|
|
|
|
|
|
|
TVN wprowadza na polski rynek kanał lifestylowy HGTV z portfolio Scrippsa
Na początku stycznia 2017 roku Grupa TVN wprowadzi do Polski kanał HGTV o wnętrzarstwie i ogrodnictwie, należący do Scripps Networks Interactive, właściciela TVN. Stacja pojawi się na polskim rynku w wyniku przekształcenia obecnie dostępnego kanału TVN Meteo Active - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec serialu ,,Malanowski i partnerzy". Nie wróci na antenę Polsatu
Polsat definitywnie zrezygnował z emisji serialu „Malanowski i partnerzy” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja nie wróci na antenę stacji, a jej miejsce w ramówce zajął już nowy serial paradokumentalny „Na ratunek 112”.
więcej
|
Tomasz Sygut redaktorem naczelnym Nowa TV. Program informacyjny wizytówką stacji
Tomasz Sygut został redaktorem naczelnym stacji telewizyjnej Nowa TV, której właścicielem jest Grupa ZPR Media. Kanał ma wystartować 28 października br.
więcej
|
Program ,,Zatrzymaj chwile" dla seniorów w TVP1. Prowadzącymi Anna Popek i Katarzyna Kołeczek
W najbliższą niedzielę, 11 września br., o godz. 17.30 na antenie TVP1 zadebiutuje nowy program „Zatrzymaj chwile”. Poprowadzą go dziennikarka TVP Anna Popek oraz aktorka Katarzyna Kołeczek. - Chcemy przyciągnąć przed ekrany widownię wielopokoleniową - mówi Ewa Nowicka, zastępca dyrektora telewizyjnej Jedynki.
więcej
|
Jacek Kurski chce stworzyć TV V4, nowy anglojęzyczny kanał informacyjny
Podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy prezes Jacek Kurski zaproponował premierów państw Grupy Wyszehradzkiej utworzenie anglojęzycznej telewizji informacyjnej TV V4. Szefowie rządów Grupy spotkają się w tej sprawie z Kurskim.
więcej
|
TVP Sport liderem kanałów sportowym w sierpniu 2016 (raport)
Zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów sportowych w sierpniu br. był TVP Sport, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił Polsat Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marta Budzyńska-Giersz, Joanna Bukowska-Kasprzak i Magdalena Stankiewicz prowadzącymi ,,Info kraj" w TVP Info
Gospodyniami „Info kraju”, nowego programu w TVP Info, są Marta Budzyńska-Giersz, Joanna Bukowska-Kasprzak i Magdalena Stankiewicz. Wszystkie wcześniej prowadziły „Panoramę” TVP2, a także inne programy informacyjne i publicystyczne w TVP.
więcej
|
Telewizja Polska zapłaci firmie RMS 4 mln zł za obsługę akcji SMS-owych
Firma RMS Polska po wygranym przetargu zajmie się obsługą SMS-owych usług premium wykorzystywanych przez Telewizję Polską w różnych programach. Przez dwa lata otrzyma za to ponad 4 mln zł.
więcej
|
Rośnie oglądalność ,,Barw szczęścia". TVP2 liderem rynku
Dziesiąty sezon „Barw szczęścia” gromadzi średnio 2,52 mln widzów. W pierwszym tygodniu emisji serial oglądało 2,13 mln osób, a w drugim - już o 770 tys. widzów więcej. Produkcja podnosi też oglądalność TVP2 względem ub.r. Dwójka w czasie jej emisji jest liderem rynku.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" z półgodzinnym opóźnieniem, zadebiutowała Joanna Racewicz (wideo)
Start wtorkowego wydania „Pytania na śniadanie” w TVP2 wskutek problemów technicznych opóźnił się o prawie pół godziny. Program pierwszy raz prowadziła Joanna Racewicz, poprzednio gospodyni „Panoramy”.
więcej
|
Cezary Gmyz korespondentem TVP w Niemczech
Dziennikarz „Do Rzeczy” Cezary Gmyz, poprzednio związany też z Telewizją Republika, w najbliższym czasie zacznie pracę w Telewizji Polskiej. Ma być jej korespondentem w Niemczech.
więcej
|
Serial ,,Młody papież" w HBO i HBO GO. Jude Law jako Pius XIII (wideo)
25 października 2016 roku serwis HBO GO rozpocznie emisję nowego serialu „Młody papież”. Produkcję pokaże również kanał HBO.
więcej
|
,,Wielki Test o Zdrowiu" w TVP1. Prowadzącymi Paulina Chylewska i Maciej Kurzajewski
12 września 2016 roku odbędzie się „Wielki Test o Zdrowiu”, który poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Kurzajewski. Audycję będzie można oglądać w TVP1.
więcej
|
|
|
Kampania ,,Przekażmy sobie znak pokoju": promowanie tolerancji czy oswajanie zła? (opinie)
Tego typu kampanie nie mają nic wspólnego z walką z dyskryminacją, ale przeciwnie, są formą oswajania opinii publicznej ze złem. raczej nie. Ta akcja nie przyniesie jakichś większych rezultatów. Co najwyżej spowoduje, że osoby neutralnie lub pozytywnie nastawione do osób o innej orientacji seksualnej przez chwilę poczują, że nie są osamotnieni w swoim myśleniu - kampanię pod hasłem „Przekażmy sobie znak pokoju” oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, ks. Kazimierz Sowa i Tomasz Bartnik.
więcej
|
Colian rezygnuje z lokowania Helleny w programach telewizyjnych, ale planuje nową kampanię z Kubą Wojewódzkim
Oranżada Hellena, od trzech sezonów lokowana m.in. w programach „Kuba Wojewódzki” i „You Can Dance” w TVN, nie będzie już promowana w taki sposób w jesiennych ramówkach. Jej producent firma Colian pracuje nad nową strategią promocji marki.
więcej
|
KER: reklama Erektonu Fast dyskryminuje kobiety, a spot Gold Omega 3 może dezorientować kierowców
Internetowa reklama preparatu Erekton Fast dyskryminuje kobiety poprzez pokazywanie nagiego kobiecego ciała, a spot suplementu diety Gold Omega 3 może dezorientować kierowców, bo wykorzystuje sygnały alarmowe zarezerwowane dla pojazdów uprzywilejowanych - orzekła Komisja Etyki Reklamy rozpatrując skargi na dwie reklamy produktów Olimp Laboratories.
więcej
|
Programy lojalnościowe tracą na popularności, na czele Tesco Clubcard, Payback i Orlen Vitay
Spada odsetek Polaków, którzy deklarują udział w programach lojalnościowych. Najpopularniejszymi są Tesco Clubcard, Payback oraz Orlen Vitay - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
LOT w ,,promocji roku" obniża ceny miliona biletów (wideo)
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły dwutygodniową promocję, w ramach której w niższych cenach dostępny jest milion biletów na loty międzynarodowe do prawie 60 różnych miast na całym świecie. Kampanię reklamującą ofertę przygotowała agencja Syzygy Warsaw.
więcej
|
Barbara Boszczyk przeszła z Initiative Warszawa do Starcom Polska
Barbara Boszczyk, ostatnio media manager w domu mediowym Initiative Warszawa, zaczęła pracę w agencji Starcom Polska (należącej do Publicis Media Poland).
więcej
|
Stars wspólnie z Advisors oferuje audyt kosztów produkcji reklamowej
Firma Stars - zajmująca się audytem mediowym - poszerza zakres swoich usług o audyt kosztów produkcji filmów reklamowych. W tym celu nawiązała współpracę z wyspecjalizowaną w tym zakresie firmą Advisors.
więcej
|
,,Dziecku odmówisz?" w reklamach wafli Grześki Gofree (wideo)
Firma Colian startuje z kolejną kampanią reklamową promującą wafelki Grześki. Działania prowadzone w telewizji i internecie potrwają do końca października, a za ich realizację odpowiadają Just, Universal McCann i Gong.
więcej
|
,,XI. Nie porzucaj" - Natasza Urbańska, Rafał Maślak, Kamila Szczawińska i Sylwia Nowak w akcji przeciw porzucaniu zwierząt (wideo)
Na profilach social mediowych Nataszy Urbańskiej, Rafała Maślaka, Kamili Szczawińskiej i Sylwii Nowak pojawiły się zdjęcia przedstawiające ich w niepokojących sytuacjach: przywiązanych do drzewa, wyrzuconych z samochodu, zakopanych żywcem, skatowanych łopatą. Fotografie to element kampanii społecznej „XI. Nie porzucaj”, przygotowanej przez akcję Karmimy Psiaki i Fundację Sarigato.
więcej
|
Rusza kampania ,,Fruit juice matters" promująca właściwości 100-proc. soków owocowych
W 14 krajach Unii Europejskiej, m.in. w Polsce, startuje kampania „Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness” („Poznaj soki owocowe. Dziel się wiedzą. Ciesz bogactwem”), której celem jest edukacja na temat właściwości 100-procentowych soków owocowych. Ma to być odpowiedź na niewystarczające spożycia warzyw i owoców w codziennej diecie.
więcej
|
GSK jako sponsor ,,Zatrzymaj chwile" w TVP1 będzie promować Voltaren Max
W najbliższą niedzielę TVP1 rozpoczyna emisję programu „Zatrzymaj Chwile”, którego sponsorem jest GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, dystrybutor leku na ból stawów Voltaren Max.
więcej
|
|
|
Maciej Orłoś przechodzi do kanału telewizyjnego Wirtualnej Polski
Maciej Orłoś, którzy z końcem sierpnia po ponad 25 latach pracy odszedł z Telewizji Polskiej, jesienią br. dołączy do zespołu Grupy Wirtualna Polska. Będzie pracował w przygotowywanym obecnie przez wydawcę kanale telewizyjnym WP.
więcej
|
Jerzy Owsiak obiecuje oddać zadośćuczynienie zasądzone od blogera Matki Kurki
Jerzy Owsiak zadeklarował, że odda żonie blogera Matka Kurka 19 tys. złotych wysłane po sądowym uznaniu blogera winnym pomówienia twórcy WOŚP. Powodem decyzji Owsiaka jest agresywny i obraźliwy wpis na Twitterze towarzyszący wysyłce pieniędzy. - Pani mąż jest bezrobotny i jako rodzina macie Państwo bardzo niewielkie dochody. Mogę więc wyłącznie na Pani ręce te zasądzone na moją rzecz pieniądze w formie darowizny przekazać - napisał Owsiak.
więcej
|
Spadki w polskim internecie, Grupa Onet-RASP i Wirtualna Polska łeb w łeb, Onet.pl przed WP.pl w mobile'u (dane z sierpnia)
W sierpniu br. najpopularniejsze serwisy internetowe zanotowały mniej polskich użytkowników niż miesiąc wcześniej, ale niektóre miały więcej odsłon. Nie zmienił się układ w czołówce: na czele jest Google przed Facebookiem, a Grupa Onet-RASP ma nieco więcej użytkowników i mniej odsłon od Grupy Wirtualna Polska.
więcej
|
2,7 tys. startupów w Polsce: tworzą miejsca pracy i mają więcej patentów niż inne branże (raport)
Najwięcej polskich startupów powstaje i funkcjonuje w Warszawie, ponad 80 proc. młodych przedsiębiorstw zatrudniło nowych pracowników w ostatnim czasie, a 14 proc. startupów posiada własne patenty lub jest w trakcie ich zdobywania - wynika z raportu „Polskie startupy 2016”.
więcej
|
Aero2 wprowadza usługę telefoniczną a2mobile - pakiety w cenie 8, 19 i 25 zł
Spółka Aero2 świadcząca usługę darmowego dostępu do internetu i komercyjne pakiety internetowe uzupełniła swoją ofertę o usługi telefonii komórkowej, wprowadzając markę a2mobile. Do wyboru są trzy pakiety różniące się cenami i limitami, za minutę połączenia do zewnętrznych sieci trzeba w a2mobile zapłacić 18 groszy.
więcej
|
|
|
Programy lojalnościowe tracą na popularności, na czele Tesco Clubcard, Payback i Orlen Vitay
Spada odsetek Polaków, którzy deklarują udział w programach lojalnościowych. Najpopularniejszymi są Tesco Clubcard, Payback oraz Orlen Vitay - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Polski rynek produktów dla dzieci wart 9,48 mld zł w 2015 r.
Rynek produktów dla dzieci w Polsce osiągnął w 2015 r. wartość 9,48 mld zł, co stanowiło wzrost o 4,6% w porównaniu z rokiem poprzednim - wynika z raportu PMR.
więcej
|
4150 zł - bezwzględne minimum oszczędności wg Polaków (infografika)
Bezwzględne minimum oszczędności, które powinniśmy posiadać, to średnio ok. 4150 zł, czyli o 900 zł więcej niż deklarowaliśmy w zeszłym roku - wynika z badania PBS.
więcej
|
|
|