|
|
|
|
|
|
|
Mariusz Max Kolonko: konkurs na prezesa TVP ustawiony
Mariusz Max Kolonko nie kandyduje w konkursie na prezesa TVP, bo - jak twierdzi - jest on nielegalny i ustawiony. - Zdumiewa mnie, że PiS nie potrafi nawet poprawnie zwolnić swojego funkcjonariusza partyjnego ze stanowiska, który kupował konkurentów do jego stołka propozycjami programów w telewizji publicznej - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Mariusz Max Kolonko.
więcej
|
,,Ojciec Mateusz" stracił 460 tys. widzów, ale TVP1 nadal dystansuje konkurencję
16. sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 3,65 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 14. serii, widownia produkcji spadła o 460 tys. oglądających. Pomimo tego serial nadal daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" straciły 270 tys. widzów. TVN liderem w 16-49
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 1,79 mln widzów, o 270 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.
więcej
|
,,Przyjaciółki 8" zyskują widzów z odcinka na odcinek. Polsat liderem w 16-49
Ósmy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,87 mln osób. W porównaniu do siódmej serii, nadawanej wiosną br., produkcja straciła 100 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Jarosław Śliżewski w kierownictwie kanału Metro
Jarosław Śliżewski dołączył do zarządu spółki Green Content (należącej do Agory), która przygotowuje kanał telewizyjny Metro. W Agorze pracuje z przerwami od 25 lat, ostatnio był dyrektorem segmentu internetowego.
więcej
|
,,Big Box Little Box" od 2 października w Czwórce
W niedzielę 2 października br. Czwórka rozpocznie emisję nowego programu „Big Box Little Box”, w którym uczestnicy rozwiązują zagadki.
więcej
|
Zmarł Waldemar Dziki, były dyrektor zarządzający Polsatu
W wieku 59 lat zmarł Waldemar Dziki, producent, reżyser i członek SFP. W latach 2005-2007 związany był z Telewizją Polsat.
więcej
|
Wojciech Mecwaldowski jako pracownik infolinii promuje ,,Wszystko na maksa" Vectry (wideo)
Wystartowała jesienna kampania promocyjna Vectry pod hasłem „Wszystko na maksa”, w której aktor Wojciech Mecwaldowski zachęca do testowania pełnego pakietu usług bez żadnych opłat.
więcej
|
,,Sprawa O.J. Simpsona", ,,Cały ten cukier" i ,,Zatoka Delfinów" w TVN7 (wideo)
W październikowe poniedziałki stacja TVN7 wyemituje pasmo dokumentalne z filmami takimi jak „Sprawa O.J. Simpsona”, „Cały ten cukier” i „Zatoka delfinów”.
więcej
|
Publicystka ,,Wysokich Obcasów" oburzona powrotem Kamila Durczoka do telewizji i słowami prof. Mrozowskiego. Durczok: odpowiem wkrótce
Katarzyna Nowakowska, redaktor naczelna Foch.pl, w felietonie w serwisie internetowym „Wysokich Obcasów” stwierdziła, że powrót Kamila Durczoka do dziennikarstwa telewizyjnego bez wyjaśnienia sprawy mobbingu w redakcji „Faktów” TVN oraz akceptujące to wypowiedzi prof. Maciej Mrozowskiego i Jacka Żakowskiego pokazują, że mężczyźni na wysokich stanowiskach są w takich sytuacjach nietykalni. - Pisze ktoś, kto nigdy ze mną nawet nie rozmawiał. Ale wie. Wszystko. Odpowiem wkrótce - skomentował jej tekst Kamil Durczok.
więcej
|
Kurski, Fido, Tomaszewski i Pereira na liście ,,Misiewiczów". Pereira: lista niewiarygodna jak Petru
Na przygotowanej przez Nowoczesną liście osób związanych z PiS-em, które od przejęcia władzy przez tę partię zostały zatrudnione w firmach i instytucjach państwowych znaleźli się pracujący w Telewizji Polskiej Jacek Kurski, Beata Fido, Jan Maria Tomaszewski, Ryszard Włoszek i Samuel Pereira. - Lista Petru jest równie wiarygodna co on sam. Jestem dziennikarzem od 6 lat. Na listę Petru mnie wstawił, bo teraz jestem w TVP Info. Byle obsmarować - skomentował to Samuel Pereira.
więcej
|
,,M jak miłość" dalej hitem TVP2. Stacja nokautuje konkurencję
Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 5,66 mln osób, tyle samo co w analogicznym okresie ub.r. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.
więcej
|
Wakacje należały do Polsatu, duży wzrost TVN24
Wakacje to zawsze trudny okres dla stacji telewizyjnych, które zwykle nadawały w tym czasie powtórki. W tym roku jednak było inaczej - oglądać można było transmisje z Euro 2016, Igrzysk Olimpijskich oraz ze Światowych Dni Młodzieży. Jak to przełożyło się na wyniki oglądalności?
więcej
|
3 mln widzów meczu Legia - Borussia, w przerwie ubyło milion. Bank Pekao, Gazprom i Heineken najbardziej widocznymi markami
Środowy mecz piłkarskiej Ligi Mistrzów Legia Warszawa - Borussia Dortmund w TVP1 i Canal+ oglądało średnio 3,04 mln widzów. W pierwszej połowie spotkanie śledziło ponad 3,5 mln osób, po przerwie zrezygnowało z tego ok. miliona. Najbardziej widocznymi markami w transmisji były Bank Pekao, Gazprom i Heineken.
więcej
|
|
|
TVP, Polskie Radio i PAP pod lupą CBA
Minister koordynator służb specjalnych Mariusz Kamiński wystąpił do resortów, którym podlegają spółki Skarbu Państwa, o informacje w sprawie umów zawieranych przez te spółki - poinformował w piątek rzecznik ministra Stanisław Żaryn.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem w Trójmieście. TOK FM i Jedynka do góry
Nowym liderem rynku radiowego w Trójmieście została Trójka, która wyprzedziła RMF FM. Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
TOK FM najpopularniejszą stacją radiową na Twitterze, najbardziej angażują Radio Eska, Radio ZET i Radio Maryja
Radio TOK FM ma na Twitterze prawie 300 tys. obserwujących, wielokrotnie więcej niż inne rozgłośnie radiowe. Natomiast najwięcej aktywności wykonywanych jest przez użytkowników na profilu Radia Maryja, dużo dzieje się również na kontach Radia Eska, Radia ZET, Polskiego Radia 24 i Radia Olsztyn.
więcej
|
|
Tomasz Wybranowski wystartuje w konkursie na prezesa Polskiego Radia
Tomasz Wybranowski, były redaktor naczelny Polskiego Radia dla Zagranicy, zapowiedział, że wystartuje w jesiennym konkursie na prezesa Polskiego Radia.
więcej
|
|
|
|
79 nominacji w Effie Awards 2016, najwięcej dla MEC, MediaComu i Starcomu
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 79 nominacji. 14 otrzymały projekty współtworzone przez MEC, 12 - przez MediaCom Warszawa, a 9 - przez Starcom.
więcej
|
Big data, mobile, wirtualna rzeczywistość, konsument w centrum uwagi - główne trendy z Dmexco 2016 (wywiad)
O wirtualnej rzeczywistości nie można już myśleć tylko w kategoriach ciekawostki, z kolei dane same w sobie są niewiele warte - musimy wiedzieć do czego chcemy je wykorzystać, czego w nich szukać. Nadal punktem wyjścia jest to, co chcemy konsumentowi zakomunikować (jako marketer czy agencja) a nie to, czego konsument oczekuje albo potrzebuje - o głównych trendach wynikających z tegorocznych targów Dmexco opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Zakrzewska, digital communication manager w Starcomie.
więcej
|
,,Bądź bogatszy" w pierwszej kampani mBanku autorstwa agencji Grey (wideo)
mBank rozpoczął właśnie nową kampanię reklamową pod hasłem „Bądź bogatszy”. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej przygotowanej przez agencję Grey Worldwide Warszawa po wygranym przetargu na kompleksową obsługę reklamową tego banku.
więcej
|
,,#WięcejNiżTyłek" - Gabi Drzewiecka w globalnej reklamie Wranglera przeciw stereotypom o kobietach
Pod hasłem „#MoreThanaBum” (#WięcejNiżTyłek) ruszyła nowa kampania marki Wrangler. W muzycznym spocie o wartościach kobiet wykraczających znacznie poza ich fizyczne walory przekonują piosenkarka Kimbra, olimpijka Francesca Piccinini, aktywistka transgender Paris Lees, choreograf Nikeata Thompson i polska dziennikarka muzyczna Gabi Drzewiecka.
więcej
|
,,Twardowsky 2.0" - Więckiewicz i Machalica w kolejnej odsłonie ,,Legend polskich" od Allegro (wideo)
Allegro udostępniło „Twardowsky 2.0” - kolejny film krótkometrażowy z cyklu „Legendy polskie”. Oprócz Roberta Więckiewicza, który wystąpił też w pierwszej części, grają w nim Piotr Machalica i Tomasz Drabek. Kolejnymi filmami w tej serii będą „Operacja Bazyliszek” i „Jaga”.
więcej
|
Ewolucja wideo, personalizacja treści dzięki danym, automatyzacja marketingu internetowego (relacja z targów Dmexco)
Trzy główne hasła i słowa klucze tegorocznych targów marketingowych Dmexco to: personalizacja, optymalizacja i segmentacja. Rynek dojrzał do tego, że wideo to podstawowe narzędzie komunikacji, a nie coś premium, jedynie dla podmiotów z dużymi budżetami, których stać na działania w telewizji - najważniejsze trendy dyskutowane podczas targów Dmexco relacjonuje dla Wirtualnemedia.pl Aleksandra Bujnowska, digital director w Havas Media Group.
więcej
|
Wojciech Mecwaldowski jako pracownik infolinii promuje ,,Wszystko na maksa" Vectry (wideo)
Wystartowała jesienna kampania promocyjna Vectry pod hasłem „Wszystko na maksa”, w której aktor Wojciech Mecwaldowski zachęca do testowania pełnego pakietu usług bez żadnych opłat.
więcej
|
Škoda w reklamach podkreśla, że ,,łączy Polaków" (wideo)
Volkswagen Group Polska w nowej kampanii promuje samochody Škoda hasłem „Łączy na Škoda”. Akcja autorstwa agencji Opcom potrwa do końca listopada.
więcej
|
,,Wołyń" reklamowany jako film pojednania polsko-ukraińskiego (wideo)
Agencja Isobar i dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) realizują niestandardową kampanię „Pojednanie” promującą wchodzący na ekrany kin nowy film Wojciecha Smarzowskiego „Wołyń”.
więcej
|
,,Dodaj zdrowia do swoich dań" w pierwszej kampanii oleju LenVitol (wideo)
Firma Oleofarm prowadzi pierwszą w historii kampanię reklamową oleju lnianego LenVitol. Akcję pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań” przygotowały firmy Optima Marketing Group i Papaya Films.
więcej
|
,,Mamy ten smak!" - Sphinx reklamuje promocję Aperitif (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sieci restauracji Sphinx pod hasłem „Mamy ten smak!”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Ambasada BC, Papaya Films, Starcom i Sales&More.
więcej
|
Krzysztof Łagodzki: z MultiChannel Network do Digital Contact
Krzysztof Łagodzki wzmocnił zespół sprzedażowy sieci reklamowej Digital Contact. Poprzednio pracował m.in. w MultiChannel Network i Ad-Vice.
więcej
|
,,Wskaż swój cel" w kampanii nowego Suzuki SX4 S-Cross (wideo)
W najważniejszych kanałach komunikacji trwa kampania reklamująca nową wersję samochodu Suzuki SX4 S-Cross. Akcja, przygotowana przez firmy Communication Unlimited i Value Media, jest prowadzona pod hasłem „Wskaż swój cel”.
więcej
|
Agencja WebTalk obsłuży markę Dr. Hauschka w social media
Dystrybutor kosmetyków Dr. Hauschka wybrał w przetargu agencję WebTalk do obsługi tej marki w mediach społecznościowych w Polsce.
więcej
|
,,Cosmopolitan" i Seat wprowadzają samochód CosmoCar dla kobiet
Magazyn „Cosmopolitan” (wydawany przez Hearst Magazines) wprowadza we współpracy z marką Seat samochód CosmoCar przeznaczony wyłącznie dla kobiet.
więcej
|
Magiczny świat i wielkie rzeczy w jesiennej kampanii centrów handlowych Atrium
Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa centrów handlowych Atrium, w ramach której konsumenci zobaczą dwie linie kreatywne. Działania są prowadzone na nośnikach outdoorowych, w prasie, internecie oraz wewnątrz galerii. Za ich realizację odpowiada Walk Creative.
więcej
|
Reklamy tygodnia: H&M, IKEA, T-Mobile, Allegro (wideo)
W tym tygodniu wśród najlepszych reklam znalazły się dwie reklamy zagraniczne i dwie polskie. Są to globalne kampanie odzieżowej marki H&M i sklepów IKEA oraz lokalna produkcja promująca Allegro i kampania T-Mobile Polska.
więcej
|
W USA więcej na reklamę digitalową niż telewizyjną
W 2016 r. w USA po raz pierwszy więcej pieniędzy zostanie wydanych na reklamy w przestrzeni cyfrowej niż w telewizji - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
Szymon Staniszkis: z uselab do Iconaris
Szymon Staniszkis zaczął pracę jako head of UX & product design w agencji Iconaris. Poprzenio pracował w firmie uselab (obecnie Deloitte Digital).
więcej
|
Żuraw Lotek ,,bez dzieci nie poleci" w kampanii PLL LOT dla dzieci i rodziców (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT prezentująca udogodnienia zapewniane przez przewoźnika dzieciom. Akcja, przygotowana przez firmy Change i Rio de Post, jest prowadzona pod hasłem „Lotek bez dzieci nie poleci”.
więcej
|
|
|
,,Gazeta Finansowa" nie zniesławiła wydawcy ,,Wprost" pisząc o zawyżaniu usług reklamowych. ,,Będzie apelacja"
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił w całości powództwo Michała M. Lisieckiego i Grupy PMPG Polskie Media wobec wydawcy „Gazety Finansowej” i orzekł, że publikacje z 2013 roku o zawyżaniu usług reklamowych Totalizatorowi Sportowemu nie zniesławiły wydawcy „Wprost”. - To jest postanowienie w pierwszej instancji, będziemy się od niego odwoływać - tłumaczy Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowa wydawcy.
więcej
|
Prezes PAP dementuje: doniesienia o likwidacji nagrody im. Kapuścińskiego to plotki
- Informuję, że nagroda PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego nie została zlikwidowana. Zarząd PAP nie zajmował się w ogóle tą kwestią - stwierdził prezes Polskiej Agencji Prasowej Artur Dmochowski. Zapowiedział, że PAP będzie domagać się sprostowania doniesień o rezygnacji z nagrody.
więcej
|
,,National Geographic" najchętniej kupowanym miesięcznikiem podróżniczym w I półroczu
W I półroczu br. wszystkie tytuły w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic”.
więcej
|
Według wdowy po pisarzu PAP rezygnuje z nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. ,,Bo był komuchem"
Polska Agencja Prasowa nie przyzna w tym roku nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego - poinformowała wdowa po pisarzu. Według niej zdecydował o tym prezes PAP Artur Dmochowski, określając Kapuścińskiego mianem „komuch”. - Nagroda nie została zlikwidowana - przekonuje Dmochowski.
więcej
|
|
|
Ściąganie nielegalnej muzyki z YouTube'a popularniejsze niż korzystanie z pirackich serwisów muzycznych
Według danych International Federation of the Phonographic Industry (IFPI) rippowanie utworów muzycznych z platform streamingowych jest o ponad 40 procent popularniejsze niż rok wcześniej i obecnie przerosło korzystanie z pirackich serwisów muzycznych. YouTube twierdzi, że walczy z narzędziami pozwalającymi na rippowanie muzyki.
więcej
|
,,Twardowsky 2.0" - Więckiewicz i Machalica w kolejnej odsłonie ,,Legend polskich" od Allegro (wideo)
Allegro udostępniło „Twardowsky 2.0” - kolejny film krótkometrażowy z cyklu „Legendy polskie”. Oprócz Roberta Więckiewicza, który wystąpił też w pierwszej części, grają w nim Piotr Machalica i Tomasz Drabek. Kolejnymi filmami w tej serii będą „Operacja Bazyliszek” i „Jaga”.
więcej
|
Deloitte z rekordowym przychodem i blisko 250 tys. pracowników
Firma doradcza Deloitte osiągnęła skumulowane przychody za rok obrotowy 2016 (zakończony 31 maja br.) w wysokości 36,8 mld dolarów. W porównaniu z 2015 r. oznacza to wzrost o 9,5 proc. w walucie lokalnej.
więcej
|
TOK FM najpopularniejszą stacją radiową na Twitterze, najbardziej angażują Radio Eska, Radio ZET i Radio Maryja
Radio TOK FM ma na Twitterze prawie 300 tys. obserwujących, wielokrotnie więcej niż inne rozgłośnie radiowe. Natomiast najwięcej aktywności wykonywanych jest przez użytkowników na profilu Radia Maryja, dużo dzieje się również na kontach Radia Eska, Radia ZET, Polskiego Radia 24 i Radia Olsztyn.
więcej
|
Wpadka PAP: błędna informacja o zwolnieniu trenera Legii Warszawa wzięta z fałszywego profilu facebookowego prezesa klubu
W piątek wieczorem Polska Agencja Prasowa podała nieprawdziwą informację o zwolnieniu trenera Legii Warszawa, powołując się na fałszywy profil facebookowy prezesa klubu. Zwolnienie szkoleniowca zostało szybko zdementowane przez biuro prasowe Legii, a PAP skorygował swoją depeszę.
więcej
|
|
|