|
|
|
|
|
|
|
,,Wydarzenia" poprowadzą Agnieszka Mosór i Magdalena Kaliniak
Od października Agnieszka Mosór i Magdalena Kaliniak będą prowadzącymi główne wydanie programu informacyjnego „Wydarzenia” w Polsacie.
więcej
|
TVP2 wyprzedziła TVP1 pod względem wpływów reklamowych. Liderem Polsat
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu br. były o jeden procent wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Natalia Gębska nie jest już dyrektorem programowym 4Fun Media
Natalia Gębska nie jest już dyrektorem programowym Grupy 4Fun Media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z końcem września zakończyła się jej umowa terminowa. Obie strony mają teraz ustalić nowe zasady współpracy.
więcej
|
W Niemczech rosną naciski na połączenie stacji ARD i ZDF, zyskają na nim prywatni nadawcy
W Niemczech pojawiają się koncepcje połączenia ze sobą dwóch publicznych stacji telewizyjnych - ARD oraz ZDF. Unifikacja będzie oznaczała niższe dotacje i większe szanse na rynku dla prywatnych nadawców, szczególnie w segmencie zakupu praw do popularnych wydarzeń sportowych.
więcej
|
Jacek Kurski wręczył swoją nagrodę producentom ,,Wołynia". ,,To najważniejszy film historyczny ostatnich 27 lat"
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski we wtorek podczas specjalnego pokazu „Wołynia” wręczył swoją specjalną nagrodę za ten film. Jego producenci poinformowali, że przekażą nagrodę na rzecz fundacjom zajmującym się kwestią rzezi wołyńskiej.
więcej
|
Polsat na czele oglądalności w DVB-T, rosną TV Puls i Puls 2
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności we wrześniu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TVP ABC, a najwięcej stracił Polsat Sport News.
więcej
|
133 tys. widzów ,,Firmowych ewolucji 2" w TVP1
Drugi sezon programu „Firmowe ewolucje” ogląda średnio 133 tys. widzów. TVP1 w paśmie emisji misyjnego cyklu zdecydowanie przegrywa walkę ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Po decyzji UOKiK-u Inea zwróci klientom opłaty z bezprawnie wprowadzonych podwyżek
Sieć kablowa Inea zobowiązała się do zaoferowania klientom zwrotu opłat nienależnie naliczonych z tytułu podwyżek wprowadzonych na mocy jednostronnie zmienionych umów. To efekt postępowania Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Serial ,,Cromo" w Ale Kino+
12 października 2016 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję argentyńskiego serialu kryminalnego „Cromo”.
więcej
|
XVI Dzień Papieski w TVP
9 października br. pod hasłem „Jan Paweł II - Bądźcie świadkami miłosierdzia” obchodzony będzie XVI Dzień Papieski. Uroczystości z tego wydarzenia relacjonować będzie Telewizja Polska.
więcej
|
Real Madrid TV HD w ofercie Telewizja Osobista Netii
Do oferty Netii dołączył kanał Real Madrid TV HD. Jest dostępny za darmo dla klientów GigaOferty do końca br.
więcej
|
|
|
Nowy abonament RTV od początku 2017 roku, nowelizacja ustawy niedługo w Sejmie
W najbliższych tygodniach do Sejmu trafi projekt nowelizacji ustawy abonamentowej przygotowany przez posłów PiS. Nowe przepisy, mające zdecydowanie poprawić ściągalność abonamentu radiowo-telewizyjnego, powinny zacząć obowiązywać od początku przyszłego roku - poinformował przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Polskie Radio chce opracowania jednolitej formuły o DAB+ w całej Europie
Prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk-Żyła zadeklarowała, że nadawca publiczny nie zamierza wycofywać się z cyfryzacji radia. Chce jednak opracowania jednolitej formuły technologii DAB+ w całej Europie.
więcej
|
|
Jolanta Fajkowska prowadzącą ,,Cztery pory roku" w radiowej Jedynce, wraca ,,Koncert życzeń"
Wieloletnia dziennikarka Telewizji Polskiej Jolanta Fajkowska, ostatnio związana z Polsat News 2, dołączy w październiku do grona gospodarzy audycji „Cztery pory roku” w Programie I Polskiego Radia. W niedziele po południu rozgłośnia znów będzie emitować „Koncert życzeń” prowadzony przez Bogdana Sawickiego.
więcej
|
|
Paweł Zarzeczny felietonistą portalu Radiozet.pl
W czwartek 6 października br. portal Radiozet.pl (Eurozet) opublikuje pierwszy cotygodniowy felieton dziennikarza Pawła Zarzecznego.
więcej
|
|
Radio Szczecin na czele rynku radiowego w Szczecinie. W górę RMF FM i Trójka
Pozycja lidera rynku radiowego w Szczecinie należała do Radia Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
TVP2 wyprzedziła TVP1 pod względem wpływów reklamowych. Liderem Polsat
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu br. były o jeden procent wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
5 mln zł za promocję Katowic jako gospodarza mistrzostw Europy siatkarzy w 2017 roku
Władze Katowic zawarły z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej dotyczącą promocji tego miasta jako miasta gospodarza przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce siatkowej mężczyzn. Wartość kontraktu opiewa na 5 mln zł brutto.
więcej
|
Kusząca lodówka z Michelem Moranem reklamuje hummus od Lisnera (wideo)
W nowej kampanii reklamowej przekąsek Lisner z udziałem Michela Morana promowany jest hummus. Akcję przygotowały agencja reklamowa GPD Agency i dom mediowy Starcom.
więcej
|
Tomasz Kryń przeszedł z GroupM do Yieldbird
Tomasz Kryń po sześciu latach w strukturze GroupM (należą do niej takie domy mediowe, jak MEC czy Mindshare) odszedł z firmy. Objął kierownicze stanowisko w należącej do Agory spółce Yieldbird - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jennifer Aniston znów reklamuje linie lotnicze Emirates (wideo)
Hollywoodzka aktorka, reżyserka i producentka filmowa Jennifer Aniston powraca na pokład samolotu A380 Emirates i znajduje przyjaciela w kolejnej globalnej odsłonie telewizyjnej kampanii reklamowej tych linii.
więcej
|
13 firm w przetargu na rządową kampanię przeciw przemocy seksualnej wobec kobiet
Do ogłoszonego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów przetargu dotyczącego kampanii przeciwko przemocy seksualnej wobec kobiet zgłosiło się 13 firm. Działania będą prowadzone w radiu i internecie.
więcej
|
Anna Stawska, Sławomir Bełch i Piotr Gardocki w MullenLowe Warsaw
Pracę w dziale client service agencji reklamowej MullenLowe Warsaw zaczęła Anna Stawska (wcześniej m.in. w TBWA i Y&R), a w dziale kreacji - Sławomir Bełch (wcześniej m.in. w Momentum Worldwide i FCB Warsaw) oraz Piotr Gardocki (wcześniej m.in. w BBDO, Grey i JWT).
więcej
|
,,Zagraj mecz z Michałem Winiarskim" w promocji kosmetyków Luksja Care Pro
Rozpoczęła się promocja konsumencka linii kosmetyków Care Pro marki Luksja (produkowanych przez PZ Cussons) oparta na wizerunku ich ambasadora reklamowego - siatkarza Michała Winiarskiego. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Zagraj mecz z Michałem Winiarskim”.
więcej
|
,,Strzel gola i zgarnij kasę" - strzały do bramki znów promują Media Markt
Sieć elektromarketów Media Markt zaczyna kolejną edycję kilkudniowej promocji, w ramach której klienci mogą otrzymać bon zakupowy, jeśli trafią piłką do specjalnej bramki. Hasło akcji to: „Strzel gola i zgarnij kasę”.
więcej
|
|
|
Aleksander Kutela: Onet bez własnego kanału telewizyjnego, nie ścigamy się z WP na przejęcia
- Obecność Onetu na rynku telewizyjnym i wideo chcemy opierać na współpracy z partnerami niż na tworzeniu i nadawaniu własnego kanału. Nie planujemy udziału w wyścigu na przejęcia, aby budować pozycję w badaniu Gemiusa i PBI. Tym bardziej, że przewaga Onetu w kluczowych kategoriach jest bardzo wyraźna i trwała - mówi Wirtualnemedia.pl Aleksander Kutela, CEO Grupy Onet.
więcej
|
Trzy propozycje przejęcia Twittera, w zarządzie spór o przyszłość serwisu
Według nieoficjalnych informacji wśród najpoważniejszych kandydatów do kupna Twittera są obecnie Google, Walt Disney i Salesforce. Serwis do końca tygodnia ma odpowiedzieć na wszystkie trzy propozycja przejęcia, jednak w zarządzie Twittera trwa ostry spór o jego przyszłość pomiędzy założycielami firmy. Zwolennikiem akwizycji jest Ev Williams, Jack Dorsey chce dalszej niezależności serwisu.
więcej
|
,,Top model" z najbardziej angażującym profilem na Instagramie, wyprzedził Local Heroes (TOP15 marek)
Polska wersja „Top model” została we wrześniu najpopularniejszą polską marką na Instagramie, wyprzedzając Local Heroes pod względem liczby followersów. Na profilu programu TVN pojawiło się najwięcej komentarzy i polubień. Wśród najpopularniejszych przeważają marki odzieżowe - oprócz Local Heroes także Yeah Bunnny, New Balance i Adidas.
więcej
|
Polskie firmy w internecie: 80 proc. ma własną stronę, ale tylko 34 proc. inwestuje w reklamy
97 proc. polskich firm korzysta z internetu, 91 proc. wykorzystuje pocztę elektroniczną, 80 proc. ma własną stronę internetową, prawie połowa promuje się w mediach społecznościowych, ale tylko 34 proc. podmiotów inwestuje w reklamę graficzną w sieci - wynika z raportu IAB, Ministerstwa rozwoju i PwC.
więcej
|
Małgorzata Terlikowska pozywa twórcę ,,Soku z buraka" za mem zarzucający jej aborcję
Publicystka Małgorzata Terlikowska wytoczy proces karny autorowi fanpage’a facebookowego „Soku z buraka” za napisane, że przeszła aborcję. - Przeciwko każdemu, kto będzie powielał te kłamstwa, zostaną podjęte stosowne kroki prawne - zapowiedziała. Podobne działania podjęła posłanka Małgorzata Wassermann.
więcej
|
Messenger wprowadza także w Polsce szyfrowanie korespondencji na Androidzie i iOS
Po okresie testów i stopniowego wprowadzania szyfrowania korespondencji pomiędzy użytkownikami w wybranych częściach świata Messenger udostępnił opcję dla wszystkich użytkowników, także w Polsce. Funkcja o nazwie Tajne konwersacje nie jest domyślnie włączona i wymaga dodatkowych działań użytkownika.
więcej
|
Online Advertising Network uruchomiła sieć reklamy wideo Video.ad
Sieć reklamy internetowej Online Advertising Network udostępniała ofertę Video.ad obejmującą ponad 300 serwisach. Oferowane są w nich różne formaty reklamy wideo.
więcej
|
|
|