|
|
|
|
|
|
|
Dwa razy mniej Polaków ufa mediom publicznym niż prywatnym. ,,To skutek dużych roszad dziennikarskich i stronniczości"
Zaufanie do mediów publicznych deklaruje 31 proc. Polaków, a do prywatnych - 48 proc., z kolei zdecydowanie nie ufa tym pierwszym 30 proc. osób, a tym drugim - 14 proc. Według medioznawcy prof. Wiesława Godzica wynika to z dużych zmian zwłaszcza w Telewizji Polskiej, m.in. rozstania się z wieloletnimi znanymi dziennikarzami, oraz stronniczości mediów publicznych.
więcej
|
Premierowy odcinek ,,Hit, Hit, Hurra!" zobaczyło 1,42 mln widzów. Jacek Kurski zadowolony z programu
Wyemitowany w środę w TVP1 premierowy odcinek dziecięcego talent show „Hit, Hit, Hurra!” obejrzało więcej widzów niż nadawany w tym samym czasie „Top Chef. Gwiazdy od kuchni”. - To zapowiedź osiągnięcia 15 proc. w środowym paśmie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Nielsen Audience Measurement będzie podawał dane o oglądalności w grupie 16-59
Zajmujący się telemetrią instytut Nielsen Audience Measurement będzie publikować dane dotyczące oglądalności także w grupie wiekowej 16-59 lat.
więcej
|
Fokus TV, TVP Historia i Discovery Channel na czele kanałów dokumentalnych (raport)
W sierpniu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat Explorer, a na przeciwnym biegunie znalazł się Canal+ Discovery.
więcej
|
Eleven i Eleven Sports zaczynają emitować reklamy. Michał Fijałkowski w Eleven Sports Network
Michał Fijałkowski objął funkcję szefa sprzedaży sponsorskiej w polskim zespole Eleven Sports Network, która w Polsce jest nadawcą kanałów Eleven i Eleven Sports. Poprzednio pracował w Lagardère Sports Poland, a wcześniej m.in. w PL.2012+ i Euro Gdańsk 2012.
więcej
|
Udany debiut ,,Azja Express", nowego reality-show TVN. Ponad 2 mln widzów
Stacje telewizyjne rozpoczęły emisję nowych programów i seriali. W środę widzowie najchętniej oglądali reality-show „Azja Express” w TVN.
więcej
|
Liberty Media przejmie kontrolę na Formułą 1, zapłaci mniej niż przewidywano
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami należąca do Johna Malone’a grupa medialna Liberty Media przejmie kontrolny pakiet Formula One Management, grupy zarządzającej Formułą 1. Kwota transakcji wyniesie 4,4 mld dolarów, czyli mniej niż się spodziewano.
więcej
|
Prezydent Sopotu nie chce udzielać informacji dziennikarzowi TVP Gdańsk skazanemu za skarykaturowanie go. ,,To dyskryminacja"
Jakub Świderski z TVP Gdańsk w piśmie do Rzecznika Praw Obywatelskich zarzucił prezydentowi Sopotu Jackowi Karnowskiemu, że uniemożliwia mu pracę zawodową, zakazując pracownikom instytucji samorządowych udzielania mu informacji. Karnowski przypomina, że dziennikarz został skazany w procesie karnym za pomówienie go w ilustracji satyrycznej. - Brak etyki i zwyczajnej ludzkiej przyzwoitości dyskredytują tego Pana nie tylko w moich oczach, ale winny być dyskredytujące również w oczach zwierzchników - uważa prezydent Sopotu.
więcej
|
Ralph Riviera dyrektorem zarządzającym Eurosport Digital
Ralph Riviera obejmie nowo utworzone w strukturach Discovery Communications stanowisko managing directora w Eurosport Digital.
więcej
|
,,Kroniki rodziny królewskiej" w Cartoon Network
17 września 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowego miniserialu „Kroniki rodziny królewskiej”.
więcej
|
NFL w Eleven Sports
W czwartek, 8 września 2016 roku rusza nowy sezon National Football League. W Polsce piłkarskie rozgrywki będzie można oglądać na antenie Eleven Sports.
więcej
|
|
|
,,Transfer roku" - Radio ZET promuje Konrada Piaseckiego w ,,Gościu Radia ZET"
Wystartowała kampania promująca nową odsłonę porannego programu Radia ZET (Eurozet) „Gość Radia ZET”, którego gospodarzem od września jest Konrad Piasecki. W roli głównej występuje prowadzący audycję.
więcej
|
|
Andrzej Stankiewicz zamiast Rafała Ziemkiewicza z audycją publicystyczną w Radiu Plus
Andrzej Stankiewicz będzie prowadził w czwartkowe wieczorny program publicystyczny „Polityka z Plusem” w Radiu Plus. Poprzednio w tym paśmie emitowana była audycja „Plusy dodatnie, plusy ujemne” Rafała Ziemkiewicza.
więcej
|
|
Jesień w radiowej Dwójce: kilkanaście nowości i konkurs skrzypcowy im. Henryka Wieniawskiego
W najbliższy poniedziałek, 12 września br., startuje jesienna ramówka Programu 2 Polskiego Radia. Oprócz relacji z konkursu skrzypcowego im. Henryka Wieniawskiego, jesienią Dwójka przygotowała kilkanaście premierowych audycji poświęconych szeroko pojętej kulturze.
więcej
|
|
Paula Korbecka odpowiada w Eurozet za projekt ,,Magazyn 120 sekund" finansowany przez Google
Paula Korbecka została product managerem działu online Grupy Eurozet. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie projektem „Magazyn 120 sekund”.
więcej
|
|
|
|
Bytom krytykowany za zaangażowanie do kampanii Daniela Olbrychskiego z wnukiem
Firma odzieżowa Bytom promuje swoją nową kolekcję sesją zdjęciową z udziałem Daniela Olbrychskiego i jego wnuka Antoniego. Internauci nie zostawiają na niej suchej nitki, wytykając głównie problemy aktora z alkoholem. Aktor reklamował wcześniej lody Koral i Biedronkę. Czy te właśnie marki oraz wpadka Olbrychskiego z jazdą pod wpływem alkoholu to właściwe tło komunikacji dla Bytomia? - zastanawiają się z kolei stratedzy z agencji reklamowych.
więcej
|
Polski rynek internetowej reklamy programmatic wzrośnie w tym roku o 60 proc. do 400 mln zł
Polscy reklamodawcy zainwestują w br. blisko 400 mln zł na kampanie internetowe w ramach systemu zautomatyzowanego zakupu. Oznacza to, że co czwarta złotówka przeznaczona na reklamę odsłonową będzie wydawana bez kontaktu media plannera z handlowcem w biurze reklamy - szacuje dom mediowy MEC.
więcej
|
,,Drugi telewizor w zestawie" w promocji Media Markt (wideo)
Sieć sklepów Media Markt (należąca do Media Saturn Holding Polska) zaczęła czterodniową promocję „Drugi telewizor w zestawie”, w ramach której przy kupnie wybranego telewizora dostaje się za darmo drugi, mniejszy odbiornik. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Universal McCann, Golden Submarine, Redblue i Roots PR.
więcej
|
Komik Rob Riggle piątym odtwórcą pułkownika Sandersa w nowych reklamach KFC (wideo)
W nowej kampanii sieci KFC kultową postać pułkownika Sandersa odgrywa nowy aktor - komik Rob Riggle, który zastąpił w tej roli Jima Gaffigana. To już piąte wcielenie Sandersa, który jest znakiem rozpoznawczym KFC w reklamach i identyfikacji wizualnej.
więcej
|
Katarzyna Jezierska: z PepsiCo na dyrektora marketingu GSK
Katarzyna Jezierska po ponad trzech latach w dziale marketingu firmy PepsiCo przeszła do firmy farmaceutycznej GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, gdzie objęła stanowisko dyrektora marketingu.
więcej
|
Patrycja Giurko za Rafała Masiaka dyrektorem marketingu Mokate
Patrycja Giurko zaledwie po czterech miesiącach pracy w dziale marketingu firmy obuwniczej CCC przeszła do spółki Mokate, w której została dyrektorem marketingu. Poprzednio funkcję tę pełnił Rafał Masiak, obecnie szef marketingu w Hochland Polska.
więcej
|
,,Go for more" w kobiecej kampanii reklamowej CCC (wideo)
Firma obuwnicza CCC zaczyna kolejną kampanię reklamową pod hasłem „Go for more - idę po więcej”. Głównymi bohaterkami akcji, prowadzonej jednocześnie w czterech krajach, są kobiety. Działania przygotowały i realizują firmy Change, OS3, Lemon i MullenLowe Media Hub.
więcej
|
Legia Warszawa w ogólnopolskiej kampanii reklamuje się ,,razem wśród mistrzów"
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Legii Warszawa, związana z awansem klubu do fazy grupowej Ligi Mistrzów. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Razem wśród mistrzów”.
więcej
|
Paweł Kowalewski po raz czwarty wybrany na vice presidenta IAA Global
Paweł Kowalewski przez kolejne dwa lata będzie pełnić funkcję global vice presidenta w IAA Global. Stanowisko to będzie zajmował czwartą kadencję.
więcej
|
Grupa CP DDB zajmie się obsługą marki Huawei w internecie
Grupa reklamowa CP DDB wygrała przetarg, w wyniku którego została regionalnym hubem odpowiedzialnym za obsługę działań reklamowych marki Huawei w internecie.
więcej
|
Historia Mitsubishi w reklamach modelu ASX (wideo)
5 września zaczęła się wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa samochodu Mitsubishi ASX. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Schulz Brand Friendly, Imagine i Starcom.
więcej
|
Jack White w reklamie Coca-Coli (wideo)
Jack White zaprezentował reklamę Coca-Coli, w której realizacji brała grupa The White Stripes.
więcej
|
|
|
Polski rynek internetowej reklamy programmatic wzrośnie w tym roku o 60 proc. do 400 mln zł
Polscy reklamodawcy zainwestują w br. blisko 400 mln zł na kampanie internetowe w ramach systemu zautomatyzowanego zakupu. Oznacza to, że co czwarta złotówka przeznaczona na reklamę odsłonową będzie wydawana bez kontaktu media plannera z handlowcem w biurze reklamy - szacuje dom mediowy MEC.
więcej
|
Wyborcza.pl zaczyna kilkanaście cykli wideo, prowadzącymi m.in. Wielowieyska, Kublik, Imielski i Samcik
Od początku przyszłego tygodnia w serwisie internetowym „Gazety Wyborczej” będzie wyemitowanych kilkanaście nowych programów wideo o tematyce publicystycznej i lifestylowej. Ich gospodarzami będą znani dziennikarze mediów Agory, m.in. Justyna Dobrosz-Oracz, Dominika Wielowieyska, Agnieszki Kublik, Roman Imielsk, Zuzanna Ziomecka, Bartosz T. Wieliński, Maciej Samcik i Jan Turnau.
więcej
|
Katarzyna Szczepanik rzecznikiem prasowym Wirtualnej Polski, odchodzi Katarzyna Halicka
Katarzyna Szczepanik od października zostanie dyrektorem komunikacji i PR oraz rzecznikiem prasowym Wirtualnej Polski. Z firmą rozstaje się Katarzyna Halicka.
więcej
|
Nielsen wprowadza pomiar oglądalności internetowych kampanii reklamowych, do końca br. w 25 krajach
Nielsen Audience Measurement Polska pracuje nad Digital Ad Ratings. Jest to narzędzie, które umożliwia pomiar widowni internetowych kampanii reklamowych, bez względu na urządzenie, na którym emitowana jest kampania.
więcej
|
MON przed odpowiedzią na pytania portalu OKO.press sprawdzi jego status prawny
Redakcja portalu OKO.press zadała Ministerstwu Obrony Narodowej pytania o odszkodowania dla rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej. Resort nie odpowiedział, ale zapowiedział sprawdzenie statusu prawnego instytucji.
więcej
|
Gazeta.pl wspólnie z Migam.org będzie zamieszczać treści wideo z tłumaczeniem na język migowy
Serwis Gazeta.pl i startup Migam.org nawiązały współpracę, dzięki której w sieci pojawią się materiały wideo z tłumaczeniem głosu na język migowy. - Chcemy głuchym i niedosłyszącym stworzyć miejsce w sieci, z którego mogliby w wygodny sposób pozyskiwać informacje - tłumaczy Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.
więcej
|
Na Twitterze maleje reklamowy wskaźnik - zyskują Facebook, Instagram i LinkedIn
W ciągu ostatniego roku wskaźnik CPM (koszt dotarcia do tysiąca odbiorców) na Twitterze spadł o 18 proc. - wynika z danych podanych przez indeks Salesforce. Z kolei Facebook i Instagram notują wzrosty na poziomie 65 proc. i 42 proc.
więcej
|
|
|