|
|
|
|
|
|
|
2,2 mln widzów show ,,Kabaret na żywo". Polsat wiceliderem rynku
Nowy program „Kabaret na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 2,20 mln osób. Polsat w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Roszady w Viacomie: Witak, Janczewski, Zdunikowska, Dzięgielewski i Reszka na nowych stanowiskach
W Viacom International Media Networks Polska, nadawcy kanałów telewizyjnych takich jak Nickelodeon, MTV, Comedy Central, Paramount Channel, VIVA i VH1, na nowe funkcje w strukturach międzynarodowych awansowali kluczowi menedżerowie: Bartosz Witak, Dariusz Janczewski, Daniel Reszka, Magdalena Zdunikowska i Jerzy Dzięgielewski.
więcej
|
Seriale TVP największymi hitami, ,,Rolnik szuka żony" z 4,4 mln widzów. Rośnie TVN24
Minął trzeci tydzień jesiennych ramówek telewizyjnych. Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele był Polsat, a ponad 4 proc. udziału zanotował TVN24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tańsze reklamy w TVN, najdrożej przy ,,Kuchennych rewolucjach" i ,,Azja Express"
W cenniku reklamowym TVN na październik przy większości produkcji spoty są tańsze niż przed rokiem. Reklamodawcy najwięcej muszą zapłacić za obecność przy „Kuchennych Rewolucjach” i programie „Azja Express”.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 550 tys. widzów, ale Polsat i tak dystansuje konkurencję
Szósta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 2,68 mln widzów, czyli o 550 tys. osób mniej niż czwarta odsłona widowiska emitowana jesienią ub.r. Polsat w czasie nadawania show jest jednak cały czas liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
TVP Info i TV Republika ze wspólną transmisją uroczystości w rocznicę agresji radzieckiej
W sobotę TVP Info i Telewizja Republika razem relacjonowały uroczystości w Muzeum Katyńskim z okazji 77. Rocznicy ataku radzieckiego na Polskę we wrześniu 1939 roku. Reporterzy obu stacji pojawili się we wspólnych wejściach antenowych.
więcej
|
Emmy 2016: triumfatorami "Gra o tron" i "American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona"
Seriale "Gra o tron" i "American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona" to najwięksi zwycięzcy 68. gali wręczenia nagród Emmy.
więcej
|
|
|
Warszawska Szkoła Reklamy przeprasza urażonych kampanią wyśmiewającą zawody i usuwa plakaty ze strażnikiem miejskim
Artur Waczko, prezes Warszawskiej Szkoły Reklamy, przeprosił osoby urażone kampanią, która zachęca do studiowania w tej uczelni, deprecjonując inne zawody. Internauci nie zostawili na niej suchej nitki, uznając ją za żenującą.
więcej
|
Tańsze reklamy w TVN, najdrożej przy ,,Kuchennych rewolucjach" i ,,Azja Express"
W cenniku reklamowym TVN na październik przy większości produkcji spoty są tańsze niż przed rokiem. Reklamodawcy najwięcej muszą zapłacić za obecność przy „Kuchennych Rewolucjach” i programie „Azja Express”.
więcej
|
Paulina Bobrycz-Rogala i Ireneusz Pycia art directorami w San Markos
Paulina Bobrycz-Rogala oraz Ireneusz Pycia zasili szeregi agencji San Markos i objęli w dziale kreacji stanowiska art directorów.
więcej
|
Do kina najczęściej w weekendy i w towarzystwie. Najwięcej wydaje "Pokolenie X"
Prawie połowę polskiej widowni kinowej stanowią tzw. "Millenialsi". Do reklam wyświetlanych w kinach mamy zdecydowanie bardziej pozytywne nastawienie niż tych w telewizji - wynika z badania Nielsen Polska.
więcej
|
Havas Group upraszcza nazewnictwo agencji i zmienia identyfikację wizualną
Sieć reklamowa Havas Group, do której należą m.in. agencja reklamowa Havas Worldwide, agencja PR Havas PR i dom mediowy Havas Media, wprowadza globalnie nową identyfikację wizualną i upraszcza nazewnictwo agencji. Zmiany obejmą też rynek polski.
więcej
|
Anna Augustyniak-Hoffman PR & marketing directorem w Valkea
Anna Augustyniak-Hoffman awansowała w strukturach grupy mediowej Valkea i objęła funkcję PR & marketing directora. Jest to nowo utworzone stanowisko w agencji.
więcej
|
,,U nas to Rutyna" w nowej kampanii Rutinoscorbinu
GlaxoSmithKline ruszył z nową kampanią reklamową środka na przeziębienia Rutinoscorbin. Za realizację działań pod hasłem „U nas to Rutyna” odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi Interactive Solutions oraz Mediacom Warszawa.
więcej
|
"Prosto z serca" w kampanii kisieli Owocowy kubek Delecty (wideo)
W telewizji i punktach sprzedaży ruszyła nowa kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta (Bakalland). Akcję przygotowały firmy Mullenlowe Warsaw i Starcom.
więcej
|
Tymbark przypomina w reklamach, jak tłoczone są jego soki (wideo)
W rozpoczętej właśnie kampanii marki Tymbark firma Maspex Wadowice przypomina, jak powstają soki jabłkowe tej marki. Jej autorami są agencje Brainbox i Mindshare Polska.
więcej
|
,,100% naturalnego smaku" w reklamach mrożonek Frosta (wideo)
W telewizji, radiu i internecie rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Frosta. W spotach pod hasłem „100% naturalnego smaku” promowane są zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta mrożonek.
więcej
|
Schulz Brand Friendly będzie reklamować margarynę Śniadaniowa
Agencja Schulz Brand Friendly wygrała przetarg na przygotowanie strategii i kreacji nowej kampanii reklamowej margaryny Śniadaniowa (produkowanej przez ZT Bielmar). Poprzednio obsługą marki w tym zakresie zajmowała się Optima Marketing Group.
więcej
|
Biuro Podróży Reklamy przygotuje internetową kampanię herbat TET
Sun Generation, właściciel marki herbaty TET, wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji kampanii internetowej, którą planuje przeprowadzić w tym i przyszłym roku.
więcej
|
Karolina Kaczmarczyk-Rogalska i Piotr Gąsienica-Daniel w One Eleven
Pracę w dziale strategii pracowni koncepcyjnej One Eleven zaczęli Karolina Kaczmarczyk-Rogalska (poprzednio związana z CPC) oraz Piotr Gąsienica-Daniel (poprzednio w Grupie PZU).
więcej
|
Gillette z FC Barceloną (wideo)
Gillette ogłosił rozpoczęcie współpracy z FC Barceloną. Marka produktów do golenia dla mężczyzn będzie partnerem premium hiszpańskiego klubu.
więcej
|
|
|
Duży wzrost sprzedaży ,,Polityki" i ,,Tygodnika Powszechnego". Ostro w dół ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy"
W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Wprost”.
więcej
|
Okładka ,,Newsweeka" z Misiewiczem i Jakim według koncepcji plakatu teatralnego wbrew woli jego autora
Na okładce nowego numeru „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) znalazł się fotomontaż z Bartłomiejem Misiewiczem i Patrykiem Jakim według pomysłu z plakatu teatralnego zaprojektowanego przez Mateusza Obarka, który twierdzi, że nie wyraził na to zgody.
więcej
|
Finaliści 20. edycji Nagrody Literackiej Nike. Galę pokaże TVN24
Dwie książki reporterskie, powieść, esej, zbiór wierszy, tom prozy poetyckiej i zbiór opowiadań znalazły się w finale tegorocznej, 20. edycji Nagrody Literackiej Nike. Laureata lub laureatkę najbardziej prestiżowego wyróżnienia literackiego w Polsce poznamy 2 października br. Uroczysta gala Nagrody będzie transmitowana na żywo od godz. 20.00 w TVN24.
więcej
|
|
|
Netflix uruchomił polską wersję serwisu. Więcej lokalnych produkcji w ofercie
Od dzisiaj jest dostępna polska wersja serwisu Netflix. Według nieoficjalnych informacji biblioteka ma zostać powiększona o polskie produkcje kinowe i telewizyjne.
więcej
|
Twitter spełnia obietnicę: grafiki, ankiety i cytaty poza limitem 140 znaków
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Twitter wprowadził w poniedziałek nowe zasady korzystania z serwisu. Do limitu 140 znaków nie będą wliczane elementy graficzne, filmy czy cytaty, nadal jednak uszczuplą go wzmianki innych użytkowników.
więcej
|
Polacy w social media chętnie szukają inspiracji zakupowych i dzielą się opiniami o markach (raport)
Z danych Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że 32 proc. internautów w Polsce kupuje produkty poprzez media społecznościowe, ponad 60 proc. użytkowników dzieli się informacjami o zakupach, a 31 proc. oczekuje od marek obecnych w social media inspiracji zakupowych.
więcej
|
226 kampanii zgłoszonych do Mixx Awards 2016, dwa razy więcej niż przed rokiem
Do tegorocznego konkursu Mixx Awards organizowanego przez IAB Polska zostało zgłoszonych 226 kampanii reklamowych, ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej. W dziesiątej edycji konkursu zmieniono regulamin i poszerzono listę kategorii. Rozstrzygnięcie nastąpi na początku grudnia.
więcej
|
Michał Kreczmar, Alessandro Beda i Radosław Korczyński dyrektorami ds. transformacji cyfrowej w PwC
Michał Kreczmar, Alessandro Beda i Radosław Korczyński objęli w firmie doradczej PwC stanowiska dyrektorów w zespole ds. transformacji cyfrowej. Będą odpowiedzialni za rozwijanie firmy w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii wspierających wdrażanie strategii i rozwiązań biznesowych.
więcej
|
,,Temat wart uwagi" Iwony Kutyny w Onet.pl
We wtorek, 20 września br. Onet.pl rozpoczyna emisję publicystycznego programu Iwony Kutyny „Temat wart uwagi”.
więcej
|
|
|
PWPW zleciła usługi PR agencji Sokołowskiego, Hofmana i Girzyńskiego. ,,Kłamliwa teza o układzie"
Od listopada ub.r. do sierpnia br. Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych zlecała usługi public relations agencjom R4S i History & Business Consulting, z którymi związani są były rzecznik KGP Mariusz Sokołowski oraz byli posłowie PiS Adam Hofman i Zbigniew Girzyński - ujawniła „Gazeta Wyborcza”. PWPW tłumaczy, że w tamtym okresie tworzyła swój dział komunikacji społecznej, a tekst „GW” uważa za „kłamliwy, oparty na manipulacjach faktami i półprawdach”.
więcej
|
Anna Augustyniak-Hoffman PR & marketing directorem w Valkea
Anna Augustyniak-Hoffman awansowała w strukturach grupy mediowej Valkea i objęła funkcję PR & marketing directora. Jest to nowo utworzone stanowisko w agencji.
więcej
|
Dawid Bartosik na czele zespołu content marketingowego w Walk PR
W ramach agencji Walk PR została wyodrębniona nowa struktura content marketingowa. Kieruje nią Dawid Bartosik, były dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej.
więcej
|
Bartłomiej Misiewicz na własną prośbę zawieszony w MON, pozywa ,,Newsweeka"
Rzecznik prasowy i szef gabinetu politycznego Ministerstwa Obrony Narodowej Bartłomiej Misiewicz poprosił Antoniego Macierewicza o zawieszenie w pełnieniu tych funkcji. Jednocześnie zapowiedział pozwanie tygodnika „Newsweek Polska” za artykuł z nowego numeru.
więcej
|
EMC Instytut Medyczny nowym klientem HealthThink
Agencja HealthThink public relations rozpoczęła współpracę ze spółką EMC Instytut Medyczny SA.
więcej
|
|
|