Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 4 Września 2016
 
 
 
Jesienne ramówki głównych stacji tv oceniane jako zachowawcze, czarnym koniem może być TVN
 
 
W stacjach TVP dużo więcej czasu poświecono PiS-owi niż PO, dwa razy dłużej o prezydencie i rządzie niż rok temu
 
W pierwszej połowie br. Telewizja Polska przeznaczyła na prezentację rządzącej partii Prawo i Sprawiedliwość 165 godzin i 31 minut, zaś Platformy Obywatelskiej -  59 godzin i 41 minut. Mniej więcej dwukrotnie w skali roku zwiększyła się ilość czasu poświęconego w TVP prezydentowi i rządowi, natomiast w Polskim Radiu nie nastąpił żaden wzrost. więcej
 
 
Agnieszka Gozdyra wraca do ,,Tak czy nie" w Polsat News, program z nową oprawą (wideo)
 
Dziennikarka Agnieszka Gozdyra po półtorarocznej przerwie wraca do prowadzenia programu publicystycznego „Tak czy nie” w Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program zyskał nową czołówkę i scenografię, niektóre wydania nadal będzie prowadził Piotr Witwicki. więcej
 
 
Janusz Daszczyński do Jacka Kurskiego: nie przygotowałem fałszywego bilansu TVP, przyczyny spadku wpływów są w tym roku (polemika)
 
- Telewizja Polska na koniec 2015 roku zanotowała nadwyżkę finansową w kwocie ponad 77 mln zł, co powinno umożliwić nowym władzom funkcjonowanie bez kredytów bankowych. Sporządzając sprawozdanie TVP za 2015 r. zarząd prezesa Kurskiego dokonał istotnej przeceny wartości zapasów, co obniżyło wynik finansowy o ponad 95 mln zł i sprowadziło ten wynik do wartości ujemnej. Trzeba jednak zwrócić uwagę, iż ten „minus” to jedynie ujęcie memoriałowe, księgowe i nie przekłada się na faktyczną utratę środków pieniężnych przez  TVP (mimo tej operacji w kasie nadal pozostało 77 milionów zł) - z obecnym prezesem Telewizji Polskiej Jackiem Kurskim polemizuje jego poprzednik Janusz Daszczyński. więcej
 
 
TVN24 na czele oglądalności kanałów tematycznych, TVP ABC z największym wzrostem (top 25)
 
W sierpniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełniają TVP Seriale. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Fakty" nowym liderem programów informacyjnych, ,,Teleexpress" stracił 765 tys. widzów więcej
 
Odejście Macieja Orłosia to dla TVP duża strata (opinie) więcej
 
Kanał tv Wirtualnej Polski wystartuje 2 grudnia jako WP. Programy Sokołowskiego, Ohme i Machały więcej
 
Stanisławczyk: Polskie Radio 24 ma być miejscem budowania wspólnoty społecznej więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
New Business Manager MOVIads
Senior Intelligence&Performance Manager Onet.pl
Specjalista Social Media Video Onet.pl
Administrator Systemu Zakupowego TVN
Konsultant ds. Sprzedaży TVN
Digital Product Manager Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Ramówki - Analityk Grupa ZPR Media
Konsultant ds. Kampanii e-Mailingowych (Player.pl) TVN
Redaktor w serwisie Podróże Onet.pl
Account Executive faceADDICTED
Event Manager z językiem niemieckim Platige Image S.A.
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jesienne ramówki głównych stacji tv oceniane jako zachowawcze, czarnym koniem może być TVN

W jesiennych telewizyjnych ramówkach brakuje formatu, który mógłby zrewolucjonizować rynek. Dla TVP jesień to być albo nie być, TVN walczy ramówkowo, by pokazać nowym właścicielom, że kupili dobrą stację, a w najskromniejszy pod względem nowości Polsat kusi sprawdzonymi formatami, z których część odświeżył - jesienne propozycje największych nadawców telewizyjnych komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z domów mediowych. więcej

W stacjach TVP dużo więcej czasu poświecono PiS-owi niż PO, dwa razy dłużej o prezydencie i rządzie niż rok temu

W pierwszej połowie br. Telewizja Polska przeznaczyła na prezentację rządzącej partii Prawo i Sprawiedliwość 165 godzin i 31 minut, zaś Platformy Obywatelskiej -  59 godzin i 41 minut. Mniej więcej dwukrotnie w skali roku zwiększyła się ilość czasu poświęconego w TVP prezydentowi i rządowi, natomiast w Polskim Radiu nie nastąpił żaden wzrost. więcej

Agnieszka Gozdyra wraca do ,,Tak czy nie" w Polsat News, program z nową oprawą (wideo)

Dziennikarka Agnieszka Gozdyra po półtorarocznej przerwie wraca do prowadzenia programu publicystycznego „Tak czy nie” w Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program zyskał nową czołówkę i scenografię, niektóre wydania nadal będzie prowadził Piotr Witwicki. więcej

Janusz Daszczyński do Jacka Kurskiego: nie przygotowałem fałszywego bilansu TVP, przyczyny spadku wpływów są w tym roku (polemika)

- Telewizja Polska na koniec 2015 roku zanotowała nadwyżkę finansową w kwocie ponad 77 mln zł, co powinno umożliwić nowym władzom funkcjonowanie bez kredytów bankowych. Sporządzając sprawozdanie TVP za 2015 r. zarząd prezesa Kurskiego dokonał istotnej przeceny wartości zapasów, co obniżyło wynik finansowy o ponad 95 mln zł i sprowadziło ten wynik do wartości ujemnej. Trzeba jednak zwrócić uwagę, iż ten „minus” to jedynie ujęcie memoriałowe, księgowe i nie przekłada się na faktyczną utratę środków pieniężnych przez  TVP (mimo tej operacji w kasie nadal pozostało 77 milionów zł) - z obecnym prezesem Telewizji Polskiej Jackiem Kurskim polemizuje jego poprzednik Janusz Daszczyński. więcej

TVN24 na czele oglądalności kanałów tematycznych, TVP ABC z największym wzrostem (top 25)

W sierpniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełniają TVP Seriale. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Anna Popek prowadzącą ,,Halo Polonia" w TVP Polonia

Anna Popek na stałe dołączyła do grona prowadzących wieczorny magazyn „Halo Polonia” na antenie TVP Polonia. Zadebiutowała w nim dwa tygodnie temu. więcej

,,Fakty" nowym liderem programów informacyjnych, ,,Teleexpress" stracił 765 tys. widzów

Na pozycję lidera oglądalności programów informacyjnych w sierpniu br. awansowały „Fakty”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a zdecydowanie najwięcej widzów stracił „Teleexpress”. Dane dzień po dniu w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Jacek Żakowski gospodarzem ,,Rozmowy dnia" w Superstacji. Program prowadziła Janina Paradowska

Od poniedziałku 5 września br. publicysta Jacek Żakowski zacznie prowadzić program „Rozmowa dnia” w Superstacji, który przez 9 lat prowadziła Janina Paradowska. więcej

Martyna Sobecka reporterką Polsat News w Bydgoszczy

Martyna Sobecka od września została drugą reporterką Polsat News w Bydgoszczy. więcej

Kto zarabia najwięcej z reklamy telewizyjnej? Polsat i TVN

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu br. były o 4 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

nc+ wprowadza usługę Unlimited TV

W poniedziałek 5 września br. startuje promocja platformy nc+, w ramach której można kupić z rabatem pakiety nc+ Internet i nc+ Telefon. Operator wprowadza także Unlimited TV, czyli nielimitowany dostęp do nc+ GO. do więcej

TVP Info z serwisem o północy, Arleta Bojke we ,,Wszystkich stronach świata", ,,Info Tydzień" zamiast ,,Głosu mediów" (wideo)

W sobotę w TVP Info zadebiutował program „Wszystkie strony świata” o tematyce zagranicznej prowadzony przez Arletę Bojke, a w niedziele zamiast „Głosu mediów” emitowany będzie „Info Tydzień”. Od początku września kanał pokazuje serwis informacyjny o północy. więcej

Serial ,,Belfer" w Canal+ (wideo)

2 października 2016 roku Canal+ rozpocznie emisję nowego serialu „Belfer”. Stacja właśnie udostępniła oficjalny zwiastun produkcji. więcej

,,Pakt 2" w HBO od listopada (wideo)

W listopadzie 2016 roku na antenie HBO zadebiutuje drugi sezon serialu „Pakt”. więcej

Telewizja Polska nie rezygnuje z ,,The Voice of Poland", format wróci za rok

Jesienią TVP2 pokaże siódmą odsłonę muzycznego talent show „The Voice of Poland”. Format doczeka się kontynuacji w przyszłym roku, mimo wcześniejszych rozważań na temat jego zakończenia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Nie zarzyna się kury znoszącej złote jajka - wyjaśnia Marcin Wolski, szef Dwójki. więcej

,,Salon dziennikarski" będzie realizowany w studiu TVP Info, emisja nadal w stacjach katolickich (wywiad z Michałem Karnowskim)

W sobotę o godz. 9.15 na antenie TVP Info zadebiutuje „Salon dziennikarski” tworzony przez Radio Warszawa, wPolityce.pl i „Idziemy”. - Program powstaje we współpracy redakcyjnej podmiotów dotychczas tworzących audycję oraz TVP. Przyjęliśmy zasadę, że nadal chcemy tę audycję tworzyć na zasadzie zaangażowania obywatelskiego - opisuje Michał Karnowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Hit, Hit Hurra!" w TVP1 od 7 września (wideo)

7 września 2016 roku TVP1 rozpocznie emisję dziecięcego talent-show „Hit, Hit, Hurra!”. Program na antenie stacji pokazywany będzie w środowe wieczory. więcej

Otwarte okno HBO GO dla abonamentów Cyfrowego Polsatu

W okresie od 1 do 30 września br. abonenci Cyfrowego Polsatu w ramach tzw. otwartego okna mają dostęp do serwisu HBO GO. więcej

Polsat Boxing Night w Ergo Arenia 17 września 2016

W Cyfrowym Polsacie i Ipli można już zamawiać w systemie Pay Per View w cenie 40 zł dostęp do gali Polsat Boxing Night. Odbędzie się ona 17 września br. w Gdańsku w Ergo Arenie. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
W stacjach TVP dużo więcej czasu poświecono PiS-owi niż PO, dwa razy dłużej o prezydencie i rządzie niż rok temu

W pierwszej połowie br. Telewizja Polska przeznaczyła na prezentację rządzącej partii Prawo i Sprawiedliwość 165 godzin i 31 minut, zaś Platformy Obywatelskiej -  59 godzin i 41 minut. Mniej więcej dwukrotnie w skali roku zwiększyła się ilość czasu poświęconego w TVP prezydentowi i rządowi, natomiast w Polskim Radiu nie nastąpił żaden wzrost. więcej

 
RMF FM liderem w dużych miastach. TOK FM wygrywa z Jedynką

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową jest RMF FM. Największy wzrost zanotowało TOK FM, a na przeciwnym biegunie znalazła się Eska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,10 po dziesiątej" i ,,Po pierwsze: muzyka" jesienią w Radiu ZET Gold

W poniedziałek 5 września br. startuje jesienna ramówka Radia ZET Gold (Eurozet), w której swoje programy poprowadzą m.in. Magdalena Kasperowicz, Małgorzata Kościelniak, Bogdan Fabiański i Maciej Skrzątek. więcej

 
Polskie Radio 24, Czwórka i Trójka Premium z nowymi cenami reklam

Od 1 września dla Polskiego Radia 24, a od 5 września dla Czwórki i pakietu Trójka Premium obowiązują nowe ceny reklam wprowadzone przez Agencję Reklamy Polskiego Radia. więcej

 
Radio Gra nowym liderem w Toruniu. Eska mocno do góry

Nowym liderem rynku radiowego w Toruniu zostało Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze Jedynka i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Część słuchaczy Czwórki niezadowolona i zaskoczona zniknięciem stacji z nadawania analogowego

Od czwartku, kiedy radiowa Czwórka została przeniesiona z nadawania analogowego do cyfrowego i internetowego, wielu słuchaczy narzeka, że nie będzie już mogło słuchać stacji poza domem oraz że są zaskoczeni jej zniknięciem z eteru. Przedstawiciele rozgłośni podkreślają, że można jej słuchać w serwisie internetowym, aplikacji mobilnej i radioodbiornikach z DAB+. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
HP wzywa swoje agencje, by zatrudniły więcej kobiet i osób o różnych kolorach skóry

Antonio Lucio, szef marketingu i komunikacji firmy HP, wystosował pismo do wszystkich pracujących dla koncernu agencji marketingowych, w którym wzywa, by złożyły deklaracje zwiększenia liczby kobiet i osób o różnych kolorach skóry. więcej

Lidl z dwa razy większym budżetem reklamowym od Biedronki, najbardziej w górę Media Expert

Sieć dyskontów Lidl była najmocniej reklamowaną w tradycyjnych mediach marką w pierwszych siedmiu miesiącach 2016 roku. Wydatki reklamowe Media Expert z kolei rosły w skali roku dziesięciokrotnie szybciej niż budżety wszystkich reklamodawców. więcej

Polacy słabiej zapamiętali sponsorów igrzysk w Rio niż Euro 2016, najpopularniejsze Orlen i Coca-Cola

Marki, które na polskim rynku sponsorowały igrzyska olimpijskie Rio de Janeiro 2016, zostały słabiej zapamiętane od tych, które wspierały w ten sposób Euro 2016. Jako oficjalny sponsor igrzysk najlepiej rozpoznawalna jest Coca-Cola, a marką najbardziej kojarzoną ze sponsoringiem polskich reprezentantów jest Orlen - wynika z badania Starcomu (Publicis Media). więcej

Maciej Szaroleta: z Hill+Knowlton Strategies Poland do Albedo Marketing

Maciej Szaroleta po ponad trzech latach pracy w agencji Hill+Knowlton Strategies Poland przeszedł do agencji Albedo Marketing, gdzie zajmuje stanowisko dyrektora strategii. więcej

Kto zarabia najwięcej z reklamy telewizyjnej? Polsat i TVN

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu br. były o 4 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Polskie Radio 24, Czwórka i Trójka Premium z nowymi cenami reklam

Od 1 września dla Polskiego Radia 24, a od 5 września dla Czwórki i pakietu Trójka Premium obowiązują nowe ceny reklam wprowadzone przez Agencję Reklamy Polskiego Radia. więcej

,,Białe po mamie i zdrowe po byku" - romantyczna miłość w kampanii mleka Łaciate (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa mleka Łaciate (SM Mlekpol) prowadzona pod jasłem „Białe po mamie i zdrowe po byku”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett, Film Reaktor, Panoptiqum i MEC. więcej

Reklamy tygodnia: Biotherm Homme, Unilever, Lavazza i Kenzo World (wideo)

Tym razem w rankingu najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się wyłącznie produkcje zagraniczne. Są to spoty promujące perfumy Kenzo World, kosmetyki Biotherm Homme, kawę Lavazza oraz koncern Unilever. więcej

Dentsu Aegis Network przejmuje agencję Accordant Media, włączy ją do sieci Amnet

Koncern Dentsu Aegis Network, do którego należą m.in. dom mediowy Carat, agencje Isobar i iProspect, ogłosił, że przejmuje amerykańską agencję Accordant Media specjalizującą się w zautomatyzowanym zakupie mediów do kampanii marketingowych. więcej

Legendarni kierowcy Formuły 1 w wizerunkowych reklamach piwa Heineken (wideo)

Koncern Heineken zaprezentował swoją pierwszą globalną kampanię reklamową dotyczącą partnerstwa przy wyścigach Formuły 1. Bohaterami spotów są legendarni kierowcy F1: Jackie Stewart i David Coulthard. więcej

Grześki promowane poprzez lokowanie i sponsoring ,,The Voice of Poland"

Firma Colian wspiera promocyjnie markę wafli Grześki poprzez lokowanie produktu i sponsoring programu „The Voice of Poland” w TVP2. Działania realizuje Mediabrands Studios. więcej

 
 
 
PRASA
 
Magdalena Ogórek publicystką ,,Do Rzeczy", zawieszony ,,Atlas sztuki"

W najbliższym czasie tygodnik „Do Rzeczy” będzie publikował artykuły Magdaleny Ogórek o odzyskiwaniu polskich dzieł sztuki znajdujących się za granicą. Ogórek przygotowuje na ten temat książkę, z tego powodu zawiesiła na razie program „Atlas sztuki” tworzony dla „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze Historia”. więcej

Barbara Kasprzycka nową wicenaczelną ,,Dziennika Gazety Prawnej"

Od września Barbara Kasprzycka objęła stanowisko zastępcy redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”, wydawanego przez Infor Biznes. więcej

Ewa Wieczorek redaktor naczelną miesięcznika "Wysokie Obcasy Extra"

Ewa Wieczorek została od września redaktor naczelną miesięcznika "Wysokie Obcasy Extra" (Agora). Zastąpiła Anetę Borowiec, która w sierpniu rozstała się z wydawnictwem. więcej

Radosław Leniarski szefem działu sportowego ,,Gazety Wyborczej"

Z początkiem września Radosław Leniarski po ponad roku przerwy znów objął funkcję kierownika działu sportowego „Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpił Łukasza Ceglińskiego, który odszedł do firmy MGR Sports Group. więcej

,,Wprost" rozstał się z Kamilem Śmiałkowskim, Jakub Mielnik na czele działu Zagranica

Kamil Śmiałkowski pożegnał się z tygodnikiem „Wprost” (PMPG Polskie Media), w którym przez trzy miesiące był kierownikiem działu Cywilizacja. Natomiast obowiązki szefa działu Zagranica w piśmie objął Jakub Mielnik. więcej

Alexander Sorg za Margaret Ann Dowling na czele Burda International Polska

Alexander Sorg objął funkcję prezesa Burda International Polska. Na czele firmy zastąpił Margaret Ann Dowling, która przez ostatnie trzy lata była dyrektorem Burda International w Polsce i Czechach. więcej

,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" liderami sprzedaży e-wydań (dane za I półrocze 2016)

W I półroczu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”. W segmencie dzienników regionalnych i lokalnych liderem było „Echo Dnia”. więcej

Robert Mazurek przeprasza Piotra Glińskiego, że niepełna autoryzacja rozmowy w ,,Rzeczpospolitej" pokazała jego dowcip i dystans

W nowym numerze „Plusa Minusa”, weekendowego wydania „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication), ukazały się nietypowe przeprosiny Roberta Mazurka dla ministra kultury Piotra Glińskiego, z którym wywiad autorstwa dziennikarza zamieszczono tydzień wcześniej. więcej

Z ,,Gazety Wyborczej" odchodzi Łukasz Cegliński, kierownik działu sportowego

Łukasz Cegliński po 12 latach pracy pożegnał się z „Gazetą Wyborczą” (Agora), w której ostatnio był kierownikiem działu sportowego. Objął stanowisko szefa serwisu PolskiKosz.pl należącego do firmy MGR Sports Group. więcej

,,Gazeta Wyborcza" odpowiada PWPW: kłamstwa, oszczerstwa i insynuacje o nas to nieskuteczne próby zastraszania i cenzury

Redakcja „Gazety Wyborczej” podkreśliła, że wbrew stwierdzeniom z oświadczenia PWPW jej przedstawiciele nigdy w czasie procesów sądowych nie składali wniosków o zabezpieczenie powództwa. - Nie zrezygnujemy z wnikliwej obserwacji działalności zarówno PWPW, jak i innych firm czy agend państwowych. Taka jest nasza społeczna rola - zapowiedzieli dziennikarze. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Newsweek - 2016-09-05 Wprost - 2016-09-05 Do Rzeczy - 2016-09-05 Tygodnik Angora - 2016-09-05 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-09-05
 
 
 
 
INTERNET
 
W USA rośnie popularność e-booków i audiobooków, ale nadal dominują książki drukowane

Według badań Pew Research Center 73 procent mieszkańców USA przeczytało przez ostatni rok przynajmniej jedną książkę. Najwięcej jest czytelników książek drukowanych, choć rośnie popularność e-booków, powodzenie audiobooków pozostaje stabilne. więcej

Portale stawiają na pionowe zdjęcia i wideo, bo rośnie popularność internetu mobilnego, Instagrama i Snapchata

Internetowi wydawcy coraz częściej preferują publikowanie w sieci zdjęć i materiałów wideo o pionowej orientacji. To odpowiedź na rosnącą popularność przeglądania treści na smartfonach i platform społecznościowych nastawionych na obraz, takich jak Snapchat i Instagram. więcej

Premierowe odcinki seriali Polsatu i filmy jesienią w Ipli

Jesienią użytkownicy platformy Ipla będą mogli oglądać premierowe odcinki seriali oraz programów rozrywkowych, a także najnowsze filmy dla całej rodziny.   więcej

Z ,,Gazety Wyborczej" odchodzi Łukasz Cegliński, kierownik działu sportowego

Łukasz Cegliński po 12 latach pracy pożegnał się z „Gazetą Wyborczą” (Agora), w której ostatnio był kierownikiem działu sportowego. Objął stanowisko szefa serwisu PolskiKosz.pl należącego do firmy MGR Sports Group. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy słabiej zapamiętali sponsorów igrzysk w Rio niż Euro 2016, najpopularniejsze Orlen i Coca-Cola

Marki, które na polskim rynku sponsorowały igrzyska olimpijskie Rio de Janeiro 2016, zostały słabiej zapamiętane od tych, które wspierały w ten sposób Euro 2016. Jako oficjalny sponsor igrzysk najlepiej rozpoznawalna jest Coca-Cola, a marką najbardziej kojarzoną ze sponsoringiem polskich reprezentantów jest Orlen - wynika z badania Starcomu (Publicis Media). więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Ilona Grzywińska szefem komunikacji Ubera w Europie Środkowej i Wschodniej

Ilona Grzywińska awansowała na stanowisko head of communications w firmie Uber. Odpowiada na nim za region Europy Środkowej i Wschodniej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Samsung wymieni 2,5 miliona egz. Galaxy Note 7, które mogą się zapalić
Apache Software Foundation rozważa zamknięcie OpenOffice'a, bo przegrywa z LibreOffice
Specyfkacja iPhone 7: procesor 2,4 GHz, pamięć od 32 do 256 GB i podwójny aparat 12 Mpix
Samsung ma duże problemy z Galaxy Note 7. Prosi polskich posiadaczy o oddanie smartfonów do weryfikacji
IFA 2016: Lenovo MIIX 510 z odłączaną klawiaturą (wideo)
IFA 2016: nowe smartfony Lenovo z linii K6 i P2 (wideo)
IFA 2016: Moto Z Play i Hasselblad True Zoom - modułowe nowości Lenovo (wideo)
Anna Streżyńska: chcemy sprowadzić kontakt obywatela z e-administracją i władzą do komfortowej, wygodnej postaci
IFA 2016: Yoga Book - nowy tablet Lenovo 2w1 za 499-599 euro (wideo)
IFA 2016: Axon 7 mini - nowy smartfon ZTE za 299 euro (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Apache Software Foundation rozważa zamknięcie OpenOffice'a, bo przegrywa z LibreOffice
Anna Streżyńska: chcemy sprowadzić kontakt obywatela z e-administracją i władzą do komfortowej, wygodnej postaci
Fitch: nowy podatek od instytucji finansowych utrudnił dostęp do kredytu bankowego
Czy koński obornik może być przychodem podatkowym?
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
W USA rośnie popularność e-booków i audiobooków, ale nadal dominują książki drukowane
Barack Obama zorganizuje festiwal South by South Lawn na terenie Białego Domu
"Ostatnia rodzina" - Dawid Ogrodnik brzmi jak Tomek Beksiński (wideo)
Jude Law papieżem w filmie "The Young Pope" (wideo)
"Peep Show" - nowa płyta Acid Drinkers. Promują ją "Become a Bitch" (posłuchaj)
Serial ,,Belfer" w Canal+ (wideo)
,,Pakt 2" w HBO od listopada (wideo)
Antoni Krauze: ,,Smoleńsk" jest moim najbardziej osobistym filmem (wideo)
Nick Cave pokazał "Jesus Alone". To pierwszy utwór z nowej płyty
Jackie Chan dostanie honorowego Oscara
Jula pokazała "Milion słów" (wideo)
Serial "W pułapce" w Ale kino+
 
 
 
BLOG
 
Mój imiennik z Kazachstanu... - Andrzej Bober
 
Dzika reprywatyzacja, czyli wojna w rodzinie - Ewaryst Fedorowicz
 
Ktoś to nawet ładnie nazwał - ks. Artur Stopka
 
Z ręką w nocniku - Wanda Konarzewska
 
Szmaragdowa dziewczyna - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj