|
|
|
|
|
|
|
Użytkownicy T-Mobile z dostępem do Netflixa. Przez 4 miesiące za darmo (wideo)
T-Mobile Polska zapowiedział, że jego użytkownicy otrzymają dostęp do oferty serwisu Netflix i będą za nią płacić w ramach swojego rachunku telefonicznego. Klienci korzystający z oferty Supernet będą mogli korzystać bezpłatnie z zawartości platformy przez 4 miesiące.
więcej
|
Aktywnie żyjąca Urszula Dudziak reklamuje Biovital (wideo)
Ruszyła kampania z udziałem piosenkarki Urszuli Dudziak reklamująca preparat wzmacniający Biovital (produkowany przez firmę EGIS). Kampanię, obrazującą koncepcję biovitalności, przygotowały firmy marketingowe Opus B, Garaż Miejsce Filmowe i Media Group.
więcej
|
Ciastka z wróżbami na rozmowie kwalifikacyjnej w reklamie PZU (wideo)
Rusza kolejna kampania reklamująca Grupę PZU jako atrakcyjnego pracodawcę. Akcję, opartą na spocie pokazującą nietypową rozmowę rekrutacyjną, przygotowały firmy marketingowe VML Poland i Starlink.
więcej
|
Branża modowa zwiększa wydatki na reklamę, najbardziej zegarki i biżuteria
W I półroczu 2016 roku sektor modowy przeznaczył na działania promocyjne ponad 112 mln zł. To o ponad 14 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2015 r. - wynika z analizy Codemedia.
więcej
|
Heads Advertising ze stałą obsługą Lexusa w czterech krajach
Toyota Central Europe rozpoczyna stałą współpracę z agencją Heads Advertising, powierzając jej realizacje działań ATL oraz internetowych dla marki Lexus na rynkach węgierskim, czeskim i słowackim.
więcej
|
,,Wakacje dla odmiany" w kampanii wakacyjnych podróży z Rainbow (wideo)
Biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię reklamową swojej oferty Wakacji 2017. Akcję, realizowaną pod hasłem „Wakacje dla odmiany”, przygotowały firmy Fat Baby, Twin i Blueway Com.
więcej
|
TM Toys kampanią autorstwa agencji OS3 promuje grę ,,Rummikub" (wideo)
OS3 przygotowało kampanię reklamową nowego wariantu gry „Rummikub 3w1”, produkowanej przez TM Toys. Agencja odpowiedzialna jest za koncept oraz strategię komunikacyjną, aktywacje w social media i przygotowanie strony internetowej.
więcej
|
Sklep internetowy DaWanda.pl reklamuje się w telewizji (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego DaWanda.pl oferującego odzież i artykuły wyposażenia wnętrz od polskich projektantów. Akcja jest prowadzona w telewizji.
więcej
|
Sosnowiec w nowym spocie promuje swój potencjał biznesowy (wideo)
Urząd Miasta Sosnowiec rozpoczął kampanię promującą potencjał biznesowy tego miasta. Reklamy przygotował Instytut Publico.
więcej
|
Anna Milewska, Adam Nankiewicz i Łukasz Nalaskowski w Mr Target
Do zespołu interaktywnego domu mediowego Mr Target dołączyli Anna Milewska, Adam Nankiewicz i Łukasz Nalaskowski. Jest to związane z rozwojem firmy oraz rozszerzeniem profilu działania platformy videoTarget.
więcej
|
,,Auto na minuty" - Express reklamuje usługę Traficar (wideo)
Firma Express wprowadziła na rynek nową markę - Traficar, która oferuje usługę wynajmu samochodów na minuty. Promująca ją kampania pod hasłem „Auto na minuty” została przygotowana przez agencję Walk.
więcej
|
,,Trzymaj się ciepło! 50 kolorów jesieni" w kampanii sklepów 50 style
50 style, ogólnopolska sieć ponad 100 sklepów z odzieżą i obuwiem, rozpoczyna kampanię promującą jesienną kolekcję. Akcja jest oparta na haśle „Trzymaj się ciepło! 50 kolorów jesieni”.
więcej
|
Program PolecamBank w mBanku promowany przez buzz.
Agencja buzz., właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki mBank. Celem kampanii jest budowa świadomości wokół programu PolecamBank.
więcej
|
Karolina Goździewicz-Szewczyk: z Public Bridge do hyperCrew
Karolina Goździewicz-Szewczyk objęła funkcję account managera w agencji strategiczno-kreatywnej do hyperCrew. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Public Bridge i MindChili.
więcej
|
Credit Agricole reklamuje się klientom przenoszącym kredyt
W radiu i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez bank Credit Agricole. Przygotowały ją agencja reklamowa Just i dom mediowy Arena Media.
więcej
|
|
|
Droższa ,,Gazeta Wyborcza" z mniejszą redakcją: skutek spadków sprzedaży, których nie można odwrócić (opinie)
- „Gazecie Wyborczej” bardziej niż spadek sprzedaży w druku zaszkodził brak reklam ze spółek skarbu państwa. Ale kadrowa odpowiedź na to przypomina mieszanie łyżeczką w szklance bez dodatku cukru, a wśród mianowanych liderów nie widać nikogo, kto może poprowadzić tytuł w nowym kierunku - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Kobosko, Andrzej Bober, Ewa Wanat, Grzegorz Lindenberg, Sławomir Jastrzębowski i Tomasz Gackowski.
więcej
|
Wzrosną ceny reklam w ,,Gazecie Wyborczej"
W ramach przeprowadzanej transformacji „Gazety Wyborczej” Agora zamierza zwiększyć ceny reklam we wszystkich wydaniach dziennika i większości dodatków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Adam Michnik pozostanie redaktorem naczelnym ,,Gazety Wyborczej"
Agora nie planuje zmiany na stanowisku redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”. W dalszym ciągu redakcją będzie kierował Adam Michnik.
więcej
|
Zuzanna Dąbrowska współpracuje z ,,Rzeczpospolitą"
Dziennikarka Zuzanna Dąbrowska zaczęła prowadzić pasmo „Rzecz o polityce”, tworzone przez redakcję „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication), a od wakacji na współpracuje z dziennikiem. - Postaramy się związać z nią na stałe - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Szułdrzyński, wicenaczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Awanse i zwolnienia w ,,Gazecie Wyborczej": Wójcik wydawcą, Klich wicenaczelną, Imielski szefem Wyborcza.pl
W redakcji „Gazety Wyborczej” (Agora) Jerzy Wójcik objął funkcję wydawcy, a Aleksandra Klich - zastępcy redaktora naczelnego. Nowe stanowiska objęli też Michał Wybieralski, Aleksandra Sobczak, Patrycja Maciejewicz, Jędrzej Słodkowski, Mariusz Burchart i Roman Imielski. Zwolnieni zostali natomiast Wojciech Fusek i Włodzimierz Nowak.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" drożeje nawet o złotówkę, ,,Duży Format" i ,,Mój biznes" w poniedziałki
Agora zmienia ceny poszczególnych wydań „Gazety Wyborczej” - dziennik będzie droższy we wszystkie dni oprócz czwartku. Dodatkowo w poniedziałki ukazywać się będzie nowy dodatek „Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje” oraz „Duży Format” przeniesiony z czwartku.
więcej
|
Monika Chodyra redaktor naczelną magazynu ,,W Podróży"
Monika Chodyra została redaktor naczelną magazynu „W Podróży” (KOW), dystrybuowanego na pokładach pociągów, m.in. Express Intercity oraz Pendolino.
więcej
|
,,CD Action" najchętniej kupowanym magazynem komputerowym
W lipcu 2016 roku wszystkie magazyny komputerowe i o grach zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „CD Action”.
więcej
|
Edipresse Polska wydaje ,,Viva! Mama"
W piątek, 14 października br. na rynku ukaże się wydanie specjalne dwutygodnika „Viva!” zatytułowane „Viva! Mama”. Bohaterkami okładki są księżna Kate z księżniczką Charlotte.
więcej
|
|
|