|
|
|
|
|
|
|
Prezes TVP chce nowego systemu poboru opłaty abonamentowej
Prezes TVP Jacek Kurski chce, aby na poczcie dokonywano rejestracji nieposiadania odbiorników radiowych i telewizyjnych. W Telewizji Polskiej opracowano projekt nowych zasad pobierania abonamentu rtv. - KRRiT opracowała już rozwiązanie, ale do tej pory nie przebiło się przez mur parlamentarno-rządowy - komentują Krzysztof Luft, Janusz Daszczyński, Robert Kwiatkowski i Michał Karnowski.
więcej
|
Ruszył nowy kanał sportowy Eleven Extra, na starcie tylko w nc+. ,,Trwają przygotowania do poszerzenia dystrybucji kanału"
Wczoraj Grupa Eleven Sports Network uruchomiła trzeci kanał sportowy Eleven Extra, który trafił na początek tylko do oferty platformy nc+. - Kanał nie jest na wyłączność. Trwają przygotowania do poszerzenia dystrybucji - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl biuro prasowe nadawcy.
więcej
|
Seriale TVP i ,,Rolnik szuka żony" największymi hitami tygodnia, TVN wyprzedził Polsat w 16-49
W pełni wystartowały jesienne ramówki telewizyjne. Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Z kolei wśród stacji na czele był Polsat, ale w grupie 16-49 nowym liderem został TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. 4Fun Hits & Dance o 200 proc. do góry
W sierpniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, a najwięcej straciła Viva Polska.
więcej
|
,,Polo Koktajl" i ,,Miłość w rytmie disco 3" jesienią w Polo TV
W sobotę 17 września startuje jesienna ramówka Polo TV, w którym pojawi się m.in. kolejny sezon „Miłości w rytmie disco” oraz nowy program „Polo Koktajl”.
więcej
|
Telewizja Polska chce rewolucji w abonamencie RTV: rejestrować trzeba będzie brak telewizora i radia
W Telewizji Polskiej opracowano projekt nowych zasad pobierania abonamentu radiowo-telewizyjnego, według których rejestrować trzeba będzie nie jak dotychczas telewizory i radia, tylko nieposiadanie ich. - Dla Polaków w 97 proc. gospodarstw domowych to prawdziwe ułatwienie - podkreśla prezes TVP Jacek Kurski. W efekcie zmian wpływy z abonamentu mają wzrosnąć kilkukrotnie.
więcej
|
Szarpanina na konferencji w Sejmie, zakaz wstępu i pozew przeciw szefowi biura prasowego PiS (wideo)
Konferencja prasowa wicemarszałka Ryszarda Terleckiego została zakłócona przez działacza Pawła Bednarza, którego obezwładnili szef biura prasowego klubu parlamentarnego PiS-u i funkcjonariusze Straży Marszałkowskiej. Bednarz dostał zakaz wstępu do Sejmu i zapowiedział, że pozwie pracownika PiS-u za naruszenie nietykalności cielesnej.
więcej
|
Mecz Legia Warszawa kontra Borussia Dortmund w TVP1 i Canal+
W środę, 14 września po dwudziestu latach przerwy mistrz Polski zagra w fazie grupowej Ligi Mistrzów. Legia Warszawa podejmie Borussię Dortmund. Spotkanie będzie można oglądać w TVP1 i Canal+.
więcej
|
,,The Walking Dead 7", ,,Imperium 3" i ,,Zabójcze umysły 8" w FOX
W październiku 2016 roku FOX rozpocznie emisję siódmego sezonu serialu „The Walking Dead”, trzeciej transzy odcinków „Imperium” i ósmej serii „Zabójczych umysłów”.
więcej
|
|
|
Rynek reklamowy w Polsce w górę o 3 proc., a globalnie o 4,4 proc. Niepewność marketerów, szybko wzrost reklamy mobilnej
Dom mediowy Zenith kolejny raz obniżył prognozę tegorocznego wzrostu wartości rynku reklamowego w Polsce - tym razem do 3 proc. Globalnie branża ma zyskać 4,4 proc., osiągając wartość 539 mld dolarów.
więcej
|
Karolina Ostrowska: z Plej do San Markos
Karolina Ostrowska została szefową działu obsługi klienta w San Markos. Przez ostatnie trzy lata pracowała w agencji marketingu zintegrowanego Plej, w której pełniła podobną funkcję.
więcej
|
Ewa Dołbniak i Maciej Hilt na nowych stanowiskach w OS3
W agencji OS3 ramach zmian w strukturze działu client service, zarządzanego przez Michała Wiśniewskiego, powstało nowe stanowisko group account directora, które objęła Ewa Dołbniak. Z kolei Maciej Hilt awansował na account directora.
więcej
|
Transpłciowa modelka w nowej kampanii H&M (wideo)
Firma odzieżowa H&M rozpoczęła kampanię reklamową promującą jesienną kolekcję. Zrywa w niej ze stereotypizacją kobiet, czego dowodem jest m.in. udział w reklamach transpłciowej modelki Hari Nef.
więcej
|
Według Carat wydatki reklamowe na całym świecie w br. wzrosną o 4,4 proc.
Sieciowy dom mediowy Carat (należący doDentsu Aegis Network) prognozuje kontynuację dodatniej dynamiki globalnych wydatków reklamowych oraz ich wzrost o 4,4 proc. w tym roku. Trend ten utrzyma się w przyszłym roku dzięki stałemu wzrostowi w segmencie reklamy internetowej.
więcej
|
Anna Sadowy i Martyna Willim-Małuj w Mint Media
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyły dwie osoby: Anna Sadowy i Martyna Willim-Małuj. Do działu strategii z funkcji analityka przeszedł natomiast Michał Chrościcki.
więcej
|
Justyna Sitnicka account directorem w ad i media Group
Justyna Sitnicka awansowała w firmie reklamy zewnętrznej ad i media Group na stanowisko account directora. Pracuje w niej od czterech lat.
więcej
|
Startuje agencja social mediowa love to talk, na czele Antonino de Gregorio
Na rynku debiutuje nowa agencja social media - love to talk. Na jej czele stoi Antonino de Gregorio, który przeszedł do nowo utworzonej agencji z UPC Polska.
więcej
|
Group One uruchomiła firmę ReveScore będącą partnerem technologicznym DoubleClicka
Działalność rozpoczęła ReveScore, nowo utworzona spółka holdingu marketingowego Group One (obejmującego m.in. Change i Value Media). Nowa firma została pierwszym partnerem technologicznym w Europie Środkowo-Wschodniej platformy marketingowej DoubleClick należącej do Google.
więcej
|
McDonald's z pierwszą w Polsce kampanią z użyciem danych o odwiedzinach odbiorców reklam
McDonald’s jest pierwszym marketerem w Polsce, który wykorzystuje dane estimated store visits w kampanii local awareness. Za jej realizację odpowiadają należące do Grupy OMD agencje Macroscope i Digital Resolution.
więcej
|
|
|
,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych w I półroczu 2016
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Dziennik Bałtycki" liderami sprzedaży e-wydań
Najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych w lipcu br. osiągnęła „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Dziennik Bałtycki”.
więcej
|
,,Twój Styl" z 8. edycją akcji ,,Stylowe zakupy"
13 września ukaże się październikowy numer „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer). Znajdą się w nim kupony rabatowe, które będzie można wykorzystać w ramach 8. edycji akcji „Stylowe zakupy”.
więcej
|
|
|
Facebook przyciąga polskich internautów na 7,6 godz. miesięcznie, NK.pl i Fotka na ponad cztery, a Twitter i Google+ na 20 minut
Średni czas miesięcznego korzystania z Facebooka (bez aplikacji mobilnych) przez polskich internautów wynosi 7,59 godziny, a z NK.pl i Fotki - po 4,2 godziny. Natomiast na Twitterze i Google.pl spędzają tylko po ok. 20 minut, a Ask.fm i Wykopie - po ponad pół godziny.
więcej
|
Do lat 2 więzienia dla 29-latka z rzeszowskiego za nielegalne udostępnianie w internecie płatnych kanałów telewizyjnych
Policjanci z Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie wykryli, że 29-letni mieszkaniec powiatu lubaczowskiego nielegalnie udostępniał w internecie kanały z oferty płatnych platform cyfrowych. Zabezpieczono służące do tego urządzenia, a mężczyźnie grozi do lat 2 pozbawienia wolności.
więcej
|
Patrycja Sass-Staniszewska za Dorotę Bachman prezesem Izby Gospodarki Elektronicznej
Patrycja Sass-Staniszewska została wybrana na prezesa Izby Gospodarki Elektronicznej. Z organizacją jest związana od czterech lat, na nowym stanowisku zastąpiła Dorotę Bachman.
więcej
|
Ponad połowa internautów ogląda wideo na urządzeniach mobilnych
54% internautów ogląda treści wideo na urządzeniach mobilnych. Robimy to znacznie częściej na smartfonach niż na tabletach, co jest efektem niższej penetracji tabletów wśród polskich internautów - wynika z raportu IRCenter.
więcej
|
Wirtualna Polska z poranną rozmową na żywo, nowymi prowadzącymi Kamila Baranowska i Jacek Gądek
Wirtualna Polska zaczyna nowy poranny program na żywo „WP Rozmowa”, który zastąpi emitowane wcześniej o tej porze „#dziejesienazywo”. Gospodarzami cyklu w różne dni będą Jacek Żakowski, Kamila Baranowska, Sławomir Sierakowski, Paweł Lisicki i Jacek Gądek.
więcej
|
|
|
Kamil Michalski: z Ipsosu do Kantar Insight Poland
Kamil Michalski objął nowo utworzoną funkcję digital directora w Kantar Insight Poland (strukturze obejmującej Kantar Millward Brown i Kantar TNS). Wcześniej pracował m.in. w Ipsosie, Gfk Polonia i Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych.
więcej
|
|
|