|
|
|
|
|
|
|
UPC Polska kupuje Multimedia Polska za 3 mld zł
Sieć kablowa UPC Polska podpisała we wtorek przedwstępną umowę zakupu akcji spółki Multimedia Polska, trzeciego co do wielkości operatora kablowego na polskim rynku. Wartość transakcji ustalona została na 760 mln dolarów.
więcej
|
Jarosław Kuźniar gwiazdą nowej stacji Zoom TV. Codziennie 4 godziny emisji programu ,,Obywatel Kuźniar"
W najbliższy wtorek, 25 października br. o godz. 20.10 na MUX-8 zadebiutuje stacja Zoom TV. W dniu premiery kanał wyemituje m.in. magazyn reporterów „Bliżej!” oraz dwa pierwsze odcinki programu „Obywatel Kuźniar”, który można oglądać na co dzień w Onecie. Resztę wieczoru wypełnią filmy fabularne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polsat reaktywuje show ,,Idol"
Muzyczny talent show „Idol” wróci w przyszłym roku - po dwunastu latach - na antenę Telewizji Polsat. Niebawem ruszają precastingi do programu.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia" hitem TVN. Oglądalność show rośnie z odcinka na odcinek
Kontrowersyjny program „Ślub od pierwszego wejrzenia” ogląda średnio 1,40 mln widzów. TVN w czasie emisji show wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Oglądalność formatu rośnie z odcinka na odcinek.
więcej
|
Rafał Wolski: z TVP3 Kielce do ,,Teleexpressu" TVP1
Dziennikarz Rafał Wolski dołączył do redakcji „Teleexpressu” TVP1 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracował w TVP3 Kielce, a wcześniej m.in. w Radiu Plus Kielce, Radiu PIN i „Wiadomościach”.
więcej
|
,,Chodzi o pieniądze" w TVP1 w poniedziałki i nie co tydzień, koniec ,,Ja to znam!"
Emitowany w TVP1 program „Chodzi o pieniądze” został przeniesiony z wtorku na poniedziałek. Nie będzie już pokazywany co tydzień. Zgodnie z zapowiedzią Jacka Kurskiego TVP1 zakończyła emisję teleturnieju „Ja to znam!”.
więcej
|
Dorota Łosiewicz prowadzącą ,,Kwadrans polityczny" w TVP1
Publicystka „W Sieci” Dorota Łosiewicz zadebiutowała we wtorek jako prowadząca „Kwadrans polityczny” w TVP1. Dotychczas jedynym gospodarzem programu był Krzysztof Grzybowski.
więcej
|
,,Mega Hit" najdroższy w listopadowym cenniku reklamowym Polsatu
Polsat Media, biuro reklamy Grupy Polsat, podniosło w cenniku na listopad br. średnio o kilka proc. ceny reklam w niektórych pasmach, a w innych je obniżyło. Najwięcej kosztuje emisja spotu przy paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
Billy Bush odchodzi z NBC po ujawnieniu seksistowskich nagrań z Donaldem Trumpem
Billy Bush prowadzący w stacji NBC program „Today” został zwolniony z pracy z efektem natychmiastowym. To konsekwencja ujawnienia nagrań, na których Bush wraz z Donaldem Trumpem w niewybredny i seksistowski sposób wypowiadają się o kobietach.
więcej
|
Wraca serial "Miasteczko Twin Peaks" (wideo)
Stacja Showtime zaprezentowała pierwszy materiał z planu nowej odsłony serialu "Miasteczko Twin Peaks". - To wielka obsada, wielka historia, dzieją się tu wielkie rzeczy - zachęca Miguel Ferrer.
więcej
|
TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych. Polsat Play wyprzedził TVN Turbo
We wrześniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.
więcej
|
10. sezon ,,Teorii wielkiego podrywu" na 10. urodziny Comedy Central
W środę 19 października z okazji 10. urodzin kanał Comedy Central Polska rozpocznie emisję dziesiątej serii „Teorii wielkiego podrywu”.
więcej
|
,,Powrót do przeszłości" z szansą na Eutelsat TV Awards 2016
Wyprodukowany dla Canal+ Discovery cykl dokumentalny „Powrót do przeszłości” znalazł się w gronie czterech finalistów Eutelsat TV Awards w kategorii „Najlepszy program”.
więcej
|
Mecze Ligi Mistrzów FIBA w Canal+ Sport
Platforma nc+ nabyła wyłączne prawa do transmisji rozgrywek koszykarskiej Ligi Mistrzów FIBA, które wystartowały we wtorek, 18 października br. Mecze są transmitowane na antenach Canal+ Sport i Canal+ Sport 2.
więcej
|
|
|
,,#jesiennezmiany" - zbliżające się narodziny dziecka w reklamie IKEA (wideo)
Sieć sklepów IKEA rozpoczęła nową kampanię #jesiennezmiany. Bohaterami reklam jest para młodych ludzi oczekująca narodzin dziecka i ich kilkunastomiesięczna córka Helenka. Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland.
więcej
|
Chimney Poland zmienia swój zespół i ofertę, Marcin Drabiński za Pawła Miłkowskiego
Chimney Poland z początkiem miesiąca wprowadził zmiany personalne i na nowo ułożył swój profil. Po rozstaniu z Pawłem Miłkowskim realizacją nowego modelu działalności zajmie się pełniący obowiązki dyrektora zarządzającego Marcin Drabiński.
więcej
|
,,Mega Hit" najdroższy w listopadowym cenniku reklamowym Polsatu
Polsat Media, biuro reklamy Grupy Polsat, podniosło w cenniku na listopad br. średnio o kilka proc. ceny reklam w niektórych pasmach, a w innych je obniżyło. Najwięcej kosztuje emisja spotu przy paśmie filmowym „Mega Hit”.
więcej
|
Kasia Kowalska śpiewa, że ,,Fortuna się toczy owocem" w reklamach soków Fortuna (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa soków Fortuna (produkowanych przez Grupę Polmlek) oparta na znanej z dawnych spotów tej marki piosenki śpiewanej przez Kasię Kowalską. Obecną akcję przygotowały firmy MK Group, Roots PR i U2 media.
więcej
|
Produkty marek własnych z coraz większym zaufaniem, najważniejsza cena
Rośnie zaufanie do produktów marek własnych. Coraz więcej osób kojarzy tego typu produkty, kupuje je oraz uważa, że ich jakość nie odbiega znacznie od jakości produktów markowych - wynika z badania PMR.
więcej
|
Łukasz Mirytiuk szefem działu social media w adCookie
Do zespołu agencji interaktywnej adCookie dołączył Łukasz Mirytiuk, który na stanowisku head of social media będzie rozwijał nowy, social mediowy dział agencji.
więcej
|
Smyk & spółka - rusza program lojalnościowy sklepów Smyk
Sieć sklepów Smyk wystartowała z własnym programem lojalnościowym o nazwie Smyk & spółka, w którym uczestnicy mogą zbierać wirtualne puzzle oraz wymieniać je na bony rabatowe.
więcej
|
Agencje About Ad i Morski Studio Graficzne zacieśniają współpracę
Poznańskie agencje About Ad i Morski Studio Graficzne podjęły decyzję o ścisłej współpracy. Łączą swoje działy projektowe i obsługi klienta oraz wzmacniają dział strategii.
więcej
|
,,Otwórz się na nagrody" w promocji produktów Graal
Rozpoczęła się loteria pod hasłem „Otwórz się na nagrody” promująca produkty rybne marki Graal. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Unique One.
więcej
|
,,Zrób to Nał!" w kampanii wody Nałęczowianka (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (produkowanej przez Nestlé Waters Polska) podkreślająca energię i witalność. Akcję, realizowaną pod hasłem „Zrób to Nał!”, przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i MEC.
więcej
|
Zdjęcia Annie Leibovitz reklamują samochody Lincoln (wideo)
W nowej kampanii marki Lincoln seria zdjęć opowiada na nowo od dawna osadzony w amerykańskiej tradycji temat drogi. Muzyk Jon Batiste, modelka Tali Lennox i aktor Giles Matthey pojawiają się na fotografiach Annie Leibovitz, dla której jest to pierwsza przygoda ze zdjęciami reklamowymi dla producenta samochodów.
więcej
|
MediaCom pracuje z Facebookiem nad nowym serwisem dla marek
Sieć domów mediowych MediaCom wprowadza nowy serwis Feed Ready, który ma pomóc markom lepsze dopasowanie treści do różnych mediów społecznościowych. Współpracuje przy tym z Facebookiem.
więcej
|
VIVE promuje recykling produktów tekstylnych
Ruszyła kampania wizerunkowa Grupy VIVE, powiązanych ze sobą kieleckich spółek, z których główna - VIVE Textile Recycling zajmuje się recyclingiem tekstyliów. Marka promuje ideę nadawania drugiego życia używanym tekstyliom we współpracy z projektantem mody Mariuszem Przybylskim i organizacją ekologiczną WWF Polska.
więcej
|
|
|
Grupa Bauer łączy wydawnictwa Bauer i Phoenix Press. Odchodzi Lech Kunkel-Poniżnik
Zarząd Grupy Bauer Media podjął decyzję o połączeniu dwóch spółek - Wydawnictwa Bauer i Phoenix Press. Na emeryturę odchodzi Lech Kunkel-Poniżnik, dotychczasowy prezes Phoenix Press.
więcej
|
Andrzej Stec wicenaczelnym ,,Rzeczpospolitej", Cezary Szymanek szefem jej serwisu internetowego
Nowym zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” został Andrzej Stec, a redaktorem naczelnym serwisu internetowego Rp.pl - Cezary Szymanek. Jednocześnie będą pełnić swoje dotychczasowe funkcje w innych tytułach Grupy Gremi: Stec jest redaktorem naczelnym „Gazety Giełdy Parkiet”, a Szymanek - magazynów „Bloomberg Businessweek Polska” i „Sukces”.
więcej
|
Mariusz Staniszewski dostanie należną pensję po zwolnieniu z ,,Rzeczpospolitej", tekst o trotylu rzetelny
Sąd Apelacyjny w Warszawie w całości utrzymał wyrok pierwszej instancji, orzekając, że Mariusz Staniszewski wbrew prawu został cztery lata temu w trybie natychmiastowym zwolniony z „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication). Wydawca zgodnie z umową zapłaci dziennikarzowi pensję za trzymiesięczny okres wypowiedzenia i pokryje koszty procesu.
więcej
|
Maciej Kuc po 14 latach odchodzi z ,,CD Action"
Maciej Kuc nie kieruje już redakcją „CD Action” (Wydawnictwo Bauer). Z pismem związany był od 2002 roku - dowiedział się portal Wirtualemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze ,,Głosu Wielkopolskiego" odpowiadają ws. mobbingu: jeden żenujący żart, inne zarzuty krzywdzące
Ponad 30 dziennikarzy „Głosu Wielkopolskiego” we wspólnym oświadczeniu stwierdza, że były współpracownik dziennika Marcin Karabasz wbrew jego zarzutom nie był nękany ani izolowany w redakcji. - Pożegnał się z naszą redakcją w nieprzyjemny sposób, ale niemający nic wspólnego z opisywanymi przez niego wydarzeniami - piszą. Za to inny dziennikarz gazety Krzysztof M. Kaźmierczak uważa, że zarzuty są prawdziwe i że to tylko wierzchołek góry lodowej.
więcej
|
,,Działkowiec" na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie
W lipcu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Magnolia”.
więcej
|
|
|
Amazon z polską wersją językową sonduje nasz rynek. ,,To nie jest polska premiera platformy"
Amazon udostępnił polskojęzyczną wersję swojego serwisu. Według nieoficjalnych informacji nie oznacza to jednak startu platformy na polskim rynku, a jedynie zmianę języka komunikacji z klientami. - Wprowadzenie polskiej wersji językowej Amazona to wydarzenie, które mocno wstrząśnie polską branżą e-commerce, ale chodzi jedynie o wysondowanie naszego rynku - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Tomasz Jurek, chief operations officer w SkillHunt.
więcej
|
Reed Hastings: nie będzie kar za współdzielenie konta na Netflixie, granice są niewyraźne
Reed Hastings, CEO Netflixa potwierdził swoją wcześniejszą opinię, że korzystanie z jednego konta w serwisie przez kilka osób nie jest naganne i nie powinno być karane. - Musimy się pogodzić ze zjawiskiem przekazywania sobie haseł przez użytkowników, bo nigdy nie wiadomo z jak bliskimi osobami dzielą oni konto. Granica nie jest ustalona - zastrzegł Hastings.
więcej
|
Netflix zyskał 3,5 mln subskrybentów. Wzrosły wpływy i zysk, akcje 20 proc. w górę
W III kwartale 2016 roku Netflix zanotował globalnie ponad 3,5 mln nowych użytkowników, z czego 370 tys. w Stanach Zjednoczonych. To dużo lepsze rezultaty niż prognozowali analitycy. Wzrosły też przychody i zysk koncernu, a jego akcje na giełdzie zyskały na wartości 20 procent.
więcej
|
|
|
OKK! rozpoczyna współpracę z Everspace
Agencja OKK! rozpoczęła współpracę z firmą Everspace zajmującą się dystrybucją mebli biurowych, konferencyjnych i gabinetowych, ścian działowych oraz wykładzin kontraktowych.
więcej
|
|
|