|
|
|
|
|
|
|
Nowelizacja ustawy abonamentowej gotowa. ,,Rejestracja nieposiadania telewizora i odbiornika radiowego"
Projekt nowelizacji ustawy abonamentowej, zmieniający sposób poboru abonamentu radiowo-telewizyjnego trafi do Sejmu w październiku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Projekt jest gotowy - potwierdza nam Elżbieta Kruk, posłanka PiS.
więcej
|
Tylko 160 tys. widzów ogląda ,,Południk Wildsteina" w TVP2
Nowy autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina „Południk Wildsteina” ogląda średnio 160 tys. osób. TVP2 w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, którzy pokazują wówczas powtórki.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony 3" hitem TVP1. Stacja zyskała 260 tys. widzów
Trzeci sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 4,16 mln osób. W porównaniu do drugiej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 260 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
,,Ranczo" podniosło widownię TVP1 o 1,54 mln osób. Jedynka miażdży konkurencję
Pierwsze cztery odcinki dziesiątej serii „Rancza” gromadziły średnio 4,94 mln widzów, o 1,54 mln osób więcej niż śledziło „Dziewczyny ze Lwowa” w analogicznym okresie ub.r. TVP1 w czasie nadawania serialu nokautuje konkurencję.
więcej
|
Powstanie show ,,Projekt Lady 2". TVN rusza ze zdjęciami
W październiku br. TVN rozpocznie prace na planie drugiego sezonu programu „Projekt Lady”. Stacja kończy casting na uczestniczki show, którymi ponownie zajmie się Małgorzata Rozenek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat i TVN zyskały widzów. TVP Info poniżej 3 proc. udziału w rynku
Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele wśród wszystkich widzów był Polsat, a w grupie komercyjnej 16-49 nowym liderem został TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katarzyna Cichopek poprowadzi program ,,Nowa Ja!" w 8TV. Stacja rusza 28 września
28 września 2016 roku, w dniu inauguracji stacji 8TV, odbędzie się premiera programu „Nowa Ja!”, z Katarzyną Cichopek w roli prowadzącej.
więcej
|
Matt LeBlanc zostaje w ,,Top Gear" z dwuletnim kontraktem na 1,5 mln funtów
Aktor Matt LeBlanc, który był współgospodarzem ostatniej serii programu „Top Gear” pozostanie w nim jako główny prowadzący. LeBlanc podpisał kontrakt na kolejne 2 sezony, który według nieoficjalnych informacji jest wart 1,5 mln funtów.
więcej
|
,,Wszyscy na jednego, czyli roast Michała Szpaka" w TVN z udziałem Beaty Tadli, Huberta Urbańskiego i Michała Figurskiego
W czwartek 29 września br. stacja TVN wyemituje godzinny program „Wszyscy na jednego, czyli roast Michała Szpaka”. W audycji wystąpią m.in. Beata Tadla, Hubert Urbański i Michał Figurski.
więcej
|
Odkodowany Canal+. Premiera serialu ,,Belfer"
W najbliższy weekend 1 i 2 października br., z okazji premiery serialu kryminalnego „Belfer”, stacja Canal+ zostanie odkodowana po godz. 15.00 dla wszystkich abonentów platform satelitarnych i kablówek.
więcej
|
Betlejewski o ,,Prowokacjach" z pracą: podobny schemat we wcześniejszych odcinkach. Publicyści krytyczni, widzowie podzieleni
Rafał Betlejewski podkreślił, że odcinek jego programu w TTV z rozmowami kwalifikacyjnymi upokarzającymi kandydatów do pracy został oparty na podobnej zasadzie jak wcześniejsze odcinki. Publicyści w większości skrytykowali eksperyment, natomiast widzowie w social media ocenili go różnie.
więcej
|
Jacek Kurski: nagrodę za ,,Wołyń" chciałem wręczyć Smarzowskiemu na scenie, nie zgodzili się organizatorzy
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapewnia, że swoją nagrodę za film „Wołyń” zamierzał wręczyć jego reżyserowi Wojciechowi Smarzowskiemu podczas gali finałowej Festiwalu Filmowego w Gdyni, na co jednak nie zgodzili się organizatorzy. Ocenił, że film niesłusznie nie otrzymał najważniejszych wyróżnień regulaminowych.
więcej
|
Witold Kołodziejski: KRRiT skupi się na dokończeniu cyfryzacji telewizji
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) pracuje już w nowym składzie. Dokończenie cyfryzacji telewizji, odpowiedź na pytanie, co z radiem cyfrowym, prace nad zmienianą na poziomie Komisji Europejskiej dyrektywą audiowizualną i dostosowywanie do niej polskiego prawa to najważniejsze obecnie jej zadania.
więcej
|
,,Mam talent!" nadal hitem. TVN zdecydowanym liderem rynku
Dziewiąta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,88 mln widzów. To o 190 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji formatu nadal jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
2 mln widzów ,,The Voice of Poland 7". TVP2 wiceliderem
Siódmą edycję „The Voice of Poland” ogląda średnio 2 mln osób. W porównaniu do szóstej serii widownia show minimalnie spadła, ale wzrosły jego udziały w rynku. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku.
więcej
|
TVP chce zwiększyć dostęp do programów z udogodnieniami dla niepełnosprawnych
W poniedziałek prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski podpisał porozumienie z ministerstwem rodziny i Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Podmioty będą współpracować na rzecz środowisk niepełnosprawnych.
więcej
|
,,Kości 11", ,,Skorpion 3", ,,Agenci NCIS: Nowy Orlean 3" i ,,Elementary 4" w AXN
W październiku 2016 roku AXN rozpocznie emisję kolejnych sezonów seriali: „Kości”, „Skorpion”, „Agenci NCIS: Nowy Orlean” i „Elementary”.
więcej
|
|
|
Zmalały wpływy reklamowe Radia ZET, najbardziej w górę VOX FM i Trójka (TOP 10)
Stacje radiowe, po pierwszych ośmiu miesiącach br., zwiększyły wpływy reklamowe o 14,6 proc. w skali roku. Z czołówki rozgłośni o największych przychodach tylko Radio Zet zarobiło mniej niż rok temu. Największy wzrost zanotowało z kolei Vox FM.
więcej
|
|
Beata Pawlikowska z audycją ,,Blondynka w samo południe" w OpenFM i WP.pl
Od początku października Beata Pawlikowska będzie w niedziele prowadziła dwugodzinną audycję podróżniczą „Blondynka w samo południe” emitowaną w radiu internetowym OpenFM i na stronie głównej portalu WP.pl. Poprzednio przez kilkanaście lat była związana z Radiem ZET.
więcej
|
|
Witold Kołodziejski: KRRiT skupi się na dokończeniu cyfryzacji telewizji
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) pracuje już w nowym składzie. Dokończenie cyfryzacji telewizji, odpowiedź na pytanie, co z radiem cyfrowym, prace nad zmienianą na poziomie Komisji Europejskiej dyrektywą audiowizualną i dostosowywanie do niej polskiego prawa to najważniejsze obecnie jej zadania.
więcej
|
|
,,Po tytule", ,,Pierwsze słyszę" i ,,Hejterska 4" jesienią w radiowej Czwórce
1 października br. wystartuje jesienna ramówka radiowej Czwórki, w której pojawią się audycje takie jak „Po tytule”, „Pierwsze słyszę” czy „Hejterska 4”.
więcej
|
|
RMF FM liderem rynku radiowego w Białymstoku. W górę Trójka, Radio ZET i Radio Jard
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Zmalały wpływy reklamowe Radia ZET, najbardziej w górę VOX FM i Trójka (TOP 10)
Stacje radiowe, po pierwszych ośmiu miesiącach br., zwiększyły wpływy reklamowe o 14,6 proc. w skali roku. Z czołówki rozgłośni o największych przychodach tylko Radio Zet zarobiło mniej niż rok temu. Największy wzrost zanotowało z kolei Vox FM.
więcej
|
Jakub Barzak: z Cheil Worldwide na szefa indaHash
Jakub Barzak został szefem firmy indaHash zarządzającej platformą do realizacji kampanii marketingowej na Instagramie. Poprzednio pracował w agencji reklamowej Cheil Worldwide, a wcześniej m.in. w Microsofcie, Saatchi & Saatchi Poland i TBWA Poland.
więcej
|
Rysunki z dziecięcym lękiem w kampanii przeciw piciu alkoholu w ciąży (wideo)
Fundacja EY prowadzi kampanię społeczną, której celem jest uświadomienie Polkom zagrożeń wynikających z picia alkoholu w czasie ciąży. Strategią, kreacją i koordynacją akcji zajmuje się agencja LiquidThread (Publicis Media), a planowaniem i zakupem mediów Starcom.
więcej
|
George Clooney porwany i pobity w nowej reklamie Nespresso (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa kawy Nespresso. W reklamie pod hasłem „Change Nothing” obok George'a Clooneya, od wielu lat ambasadora reklamowego marki, pojawił się też Ian McShane, znany m.in. z serialu „Gra o tron”.
więcej
|
Jysk w reklamach chwali się 4,5 gwiazdki na 5 od klientów (wideo)
Pod hasłem „Ponad 100 000 klientów przyznało Jysk 4,5 gwiazdki na 5 możliwych” rozpoczęła się nowa kampania sieci sklepów Jysk w osiemnastu krajach na świecie. Działania reklamowe powstały we współpracy z agencjami Spring i Carat (Dentsu Aegis Network).
więcej
|
W reklamie Ikei dorosły kilkulatek wyprowadza się ,,tylko za róg ulicy" (wideo)
W nowej reklamie sieć Ikea chwyta widza za serce przypominając matkom trudny moment, gdy dziecko wyprowadza się z rodzinnego domu. Jak zwykle u Ikei jest klimatycznie i zaskakująco.
więcej
|
Zmiany w Cheil Polska: Soomin Kwon dyrektorem zarządzającym, Rafał Piasecki na czele strategii
W agencji reklamowej Cheil Polska na stanowisku dyrektora zarządzającego Daril Kim został zastąpiony przez Soomin Kwon, funkcję dyrektora działu strategii objął Rafał Piasecki, a head of art directors - Rafał Michałek-Czerepak. Z firmy odeszli natomiast Monika Niechajewicz i Piotr Cedzyński.
więcej
|
Globalny rynek reklamy mobilnej wart 37 mld euro, motorem wzrostu display (analiza)
Według raportu IAB Europe oraz HIS w 2015 roku segment reklamy mobilnej na świecie zanotował wzrost o ponad 68 proc. Najbardziej dynamicznie rośnie reklama graficzna pozostawiając w tyle sektor wyszukiwarek oraz reklamy w komunikatorach mobilnych.
więcej
|
Debata Hilary Clinton - Donald Trump. Odwrócony film reklamuje Audi (wideo)
Dwoje parkingowych walczących o miejsce za kierownicą Audi RS7 - to pomysł niemieckiej marki Audi na promocję nowego modelu auta. Spot przyciąga uwagę formą odwróconego tempa filmu i kontekstem - będzie nadawany w przerwach prezydenckich debat pomiędzy Hillary Clinton i Donaldem Trumpem.
więcej
|
Mikołaj Niziński i Michał Bielecki business development managerami w Crimtan Polska
Michał Bielecki i Mikołaj Niziński, w nowych rolach business development managerów, rozwijają w Crimtan Polska sprzedaż reklamy internetowej w modelu programmatic. Bielecki awansował w firmie, a Niziński przeszedł do niej z Gemiusa.
więcej
|
Bartosz Grędysa: z Young&Rubicam do 180heartbeats + Jung v. Matt
Bartosz Grędysa zaczął pracę jako senior copywriter w dziale kreacji agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v. Matt. Wcześniej pracował m.in. w JWT Warszawa, Euro RSCG Warsaw, Grey Group Poland, BBDO Warszawa i Young&Rubicam.
więcej
|
Życie na Południu w kampanii wina Frontera
Grupa Walk wygrała przetarg na obsługę marki chilijskiego wina Frontera (z portfolio CEDC). W ramach współpracy agencja przygotowała koncepcję komunikacji pod hasłem „Frontera - na Południu” i jest odpowiedzialna za jej realizację.
więcej
|
CCC z jesiennymi zabawami reklamuje buty Lasocki Kids i Young dla dzieci (wideo)
Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej firmy obuwniczej CCC pod hasłem „Go for more”, w którym promowane są buty dla dzieci marek Lasocki Kids i Young. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Change, OS3, Lemon i MullenLowe Media Hub.
więcej
|
Iwona Dudzińska za Terri Gerosę na czele Citi Service Center Poland
Iwona Dudzińska objęła kierownictwo centrów Citi Service Center Poland w Warszawie i Olsztynie. Na stanowisku szefa CSC Poland zastąpi Terri Gerosę.
więcej
|
|
|
Zawyżając statystyki wideo, Facebook nadużył zaufania reklamodawców, ale ujdzie mu to na sucho (opinie)
- Zawyżone statystyki dotyczące wideo nie powinny się Facebookowi zdarzyć i na krótko osłabią zaufanie do serwisu jako partnera biznesowego. Ale w dłuższej perspektywie Facebook oferuje zbyt wiele, by można się na niego obrazić - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci branży reklamowej i social media.
więcej
|
Twitter jest łakomym kąskiem dla dużych graczy, ale 30 mld dolarów to drogo (oceny potencjalnych kupców)
Po pojawieniu się doniesień o możliwej sprzedaży Twittera za 30 mld dolarów wśród kandydatów wymienia się Google i Salesforce. Zdaniem ekspertów dla Twittera akwizycja może być jedynym sensownym rozwiązaniem, ale są oni podzieleni w ocenie wartości ewentualnej transakcji. Możliwą sprzedaż Twittera oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Michał Kreczmar i Krzysztof Dąbrowski.
więcej
|
Beata Pawlikowska z audycją ,,Blondynka w samo południe" w OpenFM i WP.pl
Od początku października Beata Pawlikowska będzie w niedziele prowadziła dwugodzinną audycję podróżniczą „Blondynka w samo południe” emitowaną w radiu internetowym OpenFM i na stronie głównej portalu WP.pl. Poprzednio przez kilkanaście lat była związana z Radiem ZET.
więcej
|
Orange z rekordowym mobilnym transferem 1,91 Gb/s dzięki agregacji pasma
Orange Polska poinformował o osiągnięciu w warunkach laboratoryjnych mobilnego transferu danych o prędkości 1,91 Gb/s. Według operatora to rekord w Polsce, który w przyszłości znajdzie zastosowanie w rozwiązaniach komercyjnych.
więcej
|
Globalny rynek reklamy mobilnej wart 37 mld euro, motorem wzrostu display (analiza)
Według raportu IAB Europe oraz HIS w 2015 roku segment reklamy mobilnej na świecie zanotował wzrost o ponad 68 proc. Najbardziej dynamicznie rośnie reklama graficzna pozostawiając w tyle sektor wyszukiwarek oraz reklamy w komunikatorach mobilnych.
więcej
|
Jarosław Dmowski: z Boston Consulting Group do Grupy Netsprint
Jarosław Dmowski objął funkcję szefa rady nadzorczej Grupy Netsprint. Wcześniej pracował w Boston Consulting Group.
więcej
|
Redaktorzy Mediumpubliczne.pl krytykują prowokację Betlejewskiego, Sito i Talko odchodzą
Grupa redaktorów radia internetowego Mediumpubliczne.pl we wspólnym oświadczeniu potępiła eksperyment Rafała Betlejewskiego opisany w tym serwisie i przedstawiony w programie „Prowokacje. Betlejewski” w TTV. Paweł Sito, Monika Piątkowska, Leszek Talko i Anna Karolina Kłys zdecydowali się zakończyć współpracę z witryną.
więcej
|
Pikio.pl przeprasza za mem z fałszywymi słowami działaczki antyaborcyjnej w TVP Info
Serwis Pikio.pl jako prawdziwe podał słowa Joanny Banasiuk z Ordo Iuris przypisane jej w fałszywym memie stworzonym po jej wizycie w programie „Minęła dwudziesta” w TVP Info. Witryna usunęła już ten tekst i zamieściła przeprosiny.
więcej
|
|
|
Matt LeBlanc zostaje w ,,Top Gear" z dwuletnim kontraktem na 1,5 mln funtów
|
,,Wszyscy na jednego, czyli roast Michała Szpaka" w TVN z udziałem Beaty Tadli, Huberta Urbańskiego i Michała Figurskiego
|
"Good Girls Revolt" - nowy serial Amazona (wideo)
|
Western "Siedmiu wspaniałych" podbija kina
|
"Easy" - nowy serial Netfliksa. Orlando Bloom w trójkącie z Malin ?kerman
|
Nicolas Jaar wydaje płytę "Sirens"
|
,,Kości 11", ,,Skorpion 3", ,,Agenci NCIS: Nowy Orlean 3" i ,,Elementary 4" w AXN
|
|
|