|
|
|
|
|
|
|
Nowy show kabaretu Mumio w TVP2. "Dla wymagającego widza"
- W święta Bożego Narodzenia TVP2 pokaże pilotażowy odcinek nowego show kabaretowego, zrealizowanego we współpracy z kabaretem Mumio - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Program na stałe wejdzie do ramówki Dwójki najprawdopodobniej po Nowym Roku - mówi nam Marcin Wolski, szef TVP2.
więcej
|
Biuro reklamy Telewizji Polskiej szykuje duże zwolnienia
Dwanaście osób ma stracić pracę w biurze reklamy Telewizji Polskiej - wynika z informacji serwisu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Stańczyk i Piotr Chęciński gospodarzami ,,Info wieczoru" w TVP Info
Reporter TVP Info Rafał Stańczyk zadebiutował w stacji jako prowadzący program „Info wieczór”. Drugim gospodarzem programu jest Piotr Chęciński, prowadzący wcześniej w TVP Info różne programy publicystyczne.
więcej
|
,,Wiadomości" z dłuższym początkiem rozmowy z ,,Dziś wieczorem", ,,Teleexpress" z fleszową zapowiedzią (wideo)
Od poniedziałku pierwsza część wywiadu kończąca główne wydanie „Wiadomości” TVP1 trwa ok. pięciu minut, znacznie dłużej niż dotychczas. Natomiast „Teleexpress” jest zapowiadany w krótkim fleszu na koniec emitowanego wcześniej serialu.
więcej
|
21st Century Fox zapłaci Gretchen Carlson 20 mln dolarów odszkodowania za molestowanie przez Rogera Ailesa
Prawnicy byłej dziennikarki Fox News Gretchen Carlson zawarli ugodę z koncernem 21st Century Fox w sprawie jej oskarżeń o molestowanie seksualne przez Rogera Ailesa, byłego prezesa stacji. Według nieoficjalnych informacji Carlson otrzyma 20 mln dolarów odszkodowania, opublikowane zostaną też publiczne przeprosiny.
więcej
|
Paulina Krupińska prowadzącą ,,Wychować i nie zwariować" w TVN Style
W sobotę 24 września br. stacja TVN Style wyemituje premierowy odcinek nowego programu parentingowego „Wychować i nie zwariować”, w którym Paulina Krupińska podpowie rodzicom, jak wychowywać dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat na czele oglądalności w DVB-T, udany sierpień TVP2. TVP ABC z największym wzrostem
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TVP ABC, a najwięcej stracił Polsat Sport News.
więcej
|
nc+ reklamuje internet z Unlimited TV jako kozoodporny (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowej oferty internetowej nc+ z usługą Unlimited TV. W reklamach razem z Rafałem Cieszyńskim i Krzysztofem Stalmaszykiem występuje koza. Akcję operator przygotował wspólnie z firmami reklamowymi 2012 Agency i Havas Media.
więcej
|
TVP1 i TVP Sport transmitują Igrzyska Paraolimpijskie w Rio de Janeiro
W środę 7 września br. rozpoczną się Igrzyska Paraolimpijskie w Rio de Janeiro, które potrwają do 18 września. Wydarzenie transmitowane będzie na antenach TVP1 i TVP Sport oraz na portalu sport.tvp.pl.
więcej
|
,,Podejrzany 2" od 26 września w AXN. Juliette Lewis odtwórcą głównej roli
W poniedziałek, 26 września 2016 roku AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Podejrzany”. Polska premiera produkcji odbędzie się dzień po jej premierze w USA.
więcej
|
Fabularno-dokumentalna seria ,,Mars" w National Geographic
13 listopada 2016 roku National Geographic rozpocznie emisję sześcioodcinkowej serii „Mars”. Produkcja łączy w sobie elementy serialu fabularnego z sekwencjami dokumentalnymi, ilustrując dzieje ludzkiego dążenia do kolonizacji Marsa.
więcej
|
|
|
LPP rezygnuje z marki odzieży Tallinder, bo jej sprzedaż jest trzykrotnie niższa od założeń
Zaledwie osiem miesięcy od jej rynkowego debiutu LPP postanowił zlikwidować markę odzieżową Tallinder, bo jej sprzedaż jest trzykrotnie niższa niż zakładano, a straty - dwudziestokrotnie większe niż planowano. - Tallinder wprowadzano na rynek jako markę premium koncernu LPP, powszechnie znanego właściciela Reserved - marki mainstreamowej o poprawnej relacji jakości do ceny. Być może ten wątek zadziałał jako negatywny, ukryty endorsement w kontekście percepcji jakości marki ze zdecydowanie wyższego segmentu - analizuje Karolina Kaczmarczyk z One Eleven.
więcej
|
Biuro reklamy Telewizji Polskiej szykuje duże zwolnienia
Dwanaście osób ma stracić pracę w biurze reklamy Telewizji Polskiej - wynika z informacji serwisu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Działacze katoliccy i osoby LGBT w kampanii ,,Przekażmy sobie znak pokoju" (wideo)
W ramach kampanii społecznej „Przekażmy sobie znak pokoju” znani działacze katoliccy oraz wierzące osoby LGBT apelują o szacunek wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych. Swoimi przemyśleniami na ten temat dzielą się m.in. teolożka Halina Bortnowska, i Dominika Kozłowska, redaktor naczelna miesięcznika „Znak”.
więcej
|
Łódź wytknęła Maździe na FB wielkoformatowy billboard w centrum miasta. Firma podkreśla, że reklama jest legalna
Na facebookowym fanpage’u Łodzi zarzucono firmie Mazda Polska, że jej wielkoformatowa reklama zewnętrzna została umieszczona w centrum miasta nielegalnie i wbrew dobrym obyczajom. Producent tłumaczy, że według wynajmującej go firmy nośnik reklamowy jest legalny, a reklama została tam umieszczona za zgodą wspólnoty mieszkaniowej.
więcej
|
GIF: reklama Prevenaru 13 ma zostać wstrzymana, bo zmusza do zakupu szczepionki poprzez zastraszenie
Spot promujący szczepionkę Prevenar 13 (Pfizer Polska) wymusza na rodzicach jej zakup sugerując, że jeśli nie zostanie zastosowana może spowodować śmierć dziecka, a pokazana w nim pędząca na sygnale karetka pogotowia powoduje uczucie lęku i strachu - uznał Główny Inspektor Farmaceutyczny i wezwał do natychmiastowego zaprzestania emisji reklamy.
więcej
|
Nest Bank zastąpi Bank Smart i BIZ Bank, będzie kampania reklamowa
W październiku zacznie funkcjonować Nest Bank. Zastąpi FM Bank PBP, działający obecnie pod markami: Bank Smart i BIZ Bank. Zaplanowano już kampanię wspierającą debiut Nest Banku, jej autorami są agencje Dragon Rouge, Unlimited, MEC i Futurama.
więcej
|
Zyxel zmienia identyfikację wizualną - nowe logo, grafiki i hasło (wideo)
Firma Zyxel rozpoczęła globalną kampanię rebrandingu marki. W ramach odświeżonej identyfikacji pojawi się zmodyfikowane logo, grafiki reklamujące producenta oraz główne motto wykorzystywane przez firmę.
więcej
|
tołpa wyłączyła blogi
Autorzy popularnych blogów: Alina Rose, Kasia Gandor, Stay Fly oraz Czas Gentlemanów 7. września na 24 godziny wyłączyli swoje blogi. O tym, co robią, kiedy nie ma ich na blogu oraz jakie są ich sposoby na bycie off informują czytelników w specjalnie przygotowanych materiałach video.
więcej
|
VML Poland nadal będzie promować wodę Żywiec Zdrój w internecie
Agencja VML Poland wygrała przetarg na strategię komunikacji i całościową obsługę internetowej obecności marki Żywiec Zdrój (Danone Polska) na rynku polskim. Tym samym kontynuuje zlecenie realizowane od ponad siedmiu lat.
więcej
|
Piotr Sroka: z San Markos do Walk Creative
Piotr Sroka objął stanowisko dyrektora obsługi klientów w agencji reklamowej Walk Creative (Grupa Walk), zastępując na nim Monikę Sokołowską. Poprzednio pracował w San Markos, a wcześniej m.in. w Change Integrated, Banah Group i firmie AmRest.
więcej
|
nc+ reklamuje internet z Unlimited TV jako kozoodporny (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowej oferty internetowej nc+ z usługą Unlimited TV. W reklamach razem z Rafałem Cieszyńskim i Krzysztofem Stalmaszykiem występuje koza. Akcję operator przygotował wspólnie z firmami reklamowymi 2012 Agency i Havas Media.
więcej
|
Szymon Majewski w kolejnych reklamach internetu LTE Plus Advanced (wideo)
Polkomtel ruszył z nową odsłoną kampanii „Ja+ Internet LTE Nowej Generacji” wspierającej wprowadzoną niedawno nową ofertę internetu mobilnego - LTE Plus Advanced oraz promocji „2 x Więcej GB”. W reklamach występuje Szymon Majewski.
więcej
|
Krzysztof Bernatowicz: ze Ströer Digital Media do Mastermind
Krzysztof Bernatowicz zaczął pracę jako sales director w domu mediowym Mastermind (należącym do Grupy AdNext). Poprzednio pracował w Ströer Digital Media, a wcześniej m.in. w Goldbach Audience Poland, Polskapresse i Telekomunikacji Polskiej.
więcej
|
,,#ZjawiskowaKsiezniczka" - Littlemooonster96 promuje nową maskarę Maybelline New York (wideo)
Rozpoczęła się kampania promująca nową maskarę Maybelline New York - Lash Sensational Luscious. Bohaterką akcji, za koncepcję i realizację której odpowiedzialna jest agencja Kamikaze, jest influencerka internetowa Littlemooonster96.
więcej
|
Matthew McConaughey nowym dyrektorem kreatywnym marki Wild Turkey (wideo)
Marka burbonu Wild Turkey (należąca do CEDC) nawiązała wieloletnią współpracę z Matthew McConaughey’m. Aktor stanie za i przed kamerą, by stworzyć autorską opowieść o historii Wild Turkey.
więcej
|
Piłkarskie emocje Tomasza Zimocha w reklamie STS (wideo)
Firma bukmacherska STS rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje się jako partner piłkarskiej reprezentacji Polski. W spocie wykorzystane są fragmenty komentarzy meczowych Tomasza Zimocha.
więcej
|
|
|
,,Fakt" z najniższą sprzedażą w historii, ,,Gazeta Polska Codziennie" z największym wzrostem
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w lipcu br. był „Fakt”, który zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Na czele wzrostów znalazła się z kolei „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
Komisja Europejska chce opłat za treści umieszczane w Google News, polscy wydawcy to chwalą
Według nieoficjalnych informacji Komisja Europejska rozważa wprowadzenie przepisów, według których agregatory newsów będą musiały płacić wydawcom za zamieszczane linki i fragmenty ich materiałów. Nie ma wątpliwości, że sprawa dotyczy głównie Google News. - Spór trwa od dawna, Google potrafi zrobić krok w tył, gdy natrafia na zdecydowany sprzeciw, a cenna jest każda próba przywrócenia rynkowych zasad w internecie - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki i Wojciech Fusek.
więcej
|
Katarzyna Latek i Małgorzata Grzegorczyk redaktorami wydania w ,,Pulsie Biznesu", odszedł Tadeusz Markiewicz
Wieloletnie dziennikarki „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) Katarzyna Latek i Małgorzata Grzegorczyk objęły w dzienniku funkcję redaktorów wydania. Katarzynę Latek jako szefa działu Puls Firmy zastąpił Sylwester Sacharczuk. Z tytułem rozstał się wydawca Tadeusz Markiewicz.
więcej
|
Olga Wasilewska wróciła na łamy ,,Wprost"
Dziennikarka Olga Wasilewska została współpracowniczką tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Do pisma wróciła po ponad rocznej przerwie.
więcej
|
Haitong Bank podtrzymuje rekomendacje kupna akcji Agory i Wirtualnej Polski
Analitycy Haitong Banku wydali rekomendacje dla spółek mediowych Agora i Wirtualna Polska. Utrzymali rekomendację "kupuj" dla Agory, ale obniżyli cenę docelową akcji z 15 do 14 zł. W przypadku Wirtualnej Polski także podtrzymali rekomendację "kupuj", przy czym jednocześnie podnieśli cenę docelową akcji z 55,7 do 60,7 zł.
więcej
|
Dziennikarze akredytowani na premierę ,,Smoleńska" nie mogli obejrzeć filmu
Dziennikarze, którzy dostali od Kancelarii Prezydenta i dystrybutora filmu akredytację na poniedziałkową premierę „Smoleńska”, nie mieli wstępu do sali kinowej. Mogli jedynie przebywać w wydzielonej strefie w kuluarach.
więcej
|
,,Z Kresów na Kresy" w Pomocniku Historycznym ,,Polityki"
W środę, 14 września 2016 roku ukaże się kolejne wydanie Pomocnika Historycznego „Polityki” (Polityka) zatytułowane „Z Kresów na Kresy”.
więcej
|
|
|
Portal Kamila Durczoka startuje 3 października. ,,Zamierzamy stworzyć wiodące medium na Śląsku"
W poniedziałek 3 października br. wystartuje projekt internetowy Kamila Durczoka, w którym ważną rolę odgrywać będą media społecznościowe. - W pewnym sensie powstaje w kontrze do wszystkich kierunków, które obejmują główne polskie portale. My idziemy w inną stronę - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kamil Durczok.
więcej
|
Łódź wytknęła Maździe na FB wielkoformatowy billboard w centrum miasta. Firma podkreśla, że reklama jest legalna
Na facebookowym fanpage’u Łodzi zarzucono firmie Mazda Polska, że jej wielkoformatowa reklama zewnętrzna została umieszczona w centrum miasta nielegalnie i wbrew dobrym obyczajom. Producent tłumaczy, że według wynajmującej go firmy nośnik reklamowy jest legalny, a reklama została tam umieszczona za zgodą wspólnoty mieszkaniowej.
więcej
|
Rośnie czas korzystania z aplikacji mobilnych. ,,Zyskują najwięksi gracze na rynku mobile"
Według danych ComScore obecnie użytkownicy smartfonów w USA połowę swojego czasu spędzanego z tymi urządzeniami poświęcają na aplikacje mobilne. - Zyskują na tym giganci w rodzaju Facebooka i YouTube’a, a za wzrost zaangażowania odpowiada w poważnej części konsumpcja wideo online - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Artur Zawadzki i Karol Suchenek.
więcej
|
Komisja Europejska chce opłat za treści umieszczane w Google News, polscy wydawcy to chwalą
Według nieoficjalnych informacji Komisja Europejska rozważa wprowadzenie przepisów, według których agregatory newsów będą musiały płacić wydawcom za zamieszczane linki i fragmenty ich materiałów. Nie ma wątpliwości, że sprawa dotyczy głównie Google News. - Spór trwa od dawna, Google potrafi zrobić krok w tył, gdy natrafia na zdecydowany sprzeciw, a cenna jest każda próba przywrócenia rynkowych zasad w internecie - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki i Wojciech Fusek.
więcej
|
Wojciech Piwocki i Monika Bogusz-Jędrzejczyk na czele Grupy naTemat, Monika Bednarek doradcą zarządu
Z początkiem listopada prezesem spółki Glob 360, wydawcy serwisów Grupy naTemat, zostanie Wojciech Piwocki, członkiem zarządu ds. korporacyjnych - Monika Bogusz-Jędrzejczyk, a doradcą zarządu - Monika Bednarek. W ostatnich latach firmą kierował Tomasz Machała, który odchodzi do Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
21st Century Fox inwestuje w serwis internetowy Clarksona, Hammonda i Maya
Koncern mediany 21st Century Fox przeznaczył kwotę 6,5 mln dolarów na rozwój DriveTribe - nowego portalu dla miłośników motoryzacji planowanego przez trójkę byłych prowadzących „Top Gear”: Jeremy’ego Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa Maya. Na platformie mają się pojawiać treści od utalentowanych fanów samochodów.
więcej
|
Snapchat z blisko 1 mld USD wpływów z reklam w 2017 r.
Najbliższe lata przyniosą serwisowi Snapchat bardzo szybki wzrost wpływów z reklam - przewiduje firma eMarketer.
więcej
|
Haitong Bank podtrzymuje rekomendacje kupna akcji Agory i Wirtualnej Polski
Analitycy Haitong Banku wydali rekomendacje dla spółek mediowych Agora i Wirtualna Polska. Utrzymali rekomendację "kupuj" dla Agory, ale obniżyli cenę docelową akcji z 15 do 14 zł. W przypadku Wirtualnej Polski także podtrzymali rekomendację "kupuj", przy czym jednocześnie podnieśli cenę docelową akcji z 55,7 do 60,7 zł.
więcej
|
Piotr Grabarczyk: z ,,Faktu" do Wirtualnej Polski
Piotr Grabarczyk zaczął pracę jako reporter wideo serwisów Gwiazdy.wp.pl i Teleshow.wp.pl (należących do Grupy Wirtualna Polska). Wcześniej pracował w „Fakcie”, Afterparty.pl i „WOW Magazine”.
więcej
|
Alibaba szykuje się do wejścia do Polski, na początek z lokalną wersją AliExpress
Według doniesień medialnych koncern Alibaba Group przygotowuje się do startu na polskim rynku. Na początek uruchomi lokalną wersję sklepu internetowego AliExpress, a w 2017 roku rozpocznie działalność polskie biuro Alibaba Group.
więcej
|
|
|