|
|
|
|
|
|
|
Waldemar Krzystek, Kinga Dębska i Sławomir Jóźwik wyreżyserują seriale dla TVP
Podczas 41. Festiwalu Filmowego w Gdyni Telewizja Polska ogłosiła szczegóły projektów serialowych, które zostaną zrealizowane w latach 2017 i 2018. Reżyserią nowych seriali zajmą się m.in. Waldemar Krzystek, Sławomir Jóźwik i Kinga Dębska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Betlejewski przeprasza za ,,Prowokacje" w TTV z ofertami przestępczej pracy. ,,Jestem performerem, nie dziennikarzem"
Na potrzeby nowego odcinka swojego programu w TTV Rafał Betlejewski zorganizował rekrutację do pracy w Radomiu, w której oferowano m.in. wykonywanie zajęć upokarzających i naruszających prawo. Betlejewski już przed emisją przeprosił osoby uczestniczące w eksperymencie. - W tym programie nie występuję jako dziennikarz, tylko jako performer. Rzeczywiście jest to być może przekroczenie pewnych zasad etycznych - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Czabański: Małgorzata Raczyńska złożyła odwołanie w konkursie na prezesa TVP, powinna zostać dopuszczona do finału
W konkursie na prezesa Telewizji Polskiej odwołanie złożyła była szefowa TVP1 Małgorzata Raczyńska-Weinsberg, która nie została zakwalifikowana do trzeciego etapu - poinformował przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański.
więcej
|
PO i związki medyczne zarzucają ,,Wiadomościom" i TVP Info manipulacje w relacjach z ich demonstracji (wideo)
Rzecznik Platformy Obywatelskiej skrytykował tweet pokazany w relacji „Wiadomości” z marszu KOD-u, a Porozumienie Zawodów Medycznych - fragment relacji TVP Info z demonstracji pracowników służby zdrowia. Uważają, że w obu materiałach dopuszczono się manipulacji.
więcej
|
Telewizja Polska dementuje: Anna Popek nie będzie prowadziła ,,Teleexpressu"
Telewizja Polska zdementowała podaną przez „Super Express” informację, że Anna Popek będzie nowym gospodarzem programów „Teleexpress” i „Teleexpress Info”.
więcej
|
,,Sprawiedliwi" hitem TV4. Serial zyskuje widzów z tygodnia na tydzień
Po pierwszych trzech tygodniach emisji „Sprawiedliwych” ogląda 740 tys. osób. Kryminalna produkcja zyskuje widzów z odcinka na odcinek. TV4 w czasie emisji nowego serialu zdecydowanie pokonuje swoich głównych konkurentów - TVN7 i TV Puls.
więcej
|
TVP Seriale bezkonkurencyjne wśród kanałów filmowych. Rosną Fox i TVN Fabuła
W sierpniu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał FOX, a liderem spadków było FOX Comedy.
więcej
|
TVN koproducentem filmów ,,Amok", ,,Twarz" i ,,Sztuka kochania"
Podczas tegorocznego Festiwalu Filmowego w Gdyni ogłoszono tytuły trzech filmów fabularnych, w produkcję których zaangażuje się w najbliższym czasie telewizja TVN. Są to „Amok”, „Twarz” i „Sztuka kochania”.
więcej
|
Rafał Tomański gospodarzem ,,Czterech stron świata" w TVP Info
Nowym prowadzącym program „Cztery strony świata” w TVP Info został Rafał Tomański, wcześniej związany m.in. z „Rzeczpospolitą” i TVN CNBC.
więcej
|
Kanał telewizyjny Metro z nowym logotypem
Kanał telewizyjny Metro (tworzony przez spółkę Green Content z Grupy Agora) we współpracy z agencją Lvov stworzył nowe logo stacji, która ma w tym roku rozpocząć nadawanie na MUX-8.
więcej
|
Najlepiej zarabiający aktorzy w telewizji. Na czele Sofia Vergara i Jim Parson
Jim Parson, gwiazdor "Teorii wielkiego podrywu", oraz znana ze "Współczesnej rodziny" Sofia Vergara znaleźli się na szczycie list najlepiej zarabiających telewizyjnych aktorów 2016 roku.
więcej
|
Wojciech Smarzowski nie odebrał od Jacka Kurskiego nagrody specjalnej za ,,Wołyń"
Podczas gali finałowej tegorocznego festiwalu polskich filmów w Gdyni Wojciech Smarzowski nie odebrał specjalnego wyróżnienia za „Wołyń” przyznanego przez prezesa TVP Jacka Kurskiego. Nagroda miała bowiem zostać wręczona nie na scenie, tylko na schodach po zakończeniu ceremonii.
więcej
|
,,Ranczo" najpopularniejszym serialem weekendu (raport)
Jesienią br. wśród polskich weekendowych seriali największą popularnością cieszą się produkcje TVP1, a pozycja lidera należy do „Rancza”. Wśród nowości czwarte miejsce zajęła produkcja „Na noże”, a ranking zamykają „Artyści”.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony" hitem programów rozrywkowych (ranking)
W jesiennej ramówce br. wśród weekendowych programów rozrywkowych najwięcej widzów gromadzi „Rolnik szuka żony”. Czwarte miejsce zajmuje nowa produkcja „Kabaret na żywo” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wołyń" Smarzowskiego ma budować most między narodami. Ale może dzielić (recenzja)
W piątek w ramach 41. Festiwalu Filmowym w Gdyni premierę miał film Wojtka Smarzowskiego „Wołyń”. Obraz mocny, przejmujący, przesiąknięty krwią niewinnych ludzi nie pozostawi żadnego widza obojętnym. Oto recenzja portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Ziemiec w ,,Wiadomościach" pomylił Trumpa z Tuskiem, internet rozbawiony (wideo)
W piątkowym wydaniu „Wiadomości” Krzysztof Ziemiec omyłkowo wymienił nazwisko Donalda Tuska zamiast Donalda Trumpa. Wpadka była szeroko komentowana w mediach społecznościowych, dziennikarz szybko za nią przeprosił.
więcej
|
|
|
Facebook zawyżonymi statystykami wideo wprowadzał w błąd wydawców i reklamodawców
Facebook przyznał, że w udostępnianych partnerom biznesowym statystykach wideo zawyżał czas spędzany przez użytkowników przy tych materiałach. Błąd mógł zmieniać faktyczne rezultaty odtworzeń nawet o 80 procent. Reklamodawcy są poruszeni, a Facebook przeprasza i naprawia sposób liczenia wyników.
więcej
|
Dentsu: 633 podejrzane transakcje dla 111 reklamodawców, prezes przeprasza
633 transakcje z reklamodawcami na kwotę ok 2,28 mln dolarów dla 111 reklamodawców - w tylu przypadkach pojawiły się nieprawidłowości w rozliczeniach agencji Dentsu w zakresie reklamy internetowej w Japonii - poinformował Tadas Ishii, prezes i CEO Dentsu.
więcej
|
Kuba Wojewódzki oświadcza się Renacie Kaczoruk w reklamie Formuły Duet w Play (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa Formuły Duet oferowanej w sieci Play. W reklamach Kuba Wojewódzki występuje razem ze swoją partnerką życiową Renatą Kaczoruk.
więcej
|
Kampania o markach Unilevera zmieniających świat na lepsze: pomysł słuszny, realizacja zbyt patetyczna i mało wiarygodna
Unilever próbuje windować swój wizerunek na plecach akcji, w których, jak sama twierdzi, brała udział. Patetyczne sformułowania użyte w tekście dopełniają wrażenia sztuczności i nieprawdy. Przed marketerem jeszcze daleka droga, jeśli chce być postrzegany jako zaangażowany społecznie. Jakby nie patrzeć jest to wielka korporacja i trudno nagle wmówić ludziom, że jej główną misją jest ulepszanie świata - wizerunkowe działania Unilevera oceniają dla Wirtualnemedia.pl Agata Grabowska, Marcin Kalkhoff, Bartek Hanus, Witold Koroblewski i Rafał Lampasiak.
więcej
|
Orłoś, Kotarski i programy z tłumaczeniem na język migowy w akcji ,,Polska zamienia się w słuch" (wideo)
Znane osoby, m.in. dziennikarze, artyści i youtuberzy, oraz media włączyły się w ogólnopolską kampanię społeczną Polskiego Związku Głuchych prowadzoną pod hasłem „Polska zamienia się w słuch”.
więcej
|
Nie powstanie Państwowy Dom Mediowy - są budżety, brakuje kompetencji (opinie)
Utworzony z rządowej inicjatywy Państwowy Dom Mediowy byłby wbrew oczekiwaniom jego pomysłodawców, niewielkim podmiotem na rynku. Praktycznie bez szans na skuteczną rywalizację z istniejącymi już i mającymi ugruntowaną na rynku pozycję agencjami mediowymi. Nie byłby w stanie też wynegocjować dla państwowych firm i instytucji takich warunków handlowych w mediach, jakie mają one już teraz - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, Magda Kolenkiewicz i Maciej Niepsuj.
więcej
|
Michał Polański po ośmiu latach pracy odchodzi z MediaOn
Michał Polański, dyrektor zarządzający domu mediowego MediaOn, po ośmiu latach pracy odchodzi z firmy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Papuga u Brodzik i Wilczaka w spocie SmartDomu ze sprzętem RTV i AGD (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, wprowadzająca nową ofertę usług w ramach programu SmartDom - sprzęt AGD i RTV. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland i Vizeum Polska.
więcej
|
Samsung zaczął akcję edukacyjną #iwieszjak o telewizorach SUHD Smart TV
Agencja Leo Burnett Warsaw na zlecenie Samsung Electronics Polska przygotowała program edukacyjny #iwieszjak. W krótkich filmowych odcinkach para bohaterów w przystępny i zabawny sposób tłumaczy funkcjonowanie różnych technologii wykorzystanych w telewizorach Samsung SUHD Smart TV oraz sprzęcie audio.
więcej
|
Czołowi menedżerowie awansowali w Publicis Communications
Arthur Sadoun, CEO Publicis Communications (należą do niej m.in. Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, BBH), ogłosił szereg nominacji w strukturze tej grupy. Ich celem jest zwiększenie szans każdej z agencji grupy na pozyskiwanie nowych klientów.
więcej
|
BBDO Warszawa autorem międzynarodowej kampanii marki Tena (wideo)
W poniedziałek rozpoczyna się w Polsce kampania reklamowa marki Tena Pants, należącej do szwedzkiej firmy SCA. Akcja będzie też prowadzona wielu rynkach zagranicznych, z których pierwsze to Niemcy i Holandia.
więcej
|
Anna Cieślak twarzą i głosem nawigacji Navitel (wideo)
Navitel Poland rozpoczyna współpracę z Anną Cieślak. Aktorka użyczy swojego głosu programowi nawigacyjnemu Navitel Navigator, a jej wizerunek pojawi się też na wybranych materiałach promocyjnych marki.
więcej
|
Dax Cosmetics promuje odmładzającą serię kosmetyków Yoskine
Ruszyła jesienna kampania reklamowa Yoskine, kosmetyków z portfolio firmy Dax Cosmetics, których technologia została opracowana we współpracy z japońskimi laboratoriami.
więcej
|
,,Pani" z największym wśród pism kobiecych wzrostem wpływów reklamowych, liderem ,,Twój Styl" przed ,,Vivą"
Spośród magazynów kobiecych w pierwszych siedmiu miesięcy tego roku najwięcej na reklamach zarobił „Twój Styl” wydawanych przez Wydawnictwo Bauer. Jednak to miesięcznik „Pani” miał w tym okresie największy wzrost przychodów reklamowych.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Sony Bravia, Wrangler, Adopciaki i Lidl (wideo)
W zestawieniu najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się tym razem dwie polskie i dwie globalne produkcje. Są to lokalne reklamy sieci dyskontów Lidl Polska i serwisu Adopciaki.pl oraz zagraniczne filmy promujące telewizory Sony Bravia oraz markę Wrangler.
więcej
|
Dentsu tłumaczy się z zawyżonych stawek w rozliczeniach z reklamodawcami
Sieć reklamowa Dentsu (należąca do grupy Dentsu Aegis Network) wyjaśnia nieprawidłowości w rozliczeniach z reklamodawcami. Będzie się tłumaczyć z zawyżonych stawek zakupu mediów internetowych dla ponad 100 klientów w Japonii, m.in. dla Toyoty.
więcej
|
|
|
Paweł Nowacki żegna się z ,,Dziennikiem Gazetą Prawną"
Pracę w „Dzienniku Gazecie Prawnej” (Infor Biznes) kończy Paweł Nowacki, który przez trzy lata pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego ds. serwisów internetowych i produktów elektronicznych. Nowacki zapowiada, że pozostaje w branży cyfrowej.
więcej
|
Mikołaj Tocki dyrektorem ds. rozwoju biznesu w E-Kiosku
Mikołaj Tocki został dyrektorem ds. rozwoju biznesu w spółce E-Kiosk (Gremi Media) zajmującej się dystrybucją prasy cyfrowej. Rozbudowa struktury jest związana z wprowadzeniem nowych produktów dla wydawców oraz reklamodawców w oparciu o nowe technologie i treści cyfrowe.
więcej
|
,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii" na czele pism popularnonaukowych i historycznych w I półroczu 2016
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.
więcej
|
Anna Grużewska: z ,,Dom i Wnętrze" do ,,Czas na wnętrze"
Anna Grużewska po ponad trzech latach pracy w Agorze - na stanowisku wydawcy „Dom&Wnętrze” - przeszła do wydawnictwa AVT-Korporacja, gdzie została zastępczynią redaktor naczelnej magazynu „Czas na wnętrze”.
więcej
|
,,Pani" z największym wśród pism kobiecych wzrostem wpływów reklamowych, liderem ,,Twój Styl" przed ,,Vivą"
Spośród magazynów kobiecych w pierwszych siedmiu miesięcy tego roku najwięcej na reklamach zarobił „Twój Styl” wydawanych przez Wydawnictwo Bauer. Jednak to miesięcznik „Pani” miał w tym okresie największy wzrost przychodów reklamowych.
więcej
|
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej, ,,Dziennik Gazeta Prawna" z największym wzrostem
W lipcu br. liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach był „Fakt”, ale odnotował on największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dziennik Gazeta Prawna”.
więcej
|
|
|
Facebook zawyżonymi statystykami wideo wprowadzał w błąd wydawców i reklamodawców
Facebook przyznał, że w udostępnianych partnerom biznesowym statystykach wideo zawyżał czas spędzany przez użytkowników przy tych materiałach. Błąd mógł zmieniać faktyczne rezultaty odtworzeń nawet o 80 procent. Reklamodawcy są poruszeni, a Facebook przeprasza i naprawia sposób liczenia wyników.
więcej
|
Google aktualizuje algorytm wyszukiwarki, będą zmiany w czasie rzeczywistym. ,,Korzyści dla wszystkich"
Google wprowadził aktualizację algorytmu Penguin, który walczy z zakazanymi technikami pozycjonowania stron w wyszukiwarce. Najważniejsze zmiany to działanie w czasie rzeczywistymi i dokładniejsza analiza jakości odnośników. - Po ostatnich tąpnięciach w wynikach wyszukiwania możemy spodziewać się bardziej dynamicznych zmian pozycji witryn na słowa kluczowe - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Andrzej Zasowski z Think Kong.
więcej
|
Snapchat wprowadza do sprzedaży okulary Spectacles, nagrywające wideo
Snapchat wprowadzi na rynek okulary Spectacles pozwalające na robienie krótkich filmów wideo i szybkie zamieszczanie ich na koncie w aplikacji. Firma poinformowała też o zmianie nazwy na Snap Inc.
więcej
|
Cena za Twittera może sięgnąć 30 mld dolarów, lista chętnych się wydłuża
Po wstępnych doniesieniach o możliwej sprzedaży serwisu Twitter pojawiła się informacja o wysokości tej transakcji na poziomie 30 miliardów dolarów. Wśród potencjalnych nabywców, oprócz Google i Salesforce wymienia się Apple, Microsoft i Facebooka.
więcej
|
Przyciski Reactions na Facebooku zyskują na popularności, ale "Lubię to!" dominuje
Użytkownicy Facebooka coraz częściej korzystają z przycisków Reactions do wyrażania swoich emocji. Daleko im jednak do popularności tradycyjnego kciuka w górę.
więcej
|
Dentsu tłumaczy się z zawyżonych stawek w rozliczeniach z reklamodawcami
Sieć reklamowa Dentsu (należąca do grupy Dentsu Aegis Network) wyjaśnia nieprawidłowości w rozliczeniach z reklamodawcami. Będzie się tłumaczyć z zawyżonych stawek zakupu mediów internetowych dla ponad 100 klientów w Japonii, m.in. dla Toyoty.
więcej
|
Twitter wystawiony na sprzedaż, wśród chętnych do kupna Google i Salesforce
Według nieoficjalnych informacji serwis Twitter może zostać sprzedany nowemu właścicielowi. Wśród potencjalnych kupców wymienia się Google i Salesforce, większość zarządu Twittera popiera sprzedaż, a transakcja mogłaby dojść do skutku jeszcze w br.
więcej
|
Po ataku hakerskim na jego serwery Gemius prosi klientów o zmianę haseł
W sierpniu Gemius zanotowała atak hakerski na jego serwery. Firma zapewnia, że sprzęt i zapisane na nim dane zostały zabezpieczone, a sprawa zgłoszona policji. Prosi jednak klientów, żeby zmienili swoje hasła dostępowe.
więcej
|
|
|
TVN koproducentem filmów ,,Amok", ,,Twarz" i ,,Sztuka kochania"
|
Najlepiej zarabiający aktorzy w telewizji. Na czele Sofia Vergara i Jim Parson
|
,,Belfer" od 2 października w Canal+
|
Film "Ostatnia rodzina" wygrał 41. Festiwal Filmowy w Gdyni
|
,,Wołyń" Smarzowskiego ma budować most między narodami. Ale może dzielić (recenzja)
|
Powstanie drugi sezon serialu podróżniczego "Ride with Norman Reedus"
|
"Walls" - nowa piosenka Kings Of Leon (wideo)
|
The Game wystąpi w Warszawie
|
"These Systems Are Failing" - Moby wydaje nowy album
|
Tom Hardy w serialu "Taboo" szmugluje brylanty i zna tajemnice umarłych
|
ABC szykuje współczesną wersję serialu "Magnum"
|
|
|