|
|
|
|
|
|
|
Jacek Kurski prezesem TVP. Zarząd jednak dwuosobowy
Wczoraj Rada Mediów Narodowych rozstrzygnęła konkurs na prezesa Telewizji Polskiej, który wygrał Jacek Kurski. Na stanowisku wiceprezesa pozostanie także Maciej Stanecki, bo na wniosek Kurskiego RMN zmieniła uchwałę o wielkości zarządu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ojciec Mateusz" nie zniknie z TVP1. Ruszyły zdjęcia do 17. sezonu
Telewizja Polska podpisała z firmą ATM Grupa umowę na realizację 17. sezonu serialu „Ojciec Mateusz”, który trafi na antenę TVP1 wiosną 2017 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reżyserzy chcą odwołania Marzeny Paczuskiej za tweet o Wajdzie, ta zarzuca im całkowite przekręcenie jego sensu
Twórcy zrzeszeni w Gildii Reżyserów Polskich wystosowali apel o odwołanie Marzeny Paczuskiej z funkcji szefowej „Wiadomości” z powodu jej wpisu twitterowego po śmierci Andrzeja Wajdy. - Słowa były niezręczne, lecz sens krótkiego wpisu powinien być oczywisty dla każdego biegłego użytkownika języka polskiego. Całkowite przekręcenie sensu mojego wpisu (mimo niezręcznych słów) jest czymś tak zdumiewającym, że nie potrafię tego zinterpretować - tłumaczy Paczuska.
więcej
|
Telewizja Republika reklamuję kartę dla internetowych widzów jako Anty-Kod (wideo)
Nowe reklamy Karty Telewizji Republika promują ją jako „Anty-Kod Kartę”. W spotach występują związani ze stacją Tomasz Sakiewicz, Ewa Stankiewicz, Piotr Lisiewicz i Dominika Figurska. Jednocześnie karta trafiła do dystrybucji w kioskach i salonach Ruchu.
więcej
|
Ewa Tułacz: z programów z quizami telefonicznymi do TVP Info
Ewa Tułacz zadebiutowała jako gospodyni programu „Puls Polski” w TVP Info. Wcześniej prowadziła programy z quizami telefonicznymi m.in. w TV4, Polsacie, Superstacji i Polonia1 oraz pracowała jako modelka.
więcej
|
Eurosport nowym liderem oglądalności wśród kanałów sportowych
Nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych w zeszłym miesiącu został Eurosport. Wszystkie kanały w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił Polsat Sport Extra - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP szuka w przetargu firmy do pomiaru ruchu w serwisie internetowym i smart TV
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wybierze firmę do pomiaru treści i ruchu na wskazanych przez nią stronach internetowych a także zajmie się badaniem zachowań internautów. Umowę z nią podpisze na rok.
więcej
|
Jacek Kurski: TVP w odpowiednich proporcjach pokazuje rząd i opozycję, dobre wyniki nowych produkcji za półtora roku
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski stwierdził, że w Telewizji Polskiej jest obecnie przywracany elementarny obiektywizm w programach informacyjnych i publicystycznych. - Myślę, że pierwsze dobre wyniki budowy nowych pasm, programów, seriali, filmów to kwestia półtora roku. W związku z czym proszę o półtora roku spokoju - dodał.
więcej
|
Jacek Kurski wygrał konkurs na prezesa Telewizji Polskiej
Rada Mediów Narodowych wybrała w środę Jacka Kurskiego na prezesa Telewizji Polskiej. Tym samym rozpoczyna on czteroletnią kadencję na tym stanowisku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Seminarium techniczne Lawo - technologie audio, wideo oraz kontroli i zarządzania systemami medialnymi
LP Systems, wyłączny dystrybutor Lawo w Polsce, wspólnie z 4Visions, dystrybutorem systemów VSM, zapraszają na seminarium techniczne Lawo Day: prezentację innowacyjnych rozwiązań technologicznych Lawo, zarówno w dziedzinie audio, wideo jak i kontroli oraz zarządzania systemami medialnymi. Omawiając praktyczne zastosowanie produktów nawiążemy do największych na świecie wydarzeń sportowych minionego lata, które odbyły się we Francji i w Rio de Janeiro.
więcej
|
Kurski odpowiada Daszczyńskiemu: to desperacka próba wpłynięcia na decyzję Rady Mediów Narodowych
Wczoraj Janusz Daszczyński, były prezes Telewizji Polskiej wystosował do Rady Mediów Narodowych list, w którym odnosi się do wypowiedzi obecnego prezesa TVP Jacka Kurskiego podczas jego przesłuchania w konkursie na prezesa spółki. Daszczyński stwierdził, że obecny prezes Telewizji Polskiej notorycznie przypisuje sobie dorobek jego pięciomiesięcznej pracy w spółce. - To desperacka próba wpłynięcia na decyzję Rady Mediów Narodowych - odpowiada Jacek Kurski.
więcej
|
Kurski dostał poparcie związkowców z ,,Solidarności". ,,Budzi nasz szacunek"
W środę rano Rada Krajowego Sekretariatu Kultury i Środków Przekazu NSZZ ,,Solidarność”, zrzeszająca m.in. pracowników Telewizji Polskiej, poparła kandydaturę Jacka Kurskiego na prezesa TVP.
więcej
|
7,2 mln widzów meczu Polska-Armenia w Polsacie i Polsacie Sport
Mecz trzeciej kolejki spotkań eliminacji Mundialu Rosja 2018 Polska-Armenia na antenach Polsatu i Polsatu Sport oglądało średnio 7,2 mln widzów.
więcej
|
,,The Walking Dead 7" w FOX (wideo)
24 października 2016 roku na antenie FOX odbędzie się premiera 7. sezonu serialu „The Walking Dead”.
więcej
|
Iwona Schymalla zrezygnowała. Dzisiaj decyzja prezesa TVP
Kierująca TVP1 Iwona Schymalla złożyła we wtorek rezygnację z funkcji szefa anteny. Schymalla, Kancelaria Prezydenta i redakcja "Wiadomości" zaprzeczają doniesieniom, by miało to związek z naciskami za zbyt małe eksponowanie prezydenta.
więcej
|
|
|
Najgorszy w historii wynik Radia ZET. Duży wzrost VOX FM, najwięcej straciła Trójka
Radio ZET w III kwartale 2016 roku zanotowało najniższą słuchalność w historii badań radiowych w Polsce, liderem rynku pozostaje RMF FM. Największym wzrostem w analizowanym okresie pochwalić się mogło VOX FM, a najbardziej straciła Trójka - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Uczelnia o. Tadeusza Rydzyka za 3 mln zł przeszkoli medialnie pracowników prokuratur i sądów
Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu, założona przez o. Tadeusza Rydzyka, wygrała konkurs Ministerstwa Sprawiedliwości na dofinansowanie szkoleń medialnych dla pracowników sądów i prokuratury. Budżet zlecenia to 3 mln zł.
więcej
|
|
Eska na czele słuchalności sieci radiowych w III kwartale 2016. Rekordowy wzrost Radia Pogoda
Na czele słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w III kwartale br. znalazło się Radio Eska. Największym wzrostem pochwalić się mogło Radio Pogoda, liderem spadków były Złote Przeboje.
więcej
|
|
Seminarium techniczne Lawo - technologie audio, wideo oraz kontroli i zarządzania systemami medialnymi
LP Systems, wyłączny dystrybutor Lawo w Polsce, wspólnie z 4Visions, dystrybutorem systemów VSM, zapraszają na seminarium techniczne Lawo Day: prezentację innowacyjnych rozwiązań technologicznych Lawo, zarówno w dziedzinie audio, wideo jak i kontroli oraz zarządzania systemami medialnymi. Omawiając praktyczne zastosowanie produktów nawiążemy do największych na świecie wydarzeń sportowych minionego lata, które odbyły się we Francji i w Rio de Janeiro.
więcej
|
|
|
|
DDB&Tribal zmienia strukturę, połączone działy strategii i obsługi klienta. Stawia na zespoły projektowe
Agencja DDB&Tribal wprowadza nową strukturę, bo - jak tłumaczy Szymon Gutkowski, jej managing director - dotychczasowy model i proces pracy nie przystaje do potrzeb klientów. Podstawową jednostką w firmie jest zespół projektowy.
więcej
|
TVP odmówiła bezpłatnej emisji spotu fundacji INSPRO nt. GMO, bo promuje on podpisywanie petycji (wideo)
Przedstawiciele Telewizji Polskiej nie zgodzili się na bezpłatną emisję spotu przygotowanego przez fundację INSPRO w ramach kampanii „Wolne od GMO? Chcę wiedzieć!”. - W spocie ani razu nie pojawia się główne założenie kampanii, którym jest sprzeciw wobec sprzedaży żywności genetycznie modyfikowanej - uzasadnia nadawca. - Zastanawiamy się czy na decyzję TVP miał wpływ gorący czas polityczny i wciąż niejasne stanowisko polskiego rządu ws. CETA - komentuje INSPRO.
więcej
|
Śnieżka po zarzutach o seksizm przeprasza i usuwa reklamę ze skąpo ubranymi kobietami
Po tym jak Stowarzyszenie Twoja Sprawa skrytykowało grafikę promującą akcję producenta farb Śnieżka pod hasłem „Za gładź nie płać”, firma usunęła to zdjęcie ze strony internetowej konkursu.
więcej
|
Marek Szafarz szefem nowej agencji Mediasplit
Marek Szafarz, który przez piętnaście lat związany był z telewizją TVN został partnerem zarządzającym nowej agencji reklamowej Mediasplit - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
FoodCare ma zapłacić fundacji Dariusza Michalczewskiego 2,4 mln zł za korzystanie z nazwy Tiger
Sąd Okręgowy w Krakowie orzekł, że FoodCare ma zapłacić Fundacji Darka Michalczewskiego „Równe Szanse” 2,4 mln zł odszkodowania za korzystanie przez firmę z oznaczenia Tiger w nazwie napoju energetycznego Tiger Energy Drink już po rozwiązaniu umowy licencyjnej. Fundacja domagała się za to 21,8 mln zł, FoodCare zapowiada apelację od wyroku.
więcej
|
Tomasz Kobus szefem SEO w AdROI
Tomasz Kobus awansował na kierownicze stanowisko w agencji AdROI. Objął stanowisko head of SEO.
więcej
|
Michael Phelps niezadowolony ze swojego laptopa reklamuje Intel (wideo)
W nowej kampanii procesorów Intela amerykański pływak Michael Phelps, zdobywca rekordowej liczby medali olimpijskich nie kryje zawodu z powodu swojego powolnego i starego laptopa. O konieczności przesiadki na nową maszynę opartą na technologii Intela przekonuje go komik Jim Parsons, który jest twarzą marki.
więcej
|
Piotr Łokuciejewski project managerem w ReachaBlogger
Do zespołu platformy ReachaBlogger dołącza Piotr Łokuciejewski, który obejmie stanowisko project managera. Ostatnio zawodowo związany był z IPG Mediabrands.
więcej
|
IndaHash i Mediacom jako partnerzy strategiczni z pierwszą wspólną kampanią w RPA
Wystartowała pierwsza w RPA kampania indaHash i Mediacom realizowana dla marki należącej do Revlon. Ma to być początek strategicznego partnerstwa obu firm w Południowej Afryce. Agencja będzie wyłącznym partnerem indaHash na rynku w RPA.
więcej
|
Anomaly globalną agencją reklamową marki Diesel
Firma odzieżowa Diesel wybrała agencję reklamową Anomaly Amsterdam jako tę, która będzie dla marki pracować globalnie. Pierwsza kampania jej autorstwa, oparta o wszystkie media będzie promować wiosenno-letnią kolekcję.
więcej
|
Aleksandra Jusińska: z K2 do Sony Music Entertainment Polska
Aleksandra Jusińska dołączyła do działu marketingu lokalnego w Sony Music Entertainment Polska. Ostatnio pracowała w agencji K2.
więcej
|
Ruszyła kampania ,,Płodne Gadki" dotycząca niepłodności
Rusza akcja społeczna „Płodne Gadki”, która ma przełamać tabu i zachęcić Polaków do bardziej swobodnych rozmów na temat płodności. Ambasadorką akcji jest m.in. blogerka Agnieszka Adamek.
więcej
|
Agencje Goodfellas Group i KDK Events łączą się
Agencja reklamowa Goodfellas Group łączy się ze specjalizującą się w organizacji eventów firmą KDK Events. Oferty obu spółek wzajemnie się uzupełniają, dzięki czemu ma być możliwa kompleksowa organizacja wydarzeń w Polsce i za granicą wzbogacona o zintegrowane działania marketingowe.
więcej
|
Syzygy Warsaw będzie reklamować portal Gazeta.pl
Agencja Syzygy Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej portalu Gazeta.pl (należącego do Agory).
więcej
|
Aviko w telewizji promuje nową linię frytek (wideo)
Na początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek Aviko. Działania w mediach zaplanowało Five Media. Za kreację reklam odpowiadała agencja GPD.
więcej
|
Polski oddział Publicis Lion autorem kampanii promującej Vibovit na Węgrzech
Warszawski zespół agencji Publicis Lion przygotował kampanię dla marki Vibovit (należącej do Teva Pharmaceuticals), która będzie wykorzystana na Węgrzech. Celem działań jest wypromowanie witaminowego suplementu diety dostępnego w przyjaznej dla dzieci formie żelków w kształcie dinozaurów.
więcej
|
Seminarium techniczne Lawo - technologie audio, wideo oraz kontroli i zarządzania systemami medialnymi
LP Systems, wyłączny dystrybutor Lawo w Polsce, wspólnie z 4Visions, dystrybutorem systemów VSM, zapraszają na seminarium techniczne Lawo Day: prezentację innowacyjnych rozwiązań technologicznych Lawo, zarówno w dziedzinie audio, wideo jak i kontroli oraz zarządzania systemami medialnymi. Omawiając praktyczne zastosowanie produktów nawiążemy do największych na świecie wydarzeń sportowych minionego lata, które odbyły się we Francji i w Rio de Janeiro.
więcej
|
,,Driven by e-motion" - Hyundai reklamuje Ioniq
Hyundai rozpoczął kampanię promującą model Ioniq - pierwszy na świecie model, który może być wyposażony w jeden z trzech, różnych napędów do wyboru: elektryczny, hybrydowy typu plug-in (z możliwością ładowania z gniazdka elektrycznego) lub klasyczny hybrydowy. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Havas Media.
więcej
|
|
|
,,National Geographic Odkrywca" po relaunchu dostępny w kioskach
W piątek 14 października br. w sprzedaży ukaże się miesięcznik popularnonaukowy dla dzieci „National Geographic Odkrywca” (Wydawnictwo Nowa Era). Tytuł został przebudowany aby dostosować pismo do samodzielnego czytania w domu.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn. 10 tys. egz. ,,Esquire"
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”.
więcej
|
,,Playboy" dostępny jako aplikacja na smartfony i tablety
Playboy Enterprises, wydawca magazynu „Playboy”, wprowadził do sklepów Apple Store oraz Google Play wersję miesięcznika w postaci mobilnej aplikacji na smartfony i tablety. Edycja cyfrowa zawiera te same treści co drukowana, jest jednak od niej tańsza.
więcej
|
|
|