|
|
|
|
|
|
|
Konkurs na prezesa TVP może zostać unieważniony. ,,Możliwy pat w głosowaniu"
W środę członkowie Rady Mediów Narodowej będą decydować, który z czterech kandydatów w konkursie na prezesa Telewizji Polskiej powinien objąć to stanowisko. Jeśli żadna z kandydatur nie zdobędzie większości to konkurs może zostać unieważniony - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Brutalna prawda, czyli Durczok ujawnia" - Kamil Durczok z własnym programem w Polsat News (wideo)
„Brutalna prawda, czyli Durczok ujawnia” - tak brzmi tytuł nowego programu Kamila Durczoka, który zadebiutuje na antenie Polsat News w czwartek, 20 października br. o godz. 21.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zoom TV startuje 25 października, 9 listopada Nowa TV - rusza ósmy multipleks MUX-8
Do końca br. w ramach ósmego multipleksu telewizji naziemnej MUX-8 uruchomione zostaną cztery nowe kanały: Zoom TV, Nowa TV, Metro TV oraz WP. Wciąż nie wiadomo, kiedy swoje trzy kanały umieści na nowym multipleksie Telewizja Polska.
więcej
|
Michał Siegieda zwolniony z TVP Info
Wczoraj wydawca TVP Info Michał Siegieda zakończył pracę w Telewizji Polskiej. - Decyzję podjęła dyrekcja TVP Info - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Siegieda.
więcej
|
Powstanie trzeci sezon serialu ,,Druga szansa"
TVN zdecydował o kontynuacji serialu „Druga szansa” z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej. Trzecia seria trafi na antenę stacji wiosną 2017 roku.
więcej
|
TVP o tweecie Marzeny Paczuskiej: to jej prywatna wypowiedź
Telewizja Polska nie wyciągnie konsekwencji wobec szefowej „Wiadomości” TVP1 Marzeny Paczuskiej, która w niedzielę słowami "walcie się dalej, nie oddamy wam kultury" skomentowała na Twitterze śmierć Andrzeja Wajdy. - Ten wpis był jej wypowiedzią prywatną - wyjaśnia centrum informacji TVP.
więcej
|
,,Sonda 2" w nowym paśmie gromadzi 560 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Drugi sezon „Sondy 2” śledzi średnio 561 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania misyjnej produkcji przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Marek Szydłowski członkiem zarządu Grupy TVN
Marek Szydłowski został powołany na członka zarządu Grupy TVN. Ostatnio pełnił w spółce stanowisko dyrektora departamentu prawnego.
więcej
|
Janusz Daszczyński: TVP potrzebuje pragmatyka, a nie mitomana i propagandzisty jak Jacek Kurski
Jacek Kurski posługiwał się powtarzanymi już wcześniej półprawdami, kłamstwami i własnymi interpretacjami faktów, a co gorsza notorycznie przypisywał sobie dorobek mojej pięciomiesięcznej pracy. Tymczasem Telewizji Polskiej potrzebny jest teraz pragmatyk, a nie mitoman i propagandzista, podpierający się bez wahania autorytetem Ojca Świętego. W przeciwnym razie będziemy mogli zapomnieć o telewizji publicznej, ponieważ zostanie zniszczona do cna - pisze w liście do Rady Mediów Narodowych oraz KRRiT Janusz Daszczyński, były prezes TVP.
więcej
|
KRRiT chce cofnąć koncesję dla satelitarnej telewizji Edusat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wszczęła postępowanie o cofnięcie koncesji Wyższej Szkole Społeczno-Ekonomicznej na nadawanie kanału satelitarnego Edusat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,W moim domu straszy" w CI Polsat (wideo)
19 października 2016 roku CI Polsat rozpocznie emisję polskiego serialu paranormalnego „W moim domu straszy”.
więcej
|
Marjorie Kaplan po 20 latach odchodzi z Discovery Communications
Marjorie Kaplan, która przez ostatnie 20 lat pracowała w Discovery Communications, odchodzi z końcem roku z firmy. Jej rezygnacja jest związana ze zmianą strategii i struktury Discovery, wydawca zamierza skupić się w większym stopniu na dostarczaniu widzom treści opartych o lokalne produkcje.
więcej
|
NHL w TVP Sport i sport.tvp.pl (wykaz transmisji)
W nocy ze środy na czwartek, z 12 na 13 października 2016 roku, rusza kolejny sezon rozgrywek National Hockey League. Sportowe wydarzenie na żywo transmitować będą TVP Sport oraz sport.tvp.pl.
więcej
|
,,Barbarzyńcy" w History
11 października 2016 roku kanał History rozpoczął emisję nowego serialu „Barbarzyńcy”.
więcej
|
|
|
T-Mobile Polska rozszerza współpracę z Leo Burnett o BTL i shopper marketing
Firma T-Mobile Polska rozszerza dotychczasową współpracę z agencją reklamową Leo Burnett o działania z zakresu BTL i shopper marketingu.
więcej
|
Matsuri Takahashi pracująca w Dentsu popełniła samobójstwo z przepracowania
Matsuri Takahashi pracująca w dziale e-marketingu sieci reklamowej Dentsu Inc. w Japonii popełniła samobójstwo z przepracowania - orzekła tamtejsza inspekcja pracy. W miesiącu poprzedzającym śmierć miała 105 nadgodzin.
więcej
|
Maja Isakiewicz: z Cheil Polska do Mint Media
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Maja Isakiewicz, która objęła stanowisko head of content. Ostatnio podobną funkcję pełniła w agencji Cheil Polska.
więcej
|
Kaskader w spocie ,,Find your magic" promuje Axe (wideo)
Unilever Polska rozpoczyna kampanię marki Axe opartą na emisji cyklu filmów pokazujących ludzi realizujących swoje pasje. Za jej realizację odpowiadają DDB&Tribal, Papaya i Mindshare.
więcej
|
Hubert Świtalski i Daniel Franc: z Agory do Ströer Digital Media
Do zespołu Ströer Digital Media dołączyli Hubert Świtalski i Daniel Franc, wcześniej związani z Agorą. W Ströerze wzmocnią dział sprzedaży agencyjnej.
więcej
|
Havas kupuje Target MCG
Sieć Havas kupiła Target Media Communications Group, istniejącą od 36 lat firmę działającą w segmencie rozrywkowym, wśród klientów której są Disney i Universal.
więcej
|
,,Nie idź na zakupy. Zrób je..." promuje Frisco.pl
Supermarket internetowy Frisco.pl wystartował z kolejną zintegrowaną kampanią. Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem wszystkich mediów oraz działaniami marketingu efektywnościowego zajmują się agencje LiquidThread, Mediavest i SMG PM (Publicis Media).
więcej
|
Beata Dąbrowska, Maja Lindner i Marcin Rzeźnik wzmacniają zespół Amplifi Polska
Do Amplifi Polska, spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączają Beata Dąbrowska jako head of invesment, Maja Lindner jako media business intelligence manager oraz Marcin Rzeźnik jako multiscreen investment manager.
więcej
|
Galeria Metropolia w Gdańsku promuje się jako "Galeria na okrągło"
Na outdoorze, w internecie, prasie i radiu trwa kampania reklamowa promująca otwarcie Galerii Metropolia w Gdańsku. Akcję prowadzoną pod hasłem "Galeria na okrągło" przygotowała agencja Cosmic Studio.
więcej
|
Hyundai rozpoczął wsparcie reklamowe modelu Hyundai i30
Hyundai Motor Poland rozpoczął dwufilarową komunikację promującą nowy model w ofercie importera - i30, który trafi do sprzedaży wiosną 2017 roku.
więcej
|
Karina Królikowska szefem sprzedaży w Inemo
Do zespołu firmy Inemo w roli szefa sprzedaży dołączyła Karina Królikowska. Będzie odpowiadała za relacje z kluczowymi partnerami oraz klientami Inemo.
więcej
|
|
|