|
|
|
|
|
|
|
W 2020 r. media i rozrywka w Polsce warte 10,8 mld dol. W dół prasa i płatna telewizja, w górę gry i wideo w internecie (raport)
Według raportu PwC w Polsce przez najbliższe cztery lata zyskiwać będzie internet, telewizja i branża gier wideo, natomiast prasa drukowana zanotuje dalsze spadki przychodów na rzecz wydań elektronicznych.
więcej
|
Beata Fido, aktorka z filmu ,,Smoleńsk", zatrudniona jako doradca zarządu Telewizji Polskiej
Aktorka Beata Fido, odtwórczyni m.in. głównej roli w filmie „Smoleńsk”, została zatrudniona w biurze zarządu Telewizji Polskiej. TVP nie ujawnia, jakie są obowiązki ani zarobki Fido.
więcej
|
Zoom TV ruszy w październiku. Zaawansowane negocjacje nadawców z Emitelem o MUX-8
Spółka Cable Television Networks & Partners jest już gotowa do uruchomienia kanału Zoom TV. Stacja na MUX-8 wystartuje za miesiąc - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Twardo negocjujemy z Emitelem, zbliżamy się do końca - wyjaśnia Ewa Michalska, prezes spółki.
więcej
|
Ministerstwo Sprawiedliwości chce od ,,Faktów" TVN sprostowania za materiał Macieja Knapika
Ministerstwo Sprawiedliwości zwróciło się do redakcji „Faktów” TVN o sprostowanie podanych w poniedziałkowym wydaniu informacji o planowanej korekcie wyroków sądów.
więcej
|
TVN Style, Polsat Play i Polsat Cafe najchętniej oglądanymi kanałami lifestylowymi (raport)
W sierpniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał E! Entertainment.
więcej
|
Joe Ripp odchodzi z funkcji szefa Time Inc. z powodów zdrowotnych, zastąpi go Rich Battista
Joe Ripp, obecny CEO koncernu Time Inc., zapowiedział odejście ze stanowiska w trybie natychmiastowym po pojawieniu się u niego poważnych kłopotów zdrowotnych. Ripp obejmie funkcję prezesa wykonawczego z mniejszymi obowiązkami, a nowym CEO będzie Rich Battista.
więcej
|
TVN Media brokerem reklamowym Eleven i Eleven Sports, kanały objęte badaniem Nielsena
Nadawane w Polsce od ponad roku kanały sportowe Eleven i Eleven Sports dołączyły do pakietu reklamowego Premium TV oferowanego przez TVN Media. Od września ich oglądalność będzie mierzona przez Nielsen Audience Measurement.
więcej
|
Polsat pokaże eliminacje Euro 2020 i MŚ 2022, Ligę Narodów i retransmisje meczów Polaków
Telewizja Polsat kupiła prawa do transmisji meczów piłkarskich reprezentacji w latach 2018-2022: w eliminacjach Euro 2020, europejskich eliminacjach mistrzostw świata 2022 oraz dwóch edycjach Ligi Narodów (2018/2019 i 2020/2021). Przy czym mecze polskiej drużyny na żywo będzie pokazywać Telewizja Polska, a Polsat wyemituje ich retransmisje.
więcej
|
|
|
RMF FM zwiększyło przewagę nad konkurentami, VOX FM z największym wzrostem. Tracą Radio ZET i Jedynka
Na pozycji lidera rynku radiowego umocniło się RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało VOX FM, a na przeciwnym biegunie znalazły się Radio ZET i Jedynka - wynika z najnowszej fali danych radiowych.
więcej
|
|
Janusz Kawecki i Andrzej Sabatowski w KRRiT. Pierwsze posiedzenie w piątek lub poniedziałek
Prezydent Andrzej Duda powołał do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Janusza Kaweckiego oraz Andrzeja Sabatowskiego. Uzupełnili oni skład KRRiT na nową kadencję. Pierwsze posiedzenie jest planowane na piątek lub poniedziałek.
więcej
|
|
Eska liderem słuchalności sieci radiowych, duży wzrost Radia Plus
Na czele słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce utrzymała się Eska, która zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei liderem wzrostów było Radio Plus - wynika z najnowszej fali danych radiowych.
więcej
|
|
,,Ludzkim Głosem", ,,Aleja Gwiazd", ,,Prywatka z Radiem Plus" w jesiennej ramówce Radia Plus
Radio Plus w jesiennej ramówce 2016 roku rozpoczęło emisję trzech nowych audycji - takich, jak: „Ludzkim Głosem”, „Aleja Gwiazd” i „Prywatka z Radiem Plus”.
więcej
|
|
|
|
McDonald's wynagradza DDB tylko za efekty biznesowe kampanii: ryzyko agencji, otwartość marketera (opinie)
Duzi reklamodawcy coraz częściej będą rozważać możliwość uzależniania zysku agencji od wpływu jej pracy na swoje wyniki biznesowe. Nie tylko po to, by mieć przysłowiowy "bat" nad agencją, której motywacja w walce o wyniki na pewno wzrasta w takich warunkach, ale też po to by mieć poczucie dobrze wydanych pieniędzy. Agencja, która się na to decyduje, wiele ryzykuje, ale znacznie więcej może zyskać. Dla obu stron oznacza to przede wszystkim współpracę maksymalnie partnerską i bardzo bliską - obie strony muszą sobie z tego zdawać sprawę i być na to gotowe, nie tylko mentalnościowo, ale też strukturalnie - oceniają menedżerowie z agencji reklamowych.
więcej
|
iOS10 to ewolucja systemu, ograniczenie śledzenia użytkowników bez wpływu na marketing (komentarze)
- iOS10 przynosi sporo nowości zmieniających sposób korzystania z iPhone’a, ale leżą one po stronie ewolucji systemu i nie są przełomowe. A ograniczenie możliwości śledzenia użytkowników nie wywróci rynku reklamowego w ekosystemie Apple do góry nogami - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Bartek Pucek, Zbigniew Urbański i Marcin Michalski.
więcej
|
W Polsce reklama internetowa za cztery lata wyprzedzi telewizyjną, najszybciej rośnie wideo i mobile
Według raportu PwC w 2016 roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy przekroczą wielkość rynku reklamy telewizyjnej. W Polsce dojdzie do tego dopiero w 2020 roku, a wartość reklamy internetowej osiągnie wtedy wartość 1,17 mld dolarów.
więcej
|
TVN Media brokerem reklamowym Eleven i Eleven Sports, kanały objęte badaniem Nielsena
Nadawane w Polsce od ponad roku kanały sportowe Eleven i Eleven Sports dołączyły do pakietu reklamowego Premium TV oferowanego przez TVN Media. Od września ich oglądalność będzie mierzona przez Nielsen Audience Measurement.
więcej
|
,,Przygotuj się na komplementy" - Carrefour reklamuje w nowej odsłonie odzież TEX (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca relaunch marki ubrań TEX dostępnych na wyłączność w stałej ofercie sieci hipermarketów Carrefour. Akcję przygotowały firmy marketingowe Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Dobro, Platige Image i Arena Media.
więcej
|
Hubert Pałkiewicz: z Value Media do ClickAd Interactive
Hubert Pałkiewicz objął funkcję strategy & communication directora w agencji ClickAd Interactive. Zajmuje się przygotowywaniem strategii w ramach działań new business oraz dla klientów spółki oraz wykorzystywaniem nowych technologii powstających w ramach grupy ClickAd.
więcej
|
Brooklyn Beckham zaprasza do swojego świata w kampanii smartfona Huawei Honor 8 (wideo)
Brooklyn Beckham został globalnym ambasadorem reklamowym marki smartfonów Honor należącej do Huawei. Współpraca rozpoczyna się od kampanii flagowego modelu Honor 8.
więcej
|
Artur Wójcik: z BZ WBK do domu mediowego PHD
Artur Wójcik został senior account managerem domu mediowego PHD Poland. Poprzednio pracował w Banku Zachodnim WBK.
więcej
|
Grey Group Poland, Havas Media Group i A+E Networks dołączyły do IAA Polska
Agencja Grey Group Poland, dom mediowy Havas Media Group i polski oddział A+E Networks zostały członkami Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.
więcej
|
FCB Warsaw będzie reklamować centrum handlowe Posnania
Agencja FCB Warsaw wygrała przetarg na obsługę reklamową nowego centrum handlowego Posnania (należącego do Apsys Polska). Umowa została podpisana na dwa lata.
więcej
|
Narodowa Loteria Paragonowa przedłużona o pół roku, Ministerstwo Finansów zadowolone z jej efektów
Ministerstwo Finansów poinformowało, że rozpoczęta w październiku ub.r. akcja edukacyjna Narodowa Loteria Paragonowa potrwa o sześć miesięcy dłużej, do końca marca 2017 roku. Resort uzasadnia to dużym zainteresowaniem loterią i jej dobrymi efektami zarówno wśród kupujących, jak i sprzedawców.
więcej
|
,,Kobiece wtorki" w kampanii promujące stacje Shell
13 września na stacjach paliwowych Shell zaczęła się promocja „Kobiece wtorki”. Za opracowanie akcji i realizację wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają agencja J. Walter Thompson Group Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
|
Ministerstwo Rozwoju też prenumeruje dużo mniej ,,GW", ,,Newsweeka" i ,,Polityki", a więcej ,,Do Rzeczy", ,,W Sieci" i ,,Wprost"
Od listopada ub.r. Ministerstwo Rozwoju kilkukrotnie obniżyło liczbę prenumerowanych wydań papierowych „Gazety Wyborczej”, „Newsweeka Polska” i „Polityki”, natomiast zwiększyło prenumeratę m.in. „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Wprost”. Analogiczne zmiany wprowadziło w tym czasie Ministerstwo Finansów.
więcej
|
Rynek sprzedaży pism komputerowych w I półroczu 2016. ,,CD Action" najchętniej kupowany
W I półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Chip”.
więcej
|
Po szarpaninie w Sejmie zapowiedź zwiększenia bezpieczeństwa. Dziennikarze oburzeni: to pretekst do dalszych ograniczeń
Po tym jak we wtorek doszło do szarpaniny na jego konferencji prasowej wicemarszałek Sejmu Ryszard Terlecki zapowiedział przyspieszenie prac na poprawą bezpieczeństwa pracy mediów w Sejmie. Wielu dziennikarzy skrytykowało to, oceniając jako zapowiedź dalszego ograniczenia ich praw zasygnalizowanego wiosną br.
więcej
|
|
|
W Polsce reklama internetowa za cztery lata wyprzedzi telewizyjną, najszybciej rośnie wideo i mobile
Według raportu PwC w 2016 roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy przekroczą wielkość rynku reklamy telewizyjnej. W Polsce dojdzie do tego dopiero w 2020 roku, a wartość reklamy internetowej osiągnie wtedy wartość 1,17 mld dolarów.
więcej
|
Andrzej Gajcy gospodarzem programu ,,Posłowie" na Onet.pl
Portal Onet.pl zaczyna emitować program publicystyczny „Posłowie” przygotowywany i prowadzony przez Andrzeja Gajcego. Program będzie można oglądać co drugą środę o godz. 10:30.
więcej
|
Adblock Plus uruchamia platformę reklamową, chce oferować przyjazne, mało inwazyjne reklamy
Eyeo, producent znanego programu do blokowania reklam Adblock Plus otworzył internetową platformę, na której oferuje reklamy. Firma wyjaśnia, że sprzedaż reklam nie jest sprzeczna z ideą Adblocka Plus, bowiem na stronie są oferowane przyjazne i mało inwazyjne formaty, które mogą zaakceptować internauci.
więcej
|
Od 19 września Twitter poluzuje limit 140 znaków, nie wliczy do niego grafik, GIF-ów i cytatów
Po kilkukrotnych zapowiedziach Twitter potwierdził ostatecznie, że umożliwi użytkownikom większą swobodę wypowiedzi w tweetach. Do limitu 140 znaków nie będą wliczane elementy graficzne, filmy czy cytaty. Prawdopodobny termin wprowadzenia zmian to 19 września.
więcej
|
Matt Komorowski szefem PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej
Matt Komorowski awansował w PayPal na stanowisko szefa zespołu na Europę Środkowo-Wschodnią. Pracuje w firmie od czterech lat, a wcześniej był związany m.in. z The Boston Consulting Group i Groupon.
więcej
|
|
|
Bankowość internetowa najlepiej ocenianą usługą bankową
Klienci banków oceniając jakość usług świadczonych przez banki najwyższą ocenę wystawiają bankowości internetowej. Zdecydowanie najgorzej wypowiadają się na temat procesu obsługi reklamacji i rozwiązywania problemów - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|