|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska zerwała współpracę z Piotrem Nisztorem. ,,Przez twitterowe żarty z Kurskiego"
Dziennikarz TV Republika i „Gazety Polskiej Codziennie” Piotr Nisztor nie prowadzi już programu „Porozmawiajmy o...” w TVP3 Warszawa. Twierdzi, że zdecydował o tym zarząd TVP, a powodem jest jego aktywność na Twiiterze, m.in. żarty z Jacka Kurskiego.
więcej
|
,,Azja Express" hitem TVN. Stacja zyskała 500 tys. widzów
Nowy reality-show „Azja Express” po trzech pierwszych odcinkach ogląda w TVN średnio 1,75 mln osób, o 500 tys. widzów więcej niż program „Kto poślubi mojego syna?” pokazywany w tym paśmie rok temu. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Odrzucony kandydat zaskarży wyniki konkursu na prezesa TVP, zarzuca złamanie przepisów ws. Brauna i Kurskiego
Maciej Maciejowski, który odpadł w drugim etapie konkurs na prezesa Telewizji Polskiej, wezwał Radę Mediów Narodowych do unieważnienia dotychczasowych wyników. Uważa, że Rada złamała prawo, dopuszczając do konkursu skazanego wyrokiem Grzegorza Brauna i Jacka Kurskiego, który według świadków miał złożyć zgłoszenia tuż po terminie.
więcej
|
,,Top Chef. Gwiazdy od kuchni" gromadzi 1,3 mln osób. Polsat stracił 440 tys. widzów
Najnowszy sezon show „Top Chef’” gromadzi średnio 1,30 mln osób, o 440 tys. widzów mniej niż oglądało format w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania specjalnej edycji programu „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Jakub Stefaniak do Michała Rachonia w TVP Info: ,,panie rzeczniku PiS", Paczuska i Pereira oburzeni
Rzecznik prasowy PSL Jakub Stefaniak w czasie rozmowy w TVP Info zwracał się do Michała Rachonia per „panie rzeczniku”. - Niespotykany brak kultury ze strony rzecznika PSL. Przepraszam widzów, że musieli go oglądać - ocenił Samuel Pereira. Stefaniakowi przypomniano, że sam pracował kilka lat temu w TVP Info.
więcej
|
,,Po Prostu Zdrowie" w TVP1. Program poprowadzi Anna Popek
26 września 2016 roku TVP1 rozpocznie emisję medycznego magazynu „Po Prostu Zdrowie”. Poprowadzi go Anna Popek.
więcej
|
,,Code Black: Stan krytyczny" w TV Puls
3 października 2016 roku na antenie TV Puls odbędzie się polska premiera amerykańskiego serialu „Code Black: Stan krytyczny”.
więcej
|
Serial ,,Partnerki" w TNT (wideo)
3 października 2016 roku TNT rozpocznie emisję serialu „Partnerki”.
więcej
|
,,Jakubiak - z miłości do lokalności" w Kuchnia+
24 września 2016 roku Kuchnia+ rozpocznie emisję nowego programu Tomasza Jakubiaka „Jakubiak - z miłości do lokalności”.
więcej
|
|
|
Wieczorna ,,Tu jest muzyka" oraz weekendowa audycja Tarki, Kilena i Czejarka w jesiennej ramówce Jedynki
W najbliższą niedzielę rusza jesienna ramówka radiowej Jedynki. Wśród kilkunastu nowości są m.in. codzienne wieczorne pasmo muzyczne, audycje publicystyczne, historyczne i konsumenckie, a także weekendowy program poranny, który za każdym razem będzie nadawany z innego regionu Polski. - Nowa ramówka tworzona była przede wszystkim z myślą o najwierniejszych słuchaczach - mówi Wirtualnemedia.pl Rafał Porzeziński, dyrektor stacji.
więcej
|
|
Robert Mazurek coraz lepszy w wywiadach w RMF FM, braki warsztatowe nadrabia doświadczeniem (opinie)
Robert Mazurek nie ma tak świetnego warsztatu radiowego jak Konrad Piasecki czy Marcin Zaborski, ale nadrabia to wiedzą i doświadczeniem dziennikarskim. W radiu ciężko mu będzie przeprowadzić rozmowy równie błyskotliwe co jego niektóre wywiady prasowe, jednak po słabym początku radzi sobie coraz lepiej - wywiady Mazurka w RMF FM oceniają Jacek Nizinkiewicz, Marek Kacprzak i Marcin Makowski.
więcej
|
|
Polska branża muzyczna w górę o ponad 20 proc., mocno w górę sprzedaż płyt winylowych i wpływy ze streamingu
Według danych Związku Producentów Audio Video (ZPAV) w pierwszej połowie br. polski rynek muzyczny zwiększył wartość o ponad 20 proc. do kwoty prawie 110 mln złotych. O jedną piątą wzrósł streaming oraz fizyczna sprzedaż płyt, a 37-procentowy wzrost zanotowała sprzedaż winyli.
więcej
|
|
Audycja ,,Cogito ergo..." Macieja Pawlickiego w Trójce
W niedzielę 25 września 2016 roku radiowa Trójka rozpocznie emisję publicystycznej audycji „Cogito ergo…”, którą poprowadzi Maciej Pawlicki - reżyser, twórca filmów i programów telewizyjnych.
więcej
|
|
Trójka, Eska i RMF FM na czele słuchalności w Poznaniu. Traci Radio Merkury
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Poznaniu jest Trójka. Na podium znalazły się takie stacje, jak: Eska i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Wydatki reklamowe T-Mobile, Kino Świat i Unilevera wzrosły kilkakrotnie bardziej niż średnia rynkowa, w dół Orange i Lidl (TOP 10)
Tradycyjne media w okresie od stycznia do sierpnia br. zwiększyły wpływy z reklam o 5,7 proc. rok do roku. O wiele bardziej wzrosły wydatki reklamowe kilku największych marketerów, w tym T-Mobile Polska, Kino Świat i Unilevera.
więcej
|
4 tysiące balonów i 1500 kg brokatu w reklamie nowej linii telewizorów Sony Bravia
Firma Sony rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem jest ukazanie jakości obrazu nowej linii telewizorów Bravia 4K HDR. Za jej realizację odpowiada agencja DDB Berlin.
więcej
|
Instagram ma pół miliona reklamodawców i 1,5 miliona partnerów biznesowych
Należąca do Facebooka platforma Instagram podała, że w ciągu pół roku liczba współpracujących z nią reklamodawców wzrosła z 200 tys. do 500 tys. Najwięcej z nich pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Australii i Kanady.
więcej
|
Katarzyna Kostacińska szefem działu marketingu w firmie Bluerank
Katarzyna Kostacińska objęła funkcję szefa działu marketingu w firmie Bluerank. Jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji w Polsce i za granicą.
więcej
|
,,Ty też daj komuś zmianę" w piłkarskiej odsłonie kampanii ,,Zgoda na życie" (wideo)
Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło nową odsłonę ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem „Zgoda na życie” promującej dawstwo organów. W spocie wykorzystano ujęcia z meczów Lotto Ekstraklasy. Za realizację akcji odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
Muzyka zadba o wizerunek i atmosferę
W ostatnich latach w sposobie kreowania wizerunku marek oraz miejsc zaszły spore zmiany. Jeszcze niedawno w Polsce wystarczyło zrealizować kampanię obiecującą coś konsumentom. Obecnie czasy marketingu pojmowanego zachowawczo i szablonowo odchodzą do lamusa. Wizerunek marki musi być obecnie znacznie bardziej autentyczny – nie wystarcza już stary schemat „sprzedaż + reklama”. Na końcu procesu budowania wizerunku bowiem znajduje się doświadczenie osobiste.
więcej
|
Kelly Clark za Dominika Proctora globalnym szefem Group M
Kelly Clark został powołany na stanowisko global chief executive Group M (należą do niej m.in. domy mediowe Mindshare, Mediacom, MEC). Zastąpi na nim Dominika Proctora, który ustępuje ze stanowiska.
więcej
|
,,Mamy wszystkich sprzedawców" w reklamach otoMoto.pl (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego otoMoto.pl (należącego do Naspers Classifieds). Akcję, której bohaterami są sprzedawcy prezentujący swoje motocykle i samochody, przygotowały firmy Walk i Universal McCann.
więcej
|
,,Sekretne życie Zwierzaków domowych" w kampanii Mlekołaków (wideo)
W telewizji, kinie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa płatków śniadaniowych Mlekołaki (produkowanych przez Lubellę) związana z nowym filmem animowanym „Sekretne życie Zwierzaków domowych”. Akcję przygotowały firmy Hand Made i Mindshare.
więcej
|
Agnieszka Woźniak-Starak ambasadorką kampanii o odpowiedzialnych adopcjach zwierząt (wideo)
Ruszyła kampania promująca Adopciaki.pl - program, który wspiera odpowiedzialne adopcje bezdomnych psów i kotów realizowana przez Fundację Viva! Akcja dla Zwierząt oraz firmę Nestle Purina. Jego ambasadorką została Agnieszka Woźniak-Starak.
więcej
|
MF i UOKiK chcą zmian w reklamach kredytów: koniec z drobnym drukiem i hasłami ,,za 0 zł"
Ministerstwo Finansów oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów szykują przepisy mające ograniczyć wprowadzanie w błąd przez reklamy kredytów konsumenckich. Z przekazów mają zniknąć m.in. slogany typu „kredyt za 0 zł” i podawanie istotnych danych drobnym drukiem.
więcej
|
Dawid Podsiadło w nowym klipie z Bogusławem Lindą i Sokołem promuje whisky Johnie Walker (wideo)
W internecie udostępniono teledysk Dawida Podsiadło do piosenki „O drodze do”, w którym na zasadzie lokowania produktu promowana jest whisky Johnie Walker. W klipie, przygotowanym przez firmy VML Poland i Papaya Films, występują też Bogusław Linda i Wojtek Sokół.
więcej
|
|
|