|
|
|
|
|
|
|
Niezarejestrowane odbiorniki w 6 mln polskich gospodarstw domowych
6 mln gospodarstw domowych w Polsce posiada niezarejestrowane odbiorniki radiowe i telewizyjne - wynika z danych KRRiT. - Propozycja uszczelnienia obecnej ustawy abonamentowej jest najprostsza, ponieważ nie wymaga notyfikacji na poziomie prawa europejskiego i jest najłatwiejsza do wprowadzenia - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
Widzowie nie skarżą się na ,,Betlejewski. Prowokacje" do TTV ani KRRiT, z Mediumpubliczne.pl odchodzą Wanat i Skrzypczyk
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i stacji TTV nie zgłoszono żadnych skarg na ostatni odcinek programu „Betlejewski. Prowokacje” pokazujący rekrutację do pracy w poniżających warunkach. Z powodu realizacji tego odcinka z serwisem Mediumpubliczne.pl, którego redaktorem naczelnym jest Rafał Betlejewski, rozstają się Ewa Wanat i Alicja Skrzypczyk.
więcej
|
HBO rozpoczyna zdjęcia do serialu ,,Wataha 2". Wracają Leszek Lichota i Aleksandra Popławska
W październiku br. HBO Polska i ATM Grupa rozpoczną w Bieszczadach prace na planie drugiej serii serialu „Wataha”. Zdjęcia potrwają do lutego przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Z TV Republika odchodzą osoby odpowiedzialne za ramówkę
Dyrektor ds. ramówki Joanna Turek oraz jej zastępczyni Klaudia Kołowrocka odchodzą z Telewizji Republika. Do zespołu dołącza Agata Łysakowska, która przejmie ich obowiązki - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
30 września TVP Info zacznie nadawanie w jakości HD
Obecny w naziemnej telewizji cyfrowej kanał TVP Info w nocy z czwartku 29 września na piątek 30 września zacznie nadawanie w wysokiej rozdzielczości (HD). Zajmie na trzecim multipleksie miejsce zwolnione w lipcu br. przez TVP Polonia.
więcej
|
Sławomir Matczak wygrywa z LeasingTeam, zwolnienie dyscyplinarne bezprawne
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił apelację LeasingTeam od wyroku pierwszej instancji w procesie wytoczonym przez byłego dziennikarza TVP Sławomira Matczaka. Sąd uznał, że odmowa udziału w teście kompetencji nie była rażącym naruszeniem podstawowych obowiązków pracowniczych, wobec czego LeasingTeam nie mogła go zwolnić dyscyplinarnie.
więcej
|
Spektakle Teatru TV śledzi 530 tys. widzów. ,,Igraszki z diabłem" hitem
TVP1 w jesiennej ramówce do tej pory pokazała trzy spektakle Teatru TV, których średnia widownia wyniosła 527 tys. osób. Stacja w czasie ich emisji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku.
więcej
|
Maciej Wróbel po 10 latach pracy odchodzi z Telewizji Polskiej, będzie reporterem Nowa TV
Z TVP3 Olsztyn odchodzi szef programu „Informacje” i wieloletni dziennikarz TVP Maciej Wróbel. Od początku przyszłego roku będzie współpracował z nowym kanałem informacyjnym Nowa TV (Grupa ZPR Media).
więcej
|
710 tys. widzów teleturnieju ,,Ja to znam!". TVP1 przegrywa z konkurencją
Nowy teleturniej „Ja to znam!” ogląda średnio 714 tys. osób. TVP1 w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Oglądalność programu spada z odcinka na odcinek.
więcej
|
Zmiany we władzach TV Republika: Dobrzyński za Fica w zarządzie, w radzie nadzorczej prezes wydawcy ,,GPC"
Piotr Fic zrezygnował z funkcji prezesa Telewizji Republika, jego obowiązki przejmie dotychczasowy dyrektor generalny firmy Radosław Dobrzyński. Do rady nadzorczej spółki dołączył Grzegorz Tomaszewski, prezes firmy Forum wydającej „Gazetę Polską Codziennie”.
więcej
|
Debata Clinton - Trump z rekordem oglądalności. ,,To skończony, kompletny produkt medialny"
Pierwsza telewizyjna debata prezydencka pomiędzy Hillary Clinton a Donaldem Trumpem zgromadziła w USA prawie 81 milionów widzów. To najlepszy wynik w historii konfrontacji kandydatów na prezydenta Stanów Zjednoczonych. - Telewizja pozostaje nadal znaczącym elementem walki wyborczej w USA, pierwsze starcie wygrała Clinton - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Ewa Marciniak, dyrektor Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
Eska TV znika z naziemnej telewizji cyfrowej
W środę, 28 września br. Eska TV zniknęła z naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Stacja dostępna będzie teraz tylko w internecie, w aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne.
więcej
|
Turecki serial ,,Królowa jednej nocy" w TVP1
29 września 2016 roku TVP1 rozpocznie emisję serialu „Królowa jednej nocy”. To kolejna turecka produkcja na antenie tej stacji, która zastąpi w ramówce serial „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem”.
więcej
|
Kanał 8TV zastapi Eska TV na MUX-1. Co w ofercie stacji?
Grupa ZPR Media uruchomiła dzisiaj nowy kanał 8TV, który w ramach naziemnej telewizji cyfrowej MUX-1 zastąpił Eskę TV. Jakie produkcje znajdują się w ofercie stacji?
więcej
|
Telewizja Polska: relacja TVP Info z przemówienia ministra zdrowia rzetelna, wcześniej pokazano je na żywo
Telewizja Polska zaprzeczyła zarzutom, które pojawiły się po twitterowym wpisie Andrzeja Godlewskiego, o manipulacje w relacji TVP Info z przemówienia ministra zdrowia Konstantego Radziwiłła na sobotniej demonstracji pracowników służby zdrowia. Nadawce informuje, że wystąpienie pokazano też na żywo, razem z negatywnymi reakcjami manifestujących.
więcej
|
|
|
Niezarejestrowane odbiorniki w 6 mln polskich gospodarstw domowych
6 mln gospodarstw domowych w Polsce posiada niezarejestrowane odbiorniki radiowe i telewizyjne - wynika z danych KRRiT. - Propozycja uszczelnienia obecnej ustawy abonamentowej jest najprostsza, ponieważ nie wymaga notyfikacji na poziomie prawa europejskiego i jest najłatwiejsza do wprowadzenia - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
Rynek radiowy w Bydgoszczy: liderem RMF FM, traci Radio PiK
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Eska Bydgoszcz - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Michał Legutko i Michał Wileński: z Arena Media do własnej agencji Charlie Warsaw
Michał Wileński i Michał Legutko, którzy przez kilka ostatnich lat zawodowo związani byli z domem mediowym Arena Media (należy do Havas Media Group), założyli własną agencję reklamową Charlie Warsaw - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Stuhr jako vloger technologiczny i rapowy komunikat prasowy promują Sony Xperia XZ (wideo)
W ramach kampanii reklamującej smartfon Sony Xperia XZ udostępniono spot, w którym Maciej Stuhr opowiada o zaletach urządzenia, parodiując vlogerów zajmujących się tematyką technologiczną.
więcej
|
,,Obudź w sobie lwa" - mem z Travoltą i człowiek-emotikon w kampanii batonów Lion (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa batonów Lion (produkowanych przez firmę CPP Toruń Pacific należącą do Nestle) pod hasłem „Obudź w sobie Lwa”. Akcję przygotowały agencja J. Walter Thompson Warsaw i dom mediowy MEC.
więcej
|
Monika Niechajewicz: z Cheil Polska do Saatchi & Saatchi Interactive Solutions
Monika Niechajewicz objęła funkcję account directora w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Cheil Polska i TBWA.
więcej
|
Natalia Makowska przeszła z Brain do OS3
Natalia Makowska po ponad dwóch latach pracy w agencji Brain przeszła do agencji OS3 obejmując stanowisko senior account managera.
więcej
|
Christoph Waltz delektuje się szampanem w nowej reklamie Dom Perignon (wideo)
Agencja BETC Luxe przygotowała i realizuje nową globalną kampanię marketingową marki Dom Perignon P2 podkreślającą wyjątkową jakość tego trunku. W spotach szampanem delektuje się aktor Christoph Waltz.
więcej
|
Grzegorz Maniecki wiceprezesem zarządu odpowiedzialnym za marketing w Natura SA
Grzegorz Maniecki został wiceprezesem zarządu ds. commercial w Natura SA, właściciela sieci drogeria. Jest to nowoutworzone stanowisko.
więcej
|
Drażetki Tic-Tac z bohaterami z ,,The Simpsons" wsparte reklamami (wideo)
Firma Ferrero wprowadziła na rynek nowy wariant drażetek - Tic Tac the Simpsons - limitowaną wersję drażetek inspirowaną postaciami z kultowej kreskówki „The Simpsons”. Ich debiut wspera kampania przygotowana przez agencje MullenLowe Warsaw, VML i Vizeum.
więcej
|
Workroom Group wypromuje dla Skanska inwestycję biurową High5ive
Agencja Workroom Group wygrała przetarg na obsługę technologiczną i marketingową prestiżowej inwestycji biurowej High5ive w Krakowie, należącej do firmy deweloperskiej Skanska.
więcej
|
Programy Onetu z oprawami od Bridge2Fun
Agencja Bridge2Fun jest odpowiedzialna za przygotowanie projektu i realizację opraw programów nowej ramówki Onetu oraz oprawę eventu promującego te produkcje.
więcej
|
,,Urodzinowa Punktomania" w promocji hurtowni Makro
Ruszyła promocji z okazji 22. rocznicy uruchomienia w Polsce sieci hurtowni Makro. Akcję, pod hasłem „Urodzinowa Punktomania”, przygotowała i realizuje agencja Unique One.
więcej
|
Bluerank będzie promować firmę Promedica24 w internecie
Promedica24, firma specjalizująca się w organizowaniu pracy za granicą dla opiekunów i opiekunek, zdecydowała się powierzyć agencji Bluerank prowadzenie działań z zakresu SEO i content marketingu.
więcej
|
|
|
Francuscy wydawcy w koalicji walczą z blokowaniem reklam
Najwięksi wydawcy prasowi i internetowi we Francji rozpoczęli wspólną akcję zwalczania zjawiska blokowania reklam w sieci. Na swoich stronach solidarnie zamieszczają komunikaty wzywające użytkowników do wyłączenia adblockerów.
więcej
|
,,Lego Ninjago" na czele sprzedaży pism dla dzieci w I półroczu 2016
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Friends. Magazyn”, a na czele spadku znalazło się „W Siodle”.
więcej
|
Dominika Wielowieyska tłumaczy tekst o wpływach PiS-u w marketingu PKO BP, krytykują ją Mazurek i Pereira
Tydzień temu Dominika Wielowieyska opisała w „Gazecie Wyborczej”, że obecny szef marketingu PKO BP Michał Kuczmierowski jako harcerz bronił krzyża na Krakowskim Przedmieściu, a obsługująca bank od niedawna Agencja Warszawa pod poprzednią nazwą przygotowywała reklamy wyborcze dla PiS-u i Andrzeja Dudy. W nowym „Do Rzeczy” Piotr Gociek i Cezary Gmyz wytknęli Wielowieyskiej, że za rządów PO jej brat był w kierownictwie Orlenu, na Twitterze artykuł dziennikarki skrytykowali Samuel Pereira, Kataryna i Robert Mazurek. - W przypadku PiS poglądy mają decydujące znaczenie przy podejmowaniu decyzji personalnych - tłumaczy Wielowieyska swój tekst.
więcej
|
|
|
Nastroje społeczne Polaków lekko w dół
We wrześniu br. Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) Ipsosu osiągnął wartość 102,22 pkt., co oznacza nieznaczny spadek w porównaniu z poprzednim miesiącem. Spadki zanotowały także pozostałe wskaźniki, z wyjątkiem skłonności do zakupów, która wzrosła w związku z początkiem nowego roku szkolnego.
więcej
|
|
|
Establishment Hillary Clinton wygrał z populizmem Donalda Trumpa (opinie o debacie)
Hillary Clinton wygrała wczorajszą debatę, bo była na pewno lepiej przygotowana do wystąpienia, jako debaty politycznej, podczas gdy Donald Trump podszedł do debaty, jak do negocjacji biznesowych, co nie dla każdego mogło być zrozumiałe - dotychczasową kampanię prezydencką w USA oraz debatę Hillary Clinton i Donalda Trumpa oceniają dla Wirtualnemedia.pl Zbigniew Lazar, Eryk Mistewicz i Michał Raszka.
więcej
|
Piotr Kraśko: podczas debaty Donald Trump pełen energii i pasji, a Hillary Clinton z wyuczonymi formułkami
Donald Trump do pierwszej debaty prezydenckiej z Hillary Clinton nie był przygotowany. Na większość pytań nie miał gotowych odpowiedzi. W pierwszej fazie debaty to on miał w sobie więcej pasji i energii. Hillary Clinton mówiła jak polityk, który wygłasza kwestie wyuczone na pamięć, powtarzane już wcześniej na dziesiątkach wieców. Ale od pytania o zeznanie podatkowe, którego Trump wciąż nie ujawnił, role się odwróciły - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Kraśko z TVN24 Biznes i Świat.
więcej
|
Firma J.W. Construction postawiła na Neuron Agencja PR
Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z J. W. Construction, deweloperem mieszkaniowym.
więcej
|
|
|