czas procesu z wydawcą. „Gazeta Wyborcza” opisała to wraz z krytycznymi opiniami Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka i Izby Wydawców Prasy. Według PWPW publikacja „GW” to „niedopuszczalne próby wywierania wpływu na niezawisłym sądzie”.
więcej
|
Joanna Trzaska-Wieczorek odchodzi z Infor Biznes
Po niecałym roku pracy Joanna Trzaska-Wieczorek żegna się w firmą Infor Biznes (wydawca m.in. „Dziennika Gazety Prawnej”), w której pełniła funkcję dyrektora ds. PR. Jej obowiązki przejmuje Mirosława Piotrowska.
więcej
|
Pierwszy numer ,,Shape" wydany przez nową naczelną Edytę Litwiniuk. Zmieniona zawartość, niższa cena
Na rynku ukazał się wrześniowy numer magazynu „Shape” (Marquard Media Polska), w całości przygotowany przez nową redaktor naczelną Edytę Litwiniuk. Miesięcznik przeszedł metamorfozę - teraz ma nowy format i tematykę oraz niższą cenę.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" na czele sprzedaży tygodników plotkarskich w I półroczu 2016. ,,Dobry Tydzień" z największym wzrostem
W I półroczu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Dobry Tydzień”.
więcej
|
|
|
Kanał tv Wirtualnej Polski wystartuje 2 grudnia jako WP. Programy Sokołowskiego, Ohme i Machały
Kanał telewizyjny przygotowywany przez Wirtualną Polską będzie nadawany od 2 grudnia br. pod marką WP. Programy w nim będą prowadzić m.in. zatrudnieni właśnie w firmie Małgorzata Ohme i Tomasz Machała, a także związany poprzednio z TVP Igor Sokołowski. Prawie 20 proc. ramówki stacji będą wypełniać produkcje własne.
więcej
|
Wirtualna Polska wdraża platformę przyspieszającą ładowanie się serwisów i nową wersję poczty mailowej
Grupa Wirtualna Polska jest w trakcie przenoszenia sekcji tematycznych WP.pl na autorską platformę contentową Paco. Wydawca wprowadza też nową wersję poczty e-mailowej, wspólną dla portali WP.pl i o2.pl.
więcej
|
Tomasz Terlikowski i Małgorzata Terlikowska odchodzą z serwisu Fronda.pl. ,,Ostatnio byłem tam tylko współpracownikiem"
Prawicowy dziennikarz Tomasz Terlikowski ogłosił wczoraj swoje odejście wraz z żoną z redakcji serwisu Fronda.pl. - Nie mam zwyczaju opowiadać o przyczynach rozstania z mediami lub instytucjami, w których pracowałem lub które współtworzyłem. Pozostaję nadal redaktorem naczelnym Telewizji Republika - stwierdza krótko Terlikowski w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów o 30 proc. i 21 mln zł zysku netto, potroiły się przychody pozareklamowe
W minionym półroczu Wirtualna Polska Holding zanotowała 189,2 mln zł wpływów ze sprzedaży, o 30,2 proc. więcej niż rok wcześniej, z czego 165,6 mln zł stanowiły przychody reklamowe. Zysk netto spółki wzrósł ponad dwukrotnie - do 21 mln zł, a jej zadłużenie kredytowe wynosiło 225,9 mln zł.
więcej
|
|
|