|
|
|
|
|
|
|
Tomaszewski, Hoflik, Tadeusiak i Lenarczyk zwolnieni przez Kurskiego z Telewizji Polskiej
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zdecydował o zwolnieniu z firmy doradcy zarządu Jana Marii Tomaszewskiego, dyrektor TVP Polonia Magdy Tadeusiak oraz Wojciecha Hoflika i Krzysztofa Lenarczyka zarządzających Agencją Produkcji Telewizyjnej i Filmowej.
więcej
|
1,09 mln widzów ,,Hit Hit Hurra!". Widownia spada z odcinka na odcinek
Nowy talent-show „Hit Hit Hurra!” ogląda średnio 1,09 mln osób. TVP1 w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Widownia programu spada z odcinka na odcinek.
więcej
|
,,Świat według Kiepskich" ogląda 1,55 mln widzów
Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 1,55 mln widzów, o 50 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN.
więcej
|
1,25 mln widzów ,,Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem". 14 mln zł z reklam
Serial „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem” pokazywane w TVP1 w dni powszednie o 18.35 śledziło 1,25 mln widzów. TVP1 w czasie emisji tureckiej produkcji była trzecia w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 14,03 mln zł.
więcej
|
,,Wydarzenia" o 22.00 w weekendy w Polsat News
W sobotę i niedzielę 1 i 2 października stacja Polsat News rozpocznie emisję dodatkowego wydania „Wydarzeń” o godzinie 22.00.
więcej
|
Telewizja Polska otworzy przy Woronicza przedszkole dla dzieci pracowników
Zarząd Telewizji Polskiej podjął decyzję o rozpoczęciu prac nad budową własnego przedszkola. Będzie w nim mogło przebywać 200 dzieci pracowników firmy.
więcej
|
Telewizja Polska wybrała w konkursie 11 projektów seriali, bez kontynuacji dawnych hitów
Telewizja Polska oficjalnie podała wyniki pierwszej edycji programu Nabór, Ocena i Selekcja (NOS) na projekty scenariuszy seriali. Do dalszego rozwoju wybrano 11 koncepcji. Nie ma wśród nich kontynuacji produkcji TVP sprzed kilku lat: „Głębokiej wody” i „Gliny”.
więcej
|
David Levy odpowiada za przychody z telewizji nielinearnej w Fox Network Group
David Levy został powołany na stanowsko exec VP of non-linear revenue w Fox Network Group. Będzie odpowiadał za kierowanie sprzedażą, strategię i monetyzację wszystkich nielinearnych kanałów tv w Fox.
więcej
|
1 października rusza jesienna ramówka Fokus TV. Co w ofercie stacji?
W sobotę, 1 października 2016 roku Fokus TV rozpocznie jesienną ramówkę. Wśród premierowych pozycji znajdą się m.in. serial westernowy „Hell on Wheels - Witaj w piekle” oraz autorski serial dokumentalny „Sala operacyjna: Waga Ciężka”.
więcej
|
Seriale ,,Rozwód" oraz ,,Niepewne" w HBO i HBO GO
10 października 2016 roku w HBO i HBO GO pojawią się dwa nowe seriale - „Rozwód” oraz „Niepewne”.
więcej
|
Hip Hop TV, VOX Music oraz 8TV w ofercie Telewizja Osobista Netii
28 września br. do oferty telewizyjnej Netii dołączyły trzy nowe kanały muzyczne: Hip Hop TV, VOX Music oraz 8TV - nowy kanał w HD, który w DVB-T zastąpił Eskę TV.
więcej
|
,,Zdobywcy serc" w jesiennej ramówce Romance TV
2 października 2016 roku Romance TV rozpocznie emisję nowego serialu „Zdobywcy serc”. Co jeszcze pojawi się w ofercie stacji?
więcej
|
|
|
Lidl mógłby sobie bardzo zaszkodzić, zrywając współpracę reklamową z Dorotą Wellman (opinie)
Poparcie Doroty Wellman dla protestu przeciw zakazowi aborcji oraz określenie jej w „Wiadomościach” jako „twarzy niemieckiej sieci supermarketów” nie będzie mieć negatywnego wpływu dla reklamowanej przez nią marki Lidl. Taki wpływ miałoby natomiast zerwanie w tej sytuacji przez firmę kontraktu z dziennikarką - komentują dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Gomółka i Adam Łaszyn.
więcej
|
,,Chce się Ż od 160 lat" w jubileuszowej kampanii piwa Żywiec (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Żywiec z okazji 160-lecia istnienia tej marki. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Chce się Ż od 160 lat”, przygotowały i realizują firmy Ogilvy&Mather, Just, Gong, Opus Film, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
Olga Kozierowska i Kinga Baranowskia w kampanii Activii motywującej kobiety (wideo)
Firma Danone w kampanii marki Activia motywuje kobiety pod hasłem „Live InSync”. Jej celem jest wzmacnianie wiary kobiet we własny potencjał i możliwości. W Polsce ambasadorkami akcji zostały Olga Kozierowska i Kinga Baranowska.
więcej
|
Jacek Braciak jako Napoleon reklamuje powrót "Szalonej 5" w Carrefourze (wideo)
Sieć hipermarketów Carrefour uruchomiła kolejną edycję akcji promocyjnej "Szalona 5". Towarzyszy temu kampania reklamowa z Jackiem Braciakiem jako Napoleonem. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Dobro, Platige Image i Arena Media.
więcej
|
Carlsberg stawia na ekologię: butelka z włókna drzewnego
Podczas konferencji Sustainable Brands 2016 w Kopenhadze firma Carlsberg zaprezentowała projekt ekologicznej butelki z włókna drzewnego (Green Fibre Bottle). Ma ona zostać testowo wprowadzona na wybrany rynek w 2018 r.
więcej
|
Relacje z podróży do Peru Sylwestra Wardęgi promują Virgin Mobile (wideo)
Sylwester Wardęga, jeden z najpopularniejszych youtuberów uruchomił reportażowy format na swoim kanale na YouTube. To główny element działań promocyjnych wirtualnego operatora Virgin Mobile.
więcej
|
Krowa ,,z natury na kanapkę" w kampanii serków Łaciatych
SM Mlekpol w poniedziałek rozpoczyna nową kampanię reklamową promującą Łaciate serki śmietankowe. Przygotowały ją agencje Leo Burnett, Film Reaktor, Panoptiqum i MEC.
więcej
|
Tomasz Karelus i Marcin Władyniak z Platige Image i Dobro
Do grona reżyserów reprezentowanych przez domy produkcyjne Platige Image i Dobro dołączyli Tomasz Karelus oraz Marcin Władyniak. Mają zwiększyć możliwości firm w zakresie realizacji projektów reklamowych.
więcej
|
|
|
Fratria prognozuje 1 mln zł zysku netto za 2016 rok. ,,12 mln zł zysku w 2015 r. to wynik księgowy"
- Prognozujemy, że wydawnictwo Fratria osiągnie w br. zysk netto na poziomie 1 mln złotych. Fratria to spółka stabilna i rentowna, ale wciąż rozwijamy się, inwestujemy, a także spłacamy zobowiązania wynikające z wprowadzenia na rynek nowych projektów - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu spółki.
więcej
|
Ewa Kozłowska i Marta Komańska na czele reklamy i marketingu w Grupie Marquard Media Polska, odeszła Julita Ziółkowska
Grupa Marquard Media Polska rozdziela obszary sprzedaży reklam i marketingu. Od początku października pierwszym będzie zarządzała Ewa Kozłowska, a drugim Marta Komańska. Julita Ziółkowska, poprzednia dyrektor reklamy i marketingu, zdecydowała się odejść z firmy.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży tygodników plotkarskich, ,,Dobry Tydzień" z największym wzrostem
W lipcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dobry Tydzień”.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" daje pracownicom wolne w poniedziałek, żeby mogły strajkować przeciw zakazowi aborcji
- 3 października nie musicie przychodzić do pracy - poinformowała swoje pracownice redakcja „Gazety Wyborczej” (Agora), ułatwiając im udział w ogólnopolskim strajku kobiet przeciw zaostrzeniu ustawy aborcyjnej. W poniedziałek „GW” będą redagować głównie mężczyźni.
więcej
|
|
|
Onet z pięcioma nowymi programami publicystycznymi, pasmo Jarosława Kuźniara ze studia i auta (wideo)
Grupa Onet-RAS Polska zaprezentowała jesienną ofertę programów nadawanych w internecie. W ramówce znalazło się 15 formatów, w tym 11 nowości. Jedną z nich jest poranny program „Onet Rano” prowadzony przez Jarosława Kuźniara. - Formuła programu to duże wyzwanie, będzie o wiele dynamiczniej niż w tradycyjnej telewizji - zapowiada Jarosław Kuźniar w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PKO BP szykuje przetarg na wybór agencji interaktywnej
Bank PKO BP planuje przetarg na wybór agencji odpowiedzialnej za realizację działań reklamowych w internecie dla PKO BP, spółek Grupy Kapitałowej i Fundacji PKO Banku Polskiego. Właśnie zaprosił agencje do składania ofert.
więcej
|
Platforma Facebook at Work rusza 10 października, pierwszymi klientami Bank of Scotland, Heineken i Telenor
Na 10 października Facebook przewidział premierę biznesowej platformy komunikacyjnej Facebook at Work. Serwis ma trafić do użytkowników korporacyjnych, część jego funkcji będzie odpłatna. Wśród zdeklarowanych partnerów Facebook at Work są już Royal Bank of Scotland, marka Heineken i norweski operator telekomunikacyjny Telenor.
więcej
|
Onet pokaże dwa seriale. Pol, Janowska, Grass, Cejrowski i Jachimek w nowych programach (wideo)
Jesienią w serwisach Grupa Onet-RAS Polska emitowane będą nowe programy prowadzone przez Michała Pola, Katarzynę Janowską, Marcina Cejrowskiego Łukasza Grassa i Tomasza Jachimka. Wydawca zapowiedział też premierę dwóch seriali, których jest koproducentem.
więcej
|
Spotify bliski przejęcia SoundCloud, cena może wynieść miliard dolarów
Według nieoficjalnych informacji serwis Spotify toczy zaawansowane negocjacje w sprawie przejęcia jednego ze swoich konkurentów - platformy SoundCloud. Kwota transakcji może oscylować wokół miliona dolarów, choć oficjalnie SoundCloud jest wyceniany na 700 milionów.
więcej
|
LifeTube będzie obsługiwać marketingowo graczy współpracujących z Fantasy Expo
Sieć partnerska LifeTube zaczęła współpracę strategiczną z agencja gamingowa Fantasy Expo. Będzie świadczyć obsługę managerską i marketingową wszystkim twórcom współpracującym dotychczas z Fantasy Expo.
więcej
|
|
|